Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Због чега теретни саобраћај не иде пругом Београд - Нови Сад током дана него само ноћу?
Verovatno iz istog razloga što ne puštaju Beograd-Šid putničke. Da li se zna kad će održavati prugu ako preko dana idu putnički, a preko noći teretni
 
Verovatno iz istog razloga što ne puštaju Beograd-Šid putničke.

То ми је јасно. Али после пола године и даље поуздано не знамо који је то разлог.
Da li se zna kad će održavati prugu ako preko dana idu putnički, a preko noći teretni

Ко ти гарантује да су до сад уопште одржавали пругу?
 
Strašno je šta rade, zaista. Pola Srema se mlati sa preskupim autobusima, a teret kruži po Vojvodini zbog njihove nesposobnosti da rukovode saobraćajem.
 
Strašno je šta rade, zaista. Pola Srema se mlati sa preskupim autobusima, a teret kruži po Vojvodini zbog njihove nesposobnosti da rukovode saobraćajem.
Ko je nesposoban da rukovodi saobraćajem?
Saobraćajem rukovode otpravnici vozova i TK dispečeri i oni svoj posao rade odlično i savesno.
Ovde je problem u političkom angažovanju tamo gde to ne sme da se dešava.
Radi političkih poena ne sme da se dešava da SOKO i putnički vozovi uopšte na toj pruzi kasne. Otuda i ovo skandalozno prolongiranje puštanja teretnog saobraćaja na ovom pravcu.
I na kraju dobijemo OVO.
Tako da ovo je samo politička odluka i ništa drugo.
ENDE!!!
 
Ko je nesposoban da rukovodi saobraćajem?
Saobraćajem rukovode otpravnici vozova i TK dispečeri i oni svoj posao rade odlično i savesno.
Ovde je problem u političkom angažovanju tamo gde to ne sme da se dešava.
Radi političkih poena ne sme da se dešava da SOKO i putnički vozovi uopšte na toj pruzi kasne. Otuda i ovo skandalozno prolongiranje puštanja teretnog saobraćaja na ovom pravcu.
I na kraju dobijemo OVO.
Tako da ovo je samo politička odluka i ništa drugo.
ENDE!!!
Loše sam se izrazio, mislio sam na rukovođenje celokupnim sistemom. Pitanje je zašto bi puštanje ostalog saobraćaja uopšte izazvalo kašnjenja. Ne znam ko je kriv za to, ali očigledno je neko zakazao.
 
Ima li neko podatak kada je obustavljen prevoz pošte na železnici u Srbiji? Da li bi ponovno uvođenje tako nečega bilo korisno (pod uslovom da postoje vozovi sa vagonima), s obzirom na to da je promet paketa sve veći?
 
Neko reče ne sme da se desi da Soko kasni. Pa ne znam zašto bi se podrazumevalo da kasni. Da se ne lažemo Kiss i Flirt su otprilike jedine ispravne stvari, ostalo ako nisu krš lokomotive, jesu krš vagoni. U takvoj situaciji uopšte nije retka situacija da vozovi defektiraju, ili ode lokomotiva ili ima problema sa vagonima. Dakle slažem se da treba pustiti teretni saobraćaj, ali dok god je velika šansa da on poremeti vozni red ovo šačice dobrih garnitura, i ne treba da ugrožavaju to jedvanešto što vozi po voznom redu. Da se ne lažemo, ovaj Soko može biti zametak obnove putničkog saobraćaja, ako on postane nepouzdan, kasni i otkazuje se - ništa ni od te priče.
 
Ne razumem, koliko im to koloseka treba na šidskoj i novosadskoj pruzi, da bi mogli da organizuju normalan teretni i putnički saobraćaj? Tri, četiri, pet, deset, duž cele pruge? Dva koloseka su im očigledno nedovoljna da ponovo puste šidski voz, koji je veći deo vremena najnormalnije saobraćao čak i dok je trajala izgradnja brze pruge BG-NS. Kada nije išao do Prokopa, išao je barem do Zemuna ili Batajnice, a danas navodno ne može ni tamo.

Šid ima ukupno 2 autobusa dnevno do Beograda(jedan je prolazni međunarodni), čije karte sa ovim poskupljenjem goriva koštaju boga oca. Ni ranije nije imao nešto mnogo autobuskih linija, železnica je oduvek bila glavno prevozno sredstvo za taj grad, mislim da su svojevremeno postojali čak i vozovi Šid-Novi Sad. Ko danas hoće da putuje vozom, može do Golubinaca, i onda klaj-klaj pešice do Inđije, da tamo preseda za BG ili NS :violina::mad:
 
Poslednja izmena:
Neko reče ne sme da se desi da Soko kasni. Pa ne znam zašto bi se podrazumevalo da kasni. Da se ne lažemo Kiss i Flirt su otprilike jedine ispravne stvari, ostalo ako nisu krš lokomotive, jesu krš vagoni. U takvoj situaciji uopšte nije retka situacija da vozovi defektiraju, ili ode lokomotiva ili ima problema sa vagonima. Dakle slažem se da treba pustiti teretni saobraćaj, ali dok god je velika šansa da on poremeti vozni red ovo šačice dobrih garnitura, i ne treba da ugrožavaju to jedvanešto što vozi po voznom redu. Da se ne lažemo, ovaj Soko može biti zametak obnove putničkog saobraćaja, ako on postane nepouzdan, kasni i otkazuje se - ništa ni od te priče.
Kao prvo, putnički vozni park čine 90% najnovija sredstva koja retko defektiraju (FLIRT, KISS i DMV), od ovih ostalih 10 posto čine lokomotive + vagoni koji saobraćaju između Beograda i Bara kao i Beograda i Zagreba (ako bi pustili tu liniju). Međutim, njihovo defektiranje je izuzetno malo verovatno da se baš desi na toj deonici, tj tih 30ak km između Beograda i Stare Pazove. A i ako defektira, jednostavno pustiš voz na drugi kolosek, svakako između Beograda i Batajnice imaš 2 koloseka, dalje imaš 4. Nije to nikakav problem.
Kao drugo, teretni saobraćaj većinom ima svoje koloseke, a možeš isto da puštaš na drugi kolosek u slučaju defekta.
Kao treće, prihodi od ove linije bi bili značajni za firmu, a da ne pričamo šta bi to značilo za Srem i donekle Mačvu. Vozovi bi bili odlično popunjeni, a i vozovi ka NS bi imali veću popunjenost zbog ljudi koji presedaju. Stara Pazova bi dobila dodatne polaske.
U svakom slučaju, puštanjem ovih vozova će imati zanemarljiv uticaj na kašnjenje ostalih vozova, al bih vočeo da čujem njihovu argumentaciju.
 
Neko reče ne sme da se desi da Soko kasni. Pa ne znam zašto bi se podrazumevalo da kasni. Da se ne lažemo Kiss i Flirt su otprilike jedine ispravne stvari, ostalo ako nisu krš lokomotive, jesu krš vagoni. U takvoj situaciji uopšte nije retka situacija da vozovi defektiraju, ili ode lokomotiva ili ima problema sa vagonima. Dakle slažem se da treba pustiti teretni saobraćaj, ali dok god je velika šansa da on poremeti vozni red ovo šačice dobrih garnitura, i ne treba da ugrožavaju to jedvanešto što vozi po voznom redu. Da se ne lažemo, ovaj Soko može biti zametak obnove putničkog saobraćaja, ako on postane nepouzdan, kasni i otkazuje se - ništa ni od te priče.
Kada sam napisao da SOKO ne sme da kasni,mislio sam da oni neće da rizikuju da zbog nekog teretnog voza dođe do poremećaja u redovitosti putničkih vozova na toj relaciji. Otuda i ovo puštanje teretnog saobraćaja samo noću,što je potpuni nonsen.
 
И у самом графикону за пругу Београд Центар - Нови Сад, теретни возови су уцртани и преко дана тако да је, као што каже мвбг1, чисто политичка одлука да теретни возови саобраћају само ноћу. А и било је још неких радова током ноћи на прузи па је и то један од разлога.
Овај викенд, пруга Суботица - Хоргош ће радити 24 часа због великог броја возова.
Неколико фотографија радова у околини Суботице:
Пруге и возови Војводине
 
 
Ovaj vagon restoran zaista mnogo lepo izgleda. Pre mesec dana izašao je sa remonta iz Goše i
do sada imao je samo jednu vožnju. Pre desetak dana izvesna grupa ljudi iz Nemačke iznajmila
je i platila vanredan voz na relaciji Bgd Centar - Užice u čijem sastavu je, uz još dvoje Z kola, bio i
on. Unutra su postavili prilično jako ozvučenje i bila je prava žurka u vozu.
Sada je vraćen u Topčider gde će da ga ždere vreme. Od sutra se ukidaju dnevni barski vozovi tako
da i nema gde da ide mada mislim da bi bio od koristi i u noćnom barcu.


kola restoran.jpg
 
Je l znaš koliko bi bila cena da se iznajmi za žurku vagon? Isto do Ue da ide, i nazad.
 
Kad je planiran zavrsetak TPS Zemun i kad se moze ocekivati da teraju sve vagone tamo?
 
Vrh