Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Putnički voz nastavlja dalju vožnju do PRVOG prostornog signala koji pokazuje zelenu mirnu svetlost što znači ''slobodno, očekuj slobodno ili oprezno'',
vožnja pored signala je dozvoljena redovnom brzinom i mašinovođa podiže brzinu voza na 100km/h.

Вероватно 120 км/ч. Максимална брзина на тој деоници је 160 км/ч, а максимална брзина ЕМВ 6111 је 120 км/ч.
 
U medijima se moglo čuti da su svi
prostorni signali bili crveni, da su bili
u kvaru.
 
Oд јуче су укинути погранични возови Суботица - Келебија.
 
U medijima se moglo čuti da su svi
prostorni signali bili crveni, da su bili
u kvaru.
Izlazni signal stanice Okučani nije mogao da bude u položaju za dozvoljenu vožnju jer je putni prelaz između njega i prvog prostornog bio u kvaru.
Ostalo je, sudeći po slici, bilo ispravno i u funkciji.
Ovde vozači drumskih vozila koji nisu željovi mogu videti postupak otpravnika vozova i mašinovođe kada se pokvari putni prelaz.
 
Izvuceno iz konferencije sindikata strojovodja, navodni zapis iz "crne kutije" lokomotive gde se vidi da je hronoloski:
- Tasterom "voznja po nalogu" rukovano tokom prelaska preko 2000hz balize na izlaznom signalu.
- Voz zaustavljen na pruznom prelazu, zatim nastavio brzinom vecom od 30km/h pre prvog prostornog signala (cini mi se suprotno nalogu na onim fotografijama koje su objavljene)
- Tasterom "budnost" rukovano je po prelasku preko 1000hz balize koja obezbedjuje deonicu lagane voznje, i brzina potom smanjena
- Tasterom "voznja po nalogu" rukovano 3 puta, navodno prilikom prelaska preko 2000hz baliza prvog, drugog i treceg prostornog signala, pri tom nije spustana brzina na 30km/h

Zakljuci sindikata:
- Fotografija skade sa kompjuterskog ekrana i postupci masinovodje zabelezeni u "crnoj kutiji" su u suprotnosti sto navodno pokazuje da APB nije radio i da su svi signali bili "Stoj"
- Nalozi iz lokomotive nisu pronadjeni i sumnjaju da mozda postoji dodatni nalog za voznju po medjustanicnom pravilu cija je stanicna kopija sakrivena/unistena, ili da je izdat usmeni nalog putem radio veze/mobilnog telefona

Gornja linija je brzina, srednja linija je 2000hz, donja linija je 1000hz

hh.JPG
 
1663074980035.png
1663075240552.png

Nažalost bilo je samo pitanje vremena...
Što je najgore, taj prelaz je dosta dobro uređen i bezbedan, samo eto većina ljudi uopšte nema svest.
Neke prosto baš briga, idu logikom neće mene, a mnogi i dalje nisu ni skontali da tuda stvarno prolaze vozovi, jer pre toga nije 8 godina prošao voz.
 
Poslednja izmena:
Постоји једноставно решење. На великом броју прелаза пута и железничке пруге има камера. Да се омогући да се казне пишу на основу снимака са тих камера.
 
Ovde je čovek dao malo više informacija sa konferencije sindikata strojovodja, baca malo više svetla na sve..

Malo mi ovo previše degutantno. Kao da se sindikat strojovođa preko smrti svog člana želi obračunati sa nekim ljudima iz uprave HŽ-a i pojedincima koji više nisu njihovi članovi.
Čovek tek sahranjen a krenule zakulisne radnje. Barem tako izgleda dok čitam ovo izlaganje na tviteru.
 
U DB se priprema revolucija sinskih sredstava i odustajanjem od EMU kao iskljucivom sredstvu u HSR pruga. ICE L bazira na Talgo lokomotiom i prikljucenim vagonima i moze se koristiti na elektrificiranim i neelektrificiranim (menja se lokomotiva) prugama. Voz je prvi u ICE kategoriji bez stepenista i barijera na ulazu. Jedna kompozicija se sastoji od 17 vagona.
3a1eea66-d938-41e2-8e11-1bfa8a4c13b2_w1528_r1.7761989342806395_fpx28.15_fpy50.jpg
ab708c30-eb3a-44f0-b471-db5e4c4c7fd1_w1528_r1.5657620041753653_fpx60.04_fpy50.jpg
8a88bc4e-ddda-4320-aafb-48872888ff84_w1528_r1.4974726200505477_fpx52.75_fpy44.99.jpg
5196ccbb-47ec-4707-9c69-97c0d8f0d670_w1528_r1.5069944891903349_fpx57.05_fpy49.98.jpg
 
Zanimljivo, u DB su danas izjavili da ce buduce ICE biti bezbarijerne. Trenutno samo Talgo ima tehnolosko reseenje sa lokomotivom vmax 230 km/h. Siemens je kandidovao Vectron i Viaggio ali bez bezbarijerog ulaza. Od 2030 u tenderima vucne lokomotive sa vmax 300 km/h. Tehnoloska trka je izmedu Talgo i Siemensa.
6-format11000.jpg
 
Poslednja izmena:
Oд вечерас се наводно пушта теретни саобраћај Београд - Нови Сад и пруга Голубинци - Инђија. Теретни возови ће ићи само ноћу од 23 до 5 часова.
 
Vrh