Izvuceno iz konferencije sindikata strojovodja, navodni zapis iz "crne kutije" lokomotive gde se vidi da je hronoloski:
- Tasterom "voznja po nalogu" rukovano tokom prelaska preko 2000hz balize na izlaznom signalu.
- Voz zaustavljen na pruznom prelazu, zatim nastavio brzinom vecom od 30km/h pre prvog prostornog signala (cini mi se suprotno nalogu na onim fotografijama koje su objavljene)
- Tasterom "budnost" rukovano je po prelasku preko 1000hz balize koja obezbedjuje deonicu lagane voznje, i brzina potom smanjena
- Tasterom "voznja po nalogu" rukovano 3 puta, navodno prilikom prelaska preko 2000hz baliza prvog, drugog i treceg prostornog signala, pri tom nije spustana brzina na 30km/h
Zakljuci sindikata:
- Fotografija skade sa kompjuterskog ekrana i postupci masinovodje zabelezeni u "crnoj kutiji" su u suprotnosti sto navodno pokazuje da APB nije radio i da su svi signali bili "Stoj"
- Nalozi iz lokomotive nisu pronadjeni i sumnjaju da mozda postoji dodatni nalog za voznju po medjustanicnom pravilu cija je stanicna kopija sakrivena/unistena, ili da je izdat usmeni nalog putem radio veze/mobilnog telefona
Gornja linija je brzina, srednja linija je 2000hz, donja linija je 1000hz