Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Deo postova prebačen u temu BEOVOZ - BG:VOZ.
 
Da li neko može da potvrdi informaciju da se kontrola pristupa ugrađuje na svim stanicama od Beograda do Novog Sada
 
Meni je receno da su ukinuti sa idejom da ih zameni video nadzor.
 
Razume li neko razlog postavljanja barijera ovako usko uz same stepenice? Uopšte nisam iznenadjen činjenicom da se ne planira ništa kako treba pa se sve novo raskopava, ali ne razumem kako će uvesti sutra lift za koji su ostavili okno ako je barijera ispred stepenica, kao i zašto barijere ne stoje na ulazu u sam pothodnik, nego na svakom peronu na dva mesta?

 
Razume li neko razlog postavljanja barijera ovako usko uz same stepenice? Uopšte nisam iznenadjen činjenicom da se ne planira ništa kako treba pa se sve novo raskopava, ali ne razumem kako će uvesti sutra lift za koji su ostavili okno ako je barijera ispred stepenica, kao i zašto barijere ne stoje na ulazu u sam pothodnik, nego na svakom peronu na dva mesta?

1) postojaće barijera i ispred lifta
2) kako bi ljudi mogli da prolaze sa jednog na drugi kraj Zemuna, jer alternative nema
 
bice na 200 km/h, zanimljivo da je glatko prihvaceno

spatial plan 200 kmh.JPG
 
ovde mora biti mnogo izmeštanja trase.
Bolje razmotriti novu trasu skroz, preko Dušanovca, Voždovca, Vrčina, Malog Požarevca, Mladenovca, Kragujevca, Kruševca i Šiljegovca. Tu bi išli samo brzi vozovi dok bi postojeća pruga ostala za vozove standardne brzine za Vmax 120 i sav teret. To bi bilo malo jeftinije jel se obilaze avalsko-kosmajski venac kao i Stalaćka klisura, pokrivaju se Kragujevac i Kruševac, dobija se nova trasa unutar Beograda koja prolazi blizu naselja al opet ide kroz neiskorišćenu dolinu Kumodraškog potoka, tu da se postavi nova stanica Voždovac između naselja Stepa Stepanović i Braće Jerković.
 
Poslednja izmena:
Kakva je glupost to sa brzinama od 200 km/h.
Za nas je i 120 km/h dovoljno, samo da bude vise polazaka i vise pruga.

Sve su to okupatorske fore, da se pruga poskupi, da se ugrade.
 
I opet ista priča kao za Stara Pazova - Novi Sad. Prvo radili prostorni plan i projekat za 160 km/h, pa onda ipak odlučili da im je to malo, pa rade reviziju prostornog plana i projekta za 200 km/h. Efekat veće brzine je minimalan, a efekat revizije je da će radovi kasniti par godina i da će troškovi biti mnogo veći. U tekstu se spominje "planning horizon up to 2036".

P.S. ovo za Beograd Centar - Resnik mi nije jasno. Navodi se da je brzina 100 km/h, a brzina je ustvari 70/80 km/h. Za veću brzinu bi morala da se ravna trasa od Rasputnice G do Resnika.
 
Poslednja izmena od urednika:
Meni nije jasno zbog čega samo prosto nisu celom dužinom uradili 160 km/h. To će biti konstantno povećavanje na 200 i usporavanje na 160, pa povećanje na 200, pa opet usporavanje.
 
Meni nije jasno zbog čega samo prosto nisu celom dužinom uradili 160 km/h. To će biti konstantno povećavanje na 200 i usporavanje na 160, pa povećanje na 200, pa opet usporavanje.
Zato sto je cena drasticno veca za tih extra 160 km/h pa je i ugradnja bolja.
 
Ако је потребна та брзина нек праве за 160 па пендолино по њима
 
Vrh