Izgleda.Navodno opet pokrali kontaktnu kod Vreoca.
1) postojaće barijera i ispred liftaRazume li neko razlog postavljanja barijera ovako usko uz same stepenice? Uopšte nisam iznenadjen činjenicom da se ne planira ništa kako treba pa se sve novo raskopava, ali ne razumem kako će uvesti sutra lift za koji su ostavili okno ako je barijera ispred stepenica, kao i zašto barijere ne stoje na ulazu u sam pothodnik, nego na svakom peronu na dva mesta?
Dokument je ovde svima dostupanESIA disclosure package
Corridor X – Belgrade to Nis
https://www.ebrd.com/work-with-us/projects/esia/high-speed-rail-belgrade-to-ni.html
Zato sto je cena drasticno veca za tih extra 160 km/h pa je i ugradnja bolja.Meni nije jasno zbog čega samo prosto nisu celom dužinom uradili 160 km/h. To će biti konstantno povećavanje na 200 i usporavanje na 160, pa povećanje na 200, pa opet usporavanje.