Ovo je druga klasa , samo sedišta imaju svetla, kod austrijanaca je ovo 2+ klasa. Prva klasa ima 3 sedišta po redu. Što se sedišta tiče, švajcarska sedišta su katastrofalna čak i u njihovim IC garniturama, ova sedišta su milion puta udobnijaDa da prva klasa.
Inače interesantno je da su ovi Stadleri bolje opremljeni nego isti model na regionalnim linijama po švajcarskoj. Mislim na kožna sedišta i furnirane stolove. Medjunarodne linije su već druga priča.
Jel ovo prva klasa?
Српско дупе воли мекане фотеље.
Goša je MAMA!!!U odnosu na stare Gošine vagone, tvrdo je to i dalje.
Решено је тако што се пруга од државне границе до Суботице сматра као отворена пруга и нема укрштавања и заустављања возова. Преглед теретних возова се врши у станици Суботица. У случају да воз мора да стане (квар пп, сигнала и др.) мора да се обавести погранична полиција да изађе да прегледа воз и тек после прегледа може да крене даље.Interesantno je da mađarske dizel lokomotive vuku sve od Segedina do Subotice. Kako li je to rešeno administrativno, s obzirom da po propisima strane lokomotive i mašinovođe mogu samo do prve stanice posle granice, a to je u ovom slučaju Horgoš.
S obzirom da se putnički prevoz i elektrifikacija na mađarskom delu planiraju tek za kraj 2023. godine, po iskustvu ostatka Srbije, plašim se da će do tad stanice zarasti u korov, a delovi kontakne pokradeni. Da li se planira da se pusti linija Subotica - Horgoš pre toga barem?
ovo mi izgleda kao uvođenje francuskog sistema gde se karta u vozovima bilo kog ranga validira pre ulaska u voz.
Колико година нема Беовоза и тек сад једна таква стидљива петиција, без снажне медијске подршке.
Да, знамо да док се не изгради Мост код Винче, неће се ослободити Панчево Аеродом (Главна), па самим тим џаба два колосека. Да кукају стално, већ би било некаквог успеха или некаквих идеја, овако, мртво блато.
Нешто не видим да је ослобађање Панчева брже у том случају. Јер пуштање теретног саобраћаја новом пругом колико схватам није близу.