DzonTravolta
Expert
- Učlanjen(a)
- 26.07.2015.
- Poruke
- 6.016
- Pohvaljen
- 7.662
Isti autor koji je zaboravio da kaže da se gradi drugi terminal aerodroma u Nišu, a naveo kako zgrade nema.
Našminkana beda: jedna jedina linija Beograd-Novi Sad je toliko razvijena i moderna da liči na TGV, a ceo ostatak putničke železnice nam je u stanju raspada.Vozom ni u Niš, ni iz Niša - mnoge linije ukinute, građani nezadovoljni
I dalje je najisplativiji vid prevoza, ali vozom se više iz mnogih mesta ne može ni u Niš, ni iz Niša. Neke linije ukinute su zbog rekonstrukcije, neke zbog kvarova, a građani koji su njima putovali dok je moglo kažu da je to veliki problem jer su cene autobuskih karata naglo skočile. Iz...www.juznevesti.com
Da li može neko da objasni ovu numeraciju?
Ne bi me iznenadilo da kada su radili aplikaciju uopšte nisu razmišljali o tome jer je numeracija van pameti...
To što se koristi preko 50 godina ne znači da nije van pameti. Johnny je zamolio da mu se objasni logika numeracije a ne istorija.Numeracija nije van pameti, nego se koristi i standardizovana je u celoj Evropi preko 50 godina.
To što se koristi preko 50 godina ne znači da nije van pameti. Johnny je zamolio da mu se objasni logika numeracije a ne istorija.
U kupeima još i nekako ali u garniturama cirkus dokazan u praksi. Putnici nisu dužni da poznaju tu logiku već da lako nađu svoja mesta.
U pravu si, ali upravu je i WLABmz da je očigledno standard u Evropi za koji ni ja nisam znao da postoji. U praksi kada sam dosada naručivao karte za npr. ICE samo mi se u aplikaciji (za smartfon ili na sajtu) pojavi vagon gde mogu da kliknem mesta koja želim, uopšte me ne dotiču brojevi. Međutim sada sam se zagledao u brojeve i isto je kako je WLABmz opisao.U kupeima još i nekako ali u garniturama cirkus dokazan u praksi. Putnici nisu dužni da poznaju tu logiku već da lako nađu svoja mesta.
Ne sporim i slažem se da ako je već u pitanju međunarodni standard onda iz Srbija Voza trebaju da prilagode aplikaciju pošto se ljudi zbunjuju.U pravu si, ali upravu je i WLABmz da je očigledno standard u Evropi za koji ni ja nisam znao da postoji. U praksi kada sam dosada naručivao karte za npr. ICE samo mi se u aplikaciji (za smartfon ili na sajtu) pojavi vagon gde mogu da kliknem mesta koja želim, uopšte me ne dotiču brojevi. Međutim sada sam se zagledao u brojeve i isto je kako je WLABmz opisao.
U prevodu, to se može lako rešiti kroz odgovarajuće izmene u aplikaciji i u sistemu rezervacije, te je lopta na strani ŽS.
Ovako izgleda to na sajtu DB
Pogledajte prilog 139825
Možda je tako svuda u evropi.
Ali meni je ta numeracija retardirana.
Retardirano ili ne, u pitanju je standard. Da sada furamo neku sopstvenu priču verovatno bi došlo do problema u interoperatibilnosti rezervacionog sistema sa drugim državama pa bi bilo kerefeka sa rezervacijama npr. sa međunarodnim destinacijama.
Nije potpuno isti princip u ICE i našim Beelmt. Kod nas su obrnuli X(X)4 i X(X)8 u odnosu na ICE.
A naši vozovi pa idu do Beča, Bratislave, ili Bazela, pa se sad lome koplja oko toga.
Što se tiče međunarodne interoperabilnosti, ne verujem da će drugi operateri prodavati karte Srbijavoza ni za dvadeset godina. Čak i mnogo razvijenijim železnicama je to problem.
Ja sam pokušao da kupim kartu preko DB 2019 bez uspeha.Ово није тачно. Србија је од средине прве деценије 21. века повезана у европски резервациони систем EПА, преко кога су се и Србији могле купити карте за целу Европу и Русију (Русија има свој резервациони систем који је и даље повезан са европским), а у целој Европи и Русији су се могле купити карте за све возове у Србији који су били у систему EПА. На жалост, од краја прошле године Србија више није повезана са европским резервационим системом и заједно са Албанијом смо железничка рупа Европе.
Ja sam pokušao da kupim kartu preko DB 2019 bez uspeha.