Evo da i ja napišem moje mišljenje o današnjoj vožnji do Novog Sada i nazad do Beograda. Ka Novom Sadu sam išao IC Kiss-om, dok sam u povratku išao RE Flirt-om.
Prokop je i dalje nezavršen i to se vidi i oseti, povezanost i dalje slaba. Ja sam došao busem 70 do mostara pa na te nane pešaka do prokopa, voz je stvarno super, nemam nikakve zamerke stvarno, sve uredno, novo, udobno kako i treba da bude. Primetio sam da ljudi mešaju vagone i ne obraćaju toliko pažnju na dodeljena mesta za sedenje. Čovek koji je sedeo preko puta mene nije ni znao gde su obeleženi vagoni.
Kiss je krenuo minut kasnije u odnosu na red vožnje i stigao je 4 minuta ranije u Novi Sad, to je najverovatnije zbog toga što se trenutno voz ne zaustavlja na stanici Novi Beograd. Ljulja se jako malo po malo na deonici od 200 km/h ali je stvarno neprimetno.
Što se Flirt-a tiče standardno uredno i fino. Krenuo je na vreme i trebalo mu je tačno 50 minuta da stigne od stanice Novi Sad do Stajališta Tošin Bunar gde sam sišao. Išao je maksimalnom brzinom od 150 km/h preko toga nije išao. Moja pretpostavka je to da bi se uklopio u red vožnje zato što se nije zadržavao na stanicama duže od 30ak sekundi. Sedišta su dosta neudobnija nego u Kiss-u i čini mi se da je bučniji od Kiss-a, mada to verovatno zavisi od mesta na kom se sedi.
Stanica Novi Sad je po mom mišljenju lepo sređena i prostrana.
Evo i neke slike sa puta:
Kiss na prokopu:
Unutrašnjst Kiss-a 1. razred:
Stanica Novi Sad iz Kiss-a:
Kiss na stanici Novi Sad:
Unutrašnjost stanice Novi Sad:
Flirt unutrašnjost 1. razred: