Ma prokop je ceo idiotski, prvo lokacija, uh da su mogli u centar senjaka da stave još bi bolje bilo, da razni milioneri mogu da se voze vozom jer je poznato da oni to rade. I umesto najbolje moguće lokacije, hoćeš nbgd, može, hoćeš ka sajmu može, ka centru može, sve može, došao do toga da izađeš sa stanice i gledaš u neku nedođiju, nigde nikog i ništa.
Dalje povezanost prevozom, ako neko ide na voz, logično je da ne ide kolima na voz, nego prevozom. I nemaš prevoz do žel. stanice, idiotizam. Imaš onaj 37 ja msm koji imaš jednom u nikad da te preveze do slavije. Uglavnom, većina ide do mostara nekim prevozom, i onda peške vuče kofere ko zadnji slepac. Ili ne ide direktno na stanicu, nego ide u knez miloša pa odatle hvata trolu koja mu staje iznad prokopa, relativno blizu. Ovamo si imao glavnu železničku stanicu, kojoj je decenijama prilagođavan gsp, i jedno 30 različitih linija koje samo špartaju tuda.
Vozovi koji su stizali išli su i na karađorđev park, i na vukov spomenik, tj. za pančevo, ne samo na glavnu železničku stanicu, ni to više nema. Sad možeš da presedaš za pančevo, a da dođeš do autokomande treba ti brat bratu pola sata.
Sama stanica je poludebilna, otvorena je nezavršena, ti dođeš i vidiš ploča izlivena sa armaturom koja je korodirala pre deset godina. Da bi došao do stanice moraš da se popneš na brdo, kad se popneš moraš da siđeš jedan sprat, siđeš drugi sprat, pa da se popneš jedan sprat da kupiš kartu, pa da se spustiš jedan sprat, pa da se spustiš još jedan sprat da bi prošao ispod koloseka, pa da se popneš jedan sprat, do svog voza. Šest spratova praktično ispadne, prelepo. Naravno, prosečan putnik nosi kofer sa sobom pritom, i naravno stepenište je usko da ne možeš kršteno da se mimoiđeš sa drugim ljudima. Naravno sve ovo ideš stepenicama. A na glavnu kad dođeš, sve je u ravni, i onaj jedan mali stepenik koji imaš, ima platforma da ne moraš da dižeš kofer, kupiš kartu i priđeš svom koloseku.
Hoćemo da pričamo da posle svake malo jače kiše stanica prokišnjava, da su tek skoro uveli plaćanje karticom, i da su tek skoro uveli automate da možeš da kupiš nešto da popiješ ili pojedeš? Jer u okolini ne postoji nijedan lokal, prodavnica, brza hrana, ništa. Da ne može da ide kompozicija koja vuče automobile, i mali milion drugih stvari da ne idem naširoko.
Situacija će da bude nešto bolja kada se kompletira ceo taj deo grada, i sama stanica, kada bude gore tržni centar šta li, i slično. Kad se on završi eto neće prokišnjavati, možda će i biti lift da se spustiš do stanice odozgo, ne znam, biće praktično naselje koje će se izgraditi na mestu bipa, i iznad prokopa valjda treba da prave zgrade, isto grujić koji je dobio da radi i tc prokop. Sve to neće biti još deset godina, tj. 2032. godine, a ni tad neće biti prokop ekstra rešenje nego malo manje loše nego sad, a i dalje očajno.
Eto, pričao sam o prokopu kad se izuzme deo da niko živi ne zna gde je prokop, naročito ljudi iz unutrašnjosti, a beograđani nešto spec ni ne razmišljaju o njemu.