Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

брате, Курир. од свих :poop: узео си друго најгоре
Ко зна шта је он видео, ево погледао сам две вести на курир сајту са редом вожње и нигде нема нема Инерсити воза у 12ч из Београда.
 
Snimak jedne vožnje i snalaženja na prokopu,gužve redovi za karte i na automatima i šalterima...
 
Nego, mogu li ovi iz IT Srbija voza biti nesposobniji? Na sajtu izlazi pop-up sa linkom za Android aplikaciju, ali klikom/tapom na nju, ništa ne izlazi. Pretragom Srbija voz u Play prodavnici nikakva apliklacija se ne može naći. Postoji li uopšte ta aplikacija?
 
Snimak jedne vožnje i snalaženja na prokopu,gužve redovi za karte i na automatima i šalterima...

Kod Beške je voz usporio dosta, zna li se zbog čega?

Nego, gde su sad oni što su tvrdili da je smanjen broj putnika na železnici zbog toga jer je ukinuta glavna železnička stanica? Ja sve vreme tvrdim da je glavni razlog ukidanje vozova, a ne stanice, što se i vidi danas na Prokopu.
 
Poslednja izmena od urednika:
Voz 2408 koji je krenuo u 13 iz beograda išao kao sinhron, kasnio na kraju par min. Novi Sad ima dosta ljudi ali nije gužva, vožnja fantastična, ljudi srećni. Vraćam se IC u 16 sati iz Novog Sada, pa ću javiti. Večeras slede slike sa stanica i iz voza
 
Изгледа је баш навала. Преко сајта нема карата за 542 и 544, тек за 552 у 16:30. За регио возове има и за први који креће.

Иначе, веома је глупо направљена онлајн куповина. Излистава све возове, тражи да се упише име, презиме и датум рођења па тек онда обавештава да нема карата.
Sta ce im ime, prezime, datum rodjenja pored kartice, QR kodova i sl. dostignuca i 20. a ne 21. veka?!
Elem, u Regio vozovima ljudi stoje jedni drugima na glavama. Videćemo kako će biti kad se sve uhoda, ali predviđam da će tako isto biti, naročito od 1. maja, kada prođe promotivni period i cena karte u Regio vozovima bude najjeftinija.

Zašto ovo pišem? Pa pre par godina sam skrenuo pažnju da je peron u Tošinom bunaru prekratak (110 m) i da zbog toga neće moći da se dupliraju garniture polazaka Regio vozova za koje je potreban veći kapacitet (Flirt je dugačak 75 m). Već prvi dan se ispunilo moje predviđanje.

P.S. da sam sebe ispravim - ipak polazak u 13:00 iz BG dupli Flirt - znači može na Tošin Bunar, samo se moraju blokirati vrata van perona. Svakako ne bi bilo loše da razmisle o produženju perona za dodatnih 40 metara. Međutim, evo kasni 10 minuta.
Nece valjda stvarno neko da plati kartu pa stoji, to bi bilo zalosno?
 
Nego, mogu li ovi iz IT Srbija voza biti nesposobniji? Na sajtu izlazi pop-up sa linkom za Android aplikaciju, ali klikom/tapom na nju, ništa ne izlazi. Pretragom Srbija voz u Play prodavnici nikakva apliklacija se ne može naći. Postoji li uopšte ta aplikacija?
Ne radi dugme za iOS App Store najverovatnije jer Apple još nije odobrio aplikaciju, a za android radi dugme evo i link: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.srbijavoz.app
 
275975549_1205504813316663_8563310455971298159_n.jpg


Tošin bunar
 
Једино што ми је без везе је начин на који су исписали имена станица, ошишаном латиницом, то се слажем с коментаром изнад, а такође примећујем и неке станице које уопште не функционишу, типа Апатин или Бач? Зашто ли су их уопште и убацивали? :ROFLMAO:
 
Solidna je aplikacija ali bi bilo poželjno da rang voza bude vidljiv u vidu ikonice u pregledu svih polazaka da ne mora da se klikće na svaki polazak za proveru. A dobro bi došao i dodatni filter gde bi se recimo štiklirali rangovi vozova.
 
Da si starijim ljudima rekao da se stanica nalazi u neposrednoj blizini "Kuće cveća", siguran sad da bi 99% njih reklo da zna gde je.
Haha, moram probati tako. Mada nisam baš iz komunističkog kraja. Uglavnom dedama objasnim "iza bipa", i ima predstavu otprilike, a babama ne mogu da objasnim ništa. Ne mogu ni dedama, al manje.
 
Samo da bude zabeleženo, i pored svih nedostataka nije Prokop u percepciji javnosti rupa zato što je eto tako bogom dana rupa nego je u takvoj poziciji zato što je veoma loše povezana javnim prevozom. To je tehničko informacioni problem, da ta stanica ima desetak linija sa jakim intervalom i da se to reklamira svuda svi bi znali kako da stignu do njega.

Bila bi i stara stanica nedostupna da tramvaj stoji 300m od nje i da je povezana jednom linijom autobusa.
Da vidiš kad dođe barac pa izadje 300 ljudi iz Prokopa a gore na stanici gradski prevoz, autobusa nula..... Čeka se jedan neki koji će naići nekad, ko ne može da čeka vuče kofere ka troli ili je jurnjava za taksi.... Ko da si izašao Prijepolje Teretna u 3 noću a ne u glavni grad....
 
Cek, koliko vidim regio vozom se stize za 57 min , za koliko bi ovaj regio voz stizao u ns da nigde ne staje? I zna li neko kojom brzinom ide?
 
Oko aplikacije: Veliki minus je što magovima iz Železnica nikako ne pada na pamet da prodaju presedačke karte.
Ostalo je... Ok, mada malo neintuitivno.
 
Ma prokop je ceo idiotski, prvo lokacija, uh da su mogli u centar senjaka da stave još bi bolje bilo, da razni milioneri mogu da se voze vozom jer je poznato da oni to rade. I umesto najbolje moguće lokacije, hoćeš nbgd, može, hoćeš ka sajmu može, ka centru može, sve može, došao do toga da izađeš sa stanice i gledaš u neku nedođiju, nigde nikog i ništa.

Dalje povezanost prevozom, ako neko ide na voz, logično je da ne ide kolima na voz, nego prevozom. I nemaš prevoz do žel. stanice, idiotizam. Imaš onaj 37 ja msm koji imaš jednom u nikad da te preveze do slavije. Uglavnom, većina ide do mostara nekim prevozom, i onda peške vuče kofere ko zadnji slepac. Ili ne ide direktno na stanicu, nego ide u knez miloša pa odatle hvata trolu koja mu staje iznad prokopa, relativno blizu. Ovamo si imao glavnu železničku stanicu, kojoj je decenijama prilagođavan gsp, i jedno 30 različitih linija koje samo špartaju tuda.

Vozovi koji su stizali išli su i na karađorđev park, i na vukov spomenik, tj. za pančevo, ne samo na glavnu železničku stanicu, ni to više nema. Sad možeš da presedaš za pančevo, a da dođeš do autokomande treba ti brat bratu pola sata.

Sama stanica je poludebilna, otvorena je nezavršena, ti dođeš i vidiš ploča izlivena sa armaturom koja je korodirala pre deset godina. Da bi došao do stanice moraš da se popneš na brdo, kad se popneš moraš da siđeš jedan sprat, siđeš drugi sprat, pa da se popneš jedan sprat da kupiš kartu, pa da se spustiš jedan sprat, pa da se spustiš još jedan sprat da bi prošao ispod koloseka, pa da se popneš jedan sprat, do svog voza. Šest spratova praktično ispadne, prelepo. Naravno, prosečan putnik nosi kofer sa sobom pritom, i naravno stepenište je usko da ne možeš kršteno da se mimoiđeš sa drugim ljudima. Naravno sve ovo ideš stepenicama. A na glavnu kad dođeš, sve je u ravni, i onaj jedan mali stepenik koji imaš, ima platforma da ne moraš da dižeš kofer, kupiš kartu i priđeš svom koloseku.

Hoćemo da pričamo da posle svake malo jače kiše stanica prokišnjava, da su tek skoro uveli plaćanje karticom, i da su tek skoro uveli automate da možeš da kupiš nešto da popiješ ili pojedeš? Jer u okolini ne postoji nijedan lokal, prodavnica, brza hrana, ništa. Da ne može da ide kompozicija koja vuče automobile, i mali milion drugih stvari da ne idem naširoko.

Situacija će da bude nešto bolja kada se kompletira ceo taj deo grada, i sama stanica, kada bude gore tržni centar šta li, i slično. Kad se on završi eto neće prokišnjavati, možda će i biti lift da se spustiš do stanice odozgo, ne znam, biće praktično naselje koje će se izgraditi na mestu bipa, i iznad prokopa valjda treba da prave zgrade, isto grujić koji je dobio da radi i tc prokop. Sve to neće biti još deset godina, tj. 2032. godine, a ni tad neće biti prokop ekstra rešenje nego malo manje loše nego sad, a i dalje očajno.

Eto, pričao sam o prokopu kad se izuzme deo da niko živi ne zna gde je prokop, naročito ljudi iz unutrašnjosti, a beograđani nešto spec ni ne razmišljaju o njemu.
 
Sama stanica je poludebilna, otvorena je nezavršena, ti dođeš i vidiš ploča izlivena sa armaturom koja je korodirala pre deset godina. Da bi došao do stanice moraš da se popneš na brdo, kad se popneš moraš da siđeš jedan sprat, siđeš drugi sprat, pa da se popneš jedan sprat da kupiš kartu, pa da se spustiš jedan sprat, pa da se spustiš još jedan sprat da bi prošao ispod koloseka, pa da se popneš jedan sprat, do svog voza. Šest spratova praktično ispadne, prelepo. Naravno, prosečan putnik nosi kofer sa sobom pritom, i naravno stepenište je usko da ne možeš kršteno da se mimoiđeš sa drugim ljudima. Naravno sve ovo ideš stepenicama. A na glavnu kad dođeš, sve je u ravni, i onaj jedan mali stepenik koji imaš, ima platforma da ne moraš da dižeš kofer, kupiš kartu i priđeš svom koloseku.

Postoje dva lifta sa ploče koje se spuštaju do perona. A svaki peron ima rampu, tako da možeš preći sa perona na peron bez ijednog stepenika. Jedino je problem ona šalter sala do koje ima par stepenika. Ali to je privremeno. Kad se završi stanica, biće druga priča. Na žalost, jezivo je koliko se sve odužilo sa izgradnjom Prokopa. Ja se nadam da će završiti stanicu do 2025. kada je planirano otvaranje pruge do Subotice i Budimpešte. Do tad će ovo, u kombinaciji sa zbudženom stanicom Novi Beograd služiti svrsi.
 
Vrh