Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Stex, TGV vozi na nemalo pruga za 160 km/h. O Railjetu-u npr. da ne pričamo - on vozi i na deonici za 70 km/h.
 
Koja će maksimalna brzina KISSa biti u Regio ekspres režimu? Da li je tako nešto rentabilno? U par navrata bila je rasprava baš oko korišćenja KISS na sporijim trasama
KISS će vrlo verovarno privremeno saobraćati na REx jer KISSeva ima previše (ne bi bilo rentabilno da se šalje svakih sat IC voz), a pošto nemaju 413 koristiće kiss za REx. Ovo možemo očekivati sve do otvaranja pruge za Suboticu jer će tad oba kissa (plus jedan u rezervi) biti potrebni za IC usluge.
 
Trebalo je sve ovo mnogo drugačije organizovati, kao kada je i Er Srbija osnovana. Izbrandirati nove garniture novim logom i isti dan kada krene probna vožnja predstaviti svečano voz, tada objaviti i novi sajt itd, ovako sve nekako neorganizovano, kao da se sve krpi.
Tako je. Krpi se...jer je sve ovo naknadna pamet...

Btw nije samo logo bitan kada nešto treba da se brendira...baš bi bio iznenađen kada bi ovo 19. krenulo sa novim brendinogom voza, uniformama, novim sajtom, kartama..do samih detalja ...čaša...šećerića za kafu...sve treba da bude deo jednog vizuelnog identiteta.
 
Trenutnu plan je da 19. marta krene saobraćaj BG-NS. Čini mi se da je stanica Novi Beograd poslednja prepreka. Za to vreme nema dovoljno garnitura za obavljanje postojećeg reda vožnje jer su neke Flirtove prebacili na sever. Više od 50% ruskih DMV je van stroja.

Screenshot_20220314-194055_Facebook.jpg
 
Trenutnu plan je da 19. marta krene saobraćaj BG-NS. Čini mi se da je stanica Novi Beograd poslednja prepreka. Za to vreme nema dovoljno garnitura za obavljanje postojećeg reda vožnje jer su neke Flirtove prebacili na sever. Više od 50% ruskih DMV je van stroja.

Pogledajte prilog 130417
19. Marta, tačno tog dana mi ističe izolacija zbog Korone, lepo se poklopilo. Izgleda da ću biti među prvim putnicima.

Hoće li na novosadsku prugu da prebace Flirtove sa pruge Požega-Kraljevo ? Sećam se da je pre potpunog zatvora pruge BG-NS 2019. tom linijom saobraćao DM 711, pa su onda uveli Flirtove.
 
Hoće li na novosadsku prugu da prebace Flirtove sa pruge Požega-Kraljevo ? Sećam se da je pre potpunog zatvora pruge BG-NS 2019. tom linijom saobraćao DM 711, pa su onda uveli Flirtove.
Već su prebacili. Ide 711 već par dana Požega - Kraljevo, zbog čega fali 711 za druge relacije iz Kraljeva, zbig čega se otkazuju drugi polasci. Takođe sam čuo da će na određene polaske Beograd - Niš vratiti lokomotivu s vagonima.
 
Pogledajte prilog 130367

Idem u subotu za NS
Hvala i zaboraviću ideju da probam sledeći put.

Se*em vam se na ton film

eidt: upravo gledam neke letove za novembar i kupujem karte. Ovi ne znaju ni šta će biti za 4 dana. Mnogo sam besan.
Већ виђено. Децембар, ступање на снагу новог реда вожње. Чекање поноћи за објављивање новог реда вожње.
Ако и постоји амбиција за унапређење услуге, очигледно нема способности и знања.
 
Koji će to biti kontrast: sa leve strane perona na Prokopu ultramoderni spratni voz BG-NS od 200 km/h kao u Japanu, a sa desne strane na relaciji BG-NI prastara lokomotiva sa zarđalim vagonima koji nemaju ni automatska vrata, kao da smo u sedamdesetima.
 
Ta dva logoa nisu slična a ni inovativna ali mislim da su odabrali rešenje koje je najsličnije novom logou Srbija voza.
 
na relaciji BG-NI prastara lokomotiva sa zarđalim vagonima koji nemaju ni automatska vrata, kao da smo u sedamdesetima.

Ni lokomotive, a ni vagoni nisu prastari i takvi se, tih godišta, koriste u čitavoj Evropi! Problem je što su neodržavani, pa izgedaju kako izgledaju. Mi smo paraziti. 50% DMV 711 koji su stari 6-10 godina su van saobraćaja zbog javašluka, ničega drugog! Sa ovim što imamo, ne možemo da održimo ni ovaj bedni red vožnje koji je na snazi, te se otkazuju polasci. Ti stari vagoni i lokomotive su trebali da se održavaju i modernizuju i da na svim relacijama bude više polazaka. Tako se bar radi u čitavoj Evropi, i istočnoj i zapadnoj. Samo se kod nas prodaje u staro gvožđe nešto što je moglo da služi putnicima još najmanje 20 godina.
 
Pa kad su se zalepili na trobojku kao komunjare na petokraku. Stalno se drže zastave kao pijani plota. Ajd da prodamo sve ogranke ŽS pa nek ih farbaju prema bojama narodne nošnje novog vlasnika, sigurno bi bilo bolje od ove trobojke. Ima i Francuska trobojku, Holandija, pa pogledajte na šta im vozovi liče. Posebno holandski koji nisu "kotrljajući cirkus". Silueta je dobra, ali Soko nije papagaj. Da je ceo voz samo siv, kao u SAD ili Švedskoj mogla bi daleko veća tamnoplava slika.

Mi ništa odmereno nismo imali od crvenih ŽS lokomotiva i crveno-plavog Flirta sa ŽS logoom. Samo neke varijacije, inverzije. Flirt šema ima trobojku, ali bela ograničena na vrata pravi značajnu razliku. Vozilo prestaje da bude kotrljajuća zastava - reklama vlasti, te postaje crveno-plava minimalistička "uniforma" voznog parka sa akcentuacijom ulazišta kontrastnom bojom. A čak bi i modernizovana Beovoz varijanta mogla izdvojiti BG:Voz u moru "a la Sapsana". Smeta samo M na maski. Imaju ČD dobre šeme, a sada i Praški IPD.

S tim brzim vozovima ne treba previše komplikovati. Ako išta drugo pogledajte te silne trakaste "eurowhite" Šinkansenove, ICE i CRH koji asociraju na tipičan avion tipičnog nacionalnog prevoznika. Shvatićete da je to zbog brzine, praktičnosti i rudimentarnosti nacionalnog sistema koji "prkosi" obično drečavim malim privatnicima koji žele da budu viđeni. Tako je i sa LCC aviokompanijama.

Šta bi falilo da je bio ofarban kao flirt, sa belom umesto crvene, i sa natpisom ICS (Inter City Serbia)? Ništa. Mislim da su previše konzervativni, možda bolje reći mentalno ograničeni. Ne dozvoljavaju da urade ištra više, da naprave novi korak, ili da opravdaju prethodni (pristojne postojeće šeme).
 

Ово је у супротностим са условима конкурса :

  • Решење мора бити оригинално дело аутора и не сме садржавати делове другог ауторског дела.

Како год, ја не видим какве ово има везе са министром или са Србија Возом који је донео одлуку о расписивању конкурса. Чланови жирија су ти који су ставили своје име и углед иза одлуке.
 
Ovo su rešenja koja su ušla u uži izbor.

Hitra mi je i najprihvatljivije rešenje, ostalo izgleda kao da smo još u devedesetim...
275795765_114807124479706_3886933589067899389_n.jpg


 
Ovo su rešenja koja su ušla u uži izbor.

Hitra mi je i najprihvatljivije rešenje, ostalo izgleda kao da smo još u devedesetim...
275795765_114807124479706_3886933589067899389_n.jpg


Smejurija... od 3500 ponudjenih rešenja, oni izabrali 4 generička logotipa i onda ovo pobedničko dodje kao i dobro... klasična namestaljka, garant... ovo sto je kao bilo u užem krugu je delo nekih amatera i ne treba biti ekspert da bi se to videlo jer tako nešto ne bi prošlo ni prvi krug na konkursu u nekoj mesnoj zajednici... neka objave sve predloge pa da vidimo sta i kako... kao i biografiju autora pobednika...
 
Ovo su rešenja koja su ušla u uži izbor.

Hitra mi je i najprihvatljivije rešenje, ostalo izgleda kao da smo još u devedesetim...
275795765_114807124479706_3886933589067899389_n.jpg


Bolje Hitna, s obzirom na boje voza
 
Koliko su providni. Kad malo bolje razmislim, 19. mart nije izabran slučajno. To je poslednji dan kada po poslednjim izmenama izbornih zakona državni funkcioneri koji su kandidati za predsednika ili poslanika mogu da otvaraju infrastrukturne objekte, s obzirom da 7 dana pre izbora to ne smeju da rade. Nema veze ako nešto i ne završe, tog dana najkasnije otvaraju.
 
Ovo su rešenja koja su ušla u uži izbor.

Hitra mi je i najprihvatljivije rešenje, ostalo izgleda kao da smo još u devedesetim...
275795765_114807124479706_3886933589067899389_n.jpg



све горе од горег
 
Vrh