Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Наводно нису тестиране скретнице за споредне колосеке које би користили возови нижих рангова.
 
Mislim da se pitanje odnosi na koloseke koji još nisu ni imali kontaktnu mrežu kad je rađeno testiranje. Vidi se na snimcima sa test vožnji...
Управо. Могуће да их још увек немају.
Da li može da se zna šta je tačno problem i koliko dugo će trebati da se reši
Не постоје перони на пролазним колосецима на станицама за које сам питао, већ само на споредним. Станице нису завршене, само пролазни колосеци. Колико сам чуо, тек на лето би могло све да буде комплетно завршено и пуштен комплетам саобраћај.
 
Наводно нису тестиране скретнице за споредне колосеке које би користили возови нижих рангова.
I to i takodje nije razvučena kontaktna mreža na sporednim kolosecima. Ne znam za koliko vremena to moze da se reši. Do leta mi deluje nekako puno.
 
Stvarno mislim da može i kontaktna mreža i da se testiraju koloseci za mesec dana. Nije to neki posao. Koliko vidim to je samo problem na ruskoj deonici, da li to znači da će pustiti šidske i bgvoz pre? Nadam se da da
 
Ko je i kada rekao da će polovinom marta krenuti celokupan putnički i teretni saobraćaj ka Novom Sadu?
 
Рок за завршетак целокупних радова је био јесен прошле године, након чега је требало да уследи тестирање и целокупно пуштање у саобраћај 12. децембра 2021. за све возове, и Интерсити и Регио и теретне! Међутим, целокупни радови ће бити завршени тек за неколико месеци у најбољем случају. Ово што се сад ради је пуштање два воза дневно пре избора на недовршеној прузи...
 
Кашњење, плус што ће сад пропагандно пустити најскупљу тарифу воза, а јефтиније које су од реалне користи народу касније.
 
Ovo mi daje nadu da će se održavanju pruge Bgd Centar - Subotica pristupiti na ozbiljan i profesionalan način,
što kod nas nije bio slučaj još od raspada JŽ početkom 90-ih. U suprotnom od brze pruge vrlo brzo ostaće samo - pruga.
 

Prilozi

  • stov..jpg
    stov..jpg
    289,7 KB · Pregleda: 213
Кашњење, плус што ће сад пропагандно пустити најскупљу тарифу воза, а јефтиније које су од реалне користи народу касније.
Jel imaš neki konstruktivan predlog kako postupuiti sa prugom u ovakvim okolnostima?
Da li treba čekati da se sve komplet završi pa je onda pustiti?
 
Ако је истина да ће у почетку бити само два ИЦ поласка, то је потпуно бескорисно и жешћи им је аутогол. Нико их није вукао за рукав да било шта обећавају, нека пусте људе да раде како струка налаже и како је уговорено, уз евентуалне оправдане продужетке рока.

Ако већ возови могу да саобраћају без стајања у већини станица, нека пусте све поласке на којима је KISS (54X и 74X без успутних стајања), што ће бити отприлике један воз на сваких два сата. Понављам, ако је тренутно могуће само два ИЦ воза у току дана, онда боље да не пуштају ништа.
 
Poslednja izmena:
Jel imaš neki konstruktivan predlog kako postupuiti sa prugom u ovakvim okolnostima?
Da li treba čekati da se sve komplet završi pa je onda pustiti?

Наравно да треба све завршити комплет па онда пустити саобраћај. То је једино нормално и разумно. Један једини разлог зашто се отвара пре завршетка радова је резимиран у следећем посту:

Pruga se otvara isključivo za potrebe kampanje, a ne zato što je neko mislio o potrebama ljudi pa je ipak otvara nekompletnu. Da su izbori u junu sada ne bi ni bilo otvaranja.
 
Ključna reč spina je ‚nekompletna‚
Pruga će biti ‚‚kompletna‚‚ za potrebe brzog voza i on će biti pušten. Ostali vozovi će biti u saobraćaju sukcesivno.
I dobro je sa stanovišta spremnosti ‚‚Srbija voza‚‚, da sve ide postupno, kako bi se na najbolji način uhodali.
 
Kada kažem nekompletna mislim na projekat u celini. Mogli su da prugu otvore i pre dva meseca, nek vuče dizelka 60kmh. Pruga je svejedno bila kompletna za dizel vuču. Pa nek testiraju kasnije za 200.
 
Vrh