W
WLABmz
Guest
Хајде још мало да мрачим, да би сте схватили на ком организационом и менталном нивоу је путнички железнички саобраћај у Србији:
1) Од Нове године Србија излази из Интеррејла - неће више моћи да се купе Интеррејл карте на благајнама Србија воза. Да ли ће странци моћи да путују са Интеррејл картама по Србији, то још не знам, али ако Србија воз излази из тога, вероватно значи да неће моћи. Овиме Србија постаје једина земља нормалног колосека у Европи поред Албаније која није у Интеррејлу. Колико сам схватио, проблем је бирократске природе, тј. у једном потпису.
2) Србија воз хоће да међународну благајну на Прокопу укине и да је пребаци на Вуков споменик, тако да ће у том случају путници јединог преосталог међународног воза који нису набавили карту унапред морати да иду до Вуковог споменика да купе карту, па затим БГ возом да дођу до Прокопа. Која је логика овога, не знам, али колико сам схватио, није још дефинитвно.
1) Од Нове године Србија излази из Интеррејла - неће више моћи да се купе Интеррејл карте на благајнама Србија воза. Да ли ће странци моћи да путују са Интеррејл картама по Србији, то још не знам, али ако Србија воз излази из тога, вероватно значи да неће моћи. Овиме Србија постаје једина земља нормалног колосека у Европи поред Албаније која није у Интеррејлу. Колико сам схватио, проблем је бирократске природе, тј. у једном потпису.
2) Србија воз хоће да међународну благајну на Прокопу укине и да је пребаци на Вуков споменик, тако да ће у том случају путници јединог преосталог међународног воза који нису набавили карту унапред морати да иду до Вуковог споменика да купе карту, па затим БГ возом да дођу до Прокопа. Која је логика овога, не знам, али колико сам схватио, није још дефинитвно.