Kad smo se već dotakli autovoza ja sam isto krajem jula otišao da rezervišem kartu za autovoz i spavaća kola za sredinu avgusta i jedva uspeo i to samo zato što su bukvalno ljudi ispred mene rekli da idu da se dogovore šta će tačno, a ja iza njih uleteo odma rezervisao i oni kad su se vratili više nije bilo mjesta za njih.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887007#p887007:28f2iukr je napisao(la):Boki123 » Sre Okt 06, 2021 5:06 pm[/url]":28f2iukr][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887004#p887004:28f2iukr je napisao(la):andre » Sre Okt 06, 2021 5:53 pm[/url]":28f2iukr]Za mene je fascinantno da i dalje ima potraznje za auto-voz pored danasnjih cena za rent-a-car.
Iznajmljivanje auta postalo je toliko jeftino, da ne kapiram kako se prevoz sopstvenog automobila isplati. Mi smo na primer u letnjoj sezoni 2019 u Splitu iznajmili auto za 7-8 evra na dan, a ove godine pocetkom jula u Tivtu za oko 10-11 evra dnevno (svi troskovi, osim benzina su bili ukljuceni).
Evo isečak iz septembarskog izdanja časopisa Pruga o popunjenosti vozova između Srbije i Crne Gore, svakako dobri rezultati, mada mislim da će naredna sezona biti još bolja jer vozovi za Bar kreću iz Zemuna i prolaze kroz stanice u samom gradu, a ne sa Topčidera i drugi faktor je otvaranje pruge Beograd-Novi Sad (kao i indirektno Beograd-Šid, Beograd-Loznica, Beograd-Sombor preko Novog Sada), dakle možemo očekivati veliku popunjenost, čak možda dovoljnu da se vrati Panonija koja bi saobraćala između Novog Sada i Bara tokom sezone.
PS. Skoro sasvim siguran sam da je ovo napisano istinito jer negde početkom avgusta sam pokušao 6 dana unapred da kupim bilo kakve karte za noćni voz, rekli su mi na blagajni da su rasporodate već par dana.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887171#p887171:3rn06brl je napisao(la):Пантограф » Čet Okt 07, 2021 10:59 am[/url]":3rn06brl]Да, новомученици менаџерски. За њих би могла и дневна спаваћа кола, да дремну.
https://youtu.be/9i5govF8JxoПосета градилишту подземнe железничке станице Вуков споменик тадашњег градоначелника Београда Небојше Човића. Делегацију, у обилазак градилишта и презентацију, водио тадашњи директор Београдчвора дип.инж.грађ. Александар Богдановић. Београдчвор д.о.о. је на том пројекту водио инвеститорске послове на изградњи као заступник Инвеститора (превасходно град Београд од тадашње таксе 3%, Република Србија и Железнице Србије).
Наручилац видеа за архиву: Београдчвор д.о.о.
Аутор видеа: Филмске новости
Година снимања видеа: 1994.
- - -
Детаљније о подземној железничкој станици "Вуков споменик":
Пројектантска решења за овај објекат су урађена на бази најсавременијих светксих искустава у изградњи подземних железничких станица и метроа у градским условима, а уз примену француских прописа и европских норми.
Део станице, површине 2.500m2, је на дубини од око 40m и састоји се из две тунелске цеви, ширине 7,2m (метро цев је max 5,4m) са колосецима, укључујући и централну тросводну тунелску конструкцију са бочним перонима, дужине по 220m.
Својим димензијама перона и тунелских цеви, као и целокуног станичног простора представља подземну грађевину која двоструко премашује димензије и захтеве стандардних метро станица, чија је макс. дужина 110m. Посебна пажња при пројектовању и изградњи станице посвећена је безбедности путника са аспекта противпожарне заштите, коришћењем до сада познатих светских искустава у подземним јавиним објектима. Четири евакуациона излаза омогућавају поуздан излазак људи на површину, у року од десет минута. Поред тога, сви материјали који су уграђени у овај објекат су негориви или не подржавају горење. Спроведене мере заштите су дуплиране у односу на постојеће европске прописе.
Успостављено је контролисано одвођење дима са перона на површину, а увођењем свежег ваздуха системом вентилационих канала ствара се надпритисак који онемугоућава продор дима у евакуационе излазе. Омогућено је гашење пожара на вагону и воденим завесамасе спречава ширење ватре на простор перона. За вертикалне комуникације уграђени су теретни лифтови, лифт за хендикепиране путнике који повезује перон директно са Рузвелтовом улицом, 7 ескалатора од којих најдужи у косом тунелу. Коси тунел – 30' нагиба, пречник 8,7m и 52,5m дужине, повезује пероне са вестибилом, савладавајући висину солитера од 15 спратова. Комфорни услови за боравак путника и особља у станици остварени су системом за климатизацију и вентилацију, у које је уграђено преко 70t канала. Специфичност објекта и различити садржаји захтевали су најсавременију опрему и уређаје, који у сваком тренутку треба са поузданошћу и квалитетом омогуће угодан боравак људи на 40m испод земље. Стабилно снабдевање електричном енергијом омогућено је напајањем са две стране из два независна електро система. Да би цео простор чинио амбијенталну целину, уређена је површина изнад станице и парк Ћирило и Методије. Много података говори о могућностима овог градитељског подухвата на 8.800 m2 (еквивалент 120 станова површине по 70m2).
Интерна телевизија са 30 камера покрива цео простор, као и савремени системи за озвучење. У командној соби станице смештен је централни рачунарски систем за надзор и управљање (“мозак станице”) који контролише рад станице, укључује и искључује уређаје, тренутно мења параметре рада уређаја које контролише, омогућава савремен, безбедан и поуздан рад станице, управља стабилним инсталацијама за гашење пожара...
Сви делови станице, као и пратећи комерцијални садржаји, савремено су ентеријерски обликовани и пружају пријатан амбијентални доживљај. Упоредно са станицом изграђен је пословно-комерцијални центар, који у функционалном смислу допуњује садржаје станице и даје могућност обављања пословних и комерцијалних делатности од интереса за Инвеститоре станице.
У склопу станице, изграђена је и прва подземна гаража којом је растерећен акутан проблем паркирања и гаражирања возила у овом делу града са веома фреквентним саобраћајем и део је будућих планираних подземних гаража које су предвиђене у решавању саобраћајних конфликата. Грађење овог дела објекта је успешно завршио извођач радова Енергопројект који је изводио радове на подземној гаражи код градске Скупштине.
При одређивању локације вестибила железничке станице, кроз Детаљни урбанистички план утврђено је да он буде вестибил и будуће линије метроа и да у коначном решењу буду повезани у једну целину, тако да путницима омогућава ефикасан прелаз са железнице на метро, и обрнуто. За ову везу у изграђеном конструктивном зиду вестибила, непосредно испод Рузвелтове улице остављен је “отвор”, који је сада покривен вајарским уметничким платном, које на симболичан начин приказује деспота Стефана Лазаревића (преселио престоницу у Београд, у његово време Београд доживео брз и значајан развој).
Београдчвор д.о.о.
- - -
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887360#p887360:3ojahr4b je napisao(la):Dusko » Čet Okt 07, 2021 6:37 pm[/url]":3ojahr4b]Već sad većina vozi do primorja Crne Gore.
Većina, čitaj praktično svi.
Sad ove sezone je bio totalni kolaps od saobraćaja
dole, možda i najveći do sad.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887401#p887401:1h64p9tk je napisao(la):Igormartin » Čet Okt 07, 2021 8:32 pm[/url]":1h64p9tk]Šta se tiće voza do Splita, vozi autobus tako da kola ne mogu. A rentacar je zbog kovida poskupio trostruko (mala ponuda vozila?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887400#p887400:3jgvbu8l je napisao(la):Igormartin » Čet Okt 07, 2021 8:31 pm[/url]":3jgvbu8l]Listam unazad, šta je realan rok za izlet do novog sada za 40 minuta vozom? Mart 2022?
Koliko sam video po reportažama, radovi su ubrzani. možda ih teraju da završe do novog RV u decembru. Što se vozova ka Požarevcu tiče, planirana su samo dva polaska iz Beograda i dva iz Požarevca. To je zato što je vreme putovanja 2 sata, tj nekonkurentno autobusima koji idu brže i na svakih sat pa i više. Moguće da nije previđeno više vozova jer će sadašnje vozove koji idu kroz Mladenovac da prebace tu, a ovu deonicu da rekonstruišu (Resnik-Sopot)[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887428#p887428:2deqyjud je napisao(la):ika » Čet Okt 07, 2021 10:07 pm[/url]":2deqyjud]Је ли се зна до када ће се завршити реконструкција Јајинци-Мала Крсна и када ће поново кренути воз до Пожаревца ?
Све рокове које сам видео су већ прошли, а нисам видео ништа ново о томе
Kako sad samo 2 polaska, lično sam na Prokopu video planirani red vožnje za Požarevac,po kojem bi trebalo biti 4 polaska dnevno u oba pravca? Pa i da sve niške vozove prebace na prugu Jajinci-Mala Krsna,oni nebi prolazili kroz Požarevac,jedina mogućnost bi bila presedanje na smederevski voz u Maloj Krsni. Ako stvarno budu 2 direktna voza dnevno,biće toliko puni da u njima neće moći ni da se stoji,a kamoli sedi. Autobuska karta Beograd-Požarevac je paprena,svako ko može bi i sada putovao vozom.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887501#p887501:3hisk4p7 je napisao(la):Boki123 » Pet Okt 08, 2021 11:20 am[/url]":3hisk4p7]Koliko sam video po reportažama, radovi su ubrzani. možda ih teraju da završe do novog RV u decembru. Što se vozova ka Požarevcu tiče, planirana su samo dva polaska iz Beograda i dva iz Požarevca. To je zato što je vreme putovanja 2 sata, tj nekonkurentno autobusima koji idu brže i na svakih sat pa i više. Moguće da nije previđeno više vozova jer će sadašnje vozove koji idu kroz Mladenovac da prebace tu, a ovu deonicu da rekonstruišu (Resnik-Sopot)[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887428#p887428:3hisk4p7 je napisao(la):ika » Čet Okt 07, 2021 10:07 pm[/url]":3hisk4p7]Је ли се зна до када ће се завршити реконструкција Јајинци-Мала Крсна и када ће поново кренути воз до Пожаревца ?
Све рокове које сам видео су већ прошли, а нисам видео ништа ново о томе