Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ја бих ишао на оба правца. Бијељина је јачи град у РС и ваљало би повезати и њу са БГ а и са БЛ.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864260#p864260:2bshbyks je napisao(la):
Дошљак » Uto Jul 13, 2021 10:12 pm[/url]":2bshbyks]
А укључио бих ФБиХ због Талго гарнитура, па да се лепо пусте возови Бихаћ-Бања Лука-Добој-(како год буде лакше и исплативије повезивање)-Бијељина-Рача-Митровица-Београд-Нови Сад и Мостар-Сарајево-Добој-Бијељина-Београд-Нови Сад.

To tehnički nije moguće jer je Talgo depo u Sarajevu. Početna stanica mora biti Sarajevo.

Mitrovica - Beograd - Novi Sad? :shock: Molim te, uzmi otvori mapu još jednom, kao i za ono prethodno...

Kako god, sve je ovo fantaziranje i ništa od toga se neće dogoditi.
 
Па промена правца у БГ :D А биће брза пруга таман.
Мада истина, ово је све моје фантазирање, док је реалност да већ три месеца нема воза из и за Зворник :/
 
Vide se pomaci na pruzi Jajinci-Mala Krsna. Tačnije na deonici Jajinci-Beli Potok.
U proteklih par dana je podbijačica Colas Rail-a je bila aktivna na ovom međustaničnom delu.
Na brzinu sam danas fotkao sa putnog prelaza.
received_509144513678006.jpeg

received_198144975653254.jpeg
 
Има помака, чак је и пар пружних прелаза реконструисано. Видео сам од Умчара па правац ка Јајинцима да су постављене жице са високим напоном за возове.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Та подбијачица је толико скупа и сложена за управљање да се инфри не исплати да има две-три такве машине?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864403#p864403:34lgllm9 je napisao(la):
mvbg1 » Sre Jul 14, 2021 2:25 pm[/url]":34lgllm9]Vide se pomaci na pruzi Jajinci-Mala Krsna. Tačnije na deonici Jajinci-Beli Potok.
U proteklih par dana je podbijačica Colas Rail-a je bila aktivna na ovom međustaničnom delu.
Na brzinu sam danas fotkao sa putnog prelaza.
Pogledajte prilog 1

file.php

file.php
Može li neko dati procenu,kada će ovom prugom proći prvi putnički vozovi? Hoće li barem do kraja ove godine?
 
Idemo dalje sa naprednom železnicom 200 na sat...

Neki putnički vagoni trče bez revizije već 7 godina (inače je nekad bila obavezna revizija na 2 godine, kasnije produžena na 4, a sad samo lupaju plusiće). Ovaj je jedan od njih danas u Grdeličkoj klisuri:

218210649_2340098352789656_7222479654362846682_n.jpg


Pored toga, danas je vagon cisterna iskliznula iz šina kod Bora. Navodno je čak sumpor iscureo iz cisterne...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864421#p864421:24977cup je napisao(la):
Прле » 14 Jul 2021 03:00 pm[/url]":24977cup]Та подбијачица је толико скупа и сложена за управљање да се инфри не исплати да има две-три такве машине?
Ima infra naravno sve mašine za mašinsku regulaciju koloseka.
 
Па што их не користе?
Ризлу купујемо из инстранству или свој камен?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864451#p864451:sysgklnk je napisao(la):
WLABmz » Sre Jul 14, 2021 7:35 pm[/url]":sysgklnk]Idemo dalje sa naprednom železnicom 200 na sat...

Neki putnički vagoni trče bez revizije već 7 godina (inače je nekad bila obavezna revizija na 2 godine, kasnije produžena na 4, a sad samo lupaju plusiće). Ovaj je jedan od njih danas u Grdeličkoj klisuri:

218210649_2340098352789656_7222479654362846682_n.jpg


Pored toga, danas je vagon cisterna iskliznula iz šina kod Bora. Navodno je čak sumpor iscureo iz cisterne...
Od stupanja na snagu reda vožnje 2020/2021 su linijom Niš-Preševo vozili DM 711, zašto sad opet idu ove starudije? Kada sam prošlog meseca bio u Nišu,video sam da je ujutru iz Preševa došao 711,ali se nije vratio,nego je produžio za Prokuplje,a prema Preševu je iz Niša krenula jedna ovakva šklopocija sa vagonima. Imao sam ludu sreću da se ovakav udes nije desio kada sam se ja vozio njime.
 
Koлико је било ванредних догађаја возова са опасним теретом само ове године?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864472#p864472:1i96yusz je napisao(la):
Прле » 14 Jul 2021 08:14 pm[/url]":1i96yusz]Па што их не користе?
Ризлу купујемо из инстранству или свој камен?
Pa koriste ih.
Za saniranje koloseka usled vanrednih događaja, redovno održavanje pruge i tokom remonta koji sama infrastruktura obavlja.
Pošto je firma Colasrail na tenderu dobila posao remonta pruge Jajinci Mala Krsna onda je i za očekivati da njihova mehanizacija obavlja taj zadatak.
Sav kameni agregat koji se koristi za sanaciju i remont koloseka dolazi iz domaćih kamenoloma.
 
Prelaz u Jajincima kojim je mvbg1 prošao biće zamandaljen, na slici se vidi nadvožnjak iznad pruge i autoputa u izgradnji koji će ga zameniti.
Isti slučaj i u Belom Potoku.
Prvi prelaz u nivou tek na ulazu u Vrčin.
 
За санацију и ремонт из домаћих, А за изградњу? Својевремено сам прочитао да за пруге 200км/ч+ иде други неки сиво-плави камен који ми не производимо? Да ли је то тако?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864474#p864474:1et6qtji je napisao(la):
Užice » Sre Jul 14, 2021 9:21 pm[/url]":1et6qtji]
Od stupanja na snagu reda vožnje 2020/2021 su linijom Niš-Preševo vozili DM 711, zašto sad opet idu ove starudije? Kada sam prošlog meseca bio u Nišu,video sam da je ujutru iz Preševa došao 711,ali se nije vratio,nego je produžio za Prokuplje,a prema Preševu je iz Niša krenula jedna ovakva šklopocija sa vagonima. Imao sam ludu sreću da se ovakav udes nije desio kada sam se ja vozio njime.

Pa normalno je da po elektrificiranoj pruzi ide voz sa elektro pogonom. Jeftinije i ekološkije.

Treba još utvrditi jel uzrok iskakanja pruga ili vagon...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864558#p864558:2kd5b0xg je napisao(la):
WLABmz » 15 Jul 2021 10:15 am[/url]":2kd5b0xg]

Treba još utvrditi jel uzrok iskakanja pruga ili vagon...
Mislim da je i više nego očigledno koji je razlog ispadanja.
IMG_20210715_123500.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864548#p864548:xaiycd3p je napisao(la):
Прле » 15 Jul 2021 09:22 am[/url]":xaiycd3p]За санацију и ремонт из домаћих, А за изградњу? Својевремено сам прочитао да за пруге 200км/ч+ иде други неки сиво-плави камен који ми не производимо? Да ли је то тако?
Takozvani "eruptivac". I ima ga kod nas naravno.
Za potrebe izgradnje pruge ka NS-u dovlači se iz kamenoloma "Brvenik".
 
Хвала! Ово ми је важно било да схватим
 
Vidim da su vozovi na barskoj pruzi poceli ucestalo da kasne po najmanje sat vremena, to se vidi kad se udje na sajt reda voznje. Pre par meseci to nije bio slucaj, sta se desilo u medjuvremenu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864576#p864576:1zaqqhnt je napisao(la):
mvbg1 » Čet Jul 15, 2021 12:37 pm[/url]":1zaqqhnt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864558#p864558:1zaqqhnt je napisao(la):
WLABmz » 15 Jul 2021 10:15 am[/url]":1zaqqhnt]

Treba još utvrditi jel uzrok iskakanja pruga ili vagon...
Mislim da je i više nego očigledno koji je razlog ispadanja.

file.php

Dakle @Užice, ne bi te spasio ni 711... :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864582#p864582:1jidmr1y je napisao(la):
mvbg1 » Thu Jul 15, 2021 11:56 am[/url]":1jidmr1y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864548#p864548:1jidmr1y je napisao(la):
Прле » 15 Jul 2021 09:22 am[/url]":1jidmr1y]За санацију и ремонт из домаћих, А за изградњу? Својевремено сам прочитао да за пруге 200км/ч+ иде други неки сиво-плави камен који ми не производимо? Да ли је то тако?
Takozvani "eruptivac". I ima ga kod nas naravno.
Za potrebe izgradnje pruge ka NS-u dovlači se iz kamenoloma "Brvenik".
Da, kamen vulkanskpg porekla. On je manje krt od običnog. Nekako je gumen.
Koristi se več neko vreme.
Znam da je on na Gilje=Paračin a mislim i Ruma-Golubinci.
 
Usput:
Uskoro tenderi za modernizaciju železnice vredni 102 mil EUR - Rehabilitacija koloseka u beogradskim tunelima, nova kompozicija za Plavi voz...
pruga_zeleznica_2_090813_tw630.jpg

Srbiji je nedavno odobren zajam u visini od 102 mil EUR od Svetske banke i Francuske agencije za razvoj za razvoj železničkog čvora u Srbiji, a sada je Ministarstvo finansija oglasilo prethodno obaveštenje o tenderima i projektima koji će biti finansirani iz ovog kredita.

U planu je raspisivanje velikog broja tendera, među kojima su i tenderi za:

- Rehabilitacija i nadogradnja železničkih koloseka u tunelima Dedinje, Vezni, Stadion i Vračar, i pruge na delu Pančevački most-Pančevo glavna.
- drugu fazu gradnje glavne železničke stanice beograd Centar (Prokop),
- gradnju obliaznice do železničke stanice Bogojevo
- rekonstrukciju i modernizaciju pruge Vršac-granica sa Rumunijom
- nabavka kompozicije za Plavi voz
- analiza strukture vlasništva kompanije Srbija kargo
- studija o integraciji novih putničkih i teretnih u železničkom saobraćaju
Izvor: https://www.ekapija.com/news/3349014/us ... koloseka-u
 
Vrh