Express » Tue Jul 06, 2021 12:31 pm[/url]":2b6m9vql]
London predstavlja totalno drugačiji primer u smislu da fizički obezbeđuje zaštitu imovine ogradama, bodljikavom žicom, video nadzorom i unajmlkjivanjem obezbeđenja. Pristup depou Stratford Market podseća kao zakon visoke bezbednosti, ako izuzmemo da nema osmatračnicu:
Nije to slučaj samo sa metroima, već i sa dugolinijskom železnicom poput Southwestern što se može videti na primeru depoa Clapham:
Obratite pažnju na tablu upozorenja sa logoom Network Rail. U pitanju je zaštićen javni posed zbog čega se nedozvoljen ulazak tretira kao provala (trespass), kao u slučaju neovlašćenog ulaska u vojnu bazu. Lepo ljudi obezbeđuju javni posed. Zamislite dea svaka pijandura krene da demolira vojnu opremu. Nonsens. Ovo je posledica nemara nastalog diskriminisanjem vozila za javni prevoz u odnosu na vojnu flotu (koga šiša za voz, bitan je avion), i to je isključivo na strani vlasnika, u ovom slučaju Republike Srbije. Počinioci načine štetu, ali vlasnik ne vodi računa što je nažalost u slučaju naše zemlje očigledno vidljivo i iz satelita:
https://www.google.com/maps/@44.843398, ... a=!3m1!1e3
Uz područje TPS Zemun izgrađeno je čitavo neformalno naselje bez ikakve fizičke barijere, pri čemu ni sa jedne strane kompleksa i pruga nije obezbeđena na adekvatan način, kamoli tehnički koloseci: