Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Vratimo se temi ljudi.
Eno ga noćni barac iz Beograda trenutno stoji u
Prijepolje teretnoj. Kvar dve lokomotive na vozu.
 
Upravo tako, obrisan je offtopic.
 
Simulator kineskog MMI ( Man Machine Interface) uređaja za nadzor i regulisanje saobraćaja
na kojem se trenutno obučavaju otpravnici vozova Novog Beograda, Zemuna i Zemunskog Polja.
Moram priznati da sam prijatno iznenađen jer je sve to dobro osmišljeno i funkcionalno.
Nadam se samo da će na terenu biti ugrađeni kvalitetniji uređaji kako bi se smetnje, zauzeća,
kvarovi signala i sl. svela na minimum. Tu pre svega mislim na brojače osovina i diodno osvetljenje
signala.


IMG_20210630_085453.jpg


IMG_20210702_114627.jpg


obuka.jpg
 
Zadnjih desetak dana sam proveo u Nišu,nadao sam se da ću stići da se provozam sveže remontovanom prugom Niš-Zaječar,za koju je ministar Mona pre mesec dana najavio da će biti puštena u saobraćaj "krajem juna". Nažalost,čovek očigledno nije mislio na jun ove godine. Inače su na niškoj stanici već istakli novi red vožnje za Zaječar,ali opet sa napomenom "trenutno ne saobraća",kao i na Prokopu za Beograd-Požarevac.
 
Noćni voz Beograd - Bar je juče kasnio 13 sati, a Optima Express juče/danas kasni 17 sati. O kakvom redu vožnje vi pričate?
 
Pusti ti kašnjenje,nego kad će Mona ponovo u Švajcarsku da šeta po fabrici i priča bajke o najlepšem,najboljem vozu sa najlepšim pogledom na svetu koji će ići 600 na sat do Marsa i nazad za samo pola sata, dugo već nije bio. :lol:
 
Видим поред ЖРС и разних приватника почео и Монтекарго да вози ка Зворнику.
 
Ne voze ŽRS i Montecargo nego privatnici i Srbija Cargo iznajmljuju lokomotive od ŽRS i Montecarga.
 
Nemci o ovima prave heroje?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=lgfrn2BGHu8[/youtube]
 
Oni su budale svoje vrste sa tim veličanjem urbanog huliganizma. Mislim da se ti dripci, u njihovom slučaju, arhetipski dovode u vezu sa nekom nostalgijom spram Zapadnog Berlina, koji je, jelte, bio ostrvo slobode okruženo DDR-om.
 
Керове гладне да их изеду кости да им не нађу. У бувару са стоком, па прстима да гребу то што су усрали.
 
Umesto da iskaljuju svoj bes uništavanjem svačije imovine mogli bi da rade neki fizički posao pa da doprinesu nešto društvu.... Ovde samo debela novčana kazna i društveno koristan rad pomažu, ako se ponovi isto nema šta zatvor pa da preispitaš da li vredi.
 
"Ogroman novac koji će biti usmeren na unapređenje železnice. Opredeljenje vlade je da investiramo u puteve i železnice kako bismo ubrzali privredni rast jer je infrastruktura preduslov za dolazak investitora i otvaranje radnih mesta. U ovim sporazumima imate obnovu pružnih prelaza, mreže, železničke stanice", objasnio je ministar u Skupštini.

Prema njegovim rečima, predviđeno je i 62 miliona evra za tri Štadlerove kompozicije – novi, moderni, savremeni vozovi koji će ići ne sporije od 160 na sat. :notok: :bash:
Da povratiš od muke,ovo ni pas sa maslom ne bi pojeo,gde su one slike isliznute kompozicije od pre neki dan,da mu se gurne pod nos!!
Vrhunac,neće ići sporije od 160 na sat,donećemo zakon po kome će to biti strogo zabranjeno :x
 
Važno je da pre svega završe prugu do Novog Sada uz nabavku pomenutih garnitura a citirana izjava i nije upućena poznavaocima prilika na železnici.
 
Zašto na lakši kada može na teži način u zemlji seljaka na brdovitom Balkanu. Tako je i Njujork mislio da može nedomaćinski da se ophodi prema javnoj imovini dok ih nije "smorio" blagovremenim skidanjem grafita. London predstavlja totalno drugačiji primer u smislu da fizički obezbeđuje zaštitu imovine ogradama, bodljikavom žicom, video nadzorom i unajmlkjivanjem obezbeđenja. Pristup depou Stratford Market podseća kao zakon visoke bezbednosti, ako izuzmemo da nema osmatračnicu: https://www.google.com/maps/@51.5315485 ... 384!8i8192

Nije to slučaj samo sa metroima, već i sa dugolinijskom železnicom poput Southwestern što se može videti na primeru depoa Clapham: https://www.google.com/maps/@51.4631512 ... 384!8i8192

Obratite pažnju na tablu upozorenja sa logoom Network Rail. U pitanju je zaštićen javni posed zbog čega se nedozvoljen ulazak tretira kao provala (trespass), kao u slučaju neovlašćenog ulaska u vojnu bazu. Lepo ljudi obezbeđuju javni posed. Zamislite dea svaka pijandura krene da demolira vojnu opremu. Nonsens. Ovo je posledica nemara nastalog diskriminisanjem vozila za javni prevoz u odnosu na vojnu flotu (koga šiša za voz, bitan je avion), i to je isključivo na strani vlasnika, u ovom slučaju Republike Srbije. Počinioci načine štetu, ali vlasnik ne vodi računa što je nažalost u slučaju naše zemlje očigledno vidljivo i iz satelita: https://www.google.com/maps/@44.843398, ... a=!3m1!1e3

Uz područje TPS Zemun izgrađeno je čitavo neformalno naselje bez ikakve fizičke barijere, pri čemu ni sa jedne strane kompleksa i pruga nije obezbeđena na adekvatan način, kamoli tehnički koloseci:

https://www.srbvoz.rs/wp-content/upload ... -Zemun.png
https://www.google.com/maps/@44.8444569 ... 312!8i6656
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=862621#p862621:1ad24a0h je napisao(la):
Igor » Uto Jul 06, 2021 1:28 pm[/url]":1ad24a0h]Važno je da pre svega završe prugu do Novog Sada uz nabavku pomenutih garnitura a citirana izjava i nije upućena poznavaocima prilika na železnici.

Citirana izjava nije upućena ni od strane poznavaoca (ne)prilika na železnici. :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=862622#p862622:2b6m9vql je napisao(la):
Express » Tue Jul 06, 2021 12:31 pm[/url]":2b6m9vql]
London predstavlja totalno drugačiji primer u smislu da fizički obezbeđuje zaštitu imovine ogradama, bodljikavom žicom, video nadzorom i unajmlkjivanjem obezbeđenja. Pristup depou Stratford Market podseća kao zakon visoke bezbednosti, ako izuzmemo da nema osmatračnicu:

Nije to slučaj samo sa metroima, već i sa dugolinijskom železnicom poput Southwestern što se može videti na primeru depoa Clapham:

Obratite pažnju na tablu upozorenja sa logoom Network Rail. U pitanju je zaštićen javni posed zbog čega se nedozvoljen ulazak tretira kao provala (trespass), kao u slučaju neovlašćenog ulaska u vojnu bazu. Lepo ljudi obezbeđuju javni posed. Zamislite dea svaka pijandura krene da demolira vojnu opremu. Nonsens. Ovo je posledica nemara nastalog diskriminisanjem vozila za javni prevoz u odnosu na vojnu flotu (koga šiša za voz, bitan je avion), i to je isključivo na strani vlasnika, u ovom slučaju Republike Srbije. Počinioci načine štetu, ali vlasnik ne vodi računa što je nažalost u slučaju naše zemlje očigledno vidljivo i iz satelita: https://www.google.com/maps/@44.843398, ... a=!3m1!1e3

Uz područje TPS Zemun izgrađeno je čitavo neformalno naselje bez ikakve fizičke barijere, pri čemu ni sa jedne strane kompleksa i pruga nije obezbeđena na adekvatan način, kamoli tehnički koloseci:
Realno je tako. Na železnici odavno postoji taj odnos okretanja glave prema takvim pojavama. Najjači je primer kada su beskućnici zapalili vagone preko puta stanične zgrade u Smederevu.

Postaviću jedno pitanje.
Da li ima grafita na vojnim vozilima, ili na vozila EDB-a, pošte i sličnih službi? Nema. Čak i na GSB vozilima ih ima zanemarljivo malo iako su ta vozila stalno izložena.
Ograda, FiT obezbeđenje i kraj.
Taj što crta može i da preseče neko crevo ili neku drugu štetu da napravi.

Najodvratniji deo priče iz filma je kad lik priča kako to radi "da bi upoznao sebe". A da ja krenem "da upoznam sebe" tako što grafičare mlatiti dok ne propišaju svu boju koju su poprskali, našli bi me iste noći.
 
Једне године решимо са комшијама да окречимо зид у хаустору јер је био сав одваљен и никакав. Ништа нисмо мењали, просто да враимо у изворну белу боју. Урадили, три дана стојало тако. Четврто вече, ноћ тј ја силазим то ли до апотеке или ђубре да бацим ен сећам се, прво чујем, грају у хаустору али то и није толико чудно обично се младеж скупља, међутим осетим фарбу, ја да видим, а њих тамо 7-8 гота, панкера, жврљају по зиду. Деца, 13-15 година. Ја дођем и станем и погледам их оштро, а они ћутећи се покупе и оду.
И шта да радиш? Да хапсиш, немаш права, да бијеш, малолетни су, кажњиво је, по факту имамо ижврљан зид који више нико није 5 година пипнуо. Ни комшије ни жврљачи. Пун сам ко шипак, стеже ме у стомаку кад гов видим жврљ. Код свих злодела, увек имаш мотив, а овде мотива нема. Просто тако. И увек ме подсећа на нешто најгоре.
 
Nekad i sad...
412.png

Izvor: Lazarevac Online, facebook.com/Udruženje ljubitelja železnice
 
Требали су линију на челу да ураде као пре а не да фарбају удубљење.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=863528#p863528:1sbr2ayn je napisao(la):
DK1604 » 10 Jul 2021 06:36 pm[/url]":1sbr2ayn]https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Finfrazs.rs%2F2021%2F07%2Fupozorenje-od-13-jula-kontaktna-mreza-na-pruzi-jajinci-mala-krsna-pod-visokim-naponom-od-25-hiljada-volti%2F&h=AT3ctFleZydcdoaPpdtw33cLLvlGzaU_VDuQT-T5URNHzhj446foZZ3fBVtzWxo_lbu_g7VQTDHDkTOVU0lvVBeHVDoRHkEs8GUOgEvahX8F9FQGNAzDlc9IXLGhNq6Eraqwbp6PS18

Да ли ово значи да се коначно ближе крају радови на тој деоници?

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока

Za nadati se.
Neki dan sam bio u IKEI, ono koliko je pruga blizu zoni parkinga IKEE, a bez uređenog stajališta me zaprepastilo.
OK, razumem da IKEA tu nije potegla neko pitanje, ali zar tokom ove rekonstrukcije nisu mogli napraviti jedno stajalište tu gore iznad parkinga. Sigurno bi bilo putnika i to verovatno dosta (jednom kada pruga proradi) - mnogo je jednostavnije preneti sitne i srednje stvari vozom nego autobusom (za velike kupovine je i dalje normalno najbolji auto ili dostava).
Našu infrastrukturu kao da uopšte ne interesuje kako i gde se grad razvijao i gde je šta nastalo uz prugu, samo se rekonstruiše postojeće stanje (ili ukida - poput pruge uz Sajam do Savskog amfiteatra). Jasno je meni da je teretni saobraćaj za železnice isplativiji, ali na mestima gde postoje uslovi i gde se mogu očekivati putnici, zar ne bi bilo logično iskoristiti priliku i još pri tome preusmeriti ljude na voz i rasteretiti grad bar dela autobusa. Ista priča i sa Pančevom.
 
Vrh