Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

А генераторска кола беше имамо само у композицији Плавог воза?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=865888#p865888:3tbiiuu7 je napisao(la):
Дошљак » Pon Jul 19, 2021 9:17 pm[/url]":3tbiiuu7]А генераторска кола беше имамо само у композицији Плавог воза?

Tako je, ali ona ne odgovaraju za druge vagone osim vagona plavog voza - poseban nestandardan napon.

Od dizel lokomotiva generator za napajanje putničkih vagona strujom imaju:

1) 661-112 (Srbija Voz, u nevoznom stanju),
2) 661-118, 119, 152, 154 i 157 (Srbija Kargo).

Nelogično je što su dizel lokomotive sa generatorom napajanja putničkih vagona strujom pripale Srbija Kargu, a 666 koje nemaju taj generator pripale Srbija Vozu. To naročito važi za 152, 154 i 157 koje su 2000-ih dobile nov generator rumunske proizvodnje.
 
Нелогично је други назив који обједињује бивши СВ
 
Колико је СВ уопште добио дизелки након поделе?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=866007#p866007:fekiqfad je napisao(la):
Прле » Uto Jul 20, 2021 11:25 am[/url]":fekiqfad]Нелогично је други назив који обједињује бивши СВ

Bivši SV?

Дошљак":fekiqfad je napisao(la):
Колико је СВ уопште добио дизелки након поделе?

Ukupno 5 velikih dizela. 661-112, 666-001, 002, 003 i 004. Od toga su trenutno u voznom stanju samo 666-001 i 666-003. 661-112 je istrčala svoje pre par meseci. 666-002 je u planu da se obnovi, ali pitanje je šta će biti od toga. Interesantno da 666-003 iako obnovljena 2015. i dalje na čelu nosi grb JŽ.

Kupljene su i dve nove manevarke iz Češke (622-003 i 004), iste kao što je uzela Infra. Ne znam da li je to stiglo ili tek treba.
 
Пардон, Железнице Србије, ЖС као једно предузеће
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=866023#p866023:2dpnrige je napisao(la):
WLABmz » Уто Јул 20, 2021 11:38 am[/url]":2dpnrige]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=866007#p866007:2dpnrige je napisao(la):
Прле » Uto Jul 20, 2021 11:25 am[/url]":2dpnrige]Нелогично је други назив који обједињује бивши СВ

Bivši SV?

Дошљак":2dpnrige je napisao(la):
Колико је СВ уопште добио дизелки након поделе?

Ukupno 5 velikih dizela. 661-112, 666-001, 002, 003 i 004. Od toga su trenutno u voznom stanju samo 666-001 i 666-003. 661-112 je istrčala svoje pre par meseci. 666-002 je u planu da se obnovi, ali pitanje je šta će biti od toga. Interesantno da 666-003 iako obnovljena 2015. i dalje na čelu nosi grb JŽ.

Kupljene su i dve nove manevarke iz Češke (622-003 i 004), iste kao što je uzela Infra. Ne znam da li je to stiglo ili tek treba.
Ay, баш лоша подела, друге две Маршалке мислим да никад неће средити, добили су баш отпад. Те нове маневарке за СВ су оне црвено-беле, лепо изгледају.
Време је да се набаве нове дизелке, и за СВ и за СК.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=866031#p866031:1sq1tvcm je napisao(la):
Дошљак » Uto Jul 20, 2021 12:53 pm[/url]":1sq1tvcm]
Време је да се набаве нове дизелке, и за СВ и за СК.

Mislim da SV neće nabavljati nove dizelke. Ide elektrifikacija ka Dimitrovgradu i Segedinu, planira se i ka Vršcu. Svi glavni međunarodni pravci će biti elektrificirani, a lokalni vozovi na neelktrificiranim prugama se planiraju samo sa DMV jer je mnogo manja potrošnja goriva.
 
Ide elektrifikacija ka Dimitrovgradu?
Koje godine? Ide ona već poslednjih 30-tak godina, pa evo ko Đekna - niko ne zna kad će.
 
Негу другари, читао нешто википедију везано за 711, па међу сликама нађох и ову:

Vršac_station_III.JPG


У првом плану је 711 у станици Вршац, а задњем плану је шта? Ја само могу да маштам да је то рецимо неки румунски ДМВ прешао границу...
Зна ли неко?
 
Да, Румунски ДМВ, нисам баш сигуран за ознаку. Ваљда је пре било преседање.
 
тако је било некада, када је био воз до Темишвара. румуски Дезиро дође до Вршца, и могле су да се хватају везе од/до Београда. а онда су наши престали да плаћају Румунима, па су укинули воз. и наши им дугују доста пара
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=866055#p866055:avl0f4pr je napisao(la):
miki_ns » Tue Jul 20, 2021 1:28 pm[/url]":avl0f4pr]Ide elektrifikacija ka Dimitrovgradu?
Koje godine? Ide ona već poslednjih 30-tak godina, pa evo ko Đekna - niko ne zna kad će.
Dimitrovgrad je elektificiran.
:kafa:

A čvor Niš?
:laugh:
 
Napisao sam u kontekstu potrebe Srbija Voza za dizel lokomotivama. Koliko god još čekali na elektrifikaciju Niš - Dimitrovgrad, sigurno je da međunarodni voz za Sofiju pre elektrifikacije i remonta neće ići dokle god postoji autoput, tako da svaka potreba Srbija Voza za dizel lokomotive osim nesrećne Optime jednom nedeljno van grejne sezone tu prestaje. A za to mogu i od privatnika da unajme...
 
Nekada je postojao i direktan voz Beograd-Bukurešt,ne sećam se tačno da li je kretao sa glavne stanice ili Beograd Dunav,on je ukinut dosta davno,ukidanjem voza Vršac-Temišvar 2017. je zamrla svaka železnička putnička veza sa Rumunijom,a mislim da ne postoji ni autobuska,čak ni od Vršca. Vršac inače nije poslednja stanica pre rumunske granice,ako se ne varam postoji železnička stanica i u selu Vatin na samoj granici,ali svi beogradski regio vozovi terminiraju u Vršcu,verovatno zato što je vatinska stanica oronula i zbog demografskog pražnjenja celog tog kraja. Ali nikako mi ne ide u glavu zašto su pre par godina svi regio vozovi skraćeni do stanice Prijepolje Teretna,a ranije su išli sve do Vrbnice?
 
Tek sam sada pronasla ovaj forum.
Mozete li mi reci koliki je razmak izmedju koloseka za prugu projektovanu za brzine do 160km/h? Ono sto sam nasla je da varira od 4500 do 6000mm.

Kako su prosli ljudi kojima je oduzeta nepokretnost ili kuca?

Zast.mreza ili zvucna izol.se postavlja na tom razmaku od 6m od posl.sine u nas.mestu?

I sta je sa ljudima koji su ostali iza ovog pruznog pojasa, ali su blizu, pa su potpisali one izjave o emti.stetn.im?

U nekim nacrtima gde pruga dodiruje postojeci put, nema nacrt sta ce biti sa putem, da li se on izmesta skroz, vraca unazad na kontu kuca ljudi?

Moja pitanja nemaju bas veze sa teh.stvarima, ali nadam se da ce neko odgovoriti, posto smo konkretno ugrozeni planiranjem novih deonica, a ne znamo koliko i u kojoj meri ce pruga zazirati na nasim nep.
 
Brzi za Bukurešt išao je sa Glavne i ukinut je pre 10 godina.
Evo ga oko Kalemegdana.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8rV9HhO9s1I[/youtube]
 
Ој туго преголема! Готов коридор убише
 
Vozio sam se jednom istim do Bukuresta.. mucenje dok dodje do granice, posle je isao dosta brze, mislim da je pola vremena od putovanja otislo na nasu stranu samo. U polasku relativno prazan.. u Rumuniji se popuni skoro do kraja kako se priblizava Bukurestu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=866377#p866377:2hvw07ob je napisao(la):
wexy » Sre Jul 21, 2021 2:21 pm[/url]":2hvw07ob]Vozio sam se jednom istim do Bukuresta.. mucenje dok dodje do granice, posle je isao dosta brze, mislim da je pola vremena od putovanja otislo na nasu stranu samo. U polasku relativno prazan.. u Rumuniji se popuni skoro do kraja kako se priblizava Bukurestu.

Ne znam kad si se vozio, ali ovo ne može biti tačno. Beograd - Vršac je jedna od najboljih pruga u Srbiji i brzina je 100 km/h poslednjih 30 godina i nije se menjala, osim vijuganja oko Kalemegdana. Do Vršca je trebalo maksimalno 2 sata sa sve vijuganjem oko Kalemegdana. Posle od Vršca do Temišvara je brzina 80 km/h. Srpska pasoška kontrola u Vršcu, a rumunska u Moravici. Od Moravice do Bukurešta je trebalo od 9 do 10 sati, zavisi od godine. Velika je Rumunija i velike su udaljenosti.

Evo recimo reda vožnje iz 2007:

Beograd 16.20, Vršac 18.11-18.36, Timişoara Nord 21.29-21.48, Bucureşti Nord Gr.A 6.18
Bucureşti Nord Gr.A 21.45, Timişoara Nord 5.45-6.13, Vršac 7.03-7.38, Beograd 9.22
 
2011. godina je bila, mozda me secanje vara pa sam preterao za raspodelu vremena ali do granice je bilo bas bas sporo, to sigurno. Posle granice je voz maltene duplo brze isao. Ovo za brzinu od 100km/h pa onda 80km/h, nema teorije.. pre je delovalo kao 50km/h pa posle granice 100km/h.
 
Dve nove manevarske lokomotive SV-a puštene su u saobraćaj pre desetak dana.
Ova 622-004 ostala je da radi u TPS Zemun dok je 622-003 u Topčideru.
Od onih starih 621-301 je izbačena iz saobraćaja dok je 621-302 u rezervi


man.jpg
 
Zasto je 621-301 izbačena iz saobraćaja? to je lokomotiva koja je stara manje od 20 godina.
 
Istrčala je kilometre i za sada ne znam da li će ići na remont.
 
Vrh