Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840007#p840007:1tcl7svl je napisao(la):
Rile » Pet Apr 09, 2021 8:46 am[/url]":1tcl7svl]Dok se ovi Kiss-ovi i ostale eUropske kanturine :mrgreen: šepure po internetu
dotle se zmajevi u obliku naše realnosti remontuju.
Ova je pre neki dan došla iz Smedereva, iz fabrike Želvoz, i uskoro će u saobraćaj.


file.php
Da li je ova sveže remontovana garnitura namenjena za liniju Beograd-Požarevac? Ili možda za Beograd-Prijepolje ili Užice-Kraljevo,sećam se da su i tu nekada išli RVR-ovi,dok je većina Štadlera bila na novosadskoj pruzi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840075#p840075:1wggemp1 je napisao(la):
WLABmz » 09 Апр 2021, 13:10[/url]":1wggemp1]Pa skuplji su jer ih je 3 samo.

што је опет оно што сам рекао


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840075#p840075:1wggemp1 je napisao(la):
WLABmz » 09 Апр 2021, 13:10[/url]":1wggemp1]Tvoja tvrdnja da bi koštali 13 miliona da je nabavljeno više je obična neinformisana budalaština.

логика моје рачунице је цена по Вестбановој гарнтури/број модула њихове гарнитуре, где се добије цена по модулу, па онда цена по модулу*број наших модула. ако ти је та логика нејасна онда си малоуман

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840075#p840075:1wggemp1 je napisao(la):
WLABmz » 09 Апр 2021, 13:10[/url]":1wggemp1]Na stranu to, i dalje smatram da je bilo bolje nabaviti Vectrone i putničke vagone, ali ako su se već odlučili za ovu varijantu, ona je bila informisana.

што је тек будалаштина урадити, узимати Вектроне са вагонима за тако кратку деоницу
 
За возове до Будимпеште и даље, што и јесте ваљда смисао и циљ пруге за са брзином 200кмч локомотива са вагонима сасвим има смисла.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840078#p840078:29aibx1q je napisao(la):
wexy » 09 Apr 2021 12:19 pm[/url]":29aibx1q]Meni je i dalje neverovatno da nisu napravili neki krsten brending za zeleznicu..

Teško bilo da plate. Brend predstavlja lice preduzeća. To je činjenica koju raznorazne jetrve menadžmenta bledih slika nekadašnjih komunističkih giganata potpuno ignorišu.

Primer sa https://drawtify.com/design.html?type=logo#/:
SV_logo.jpg


Čisto da se vidi sa kojom lakoćom danas bilo ko za par minuta može napraviti logo bolji od onog čega već njihovog. U slučaju Air Serbia država je urgirala otvaranjem konkursa (i opet su ignorisani svetski dizajnerski studiji), međutim decentralizacija ŽS istakla se po sramotno neprofesionalnoj improvizaciji logoa SV i SK.

Evo ovaj logo S je mogao ostati kao osnova za BG:Voz (S-Bahn), i kao prvo slovo logoa SV i SK, tako da oba dele S, uz različito drugo slovo ili celu reč (V, odnosno K, ili S Voz, S Kargo).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840129#p840129:27emw6s9 je napisao(la):
Express » Пет Апр 09, 2021 3:40 pm[/url]":27emw6s9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840078#p840078:27emw6s9 je napisao(la):
wexy » 09 Apr 2021 12:19 pm[/url]":27emw6s9]Meni je i dalje neverovatno da nisu napravili neki krsten brending za zeleznicu..

Teško bilo da plate. Brend predstavlja lice preduzeća. To je činjenica koju raznorazne jetrve menadžmenta bledih slika nekadašnjih komunističkih giganata potpuno ignorišu.

Primer sa https://drawtify.com/design.html?type=logo#/:


Čisto da se vidi sa kojom lakoćom danas bilo ko za par minuta može napraviti logo bolji od onog čega već njihovog. U slučaju Air Serbia država je urgirala otvaranjem konkursa (i opet su ignorisani svetski dizajnerski studiji), međutim decentralizacija ŽS istakla se po sramotno neprofesionalnoj improvizaciji logoa SV i SK.

Evo ovaj logo S je mogao ostati kao osnova za BG:Voz (S-Bahn), i kao prvo slovo logoa SV i SK, tako da oba dele S, uz različito drugo slovo ili celu reč (V, odnosno K, ili S Voz, S Kargo).
file.php

Ne mogu da ne uočim sličnost sa ovim :)

160px-Sartid-Smederevo.png
 
Целокупно брендирање и имиџ железничких предузећа су очајни. Инфраструктура једино има нормално име предузећа, али најгори лого и најгоре офарбана возна средства. Карго је до некле ок име али безвезе лого и ок офарбана возна средства. Србија воз је најбесмисленије име, боље да су назвали ЖС - превоз путника или ЖТП. Лого је исто очајан, а фарбање возних средстава од случаја до случаја.

Што се тиче самих логоа, за карго су могли да узму стари лого крилатог точка са венцима само са српском тробојком уместо петокраке, за превоз путника су могли лого као црвени крилати испругани ЈЖ лого, а за ИЖС су могли монограм као што су имале СДЖ.
 
Kad vidim ovaj logotip evo sta mi prolazi kroz glavu
1987
Provedite leto u Jugoslaviji.
Putujte vozom!
 
meni ja taj logotip odlican...čak ima simboliku na spojnicu.


sadašnji logotip je na nivou WordArt-a


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Само име Србија воз је глупо. Из њега произилази и не баш најсрећнији лого. Углавном неки покушај стилизације слова. Исто погрешно. Овде имамо S у шестоугаонику црвено-плаве боје, шта то тачно представља?
 
Ништа, човек се играо у спец програму и за 10 минута направио да изгледа боље него официјални логотип...
 
Боље од званичног логоа јесте. Али мислим да није задовољавајуће.
 
Pa da nasumice idu ulicom i pitaju decu da li znaju Photoshop i da im daju 100 EUR za posao dobili bi bolji brending.
 
Мислим да и није био циљ да буде званични лого. Више као илустрација да може много боље при незнатном вложенном труду.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840124#p840124:am7ewgku je napisao(la):
JohnnyLee » Pet Apr 09, 2021 3:28 pm[/url]":am7ewgku]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840075#p840075:am7ewgku je napisao(la):
WLABmz » 09 Апр 2021, 13:10[/url]":am7ewgku]Tvoja tvrdnja da bi koštali 13 miliona da je nabavljeno više je obična neinformisana budalaština.
логика моје рачунице је цена по Вестбановој гарнтури/број модула њихове гарнитуре, где се добије цена по модулу, па онда цена по модулу*број наших модула. ако ти је та логика нејасна онда си малоуман

Tvoja logika mi je jasna, ali je pogrešna i proizlazi iz neinformisanosti, jer ti izjednačavaš pogonske module i prikolice. Pritom, cena KISS 200 u odnosu na FLIRT 160 koji imamo, osim u opremljenosti enterijera je drastično veća i zbog toga što je snaga čak 3 puta veća (FLIRT 160 2000 kW, KISS 200 6000 kW).
 
U sredu protest sindikata Železnice ispred zgrade ŽS u Nemanjinoj.
 
Evo jednog predloga za Srbija Voz...
 

Prilozi

  • Srbija voz 2.jpg
    Srbija voz 2.jpg
    269 KB · Pregleda: 1.377
  • Srbija voz 3.jpg
    Srbija voz 3.jpg
    295,9 KB · Pregleda: 1.386
  • Srbija-voz-3.jpg
    Srbija-voz-3.jpg
    870,4 KB · Pregleda: 1.384
Ne fali ništa, ali je očigledno namerno rasturena jedinstvena firma i pocepana na delove. E sad govorim kao dizajner, logo je ok, ali ga valja modernizovati, svakako je bolji od svih trenutnih koje odvojene firme koriste... Na železnicama je što se vizuelnog doživljaja sve loše. Od kolorne šeme vozova, vagona i drugih stvari. Ne razumem zašto ne dozvole da se lepo stvari promene, da Srbija voz bude prepoznatljiv na određen način. Srb Cargo takođe. Nekako su sve sveli na zastavu. Nemam ni protiv toga ništa ali su rešenja pfff, onako
 
Имена су главни проблем. Могли су као ХЖ да именују СЖ карго, СЖ превоз путника и СЖ инфраструктура. И да задрже сви стари лого уз додавање натписа испод (карго, превоз путника, инфраструктура). Али не, морали су да измишљају глупа имена.
 
Могли смо и да вратимо СДЖ, као што је било пре 1915.
 
Rešenje je i dalje aktuelno pošto ŽS i dalje postoji kao krovna organizacija ispod koje se nalaze Srbija voz, Srbija kargo, Infra.

Znak je isti za sve samo se menja naziv.
 
Ma džaba kad ŽS nema ingirencije za bilo šta. A sajt koji imaju deluje samo kao forme radi da postoji...
 
Зато су лепо требали да именују СДЖ - превоз путника, СДЖ - карго и СДЖ - инфраструктура.
 
Vrh