Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Jesam ja jednom. Običan, ništa posebno što bi ga
razlikovalo od drugih novih vozova današnjice.
[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=MZcHhKQV26Q[/youtube]
 
Da li se računa ako smo ga samo uslikali :mrgreen:



Slažem se s Duškom, bilo mi je zanimljivo vozizi se prvi put, jer je na sprat, a sve ostalo kao u drugim modernim vozovima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839878#p839878:v0jo8tn9 je napisao(la):
Student » 08 Apr 2021 05:02 pm[/url]":v0jo8tn9]Ovu kombinaciju boja kao da je neko iz Srbija Voza radio (ovo je samo ilustracija) :) :
Stadler-KISS-200_Serbian-Railways_Impression-Railcolor-News_0246.jpg

Izvor: https://railcolornews.com/2021/04/08/rs ... rbia-fast/
Opaa railcolor izbacio photoshop mogućeg bojanja sa "njuškom" koja nije ni od flirta 1 ni od flirta 3.
Čelo upravljačnice kao na Slovenačkim 510/515
slovenske-zeleznice-stadler-flirt-elektricni-sz-510-515-1024x539.jpg



Da li to oni znaju nešto što mi ne znamo?
 
Vozio sam se i ja, i u S-Bahn varijanti i malo komfornijoj daljinskoj varijanti, vozovi su odlični, ne ističu se ali su onakvi kakve očekujemo u 21.veku. Svakako veliki skok napred za naše železnice.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=32MdoVVLGNk[/youtube]
štadler ka-i-es-es
:mrgreen:
 
Meni nije loša kolor šema za Bernski S-bahn, samo što se ovde radi o KISS 160.

800px-BLS_RABe_515_009_Thun_2108113.jpg
 
Čim se odmah pravdaju ( "sve je urađeno po propisima i tenderskoj proceduri") znamo da su krivi...

Ovaj tender je bukvalno pisao isti onaj kao za Keep Light..."Levoruki Deda Mraz sa kariranim džakom visine 314,45cm sa 3783 svetlećih lampica u RGB 3456 boji na svetlećoj palmi iskrivljenoj pod 86 stepeni. Rok isporuke: Juče"


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
da bude i neke pohvale, DB je jako paziljivo izabrala Kiss 200 za IC-2 2020, bilo je medijske kritike za prethodnika koji nije bio IC kategorija, tako da, je Kiss 200 najvisa kategorija voza i odgovara ceni 1000 dinara. Sad ova color-sema DB je jednostavna i dinamicna, neka rade na dizajnu.
4110inBerlinHbf.jpg
 
Dok se ovi Kiss-ovi i ostale eUropske kanturine :mrgreen: šepure po internetu
dotle se zmajevi u obliku naše realnosti remontuju.
Ova je pre neki dan došla iz Smedereva, iz fabrike Želvoz, i uskoro će u saobraćaj.

067 068.jpg
 
Имам утисак да их сад стварно одлично удесе. Пре неко вече сам се возио од Карађорђевог до НБ БГ:возом, ко да је из апотеке изашао, бољи него кад је био нов. Орасположило ме стање воза, а нисам имао угодан дан.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839922#p839922:25nhskni je napisao(la):
orjen » 08 Апр 2021, 20:41[/url]":25nhskni]Onda su trebali da naruce 6 za istu cenu. :mrgreen:

да смо узели већу количину, сигурно би добили 5 комада за исту цену. ако узмемо да је један Вестбанов шестоделни коштао 20 милиона, дакле да је један модул 3.3 милиона. тако да би нас коштао 13.3 милиона, дакле могли би сигурно да испреговарамо 5 комада. да имамо некога ко зна то да ради. да не говорим колико је бесмислено куповати само 3 воза
 
Vrhunac srpske estetike dvadesetprvog veka je farbanje voza u nacionalnu zastavu, šta je sledeće, da svaka kanta i svaka bandera budu ofarbane u nacionalnu zastavu pa da živimo u jednoj velikoj zastavi?

Inače neviđena je sramota što posle toliko godina i godina na remontovane RVR-ove ne ugrađuju makar 3 displeja sa brojem linije. Ovako uđeš u voz pa gde te odvede odvede te a ljudima se to jako često dešava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840015#p840015:i89eylmg je napisao(la):
JohnnyLee » Pet Apr 09, 2021 9:34 am[/url]":i89eylmg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839922#p839922:i89eylmg je napisao(la):
orjen » 08 Апр 2021, 20:41[/url]":i89eylmg]Onda su trebali da naruce 6 za istu cenu. :mrgreen:

да смо узели већу количину, сигурно би добили 5 комада за исту цену. ако узмемо да је један Вестбанов шестоделни коштао 20 милиона, дакле да је један модул 3.3 милиона. тако да би нас коштао 13.3 милиона, дакле могли би сигурно да испреговарамо 5 комада. да имамо некога ко зна то да ради. да не говорим колико је бесмислено куповати само 3 воза

To što si napisao nema blage veze sa realnošću. Prethodna narudžbina Westbahna je bila 180 miliona evra za 9 kom. četvorodelnih i 1 kom. šestodelne. Dakle, ako je šestodelna 20 miliona evra, onda su četvorodelne oko 17,8 miliona evra.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840022#p840022:20eun1yt je napisao(la):
WLABmz » 09 Апр 2021, 10:03[/url]":20eun1yt]To što si napisao nema blage veze sa realnošću. Prethodna narudžbina Westbahna je bila 180 miliona evra za 9 kom. četvorodelnih i 1 kom. šestodelne. Dakle, ako je šestodelna 20 miliona evra, onda su četvorodelne oko 17,8 miliona evra.

што је опет мање него сада што смо платили. једноставно, послом су се бавили идиоти
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840020#p840020:164vs6vf je napisao(la):
Biciklistkinja » Pet Apr 09, 2021 9:01 am[/url]":164vs6vf]Vrhunac srpske estetike dvadesetprvog veka je farbanje voza u nacionalnu zastavu, šta je sledeće, da svaka kanta i svaka bandera budu ofarbane u nacionalnu zastavu pa da živimo u jednoj velikoj zastavi?

Samo im ti daj ideje ..... :). Nemoj posle da se cudis.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840020#p840020:3qegmegs je napisao(la):
Biciklistkinja » 09 Apr 2021 09:01 am[/url]":3qegmegs]
Inače neviđena je sramota što posle toliko godina i godina na remontovane RVR-ove ne ugrađuju makar 3 displeja sa brojem linije. Ovako uđeš u voz pa gde te odvede odvede te a ljudima se to jako često dešava.
Јес вала. И ону најављивачицу што чита са разгласа на који "колосијек" долази воз требало би одмијенити.
 
Tenderom je bilo predviđeno da ova garnitura i garnitura 412/416-061/085 dobiju info displeje za obaveštavanje putnika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840026#p840026:gt8d7pgc je napisao(la):
JohnnyLee » Pet Apr 09, 2021 10:23 am[/url]":gt8d7pgc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840022#p840022:gt8d7pgc je napisao(la):
WLABmz » 09 Апр 2021, 10:03[/url]":gt8d7pgc]To što si napisao nema blage veze sa realnošću. Prethodna narudžbina Westbahna je bila 180 miliona evra za 9 kom. četvorodelnih i 1 kom. šestodelne. Dakle, ako je šestodelna 20 miliona evra, onda su četvorodelne oko 17,8 miliona evra.

што је опет мање него сада што смо платили. једноставно, послом су се бавили и*****

Pa skuplji su jer ih je 3 samo. Ako na 3 komada košta 20 miliona po komadu, a na 9 komada košta 18 milion po komadu, dalo bi se pretpostaviti da na 6 komada košta 19 miliona po komadu. Nama ni u snu neće trebati više od 3 komada za BG-NS-SU, tako da ne vidim što su id***...Tvoja tvrdnja da bi koštali 13 miliona da je nabavljeno više je obična neinformisana budalaština.

Na stranu to, i dalje smatram da je bilo bolje nabaviti Vectrone i putničke vagone, ali ako su se već odlučili za ovu varijantu, ona je bila informisana.
 
JZ je keva dizajn za ono sto imamo danas...ovaj CB logo ko za neku fabriku grejaca za bojlere! cevka tople cevka ladne vode i grejac :notok:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839930#p839930:13ou3x0w je napisao(la):
Užice » Чет Апр 08, 2021 9:23 pm[/url]":13ou3x0w]Da li se neko od forumaša ikada vozio KISS-om negde u inostranstvu? Kakva su iskustva,da li su ti vozovi dovoljno udobni da opravdaju cenu karte od 1000 dinara? Kakav im je sistem za otvaranje ulaznih vrata,da li mora da se pritisne taster posle zvučnog signala(kao kod Flirta),ili se vrata otvaraju i zatvaraju daljinski iz upravljačke kabine(kao kod DM 711 i RVR-a). Jednom umalo da puknem od smeha,kada sam u vozu slučajno slušao nekog čiču sa sela,koji je na sedištu iza mene pričao kako mu je Flirt jednom prilikom pobegao ispred nosa,zato što je mislio da će se vrata sama otvoriti,i nije pritisnuo taster na vreme.

Vozio se ja u Švajcarskoj nebrojeno puta :)

Vrlo je udoban i prostran, i konfiguracija sedišta je u grupama po 4 (2+2, okrenuti licem jedni drugima, sa stočićem između sedišta koja su do prozora). Koliko znam, konfiguracija sedišta zavisi od zemlje poručioca, i u nekim zemljama preferiraju raspored kao u avionu - Švajcarci više vole ovako :)

4666350397_81f4638c94_b.jpg


Ispod stočića ili između sedišta je i utičnica (za punjač laptopa/telefona). Mada pretpostavljam da ovo zavisi od godine proizvodnje, nemaju ih baš ni svi švajcarski vozovi i deluje mi da tek poslednjih godina polako uvode to kao standard, prevashodno na IC, ICE, Interregio linijama. Mislim da ih ciriški S-Bahn nema. Iznad sedišta je vrlo prostran prostor za prtljag.

Što se otvaranja tiče, može i na taster a može i automatski. Pre korone je funkcionisalo tako što je taster crven pri ulasku u stanicu, i kad postane zelen i začuje se zvučni signal onda može da se pritisne (otprilike isto kao naši CAF tramvaji). Otkako je krenula korona automatizovali/centralizovali su otvaranje vrata, naravno da ne bi svi pipali taster i širili zarazu.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tnPrwkDwayY[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7NouG7zUDA8[/youtube]
 
Vrh