Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Mene je zanimalo da li je taj kiss200 skuplji ili jeftiniji za nabavku od onog kineskog fuksinga za 250 i čije je održavanje jeftinije.
 
Ovo je bzv kupovina ako ne misle da to teraju po Evropi mislim makar do Madjarske...
Kažu 1000dinara do NS karta, hm da ostane ta cena.
Bilo bi lepo da se to vozi u budućnosti i na relaciji BG - Niš i dalje

Sent from my Nokia 7.1 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839312#p839312:2a19jpck je napisao(la):
dex87 » Uto Apr 06, 2021 11:53 pm[/url]":2a19jpck]Ovo je bzv kupovina ako ne misle da to teraju po Evropi mislim makar do Madjarske...

Vozovi su nabavljeni isključivo za liniju Beograd - Subotica. Nisu namenjeni za međunarodni saobraćaj. Ne vidim zašto je "bezveze" nabavljati nešto za potrebe prevoza u sopstvenoj državi...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839312#p839312:mv3v6u5p je napisao(la):
dex87 » Tue Apr 06, 2021 10:53 pm[/url]":mv3v6u5p]Ovo je bzv kupovina ako ne misle da to teraju po Evropi mislim makar do Madjarske...
...
Bilo bi lepo da se to vozi u budućnosti i na relaciji BG - Niš i dalje

Bilo bi lepo bar da se radi nekim normalnim tempom, ovako neće skoro.
Ja sam skeptik po pitanju budućnosti međunarodnog železničkog putničkog saobraćaja. biće putnika i dalje, ali zaista ne vidim mogućnost za više od 4 polaska dnevno ka Budimpešti. Ka Zagrebu i Ljubljani i manje, za ostale pravce ne znam, možda jedino za Temišvar. I to sve pod uslovom da se srede pruge i da voze neki dobri vozovi.

"Južna pruga" nije ni planirana kao brza, već za brzine do 160km/h gde može, ali mi to deluje daleko.
 
Nešto smo kući pričali o Zagrebu i kako sam putovao tamo vozom. I tako se setim vlaka "A. G.. Matoš".
Kompozicija vagona proizvedenih u Srbiji u Goši, koju vuče lokomotiva čiji deo je takođe rađen kod nas (Minel BG, MIN Niš) na dobrom delu pruge je išla 160km/h. Kasnije je Goša radila vagone i za 200km/h.

Srbija je bila jedna od retkih država na svetu u kojoj se proizvode vagoni za 200km/h. To je bilo pre 30 godina. I danas je vrlo kratak spisak takvih.

A sad nam pričaju bajke.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839319#p839319:10pohuet je napisao(la):
Прле » Sre Apr 07, 2021 12:09 am[/url]":10pohuet]Колико би коштао двоетажни флирт?

To ne postoji. U Štadlerovoj floti FLIRT je jednospratni, a KISS dvospratni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839331#p839331:1fm6hook je napisao(la):
Pendolino » Sre Apr 07, 2021 1:33 am[/url]":1fm6hook]
Srbija je bila jedna od retkih država na svetu u kojoj se proizvode vagoni za 200km/h. To je bilo pre 30 godina. I danas je vrlo kratak spisak takvih.

Jao, mani nas te propagande tadašnje. I tad su se u velikom broju zemalja proizvodili vagoni za 200 km/h, a kamo li danas. To je tehnologija 70-ih. Krajem 70-ih su počeli da se serijski proizvode za Nemačke, Austrijske, Švajcarske, Belgijske železnice itd. Gošini Z1 vagoni su obična licenca od Siemensa. Goša je krajem 80-ih krenula da ih proizvodi (kontigent za Mađarske železnice, vagoni sa kupeima), zatim početkom 90-ih, za ŽTP Zagreb i Ljubljana (popularni vagoni Mimara) i na kraju oko 2000. godine za tada još JŽ.
 
Z1 vagoni su oni moderniji u kompoziciji Beograd-Bar,koji imaju zelene i crvene tastere za otvaranje vrata ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839374#p839374:6p51js44 je napisao(la):
WLABmz » Сре Апр 07, 2021 11:07 am[/url]":6p51js44]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839319#p839319:6p51js44 je napisao(la):
Прле » Sre Apr 07, 2021 12:09 am[/url]":6p51js44]Колико би коштао двоетажни флирт?

To ne postoji. U Štadlerovoj floti FLIRT je jednospratni, a KISS dvospratni.

Колико би коштао двоетажни ЦМОК за 160км/ч?
 
Posle 11 godina, uskoro poskupljuju cene karata u unutrašnjem saobraćaju za 15%.
 
Јутрос по снегу, околина Чортановаца, 196,5 км/ч :mrgreen:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Ln0qs0xvAF4[/youtube]
 
Podržavam poskupljenje ukoliko se poboljša kvalitet usluge, sadašnja cena je kriminalno niska i malo novca ostaje za unapređenje usluge i nove investicije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839555#p839555:gebj7cvl je napisao(la):
Veliki Vracar » Wed Apr 07, 2021 8:00 pm[/url]":gebj7cvl]Јутрос по снегу, околина Чортановаца, 196,5 км/ч :mrgreen:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Ln0qs0xvAF4[/youtube]
Dokon čovek, pa broji sekunde sličice
Kod:
Prvi voz              Drugi
00:00:32:56        00:00:58:40
00:00:30:22        00:00:56:06
_____________
00:00:02:34        00:00:02:34


Na snimku, oba su prošla za 2 sekunde i 34 stotinke. Procenio sam vreme metodom prolaska pored fiksne tačke na snimku. To nije 100% pouzdana metoda, ali je neverovatno da sam dobio u stotinku isto vreme za oba voza.

Prema https://www.stadlerrail.com/media/pdf/kiss_dowbz0110e.pdf dužina je tačno 100m
Onda je v=s/t=100m/2,34s=42,735m/s=154km/h
Mogu da tvrdim da vozovi na snimku ne prelaze 160

Ako neko poznaje deonicu sa snimka i brzine na njoj, baš bi me zanimalo da li ovaj Pendolino C.S.I. računa dobro.
:sesir:
 
Па ту су мало попустили гас, штрецнули се од сниматеља.. :wink:
 
Stadler KISS200 u Nemačkoj za sada saobraća brzinom do 160 km/h samo, tako da preko 160 km/h nije sigurno brzina.
 
Пустите снимак на 1.25 и онда је то таман како треба. Моћно. Све ми се више свиђа ова машина. :bubanj:
 
Мени се не свиђа цена која је плаћена, и што није било надметања. Врло недомаћински
 
Za te novce je moglo biti kupljeno 50-60 ovakvih vagona:

https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/RJ_Bmpz.php

No za razliku od Srbija Voza koji ima 2300 zaposlenih i 100% subvencionisanih linija, Regiojet ima višestruko veći vozni park, samo 350 zaposlenih i ogromnu većinu linija koje nisu subvencionisane. Krajnje je vreme da počne da se posluje racionalno...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839651#p839651:1yh5v9n5 je napisao(la):
WLABmz » 08 Apr 2021, 08:49[/url]":1yh5v9n5]Za te novce je moglo biti kupljeno 50-60 ovakvih vagona:

https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/RJ_Bmpz.php

No za razliku od Srbija Voza koji ima 2300 zaposlenih i 100% subvencionisanih linija, Regiojet ima višestruko veći vozni park, samo 350 zaposlenih i ogromnu većinu linija koje nisu subvencionisane.

Jedno (KISS) ne isključuje drugo, mislim da bi sledeća nabavka trebala biti upravo ovakvih vagona za duže i međunarodne linije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839651#p839651:1faz6p18 je napisao(la):
WLABmz » 08 Апр 2021, 08:49[/url]":1faz6p18]No za razliku od Srbija Voza koji ima 2300 zaposlenih i 100% subvencionisanih linija, Regiojet ima višestruko veći vozni park, samo 350 zaposlenih i ogromnu većinu linija koje nisu subvencionisane. Krajnje je vreme da počne da se posluje racionalno...

па одавно смо рекли да железничка предузећа треба да отпусте једно 90% администрације

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839654#p839654:1faz6p18 je napisao(la):
Steva » 08 Апр 2021, 09:00[/url]":1faz6p18]Jedno (KISS) ne isključuje drugo, mislim da bi sledeća nabavka trebala biti upravo ovakvih vagona za duže i međunarodne linije.

изгледа да код нас једно искључује друго
 
I nabavka tri stealth bombardera ne isključuje da vojska treba da ima i pešadiju...Srbija Voz je upravo nabavio tri stealth bombardera, a nema pešadiju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839314#p839314:1v1tkzkd je napisao(la):
WLABmz » 06 Apr 2021 10:57 pm[/url]":1v1tkzkd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839312#p839312:1v1tkzkd je napisao(la):
dex87 » Uto Apr 06, 2021 11:53 pm[/url]":1v1tkzkd]Ovo je bzv kupovina ako ne misle da to teraju po Evropi mislim makar do Madjarske...

Vozovi su nabavljeni isključivo za liniju Beograd - Subotica. Nisu namenjeni za međunarodni saobraćaj. Ne vidim zašto je "bezveze" nabavljati nešto za potrebe prevoza u sopstvenoj državi...

kome će poveriti međunarodni prevoz jednog dana, mađarima, austrijancima, nemcima?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839667#p839667:2mq6e0k7 je napisao(la):
Gargoyle » Čet Apr 08, 2021 9:32 am[/url]":2mq6e0k7]kome će poveriti međunarodni prevoz jednog dana, mađarima, austrijancima, nemcima?

Isto ko ga i sada obavlja. Svako svoj deo na svojoj teritoriji.
 
Vrh