Obilazak radova na remontu pruge od Male Krsne do Beograda (Jajinaca) 1.4.2021. Radovi napreduju tempom, kojim će biti potrebno još dve godine da potpuno budu završeni. Bez završene km, ispravnih ss uređaja, uređaja putnih prelaza, tt i tk, završetak može biti i ranije. Takav scenario je za sada najrealniji za očekivanje, odnosno scenario uspostavljanja saobraćaja vozova u staničnim razmacima, uz posedanje stanica otpravnicima i skretničarima. Kontaktna mreža je urađena u stanici Mala Krsna, do odvojne skretnice br. 1 na pruzi prema Kolarima i na obilaznom koloseku od skretnice 1 do skretnice 28. Mala Krsna i posle završenog remonta pruge ostaje uskraćena za upotrebu 3. staničnog koloseka za prijem i otpremu vozova za Radinac. Propuštena je prilika da se kod potpunog remonta staničnih koloseka, prilikom rušenja istih i izgradnje novih, ugrade dve dodatne skretnice i prilično poveća kapacitet stanice. Takođe, propuštena je prilika da se odradi mala izmena starih projekata i da se izbegne upotreba odvojne skretnice br. 1 i skretnice br. 2, izgradnjom drugačije kolosečne veze i neznatnim pomeranjem trase pruge. Tada vozovi za Krsnu ne bi morali da idu malom brzinom u skretanje preko obe skretnice i da se ponovo iza skretnice br. 2 lome u krivinama kojima se kolosek vraća u pravac koji je imao od Kolara do skretnice br. 1. Posmatrano u smeru od Male Krsne prema Beogradu, udaljavanjem od Male Krsne napredak u radovima postepeno se gubi i od ukrsnice Lipe do predsignala ukrsnice Zuce već dve godine nema promena. Taj deo za sada je napušten i ne može mu se prići jer nema kolosečne veze ni od strane Male Krsne (nema koloseka kod tunela Lipe), ni od strane Jajinaca. Uređaji putnih prelaza i koloseci na putnim prelazima još nisu dovršeni ili njihova zamena nije započeta. Nova kolosečna rešetka na dobrom delu pruge postavljena je na staru zastornu prizmu i zemlju, pa će na tim delovima uslediti izmena i čišćenje zastorne prizme, a sve kroz postojeće blato, zemlju i žbunje u kojima leži postojeća zastorna prizma. Svi glavni stanični koloseci, izuzev glavnog prolaznog staničnog koloseka, u većini stanica nisu predmet remonta (kao i kod dosadašnjih remonta drugih pruga). Celokupan remont ove pruge u globalu deluje da se odrađuje radi mogućeg uspostavljanja saobraćaja, a ne radi bilo kakvog unapređivanja i inovacija na infrastrukturi u odnosu na stanje od njene izgradnje. Situacija na pruzi prikazana je kroz 230 fotografija. Izostaje deonica otvorene pruge od Belog Potoka do Jajinaca.