Nema još ni nagoveštaja kada bi mogla da počne da se gradi brza pruga Novi Sad-Subotica,kako je krenulo još će na kraju zrenjaninska pruga trajno ostati bez putničkog saobraćaja,a imala ga je preko 120 godina. Pored ovakvog saobraćajnog zanemarivanja,nije ni čudo što nam sela i gradovi van Beograda odumiru. Često im je izgovor da su linije nerentabilne jer nema dovoljno putnika,naravno da putnika neće ni biti ako voz uopšte ne ide,makar u dva polaska dnevno. Za teretni saobraćaj postoji i pruga preko Bogojeva i Sombora,a ako ni ta pruga nema dovoljno kapaciteta zbog putničkih vozova,mogli su za ovih par godina da remontuju staru prugu Novi Sad-Bečej-Senta-Kanjiža-Horgoš,i da im onda ona služi kao alternativa dok traju radovi NS-SU. Koja nova ruska garnitura je kupljena? DM 711 ?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830314#p830314:kkpzwjcr je napisao(la):SunnyBoy » Čet Mar 11, 2021 10:14 pm[/url]":kkpzwjcr]Kupljena je nova ruska garnitura, koja se sada (kako sam negde procitao) koristi u Subotici, ali ne verujem iz dva razloga:
- Pruga od Orlovata, preko Zrenjanina do Novog Miloseva ce se koristiti za teretni saobracaj dogod se ne zavrsi brza pruga NS-SU, na isti nacin kao sto se sad koristi pruga od Panceva do Orlovata koristena za vreme radova na pruzi BG - NS
- Putovanje od Zrenjanina do Beograda traje toliko dugo da je totalno beskorisno (oko 4-5 sati)
Jos jedan momenat je tu cudan, a to je sto je davno potpisan ugovor zamene starog zeleznickog mosta jednim od elemenata demontiranog mosta u Novom Sadu, ali se nista ne desava. Taj most je usko grlo i slaba tavka na celoj toj pruzi. star je preko 80 godina i u losem stanju. Posao je trebao da bude gotov pre pocetka radova na pravcu NS-SU.
Verovatno je video ona nova infrina merna kola negde na netu pa je pomislio da je SV kupio nešto novo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830552#p830552:1lv3pd6a je napisao(la):Užice » 12 Mar 2021 02:54 pm[/url]":1lv3pd6a]Koja nova ruska garnitura je kupljena? DM 711 ?
Експлоатациони век нових возова 35-50 година[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829915#p829915:1ku7zmck je napisao(la):Пантограф » 10 Mar 2021 12:21 pm[/url]":1ku7zmck]
Аман, знате ли ви колики је ово циркус и неефикасност? Купују композиције од 20-ак милиона за мало више од приградске линије... Под једнаким условима пословања, сваки приватни оператер би, са новим или са половним возовима, ове почистио за неколико месеци.
Gazi Bengazi":1l9peupc je napisao(la):Treba proveriti narudzbine KISS-a. Mozda je neko odustao ili prolongirao deo isporuke zbog pandemije, pa smo preuzeli tudje slotove. Ili smo sklopili deal. Nesto slicno se desilo kad smo kupili prva dva Mi-17V-5 is Rusije. Preuzili smo beloruske slotove, jer su oni imali vecu narudzbinu a nama je bilo hitno.
Delija":1l9peupc je napisao(la):Пруга до Будимпеште, нисам упознат, мрзи ме да тражим али се ваљда већ изводи.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830785#p830785:wm0y76qa je napisao(la):Dart » Sub Mar 13, 2021 2:02 pm[/url]":wm0y76qa]Transitio je naručio 12 komada u junu 2020 sa dostovom na jesen ove godine.
Naravno da je ludost. Dati 65M evra za promociju železnice i obuku kadrova, jer će vožnja tih 40km brzom od 200km/h (a ne 160) jedino tome služiti.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829915#p829915:3p537vzv je napisao(la):Пантограф » 10 Mar 2021 12:21 pm[/url]":3p537vzv]
Аман, знате ли ви колики је ово циркус и неефикасност? Купују композиције од 20-ак милиона за мало више од приградске линије... Под једнаким условима пословања, сваки приватни оператер би, са новим или са половним возовима, ове почистио за неколико месеци.
Kod nas, bilo nekad. Sad u SV starije imamo samo RVR i po par lokomotiva i vagona. Ostalo je sve zapušteno. A i neki od novih DMV umiru mladi.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830767#p830767:3p537vzv je napisao(la):Delija » Sat Mar 13, 2021 12:02 pm[/url]":3p537vzv]Експлоатациони век нових возова 35-50 година
Radi se samo ovo kod nas.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830767#p830767:3p537vzv je napisao(la):Delija » Sat Mar 13, 2021 12:02 pm[/url]":3p537vzv]Брза пруга до Суботице се већ изводи и биће готова за највише 5 година
Пруга до Будимпеште, нисам упознат, мрзи ме да тражим али се ваљда већ изводи.
Jeste za deonice Velika Plana-Gilje, Paraćin-Ćićevac i Braljina-Trupale. Deonica Gilje-Paraćin se smatra završenom :lool: a za ostale ne postoji projekat ili je još uvek u fazi idejnog rešenja.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830767#p830767:3p537vzv je napisao(la):Delija » Sat Mar 13, 2021 12:02 pm[/url]":3p537vzv]Пројекат реконструкције пруге до Ниша је готова ствар, већ се ради испитивање земљишта.
Da li je isplativa izgradnja pruge za 200km/h po ovim cenama koje plaćamo a za koje su druge železnice dobijale prave HSL brze pruge?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830767#p830767:3p537vzv je napisao(la):Delija » Sat Mar 13, 2021 12:02 pm[/url]":3p537vzv]С тим у вези, испада да је набавка тих возова управо сада исправан потез и одузима чак и тај аргумент да је ово збрзана набавка. Таман ће кроз тих 3-5 година се ЖС (надам се) уходати са овим брзинама и заокружити квалитет услуге (нове станице, ред вожње, поузданост итд), макар на делу БГ-СУ(Будим). Чак је и број гарнитура логичан. Да се прво види попуњеност па онда ширењем брз(ж)е пруге на југ да се евентуално докупи још композиција.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831783#p831783:1eywhey6 je napisao(la):Boki123 » Uto Mar 16, 2021 2:23 pm[/url]":1eywhey6]Rruga prema Vršcu je u dosta dobrom stanju, ali je problem što je neelektrifikovana i jednokolosešna. Imamo veliki manjak DMV garnitura stoga neki veći takt nije moguć. Pruga je predviđena za modernizaciju, planiran je drugi kolosek i elektrifikacija skroz do Vršca. Ja sam svojevremeno izneo predlog da se uspostave regionalne linije koje bi imale za cilj da ljudima u nekih sat-sat i po omogući da dođu do Beograda. Predlagao sam linije do Zrenjanina, Vršca, Smedereva, Požarevca, Lapova, Valjeva, Šapca i Loznice, Šida i Novog Sada koje bi imale taktni režim (BG NS na pola sata, BG-VA na sat vremena npr). Ovo bi otvorilo mogućnost da ovi ljudi rade u BG i da svakodnevno putuju jeftino i u komforu i time ne stvaraju gužve po Beogradu. Ove linije nemaju veze sa BGvozom tj BGvoz još uvek postoji za gradska kretanja i ima mnogo veći takt. Ovo je naravno primenjivo i po drugim većim gradovima (Niš, Novi Sad, dolina zapadne Morave itd)
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831785#p831785:2xliq34m je napisao(la):WLABmz » Uto Mar 16, 2021 2:29 pm[/url]":2xliq34m]Pruga Beograd - Vršac je u dobrom stanju i nema potrebe za njenom rekonstrukcijom dokle god su glavni koridori u katastrofalnom stanju, pri tom mislim na 70-80% Koridora 10 južno od Beograda i deonice Novi Sad - Subotica, Valjevo - Požega, Užice - Vrbnica. Od toga je jedino Novi Sad - Subotica u planu da se uskoro radi, a ovo ostalo nit projekta nit načina finansiranja...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831786#p831786:2ax9sa7d je napisao(la):Zaza Bg » Uto Mar 16, 2021 2:30 pm[/url]":2ax9sa7d]Да, да. Уз то би се део људи, због мањих трошкова иселио из Београда у та места и тиме допринео да:
-она заживе
-смање се гужве у Београду
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831786#p831786:1ebo8cqz je napisao(la):Zaza Bg » Uto Mar 16, 2021 1:30 pm[/url]":1ebo8cqz][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831783#p831783:1ebo8cqz je napisao(la):Boki123 » Uto Mar 16, 2021 2:23 pm[/url]":1ebo8cqz]Rruga prema Vršcu je u dosta dobrom stanju, ali je problem što je neelektrifikovana i jednokolosešna. Imamo veliki manjak DMV garnitura stoga neki veći takt nije moguć. Pruga je predviđena za modernizaciju, planiran je drugi kolosek i elektrifikacija skroz do Vršca. Ja sam svojevremeno izneo predlog da se uspostave regionalne linije koje bi imale za cilj da ljudima u nekih sat-sat i po omogući da dođu do Beograda. Predlagao sam linije do Zrenjanina, Vršca, Smedereva, Požarevca, Lapova, Valjeva, Šapca i Loznice, Šida i Novog Sada koje bi imale taktni režim (BG NS na pola sata, BG-VA na sat vremena npr). Ovo bi otvorilo mogućnost da ovi ljudi rade u BG i da svakodnevno putuju jeftino i u komforu i time ne stvaraju gužve po Beogradu. Ove linije nemaju veze sa BGvozom tj BGvoz još uvek postoji za gradska kretanja i ima mnogo veći takt. Ovo je naravno primenjivo i po drugim većim gradovima (Niš, Novi Sad, dolina zapadne Morave itd)
Да, да. Уз то би се део људи, због мањих трошкова иселио из Београда у та места и тиме допринео да:
-она заживе
-смање се гужве у Београду
Да ли би било смислено подвести те линије под систем БГ воза? Колико би месечне карте могле да коштају?