Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Nova pruga kod rampe u Zemun Polju...



i kod Plavih Horizonata

Tu sam slučajno uslikao i Mileta i još jednog druga


Ispravile su se ove šine od prošlog slikanja.
 
Zar nije bila priča da se ova brza pruga Beograd neće ukrštati sa drumskim saobraćajem?
 
Брза пруга је од Батајнице. Али слажем се, могли су макар да теже дотпуном денивелисању главних железничких праваца као и свих пруга где је могуће у Београду.
 
Mislim da će sve denivelisati.
Nema razloga da ostave samo ovaj prelaz u nivou. Nebitno odakle počinje brza deonica. Kroz NBG i Zemun nije brza, pa opet nema ukrštanja u nivou. I ako su i kod Lisičijeg Jarka napravili nadvožnjak što ne bi i ovde?
 
Ne moraju skoro, samo ga trebaju zatvoriti. Moždda ga izgrade negde blizu. Taj prelaz povezuje Zemun polje sa Plavim horizontima, koji imaju posebne puteve ka centru grada. Nadvožnjak može da bude i negde okolo. Takođe nedostaje nadvožnjak između naselja Plavi Horizonti i Altina, kod stanice, tu prelaz a u nivou koliko znam ni nema. Tako da naknadno mogu d reše i problem povezanosti ovih naselja.

U Grčkoj je na pruzi Atina-Solun velik broj ovakvih prolaza jednostavno zamandaljen
https://www.google.rs/maps/@40.6424382, ... 6656?hl=sr
 
Naravno, ni na autoputu nema svaki atarski put nadvožnjak.

Ja sam samo i dalje šokiran tempom radova od Prokopa do Batajnice. To je moralo do sada da bude sve gotovo.

...mada kada pogledam većinu drugih radova na Koridoru, ništa me više ne iznenađuje.

Od nabavke 711, preko rekonstrukcije deonica koje se raspadaju u garantnom roku, stanja PP i signalizacije...
 
Imali su sasvim dovoljno vremena da do sada naprave nadvožnjak, a privremeno da naspu put levo ili desno od mesta njegove izgradnje. Ali dobro, nije forica da se uskladi izvođenje radova na 2 projekta istovremeno. Što me podseti i na podvožnjak kod železničke stanice NBG na kraju bul. Umetnosti koji će zasigurno početi da se radi kada puste novu prugu u funkciju...
 
Od Beograd Centra do Subotice neće biti ni jednog ukrštanja sa drumskim saobraćajem u nivou.
 
U Zemun Polju se trenutno grade stubovi za novi nadvožnjak nešto niže od trenutne rampe, otprilike na pola puta između sadašnje žel. stanice i rampe. Ostaje nejasno da li će se na mestu sadašnjeg pružnog prelaza napraviti podvožnjak ili se prelaz potpuno ukida. Koliko se sećam u planovima nije ucrtan podvožnjak na tom mestu ali mi nije jasno kako će sav saobraćaj biti preusmeren jer će dobar deo naselja preko pruge ostati odsečen od starog dela (na 200 metara od rampe se nalazi škola, market). Ostaje jedino pothodnik na novom stajalištu Kamendin ali gubi se saobraćajna veza, samim tim i linije 708 i 709 bi morale da kruže tako što bi išle preko novosadskog autoputa do raskrsnice kod Metro hipermarketa gde je planirano ukrštanje sa putem koji vodi na budući nadvožnjak i dalje ka naselju Plavi Horiznti.

Untitled crlp ss.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778717#p778717:3lbsqf09 je napisao(la):
mvbg1 » Пон Сеп 28, 2020 2:52 pm[/url]":3lbsqf09]Od Beograd Centra do Subotice neće biti ni jednog ukrštanja sa drumskim saobraćajem u nivou.

Наравно, јер то није пруга за 200км/ч. Она не само што мора да буде денивелисана него још и ограђена целом дужином
 
Da, tako je i u Grčkoj, žičana ograda celom dužinom pruge gde vozovi baš jurcaju.
Ko je letovao u Leptokariji npr mogao je to da vidi. Nema nikakvih prelaza u nivou, ni za kola, ni za pešake. Visina ograde je oko dva metra. Takvu ogradu treba pregledati i održavati, ophodavati prugu najredovnije.
 
Добра страна те ограде је што ће спречити и секундарце у крађама инсталација сигнализације. Лоша страна је што ће бити теже да се фотографишу возови, мада није то толико страшно.
 
Neće ti zabraniti pristup nadvožnjacima. Veći problem za fotografisanje je visoko rastinje. Probaj da fotografišeš BB prugu od Resnika do Bele reke koja nije ograđena, al nemaš gde ni da joj priđeš, osim da od Resnika kreneš kolosekom.
A tu je i naravno opšta zabrana fotografisanja železnice, koja je i dalje na snazi...
Achtung_-_%D0%A3%D0%BF%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%9A%D0%B5.jpg



EDIT sa druge strane koliko je sigurno sve to od sekundaraca?

Oni ne prezaju ni od čega, ograda će biti dovoljna da spreči slučajne i nehajne izlaske pešaka na prugu. Ali namerni će naći način.
Da li će pruga biti pokrivena nekim senzorima, kamerama, termovizijom?
 
Надам се да ће бити неког вида надзора. Крађа инсталација сигнализације на прузи за брзине до 200 км/ч је недопустива.

Него да ли сте видели Bombardier TRAXX F 160 AC3 DAHRO комбинованог превоза? :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778923#p778923:hyflzl8j je napisao(la):
direktor » 28 Sep 2020 11:58 pm[/url]":hyflzl8j]Ponovili se izgleda da dobro rade....
Još dva im stizu od RAILPOOL-a.
Jedan u oktobru a drugi do kraja godine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778923#p778923:2e2t4wt9 je napisao(la):
direktor » 28 Sep 2020 11:58 pm[/url]":2e2t4wt9]Ponovili se izgleda da dobro rade....

Traxx lokomotiva je iznajmljena.
 
Bo-Bo конфигурација ми говори да су главни токови роба по равним пруграма, тј ка Бару се не користе?
 
Нека ме неко упућенији исправи, али мислим да углавном КП и саобраћа претежно по Војводини, Мачви и долини Колубаре. То сам приметио на основу слика по инстаграму.
 
Napreduje hala za održavanje putničkih kola u TPS Zemun ( pandam bivšoj GANZ garaži u Bgd ). Sudeći po ovom projektu izgleda da se
SV neće odreći klasičnih putničkih kola jer će biti napravljena i hala za negu i održavanje putničkih kola bez otkvačivanja.

Untitled1.jpg
 
Не видим ни један разлог зашто не котистити, нико их се у свету није одрекао.
 
Ali piše na planu kola BEZ otkačivanja. To onda nisu putnički vagoni već EMG?
 
Vrh