Karlo, u Nemackoj je IC uveden 1971 kada je i nabavljena lokomotiva DB-103 za 200 km/h. Do 1977 nije bilo pruge do 200 km/h, te godine su prve pruge dogradene do 200 km/h pustene u saobracaj - Lengerich (Westf.)–Sudmühle (22,6 km, Osnabrück–Münster, od 1981, München-Lochhausen–Augsburg-Hochzoll (42,7 km, München–Augsburg, 1975), Augsburg-Oberhausen–Bäumenheim (32,8 km,Augsburg–Donauwörth,1978–81) Sprötze–Lauenbrück (19,5 km, Hamburg–Bremen, 1978–84), Uelzen–Langenhagen (81,4 km, Hannover–Hamburg, 1978–84), Brackwede–Hamm (Westf) (57,4 km, Hannover–Dortmund, 1980).
Od ujedinjena se islo na dogradivanje sledecih pruga na do 250 km/h: Köln–Düren (250 km/h, Köln - Brüssel - Paris), Berlin–Hamburg (230 km/h), Köln–Düsseldorf–Duisburg (200 km/h), Hannover–Wolfsburg (200 km/h, Hannover–Berlin), Ingolstadt–München (200 km/h, Nürnberg–Ingolstadt), Frankfurt-Mannheim (200 km/h).
Gradile su se i nekoliko potpuno novih pruga (Frankfurt - Köln/Deutz), Erfurt-Leipzig. Mreza pruge Nemacke 2020 je sa ovom razvojem dramaticno promenjeno nego situacije 1971 kada je prvobitno bio formiran IC-saobracjaj. Pre 1977 nijedana pruga nije bila u stanju da opsluzi brzinom od 200 km/h, od 1977 nema koja nije dogradena na barem 200 km/h.
Sada se u veliko i gradi nova pruga Stuttgart-Augsburg za brzinu 250 km/h,a Minhen - Kufstein (Minhen - Verona) do 2030 se dograduje na 230 km/h. Sa svim tim prugama zakljucak je, da su IC/ICE pruge na mnogo vise od 50 % mreze DB izgradene sa brzinom >200 km/h. I sve su to uglavnom mesovite pruge sem one dve na 300 km/h, i tako da nisu u intervalu 140-160 km/h.
Ne kazem da tvoj zakljucak za Srbiju nije ispravan, ali pordenje za Nemackom nije korektno
Od ujedinjena se islo na dogradivanje sledecih pruga na do 250 km/h: Köln–Düren (250 km/h, Köln - Brüssel - Paris), Berlin–Hamburg (230 km/h), Köln–Düsseldorf–Duisburg (200 km/h), Hannover–Wolfsburg (200 km/h, Hannover–Berlin), Ingolstadt–München (200 km/h, Nürnberg–Ingolstadt), Frankfurt-Mannheim (200 km/h).
Gradile su se i nekoliko potpuno novih pruga (Frankfurt - Köln/Deutz), Erfurt-Leipzig. Mreza pruge Nemacke 2020 je sa ovom razvojem dramaticno promenjeno nego situacije 1971 kada je prvobitno bio formiran IC-saobracjaj. Pre 1977 nijedana pruga nije bila u stanju da opsluzi brzinom od 200 km/h, od 1977 nema koja nije dogradena na barem 200 km/h.
Sada se u veliko i gradi nova pruga Stuttgart-Augsburg za brzinu 250 km/h,a Minhen - Kufstein (Minhen - Verona) do 2030 se dograduje na 230 km/h. Sa svim tim prugama zakljucak je, da su IC/ICE pruge na mnogo vise od 50 % mreze DB izgradene sa brzinom >200 km/h. I sve su to uglavnom mesovite pruge sem one dve na 300 km/h, i tako da nisu u intervalu 140-160 km/h.
Ne kazem da tvoj zakljucak za Srbiju nije ispravan, ali pordenje za Nemackom nije korektno
, pruge Nemacke su u vecini slucajeva dogradene ili novogradene i za vece brzine od 200 km/h i u mesovitom saobracaju su. Naravno da situacija nije za poredenje sa Srbijom, ali ne bi bazirao zakljucak na toj predpostavci, pogotovo sto mnoge pruge Nemacke danas posluzju i sa vmax 230-280 km/h, samo su plave u mapi sa vmax 230 km/h. Legenda mape: Crveno - nove pruge - 300 km/h, narandasto nove i dogradene pruge 230 - 280 km/h, plavo dogradene pruge 200 - 230 km/h, sivo pruge do 160 km/h . A dali se oseti razlika 200 km/h i 300 ili 280 km/h, subjektivno se u putovanju oseti jaka razliko, i to ne malo nego bas. Frankfurt-Keln na 1 sat je primer takvih razdaljina na 300 km."Zbog tih teretnih vozova, većina mreže pruga na kojima saobraćaju IC (inter city) vozovi u Nemačkoj, Austriji, Holandiji, Belgiji nije čak ni za 160km/h već za svega 140km/h. To su zemlje koje su ekonomskiski bogate, a to je u međuzavisnosti sa racionalnim planiranjem."