Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Возови за и из Бара су од данас до 18. 09. скраћени до Лазаревца, уз организован аутобуски превоз до и из Топчидера. :wink: Вечерас сам дошао возом 430 до Лазаревца и ту су нас сачекала 3 или 4 Ластрина аутобуса.
Да поделим неке утиске са свог путовања возовима 431 у уторак и 430 данас: мање - више ОК, црногорски вагони стандардно чисти (док их се неиживљена млађарија не до'вати тако што онеспособи тоалете који су, према речима путника који су ушли у Бару, испрва били чисти и исправни), удобни и фино расхлађени (чак превише у неким моментима, ипак је половина септембра). Допало ми се и што су нам бусеви били унапред плаћени, нисмо морали да се сналазимо како знамо и умемо као не баш тако давно. :)
 
Плави воз? Неко има аспирације? Маркетиншки потез до јаја.
Ако дозволи да га фарбају будале, и праве се да све функционише, а он паралелно не контролише, то је његов проблем
То што се сви труде да ушминкају када АВ пролази је за сваку похвалу, значи да би требало чешће да путује, све би било офарбано и очишћено.

НЕ ваља то што су да мазања краткотрајна и ако се системски не ради и не одржава на време џаба. Не може наш Ким да путује нон-стоп. Мора да ради марљиво...
 
Od 15. decembra tj. reda vožnje 19/20 u međunarodnom saobraćaju desiće se jedna promena:

Voz 414/415 Beograd - Švarcah saobraća samo Zagreb - Švarcah. Umesto njega, po istom redu vožnje na relaciji Beograd - Zagreb saobraćaće voz 412/413, što znači da više neće postojati direktan voz za Ljubljanu preko cele godine jer noćni voz 410/411 Beograd - Ljubljana saobraća samo od sredine decembra do sredine januara i od sredine juna do sredine septembra.

Pitam se da li Srbija Voz ima ikakvu ideju kako da razvije međunarodni saobraćaj, jer trenutno stanje je najgore u istoriji. Da je neko pričao pre 10 godina da će stanje biti ovako katastrofalno, ne bi mu niko verovao.
 
Nešto pokušavam da se prisetim, pre 10ak godina su bila čini mi se čak 4 polaska kojima se moglo do Ljubljane: noćni i jutarnji za Beljak/Villach (ovaj jutarnji je imao i direktna kola za Minhen), jedan polazak za Cirih prepodne i popodne za Zagreb sa vezom za Veneciju.
Preko cele godine, treba li reći.

Strašno šta se radi, ali opet i ne čudi toliko, kad voz do Šida ide brzinom bicikla.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661342#p661342:a648787y je napisao(la):
Marcus Lupus » Sre Sep 18, 2019 8:21 am[/url]":a648787y]
Strašno šta se radi, ali opet i ne čudi toliko, kad voz do Šida ide brzinom bicikla.

A ne mora da ide brzinom bicikla...

Do Rume ide dobrom brzinom. Problem je severni kolosek od Rume do Šida gde je Ruma - Mitrovica 50 km/h, a Mitrovica - Šid 30 km/h. Južni kolosek je 100 km/h. Odavno je predlagano da se na južnom koloseku uradi signalizacija za smer ka Šidu, kako bi vozovi u oba smera išli po njemu. Od raspada SFRJ ne postoji potreba za dva koloseka na deonici Ruma - Šid, jer je obim saobraćaja mali. Teretni vozovi uglavnom idu do Rume i onda preko Šapca i Loznice nastavljaju za BiH. I nikad to nije urađeno...
 
mvbg1":32rsq30s je napisao(la):
Spatio,sve će raditi samo taj dan. Sutra se vraćamo na staro. Glavu dajem ako ne bude tako.
Još je gore nego što sam očekivao. Evo ilustracija sa Twittera
https://twitter.com/mamastanoj1/status/ ... 39008?s=19
5ff4d00a8537af2feef31f9a16e2c1f0.jpg
358fb80b07481f880a95a500196becfc.jpg


Послато са Redmi Note 4 помоћу Тапатока
 
Sa sve motoom na transparentu budućnost stiže vozom. Ok, odoh da se obesim o kvaku.
 
Ал су средили свака част. Хоће ли локомотиву на челу окитити заставом ЕУ и сликом високог комесара Еу?
 
Каменован теретни воз у Батајници

На улазној скретници у станицу Батајница, из правца Сурчина, непознати вандали каменовали су теретни воз, који је саобраћао из Ваљева ка Руми, саопштила је компанија "Србија карго".
Теретни воз је каменован данас у 15.15 часова. Воз је вукла нова "Вектрон" електролокомотива број 193-904, власника компаније „Србија Карго". "Том приликом разбијено је ветробранско чеоно стакло и на тај начин, поред материјалне штете, директно угрожена безбедност особља локомотиве. Случај је одмах пријављен полицији, а против Н. Н. лица биће поднете кривичне пријаве", саопштено је из компаније.


Svaki komentar je suvisan. :(


http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/134/hronika/3668754/kamenovan-teretni-voz-u-batajnici.html
 
Zar se nije mogla otvoriti direktna linija Beograd - Kragujevac?

Kreću novi vozovi između Kragujevca i Lapova: Obnovljenom prugom 100 kilometara na sat

Od 1. oktobra između Kragujevca i Lapova novi vozovi krenuće rekonstruisanom prugom brzinom od 100 kilometara na sat, sa vezom u Mladenovcu za BG Voz.

U železnički saobraćaj od 1. oktobra uvodi se novi voz, koji će iz Kragujevca polaziti u 4.09 časova i u Lapovo stizati u 4.40, a u Mladenovac u 5.43, saopštile su Železnice Srbije.

U Mladenovcu će putnici moći da presednu u BG Voz i u 6.07 sati krenuo za Beograd Centar. U železničku stanicu Beograd Centar voz stiže po redu vožnje u 7.30.

Putnici iz stanice Beograd Centar mogu da krenu BG Vozom u 15.56 sati i da stignu u Mladenovac u 17.20 sati.

Počev od 1. oktobra, uvodi se u saobraćaj novi voz koji će svakodnevno polaziti iz Mladenovca u 17.25 sati i stizati u Lapovo u 18.19 sati, a u Kragujevac u 18.56 sati.

Osim tih vozova, koji iz Kragujevca i Lapova preko Mladenovca ostvaruju saobraćajnu vezu sa Beogradom, od 1. oktobra biće uveden u saobraćaj još jedan između Kragujevca i Lapova.

Tako će svakodnevno voz iz Kragujevca polaziti u 20.30 sati i stizati u Lapovo u 21.01 sati, dok će voz iz Lapova polaziti u 3.25 sati i stizati u Kragujevac u 3.56 sati.

Vozovi između Kragujevca i Mladenovca staju u sledećim železničkim stanicama: Jovanovac, Badnjevac, Batočina, Lapovo, Lapovo Varoš, Velika Plana, Palanka i Kusadak. BG Voz staje u svim stanicama i stajalištima između Mladenovca i Beograd Centra.

Uvođenje u saobraćaj novih vozova između Kragujevca i Lapova, omogućeno je zahvaljujući rekonstrukciji 28 kilometara ove pruge, prvi put nakon pola veka.

Od 1. oktobra, nakon završetka rekonstrukcije pruge, vozovi će između Kragujevca i Lapova moći da saobraćaju brzinom od 100 kilometara na sat, a osovinska nosivost pruge biće povećana sa dosadašnjih 18 na 22,5 tona po osovini, saopštavaju železnice.

Kako navode, Infrastruktura železnice Srbije u prethodnih nešto manje od sedam meseci, rekonstruisala je tu prugu sopstvenim sredstvima, radnom snagom i mehanizacijom, u okviru trogodišnjeg programa obnove regionalnih pruga u Srbiji.

Vrednost radova iznosi ukupno 11 miliona evra. Radovi su obuhvatili zamenu šina, pragova i tucanika, kao i regulisanje koloseka.

Zbog višedecenijskog neodržavanja pruge, između Kragujevca i Lapova pre rekonstrukcije brzine vozova bile su smanjene na svega 40 kilometara na sat, sa većim brojem deonica na kojima je ona bila ograničena na svega 10 - 30 kilometara na sat.

Pruga Kragujevac – Lapovo izgrađena je 1887. godine. Izgradnja pruge Kragujevac – Lapovo počela je 1885. godine, a pruga je predata u saobraćaj 3. marta 1887. godine. Pruga Lapovo – Kraljevo prva je u Srbiji koju je izgradila i njome upravljala država, dok su prethodne pruge u našoj zemlji gradili i eksploatisali francuski koncesionari.

Poslednji put rekonstrukcija ove pruge urađena je pre 50 godine. Za 2020. godinu planirana je i rekonstrukcija pruge Kragujevac - Kraljevo (56,6 km).

Izvor: https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2019&mm=09&dd=22&nav_id=1594432
 
Ма какви, то је мисаона именица за Србија воз, а правдају тиме што није електрификована цела траса (али није проблем да до Вршца иде испод жице дизел).
 
Da li neko zna sta se desava sa medjunarodnim vozom 7990 i 7991 koji je na prolece saobracao izmedju Dimitrovgrada i Sofija, dok nije uvedena letnja direktna linija Bg-Sofija. Voz Bg-Sofija prestao je da saobraca 16. septembra, a od 17. trebala je ponovo da bude uspostavljena linija Dimitrovgrad Sofija. Na sajtu srbvoz i dalje ne saobraca?
 
Modernizacija zeleznice -
Pod hitno vratiti dvoposed masine !! Mislim da bi se mvbg 1 slozio ..

 
Да ли неко може да одговори чему служе ови бели објекти, неколико је направљено око жс Батајнице. Овај са слике је на самој рампи
pic host free
 
Тај пружни прелаз треба да се укине, правиће се надвожњак мало ниже.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661463#p661463:vu97qshq je napisao(la):
WLABmz » 18 Sep 2019 01:50 pm[/url]":vu97qshq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661342#p661342:vu97qshq je napisao(la):
Marcus Lupus » Sre Sep 18, 2019 8:21 am[/url]":vu97qshq]
Strašno šta se radi, ali opet i ne čudi toliko, kad voz do Šida ide brzinom bicikla.

A ne mora da ide brzinom bicikla...

Do Rume ide dobrom brzinom. Problem je severni kolosek od Rume do Šida gde je Ruma - Mitrovica 50 km/h, a Mitrovica - Šid 30 km/h. Južni kolosek je 100 km/h. Odavno je predlagano da se na južnom koloseku uradi signalizacija za smer ka Šidu, kako bi vozovi u oba smera išli po njemu. Od raspada SFRJ ne postoji potreba za dva koloseka na deonici Ruma - Šid, jer je obim saobraćaja mali. Teretni vozovi uglavnom idu do Rume i onda preko Šapca i Loznice nastavljaju za BiH. I nikad to nije urađeno...
Meni je ćale pričao da je i za vreme njegovih studentskih dana u SFRJ taj severni bio u rasulu. Tako da kontam da je ovaj problem star oko pola veka. :violina:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662346#p662346:2au7rx59 je napisao(la):
Gazi Bengazi » Pet Sep 20, 2019 10:03 pm[/url]":2au7rx59]Каменован теретни воз у Батајници

На улазној скретници у станицу Батајница, из правца Сурчина, непознати вандали каменовали су теретни воз, који је саобраћао из Ваљева ка Руми, саопштила је компанија "Србија карго".
Теретни воз је каменован данас у 15.15 часова. Воз је вукла нова "Вектрон" електролокомотива број 193-904, власника компаније „Србија Карго". "Том приликом разбијено је ветробранско чеоно стакло и на тај начин, поред материјалне штете, директно угрожена безбедност особља локомотиве. Случај је одмах пријављен полицији, а против Н. Н. лица биће поднете кривичне пријаве", саопштено је из компаније.


Svaki komentar je suvisan. :(


http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/134/hronika/3668754/kamenovan-teretni-voz-u-batajnici.html

Proglasiti za teroristicki napad, osuditi na 40 godina, pa da vidim ko ce sledeci da baci kamencic sa plaze na voz.
 
Постоје мишљења да та уништавања железничке имовине организује друмски лоби. Колико ту има истине не знам, само износим шта неки људи причају а у каквом друштву живимо, ништа ме не би изненадило.
 
Мислим да је ипак у питању класично хулиганство. Имамо брдо доконих клинаца којима је кул да нешто уништавају.
 
Pre par meseci je na istom mestu takođe kamenovana takođe nova Vectron lokomotiva.
Nešto mi to previše slučajnosti.

Baš nemaju klinci druga posla nego da čekaju tu da naiđe teretni voz sa Vectronkom.

Setimo se i kamenovanja novih garnitura putničkoh tamo negde između Čačka i Požege kada su se pojavile, isto više puta bilo, isto sve sličajno.

A znamo i kako se ovde postaje i opstaje biznismen u prevoznoj branši, kojim metodama. Sasvim slučajno kriminalnim i divljačkim.
 
Vrh