Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Po meni malo nejasan tekst. Ne znam šta je putnik hteo da kaže.
 
Чуди га што ЖРС нема добру сарадњу са ЖФБХ по питању продаје карата.
 
Pa i treba da ga čudi, stvarno je neverovatno u kakvoj smo džungli počeli da živimo i kakao se sve raspada.
 
Ево мало слика са Новог Београда од петка. Занимљиво да је објекат Кинеских железница у близини.
 
Асфалт скинут са перона станице Нови Београд.
 
Pa ja da ručno kopam i nameštam šine pa bila bi gotova ceo kolosek od Tošinog Bunara do Novog Beograda. Stvarno neverovatno da radovi ovoliko traju kada jedna mašina može da zameni dnevno par kilometara kompletnog koloseka.
 
Ја сам видео максимално десет радника рачунајући ту и возаче.
 
Ne znam koliko ima smisla još jednom ponoviti koliko je opasno što se opasni tovari voze kroz tunel ispod grada, ali upravo se desila još jedna u nizu nesreća. Tek smo tako uspeli doznali i par stvari koje bacaju novo svetlo na procenu verovatnoće ovakvih problema, isto kao i spremnosti na suočavanje sa posledicama.

Pre tri nedelje su se kod sela Jasenovik prevrnule cisterne sa amonijakom. Onda su meštani čekali čak 5 dana da se doveze dizalica. Koja je zatim I SAMA ISKOČILA IZ ŠINA! Pro tome je cela ekipa stručnjaka bila unaokolo. A sada su ponovo iskočile iz šina cisterne sa fosfornom kiselinom. Pa smo tako saznali da se to isto desilo i pre nepunih godinu dana. Takođe fosforna kiselina. Pri tome nadležni kažu: "Merenjem geometrije koloseka na licu mestu je utvrdjeno da uzrok vanrednog dogadjaja NIJE stanje železničke infrastrukture, posebno što je upravo ta deonica sanirana 2018.godine." Meštani hoće da blokiraju prugu. Itd, itd. Za koliko malih nesreća nismo ni čuli?

Da ponovim još jednom. Sve ova "male" nesreće na otvorenoj pruzi bi bile KATASTROFA u tunelu, jer bi ćelične šipke i beton trenutno rasparali cisterne čim se i malo nagnu pošto sa strane nikakvog "lufta" nema. Sa lančanom reakcijom na susedne vagone i skoro sigurnim požarom ako je bilo šta iole zapaljivo. Požarom U TUNELU sa temperaturama koje tope sve unaokolo pošto toplota nema gde da ode. Uz ko zna kakve hemikalije koje gore. A nesreća u tunelu, u sred milionskog grada, je TEK užas po mogućim posledicama i zbog oslobođenih gasova i zbog broja ljudi koji ih udiše, problema evakuacije, i beskrajnog niza ostalih posledica u administrativnom i ekonomskom centru države. Pri tome u najnovijoj nesreći nije u pitanju stanje pruge, dakle ona je bila nova kao i, pretpostavljam, ona u tunelu ispod Beograda, pa verovatnoća da se to desi kod nas nije manja nego tamo. Ali sa užasnim posledicama.

Ovo se mora imati na umu. Ne možemo se praviti da je oduvek tako bilo planirano i da je odjednom sve u redu. Ili most preko Dunava mora imati najviši prioritet ili ove kompozicije moraju da zaobilaze vožnju kroz tunel ispod Beograda.

Amonijak pre 3 nedelje, sa vidljivim "obezbeđenjem":

Pogledajte prilog 3
Takođe

Pogledajte prilog 1
Iskočila i dizalica koja je došla tek posle 5 dana. Sa sve "stručnjacima" i na otvorenoj pruzi. Dva puta evakuisali selo. Pitam se kako bi je tek ugurali u tunel i isekli zavareno, toksično i zgužvano gvožđe u njemu.

Pogledajte prilog 2
Fosforna kiselina juče



https://www.blic.rs/vesti/srbija/strah- ... ju/q00xcl8
https://www.blic.rs/vesti/drustvo/dizal ... la/frwlcn2
https://www.blic.rs/vesti/hronika/bloki ... vo/l1zkj03
 
Nisam mogao da slikam ali na Pančevcu svi pragovi stavljeni i šine skoro sve .Izmedju šina su postavljene i ona učvrscenja ( ne zamerite ne znam kako se strucno zove) lepo ofarbana u crveno .I deluje da su pri kraju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=601118#p601118:3nyya2kq je napisao(la):
milos.tro » 09 Feb 2019 10:15 pm[/url]":3nyya2kq]Indjija
Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1

izvor.pruge i vozovi Vojvodine
file.php

file.php

file.php

file.php

file.php
Poslednja slika pobedila,kao prizor iz Berlina april 1945
 
Po ovome (koliko ja shvatam) ništa od tih novih garnitura iz kredita od 100 mil se ne planira za BGvoz već za regio. Zna li neko koliko u Srbija vozu još ima RVR garnitura u voznom stanju koje nisu već na BGvozu?
 
Te EMG su za deonicu Beograd Novi Sad izmedju ostalog, treba nesto da vozi 200km/h.
Taman ce stici kad zavrse brzu prugu 2022te.
 
Вероватно ће те гарнитуре за брзине до 200км/ч да замене ФЛИРТ на линијама за НС и Суботицу, а ти замењени ФЛИРТОВИ ће да замене на другим деоницама РВР који возе на линијама у унутрашњем саобраћају, а ти РВР да пређу на БГ воз.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=601694#p601694:3ss1ba1s je napisao(la):
hiavata » 12 Феб 2019, 14:26[/url]":3ss1ba1s]Po ovome (koliko ja shvatam) ništa od tih novih garnitura iz kredita od 100 mil se ne planira za BGvoz već za regio. Zna li neko koliko u Srbija vozu još ima RVR garnitura u voznom stanju koje nisu već na BGvozu?

можда 3-4
 
Ово за ремонт и модернизацију ЕМГ, претпостављам да се мисли на ремонт 412 серије, па ме интересује јел се зна колико још има гарнитура 412 које чекају ремонт? Поред депоа у Земуну их има много али су ужасном стању.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598557#p598557:3kyk5oa0 je napisao(la):
Пантограф » Uto Jan 29, 2019 1:40 pm[/url]":3kyk5oa0]Realno, bolno je saznanje da je Srbija suštinski napredovala dok je još bilo fizičkog kažnjavanja, tj. batinanja ovakvih volova. Lepo bi, u vreme Kneza Mihaila, dobio kamdžijom od sreskog kapetana, pa bi ubuduće dobro gledao kuda tera kljuse.
Posle svega, kreteni su ipak pobedili. Mnogo ih je.

Moguće je da bi u ovo savremeno doba drakonske novčane kazne pomogle koliko-toliko. U Gruziji (tradicionalno banditska zemlja), Sakašvili je uveo dosta reda strogim zatvorskim kaznama, tipa 15 godina za krađu džaka sa kukuruzom. Ali, ne znam kakvi su u saobraćaju.

Da samo dodam, zivim u Azerbejdzanu i u Gruziji sam cesto (golf, skijanje), da bilo je kao 90-ih ali danas nije toliko bolje kao sto ljudi misle. Dosta se svercuje, skoro sve moze da se zavrsi preko reda, prostitucija cveta, moze se sve naci od narkotika, a mladi uglavnom rade po okolnim republikama i Turskoj.

Nema idilicnih mesta na Kavkazu, ako vam neko to kaze, slagao vas je ili je bio kratko ;)
 
Добро одржавање и добри резултати реструктуирања са отпуштањем вишка радника.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=602140#p602140:287bw9nm je napisao(la):
lukarts » Чет Феб 14, 2019 1:12 pm[/url]":287bw9nm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598557#p598557:287bw9nm je napisao(la):
Пантограф » Uto Jan 29, 2019 1:40 pm[/url]":287bw9nm]Realno, bolno je saznanje da je Srbija suštinski napredovala dok je još bilo fizičkog kažnjavanja, tj. batinanja ovakvih volova. Lepo bi, u vreme Kneza Mihaila, dobio kamdžijom od sreskog kapetana, pa bi ubuduće dobro gledao kuda tera kljuse.
Posle svega, kreteni su ipak pobedili. Mnogo ih je.

Moguće je da bi u ovo savremeno doba drakonske novčane kazne pomogle koliko-toliko. U Gruziji (tradicionalno banditska zemlja), Sakašvili je uveo dosta reda strogim zatvorskim kaznama, tipa 15 godina za krađu džaka sa kukuruzom. Ali, ne znam kakvi su u saobraćaju.

Da samo dodam, zivim u Azerbejdzanu i u Gruziji sam cesto (golf, skijanje), da bilo je kao 90-ih ali danas nije toliko bolje kao sto ljudi misle. Dosta se svercuje, skoro sve moze da se zavrsi preko reda, prostitucija cveta, moze se sve naci od narkotika, a mladi uglavnom rade po okolnim republikama i Turskoj.

Nema idilicnih mesta na Kavkazu, ako vam neko to kaze, slagao vas je ili je bio kratko ;)

Драго ми је да си ово написао, а то не могу људима да објасним да се у Грузији са Сакашвилијем није ништа паметно десило.
 
Cisterne sa amonijakom opet iskliznule sa pruge Niš–Zaječar
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... jecar.html

A u vesti "obustava saobraćaja, dok rekonstrukcija ne bude kompletno zavrsena "

Hm...
Nešto baš razmišljam, možda bi najbolje bilo da prodano i ovo vagona što imamo, dizeli i elektro lokomotiva a naravno i stadlere i dmv.
Nama očigledno neće trebati, jer neće imati kuda da voze...

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Vrh