[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=583147#p583147:3156zwo9 je napisao(la):tragac » 21 Нов 2018, 23:33[/url]":3156zwo9]Ako dogodine krenu vozovi, DMV za Zaječar, ODAKLE će kretati?
Слажем се, али ситуација је таква да се изнајмљују дизелке од приватника и од ЖРС пошто је ЖС своје исекла. Ја памтим мање композиције које су вукле 641, мада ни њих нема пуно.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=583163#p583163:3ijmupdy je napisao(la):tzoran1 » Чет Нов 22, 2018 1:51 am[/url]":3ijmupdy]@ Dosljak
Sada nadjoh podarak da su 7 komada lok. CZ serije 742 kod "Kombinovan prevoz doo" i da su neke iznajmljene od Železnica Srbije a ne prodate kako sam ja mislio mada ko ce ga na kraju znati koja je kombinacija. A ocigledno je neka i kod "Despotije doo".
I dalje mislim da su trebali da odvoje jednu 661 sa par vagona i odmah je puste izmedju ZA i PO dok ne smisle nesto bolje (jeste da 661 arci naftu pa bi mozda bilo nerentabilno)
Despotija ima dve lokomotive serije 648(Češka oznaka 742) i one su kupljene u Českoj i remontovane. ŽS nikada nije u svom vlasništvu imala taj tip dizel lokomotiva.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=583163#p583163:1tdec073 je napisao(la):tzoran1 » 22 Nov 2018 01:51 am[/url]":1tdec073]@ Dosljak
Sada nadjoh podarak da su 7 komada lok. CZ serije 742 kod "Kombinovan prevoz doo" i da su neke iznajmljene od Železnica Srbije a ne prodate kako sam ja mislio mada ko ce ga na kraju znati koja je kombinacija. A ocigledno je neka i kod "Despotije doo".
I dalje mislim da su trebali da odvoje jednu 661 sa par vagona i odmah je puste izmedju ZA i PO dok ne smisle nesto bolje (jeste da 661 arci naftu pa bi mozda bilo nerentabilno)
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=583306#p583306:1e7secd0 je napisao(la):Igor » 22 Нов 2018, 14:49[/url]":1e7secd0]Kakve su nam alternative šinobusima za manje opterećene pravce. Gledao sam onaj snimak Marka Žvaka i šteta je da DMV 711 ide praktično prazan iz Novog Sada do Zrenjanina. Kolika treba da bude popunjenost dmv-a 711 kako bi iole bio rentabilan.
Inače sam mišljenja da na nekim lokalnim linijama ne treba težiti ka profitu ali gubitke valja smanjiti uvođenjem voznog sredstva koje je isplativije i odgovarajuće po pitanju kapaciteta i potrošnje.