Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bLU-89GrzLw[/youtube]
 
Odlicno.
Neverovatno da je Stivensonov voz (1826 god) bio brzi od vozova na ovoj pruzi koji su 90 km vozili 5 sati.
Mogli su da nadju jednu "dizelku" i par vagona i odmah puste i putnicki saobracaj pa od februara i pun vozni red.
U stvari tesko jer je ZS prodala vecinu ovih lokomotiva privatnicima. :mrgreen:
 
Насупрот, ни једна дизелка 661 није продата приватницима до сада, већина је завршила у старом гвожђу. Приватници за сада имају чешке дизелке и бивше ЖС 441 и 461. Конкретно Србија воз има две дизелке 666 али их трампи Србија каргу у замену за две 661 због инсталација за грејање вагона које 666 нема, и мислим да је једини правац где саобраћају дизелке са вагонима Ниш-Димитровград. Дугорочно исто предузеће планира да сви возови за унутрашњи саобраћај буду гарнитуре, мада по мени је било потенцијала да се ремонтује брдо вагона и ликомотива које су пропале.
 
Ima nešto dizela iznajmljeno od ŽRS-a i kod karga i kod privatnika.
666-003 je sad kod NCL-a.
 
zakleo bih se da sam na primer na snimku Despotije doo video staru GM EMD G16 dizel elektricnu lokomotivu.
a svojevremeno ij bese u ZS poptilicno. A ako su zavrsile u Smederevu onda je to tek zalosno :(
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4Uv6tw0mIMY[/youtube]
 
И ја бих био срећнији да Деспотија и Комбиновани превоз имају 661 уместо чешких 742. Сећам се приче од пре неких 15 година да је један наш гастарбајтер купио стари ДМВ 811, ремонтовао га и хтео да га пусти у саобраћај на линији Београд-Зајечар, али главоње из ЖТП зезали за папирологију и негде 2005. ремонтована гарнитура заврши у старом гвожђу.
 
За сада је само један воз са ДМВ полази из Прокопа, и то јепоследица жеље да се угасе све станице старог чвора са поласцима. У Србији има реалне потребе за више возова ДМВ који би кретали из БГа и "возили под жицом", ту мислим на Крагујевац, Краљево (где би могао и Чачак да се покрије са возом који би ишао од Пожеге), Крушевац, Зрењанин (где воз иде срамно само до Овче), Кикинда и Сомбор, затим Зворник, Лозница и Шабац и свакако Тимочка пруга (Неготин, Зајечар, Бор, Мајданпек). Шта да причамо када имамо возoве Смедерево-Пожаревац уместо да имамо БГ-СД и БГ-ПО!
 
@ Dosljak
Sada nadjoh podarak da su 7 komada lok. CZ serije 742 kod "Kombinovan prevoz doo" i da su neke iznajmljene od Železnica Srbije a ne prodate kako sam ja mislio mada ko ce ga na kraju znati koja je kombinacija. A ocigledno je neka i kod "Despotije doo".


I dalje mislim da su trebali da odvoje jednu 661 sa par vagona i odmah je puste izmedju ZA i PO dok ne smisle nesto bolje (jeste da 661 arci naftu pa bi mozda bilo nerentabilno)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=583147#p583147:3156zwo9 je napisao(la):
tragac » 21 Нов 2018, 23:33[/url]":3156zwo9]Ako dogodine krenu vozovi, DMV za Zaječar, ODAKLE će kretati?

планирају да буде линија Пожаревац-Зајечар
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=583163#p583163:3ijmupdy je napisao(la):
tzoran1 » Чет Нов 22, 2018 1:51 am[/url]":3ijmupdy]@ Dosljak
Sada nadjoh podarak da su 7 komada lok. CZ serije 742 kod "Kombinovan prevoz doo" i da su neke iznajmljene od Železnica Srbije a ne prodate kako sam ja mislio mada ko ce ga na kraju znati koja je kombinacija. A ocigledno je neka i kod "Despotije doo".


I dalje mislim da su trebali da odvoje jednu 661 sa par vagona i odmah je puste izmedju ZA i PO dok ne smisle nesto bolje (jeste da 661 arci naftu pa bi mozda bilo nerentabilno)
Слажем се, али ситуација је таква да се изнајмљују дизелке од приватника и од ЖРС пошто је ЖС своје исекла. Ја памтим мање композиције које су вукле 641, мада ни њих нема пуно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=583163#p583163:1tdec073 je napisao(la):
tzoran1 » 22 Nov 2018 01:51 am[/url]":1tdec073]@ Dosljak
Sada nadjoh podarak da su 7 komada lok. CZ serije 742 kod "Kombinovan prevoz doo" i da su neke iznajmljene od Železnica Srbije a ne prodate kako sam ja mislio mada ko ce ga na kraju znati koja je kombinacija. A ocigledno je neka i kod "Despotije doo".


I dalje mislim da su trebali da odvoje jednu 661 sa par vagona i odmah je puste izmedju ZA i PO dok ne smisle nesto bolje (jeste da 661 arci naftu pa bi mozda bilo nerentabilno)
Despotija ima dve lokomotive serije 648(Češka oznaka 742) i one su kupljene u Českoj i remontovane. ŽS nikada nije u svom vlasništvu imala taj tip dizel lokomotiva.
 
Hvala na informaciji mvbg1. Podatak pokupljen sa wikipedie.

https://en.wikipedia.org/wiki/%C4%8CSD_Class_T_448.0

a gde na kraju kazu:
Serbia
Kombinovani Prevoz of Serbia owns seven locomotives of this type,[6] of which some have been leased out to Serbian Railways for use as shunters at Pančevo main station, and on local passenger and freight trains between Pančevo and Vršac
 
Bile su iznajmljene od Kombinovanog Prevoza radi manevre u Pančevu,davne 2005-2006 godine. Tada su ŽS kuburile sa dizel lokomotivama a KP ih je imao viška.
 
Kakve su nam alternative šinobusima za manje opterećene pravce. Gledao sam onaj snimak Marka Žvaka i šteta je da DMV 711 ide praktično prazan iz Novog Sada do Zrenjanina. Kolika treba da bude popunjenost dmv-a 711 kako bi iole bio rentabilan.

Inače sam mišljenja da na nekim lokalnim linijama ne treba težiti ka profitu ali gubitke valja smanjiti uvođenjem voznog sredstva koje je isplativije i odgovarajuće po pitanju kapaciteta i potrošnje.
 
Могла је Гоша да прави неке модернизоване шинобусе (812) мада мислим да би потрошња горива била слична са 711.
 
Ova lepotica je pre neki dan došla sa remonta iz Zrenjanina. Kao i ona prethodna, dobila
je nova Pulman sedišta, zatamnjena stakla, dva vakuumska wc-a i nova led čeona svetla.
Mislim da ne bi bio neki strašan izdatak da je klimatizovan i prostor za putnike, ali, pošto nije,
ostaje nam da se nadamo da će to ubuduće biti standard.

 
Rile jesu to zavarili vrata dva uska prozora poslije masinovodjinih .Zasto nema dupla donja ceona sjedista ili je to sve zapakovano u jedno ...Nadam se da ce je cuvati od grafit manijaka
Cudi me da nisu probali stadler farbanje na njima ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=583306#p583306:1e7secd0 je napisao(la):
Igor » 22 Нов 2018, 14:49[/url]":1e7secd0]Kakve su nam alternative šinobusima za manje opterećene pravce. Gledao sam onaj snimak Marka Žvaka i šteta je da DMV 711 ide praktično prazan iz Novog Sada do Zrenjanina. Kolika treba da bude popunjenost dmv-a 711 kako bi iole bio rentabilan.

Inače sam mišljenja da na nekim lokalnim linijama ne treba težiti ka profitu ali gubitke valja smanjiti uvođenjem voznog sredstva koje je isplativije i odgovarajuće po pitanju kapaciteta i potrošnje.


једино да се купе нова возила. колико се сећам да сам прочитао, 710 можда има један или два исправна
 
Na nova sam i mislio, sta proizvodjaci imaju u ponudi?
 
Vrh