DzonTravolta
Expert
- Učlanjen(a)
- 26.07.2015.
- Poruke
- 6.016
- Pohvaljen
- 7.662
Počinje rekonstrukcija dotične.
БЕОГРАД, 23. новембра 2017. (Бета) - Србијавоз и конзорцијум који чине Шинвоз ЛТД Зрењанин и ЦРРЦ Џусоу лоцомотиве из Кине потписали су данас уговор о ремонту и модернизацији пет електромоторних возова.
Како је саопштио Србијавоз, вредност овог уговора је 3,48 милиона евра и финансира се из средстава кредита ЕБРД.
Ремонтом и модернизацијом ових електромоторних возова, како наводе, биће повећаван број гарнитура за потребе БГ воза и регионалног саобраћаја.
Негде 2002 или 2003. је успостављена линија за Умчаре са 4 пара возова дневно. Два пара су ишла од-до Батајнице, а два од-до Земуна. Од 8 возова, само 2 су била иоле попуњена, и то који у 7 стиже у Београд, и што иде из Земуна око 15 часова. Наредних 10-так година су се играли са редом вожње. Рецимо, да би постигли да иде до Мале Крсне, померили поподневни у 17 часова. Такве играрије су разјуриле путнике, као и опадање броја радних места у Раковици. Године када су га продужили до Пожаревца су укинули јутарњи ка Земуну или Панчеву. А пруга је све више и више пропадала.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495191#p495191:p6r5w5hg je napisao(la):tragac » 23 Nov 2017 04:12 pm[/url]"6r5w5hg]Mogli bi da uvedu i Zemun-Vrcin. Požarevacka pruga jeste jednokolosecna ali se baš slabo koristi i ima prostora za 5-6 polazaka dnevno.
Nisu se te navike formirale samo tokom 90-tih.hiavata":1giu2vjs je napisao(la):[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494816#p494816 je napisao(la):Kokos » Wed Nov 22, 2017 12:46 pm[/url]":1giu2vjs]Da, ali je fora što samo ljudi iz okoline će ulaziti u Rakovici, ostali će ići gde im je bliđe Prokop, NBG, Zemun...
Ne znam, verujem da postoji dobar deo putnika cije su navike formirale prilike/stanje u zeleznici od 90ih, u smislu "ako hoces da sednes, iako imas rezervaciju idi na pocetnu stanicu ako mozes".
БЕОГРАД, 24. новемрба (Танјуг) - "Инфраструктура железнице Србије" је данас саопштила да је сопственим капацитетима у претходна два месеца поправила је 20 километара пруге на деоници Београд ранжирна (Макиш) - Остружница - Сурчин - Батајница, као и да ће, до ступања на снагу новог железничког реда вожње 10. децембра, бити завршен ремонт свих 26 километара пруге између Макиша и Батајнице.
На тај начин, "Инфраструктура железнице Србије" омогућиће несметано одвијање радова на модернизацији деонице Београд Центар - Стара Пазова, чији се почетак ускоро очекује, као првој фази изградње пруге за велике брзине између Београда и Будимпеште.
Током радова на модернизацији пруге Београд Центар - Стара Пазова, целокупан теретни железнички саобраћај биће преусмерен на изузетно битну деоницу између Макиша и Батајнице, као алтернативни правац.
Радници "Инфраструктуре железнице Србије" до сада су санирали горњи строј и заменили преко две хиљаде прагова између Макиша и Батајнице, а најобимнији радови урађени су на деоници Остружница - Сурчин, као и у самој железничкој станици Сурчин.
Преостало је да се у наредних петнаестак дана замени још око хиљаду прагова и обави машинско регулисање колосека, па да ова обилазна пруга буде у потпуности оспособљена да прими целокупан железнички робни транспорт који ће ускоро бити преусмерен на Макиш и Батајницу.
Завршетком санације деонице Макиш - Батајница, биће побољшане техничке карактеристике ове пруге и њена пропусна моћ, а брзина теретних железничких композиција биће повећана са 30 на 50 километара на сат.
Ремонт пруге Макиш - Батајница ради се од колосечног материјала придобијеног модернизацијом деоница на Коридору 10 и барској прузи, наводи се у саопштењу.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495534#p495534:2p2cpikm je napisao(la):direktor » 24 Nov 2017, 21:42[/url]":2p2cpikm]Meni nije jasno kako zeljeznica moze da proda vise mjeste nego sto ima u klasama kad uvjek mogu dodati vagona koliko treba rumunki svejedno vukla 3 ili 16 vagona za bar isto kao sto mogu da spregnu dva dmv za vrsac ili dvaemv za ns
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495564#p495564:2wjren2a je napisao(la):spatiotecte » Sub Nov 25, 2017 1:31 am[/url]":2wjren2a]Lepo pise da je kolosecni materijal koriscen sa onog koji je demontiran na koridoru 10.
Kako mozete ocekivati podizanje sa 30 na 100 ako su te sine sa koridora 10 polovne i zamenjene bas iz razloga sto su usporavale saobracaj? :roll:
Да сам ја директор или ПР у железницама, дао бих исто саопштење, свесан да браним струку.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495467#p495467:yuaf6uu6 je napisao(la):Nikola NS » 24 Nov 2017 02:46 pm[/url]":yuaf6uu6]Да радим у „Инфратруктури“, мене би било срамота да објављујем оваква саопштења. Одржавање пруге је нешто што се подразумева и не треба да буде нека вест. Евентуално може да постоји део сајта где ће се постављати извештаји о одржавању пруга. Још ми је смешније (без обзира што је у питању теретна пруга) што је брзина подигнута са 30 на 50 километара на час. Као да је неко други довео пругу у катастрофално стање, а не они.
Боље би им било да чешће постављају фотографије и извештаје са пруга које се модернизују из руског кредита и да убаце нешто о пројектима који су завршени или су у току (технички описи, графичка документација и слично). Овако им сајт изгледа као промотивна страница министарке и генералног директора кога сваких неколико месеци мењају.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495625#p495625:o13r647k je napisao(la):Karlo del Ponte » Sub Nov 25, 2017 12:44 pm[/url]":o13r647k]У том случају се пруга може користити и као алтернативни правац за путничке возове за Железничку станицу Београд у периодима потпуног затварања колосека Батајница-Нови Београд.
Када се радило Голубинци - Батајница и Панчевачки мост и Панчево главна у одређеним периодима је била потпуна обустава саобраћаја, то је најчешће било по 12 сати обуставе, а везано за уградњу скретница. Било је и периода потпуног искључивања напона, а онда је боље не мењати локомотиву, већ ићи обилазно.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495651#p495651:xat18pry je napisao(la):WLABmz » 25 Nov 2017 02:46 pm[/url]":xat18pry][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495625#p495625:xat18pry je napisao(la):Karlo del Ponte » Sub Nov 25, 2017 12:44 pm[/url]":xat18pry]У том случају се пруга може користити и као алтернативни правац за путничке возове за Железничку станицу Београд у периодима потпуног затварања колосека Батајница-Нови Београд.
S tim što neće biti potpunog zatvora. Biće u funkciji jedan kolosek celim tokom radova.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495699#p495699:yt85k6j8 je napisao(la):Karlo del Ponte » Sub Nov 25, 2017 7:38 pm[/url]":yt85k6j8]Када се радило Голубинци - Батајница и Панчевачки мост и Панчево главна у одређеним периодима је била потпуна обустава саобраћаја, то је најчешће било по 12 сати обуставе, а везано за уградњу скретница. Било је и периода потпуног искључивања напона, а онда је боље не мењати локомотиву, већ ићи обилазно.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495651#p495651:yt85k6j8 je napisao(la):WLABmz » 25 Nov 2017 02:46 pm[/url]":yt85k6j8][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495625#p495625:yt85k6j8 je napisao(la):Karlo del Ponte » Sub Nov 25, 2017 12:44 pm[/url]":yt85k6j8]У том случају се пруга може користити и као алтернативни правац за путничке возове за Железничку станицу Београд у периодима потпуног затварања колосека Батајница-Нови Београд.
S tim što neće biti potpunog zatvora. Biće u funkciji jedan kolosek celim tokom radova.