Ne zameri i ako se ne obracaš meni al zbog otvorenog pisanija nuzne su i reakcije
eto i postoji i moje ovakvo gledište na tvoje takvo savetodavno sagledavanje
jer železnica nikako nije glavno prevozno sredstvo višlje (upravljaćke) klase nego nas ,,običnih ,, ljudi
a ,,upravljačima,, zeleznica je je samo oblik jeftinog transporta trgovninske robe (od rude pa do finalnih proizvoda)
čijim korišcenjem im samo ostaje više para u djepu u odnosu na dr. vidove cargo transporta
KartmenBG ....Moras biti konstruktivan i mirno promovisati ideje udruzenja a ne da koristis udruzenje kao politicko sredstvo stvarajuci pritisak. treba biti pritiska ali moras ih na kulturniji i civilizovaniji nacin upozorit ako ti je stalo da se bilo sta menja . Ovako ti ces vristati na vlast a oni ce da zacepe usi. Ti izgubis zivce njih svakako zabole uvo.....
Ja...
Ovo jeste klasno društvo i po prirodi jesu vrlo ljuti neprijatelji jer dok jedni liju krv i suze upravo druge zabole uvo...a sukob je sukob i na žalost služe se obe strane scim stignu te je nekorektno optuživati samo jednu stranu
KartmenBG..... ti si ovim ih optuzio da vlast sabotira namerno srpsku privredu i da pljacka narod skupljim gorivom i transportom. Pazi jesi upravu zaista za vecinu stvari ali moras malo da se smanjis dozivljaje i da sa malo vise argumenata kritikujes ali konstruktivno sa racunicama i podacima a ne kao srednjoskolac.
Ja....
i kao manjinska a višlja ,,upravljaćka ,, kalasa , po prirodi izrabljuje (pljačka) niže klase, ma kako to bilo uvijeno u ,,sarmu,, i sarmice,, te je ne korektno tražiti smanjivanje doživaljaja.... jer pljacka je pljacka, ma kako je nazvali provizijašenje , učipljavanjem, nameštanje tendera , i sl...
KartmenBG.....Pruga oko Kalemegdana treba da se ukine jer cak ni u primeru tog Amsterdama pruga ne ide preko srednjevekovnih bedema tvrdjave vec kroz gradsko naselje , a opet od kad je izgradjena ta pruga to je bilo privremeno resenje , ili mi bar tako izgleda i treba da bude izmesten deo od glavne zeleznicke do stanice Beograd dunav. a da se Glavna i Dunavska stanica povezu tunelom ispod trga republike
Ja....
Što je uništeno uništeno je, te ma kako da je formiran ,,Kalemegdanski železnicki koridor,, on postoji
i sa polu ukopavanjem i polu natkrivanjem (običnim bagerom ) koridor bi bio ispod pešačkih nogu te pristup reci i tvrdjavi ne ometan
Što je daleko jeftnije, jednostvnije i brze od probijanja novog koridora ispod temelja grada-trga Republike sa skupom krticom
i naj vaznije
izmeštanje ispod trga Republike tako kratkog dela zel. koridora oko Kalemegda umesto njegovog ukopavanja
NIJE neki veliki značaj i doprinos modernizaciji železnice ni u vremenu ni u kilometru ni u brzini ni u kapacitetu
verovatno ima samo uticaj na proširenje gradjevinskog zemljišta za nove zgrade
što opet donosi profit samo ,, izabranma,, tj. manjinskim upravljačima
i opet ja, pa ja, pa ja... :lol:
Jako mi se dopada i duboko poštujem pokazanu Karlovu stručnost i objektivnost