Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493587#p493587:u3vx6d39 je napisao(la):
WLABmz » Суб Нов 18, 2017 2:09 pm[/url]":u3vx6d39] Barska i niška pruga komplet Prokop, osim međunarodnih koji su na glavnoj. Čini se da je na barskoj pruzi vozno vreme skraćeno 15-ak minuta.
Барска пруга неће више од 15.мин скраћења ни за путничке? Ако се цео унутрашњи саобраћај пребацује на Прокоп онда скраћење треба да буде још мало веће.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493581#p493581:3uy1fcwz je napisao(la):
DzonTravolta » Sat Nov 18, 2017 1:52 pm[/url]":3uy1fcwz]Kakav je postupak kada je preduzeće u stečaju?
Ako može da se vrati u vlasništvo države (makar privremeno, kao "Železara"), to nije loše rešenje.

ne znam kako bi to tačno išlo, mislim da kao privatna svojina država mora da je kupi ili zapleni na osnovu dugova ili sta vec.

ali bi bilo pogubno raditi sa gosom isto što i sa zelezarom, procene su da nas je železara koštala nekoliko stotina miliona dolara do predaje kinezima, a kinezima smo prodali samo ono dobro, što pravi profit, zadržali gubitaše državi zarad soc mira.

Ovaj status quo je teško promenjiv, gost je neophodna državi i železnici ali ista ne želi gosu i aktivno uništava železnicu. pruga bg-pa...

sta treba da se uradi, da se popise gosa, da se uradi analiza šta je jeftinije, gosa za železnicu ili da železnica remontu negde drugde, javno se objave rezultati i nakon te uporedne analize troškova i potencijalnih dobiti krene u izgradnju nove gose kroz kooperaciju železnica i privatne uprave i države kao garanta i kontrolora. Sve ostalo je lopovluk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493795#p493795:2w9iarv7 je napisao(la):
Jevrem94 » Ned Nov 19, 2017 3:01 am[/url]":2w9iarv7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493587#p493587:2w9iarv7 je napisao(la):
WLABmz » Суб Нов 18, 2017 2:09 pm[/url]":2w9iarv7] Barska i niška pruga komplet Prokop, osim međunarodnih koji su na glavnoj. Čini se da je na barskoj pruzi vozno vreme skraćeno 15-ak minuta.
Барска пруга неће више од 15.мин скраћења ни за путничке? Ако се цео унутрашњи саобраћај пребацује на Прокоп онда скраћење треба да буде још мало веће.

Video sam RV samo za međunarodne. Naravno da je za sve što se sa Glavne prebaci na Prokop dodatnih 10 minuta skraćenja, jer je vozno vreme Glavna - Rakovica 20 minuta, a Prokop - Rakovica 10 minuta.
 
Што се тиче возова за Нови Сад и Суботицу, и није тако лоше испало. Отприлике исти број возова, с тим што мало мање од пола иде до ГЖС и Прокопа (рачунајући и међународне). Само је питање како су распоређени и да ли су возови који завршавају у Батајници/Панчеву усклађени са БГ возом. Ако су усклађени и Србија воз то „изрекламира“, тј. обавести путнике, можда и не дође до драстичног смањења броја путника ка северу.

Изненадило ме је што на барској прузи нису додали неке возове који би ишли само до Ваљева. Иако је 8 пари возова (ако сам добро избројао) доста за наше услове, могао би неки РВР 2-3 пута дневно из Овче или Крњаче (или још боље Панчева) преко Панчевачког моста, Вука и Карађорђевог парка за Ваљево и назад.

Наравно, остаје криминал звани панчевачка пруга, где су избачени и они патрљци Панчево Војловица – Овча тако да Панчевцима остаје 7 полазака за/из Вршац и Зрењанин. Не знам да ли неко (мислим на новинаре и струку) намерава да постави питање надлежнима (Министарству, Инфраструктури, Србија возу итд.) зашто је дограђен други колосек и изграђен мост преко Тамиша? Пошто је идеја обилазне пруге Бели Поток – Винча – Панчево измештање теретног железничког саобраћаја из града, мени као једино логично објашњење делује да је други колосек дограђен због путничког саобраћаја. Ако на деоници Овча – Панчево главна постоји само 7 пари возова, други колосек и мост на тој деоници заиста није био потребан. Ако је планиран због путничких возова из Панчева, зашто тих возова нема? Зашто Србија воз не отвори линију Панчево Војловица – Прокоп (можда и Нови Београд, Земун итд.) и тако покуша да нешто и заради уместо да само узима новац из буџета?

Што се тиче возова за Ниш, то је стварно туга. Са 3–4 брза и 4 локална воза на релацији од 240 километара се и не може очекивати неки озбиљнији број путника. О смањењу брзина је WLABmz већ писао па не бих понављао.
 
Где се могу преузети информације о новом реду вожње? Што хитније су потребни, како би се кренуло са кампањом јавне критике.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494002#p494002:3806o7iv je napisao(la):
Karlo del Ponte » Ned Nov 19, 2017 8:15 pm[/url]":3806o7iv]Где се могу преузети информације о новом реду вожње? Што хитније су потребни, како би се кренуло са кампањом јавне критике.


Karlo postujem tvoj rad , ali moras da shvatis da tvoj stav da kreces u kampanju javne kritike = poziv na javno prozivas i ponizavas ljude na celu preduzeca. Ali moras da shvatis da takav pristup da javno sramotis celnike i odgovorne nece doprineti nista dobro vec naprotiv samo ces izazvati ljude da jos cvrsce zastupaju svoj stav, naime u proslom blogu koji si serovao na svakom tredu vezanom za zeleznice sto na scc sto na Beobuildu je previse ostar . Moras biti konstruktivan i mirno promovisati ideje udruzenja a ne da koristis udruzenje kao politicko sredstvo stvarajuci pritisak. treba biti pritiska ali moras ih na kulturniji i civilizovaniji nacin upozorit ako ti je stalo da se bilo sta menja . Ovako ti ces vristati na vlast a oni ce da zacepe usi. Ti izgubis zivce njih svakako zabole uvo. Moras napraviti takvu kritiku da je i to i njima na vlasti u interesu a ne sa naslovima "SABOTAZA SRPSKE PRIVREDE: SKUPLJE GORIVO I NEEFIKASNIJI TRANSPORT" dakle takva kritika je na nivou Informera koji kritikuje opoziciju odnosno ponizava, ti si ovim ih optuzio da vlast sabotira namerno srpsku privredu i da pljacka narod skupljim gorivom i transportom. Pazi jesi upravu zaista za vecinu stvari ali moras malo da se smanjis dozivljaje i da sa malo vise argumenata kritikujes ali konstruktivno sa racunicama i podacima a ne kao srednjoskolac. Pruga oko Kalemegdana treba da se ukine jer cak ni u primeru tog Amsterdama pruga ne ide preko srednjevekovnih bedema tvrdjave vec kroz gradsko naselje , a opet od kad je izgradjena ta pruga to je bilo privremeno resenje , ili mi bar tako izgleda i treba da bude izmesten deo od glavne zeleznicke do stanice Beograd dunav. a da se Glavna i Dunavska stanica povezu tunelom ispod trga republike. Nemoj da se ljutis na mene zbog ovog sto sam izneo jer ovo sam zaista rekao iz najbolje namere sa moje tacke gledista jer udruzenje je imalo fenomenalne inicijative ali mislim zaista da za dobrobit ovog grada bi trebali da se zalazete za ostanak ceone stanice na Glavnoj zeleznickoj stanici da bude u funkciji BG-voza i da kao takvu ostavimo to u amanet pametnijim ljudima koji ce to iskoristiti na pravi nacin u Buducnosti.
 
Ne zameri i ako se ne obracaš meni al zbog otvorenog pisanija nuzne su i reakcije
eto i postoji i moje ovakvo gledište na tvoje takvo savetodavno sagledavanje
jer železnica nikako nije glavno prevozno sredstvo višlje (upravljaćke) klase nego nas ,,običnih ,, ljudi

a ,,upravljačima,, zeleznica je je samo oblik jeftinog transporta trgovninske robe (od rude pa do finalnih proizvoda)
čijim korišcenjem im samo ostaje više para u djepu u odnosu na dr. vidove cargo transporta


KartmenBG ....Moras biti konstruktivan i mirno promovisati ideje udruzenja a ne da koristis udruzenje kao politicko sredstvo stvarajuci pritisak. treba biti pritiska ali moras ih na kulturniji i civilizovaniji nacin upozorit ako ti je stalo da se bilo sta menja . Ovako ti ces vristati na vlast a oni ce da zacepe usi. Ti izgubis zivce njih svakako zabole uvo.....
Ja...Ovo jeste klasno društvo i po prirodi jesu vrlo ljuti neprijatelji jer dok jedni liju krv i suze upravo druge zabole uvo...a sukob je sukob i na žalost služe se obe strane scim stignu te je nekorektno optuživati samo jednu stranu


KartmenBG..... ti si ovim ih optuzio da vlast sabotira namerno srpsku privredu i da pljacka narod skupljim gorivom i transportom. Pazi jesi upravu zaista za vecinu stvari ali moras malo da se smanjis dozivljaje i da sa malo vise argumenata kritikujes ali konstruktivno sa racunicama i podacima a ne kao srednjoskolac.
Ja....i kao manjinska a višlja ,,upravljaćka ,, kalasa , po prirodi izrabljuje (pljačka) niže klase, ma kako to bilo uvijeno u ,,sarmu,, i sarmice,, te je ne korektno tražiti smanjivanje doživaljaja.... jer pljacka je pljacka, ma kako je nazvali provizijašenje , učipljavanjem, nameštanje tendera , i sl...

KartmenBG.....Pruga oko Kalemegdana treba da se ukine jer cak ni u primeru tog Amsterdama pruga ne ide preko srednjevekovnih bedema tvrdjave vec kroz gradsko naselje , a opet od kad je izgradjena ta pruga to je bilo privremeno resenje , ili mi bar tako izgleda i treba da bude izmesten deo od glavne zeleznicke do stanice Beograd dunav. a da se Glavna i Dunavska stanica povezu tunelom ispod trga republike


Ja....Što je uništeno uništeno je, te ma kako da je formiran ,,Kalemegdanski železnicki koridor,, on postoji
i sa polu ukopavanjem i polu natkrivanjem (običnim bagerom ) koridor bi bio ispod pešačkih nogu te pristup reci i tvrdjavi ne ometan
Što je daleko jeftnije, jednostvnije i brze od probijanja novog koridora ispod temelja grada-trga Republike sa skupom krticom

i naj vaznije
izmeštanje ispod trga Republike tako kratkog dela zel. koridora oko Kalemegda umesto njegovog ukopavanja
NIJE neki veliki značaj i doprinos modernizaciji železnice ni u vremenu ni u kilometru ni u brzini ni u kapacitetu
verovatno ima samo uticaj na proširenje gradjevinskog zemljišta za nove zgrade
što opet donosi profit samo ,, izabranma,, tj. manjinskim upravljačima


i opet ja, pa ja, pa ja... :lol:
Jako mi se dopada i duboko poštujem pokazanu Karlovu stručnost i objektivnost :sesir:
 
@KartmenBG

Хвала на сугестијама и искрено исказаном мишљењу.

Изношење нечега у јавност је одговоран посао, и буди сигуран да је пре писања оног саопштења постојала озбиљна дискусија, са анализом ефеката и реакција на све што смо пре тога објавили. За све, или готово све, први корак нам је увек био обраћање институцијама без икаквих саопштења, при чему у архиви увек чувамо своје примерке са печатом из писарнице. Друштвено деловање није математика, да може да има само тачно и погрешно решење.

У овој ситуацији, усудили смо се да изнесемо врло оштру критику, са сензационалистичким насловом, са циљем да нас препишу опозиционари, синдикати, мањи локални медији на које не постоји толико велики притисак. Везано за ове прве и друге, наша (не) култура је да се не наводи од кога си преписао неку изјаву, тако да се не бојимо да будемо схваћени као део истих група. Меким силом изнешена критика остаје незапажена на медијском небу. Колико су ауторитети, представници тренутне власти отворени за конструктивне предлоге, и слушање мишљења експерата и грађана, најбаналнији пример је непостојање никаквог озбиљног површинског јавног превоза на Прокопу. А то је кап у мору одлука које се тичу или не тичу улоге железнице у држави. Са једне стране, 94 се продужи до Ресника без квалитетне анализе токова кретања, по директиви локалног политичара, а са друге не може да се закачи поново на Сава центар и Прокоп, као прво садашње велико чвориште јавног, и друго чвориште (ометено) у развоју.

Када је у питању наша планирана будућа критика реда вожње у питању, она ће бити усмерена не на пљување "Србија воза", него представљања истог као жртве накарадних стратешких одлука. Ишло би у смеру халабуке типа отварање питања Беовоза Панчево-Ваљево међу локалним медијима, када је готово целокупна инфраструктура реконструисана а капацитет пруга повећан, локалне кампање везано за ред вожње усмерен на смене ђака са истим бројем полазака, а на нивоу државе, отворено писмо Министарству финансија, најодговорнијем за овакво стање, а од кога већ месецима не добијамо одговор, и црно-хумористичке одговоре Агенције за борбу против корупције. Спремамо се да широко и на великом броју фронтова отворимо питање права младих из мањих места на средње и високо образовање ускраћено садашњом политиком према железницама. Постоје одређени планови за повећање броја чланова, препознатљивости Удружења, повећања досега наших саопштења преко интернета до те мере да теме унапређења/уназађења основних транспортних система буде за гласаче релевантна тема.

Врло важан тренутни проблем удружења је што сам ја у Холандији, а радно време осталих кључних чланова УЉЖ је дуже него што је било до сада (мање слободног времена). Потребни су нам ентузијасти, а свако ко је члан може непосредно утицати на доношење одлука. Постоје и одређене идеје како би Удружење само себе издржавало, и имало неколико запослених (нису у питању висока примања). О детаљима можемо за сада само преко приватних порука и мејлова, ФБ приватних порука.
 
@Karlo uredu , hvala ti na ovakvom obrazlozenju, ali ok ako vi zelite da progurate interese tako kvalitetnog udruzenja jer vas za takvo i smatram, Uredu je izneti ostru kritiku ali ako je vasa ciljna grupa opozicija , sindikati i manji lokalni mediji koje trenutna vlast melje samo tako a to pokazuju rezultati svakih izbora koji su se desili , da li je moguce da se pokusavate da se priklonite toj strani koja je trenutno u ogromnom porazu bez naznaka oporavka u trenutku kada ova drzava cini ogromne promene po pitanju zeleznicke infrastrukture. Umesto da pokusate da nadjete zajednicki jezik vi se priklanjate grupi koja je izuzetno protiv vlasti , alergicna na vlast . Zar to nije pogubno da vase delovanje? da bude politicki onda obojeno samim tim kljucni ljudi koji su na vlasti vas nece ni razmatrati jer se svrstvate u grupu koja je protiv njih a znate da vlast je trenutno iskljuciva i marketinski deli glasace na "mi i oni" zasto ste upali u zamku da budete oni a ne kao do sada da budete van te korpe podeljene na pola? u ostalom nisu bitni ni Vlast ni opozicija a ni mediji vec ovaj napaceni narod koji je svakodnevna njihova zrtva jer mora da slusa njihova prepucavanja koja su iskljucivo borba za vlast i zasto bi ti ucestvovao u toj igri. Karlo super je to zaista sto analiziras ali moras malo dublje da zadjes u strategiju tu koju si zacrtao jer tim povrsnom procenom vase izuzetno dobre ideje ce zavrsiti u kanti zbog lose strategije, i samim tim nije fer da necije vreme ulagano u izradu dobrih ideja, predloga, projekata itd. bude baceno u vodu jer ste ustvari odlicili samoubilacku strategiju kojom su mnogi posli i ili su ugaseni ili su nestali iz medijskog neba, opozicija , sindikati , manji lokalni mediji ce vas iskoristiti kao oruzije protiv vlasti a onda cete biti kolateralna steta njihovih politickih ratova. moj amaterski savet jeste da se saberete i pronadjete bolji model medijske vidljivosti i vecu upornost za uspostavljanje kontakata sa vlasti kako bi progurali ove ideje koje trebaju da ostanu generacijama koje dolaze a ne u kljucnom trenutku da se ponasate kao beskompromisni buntovnici jer to ce vasu poziciju jos vise ukopati. Budite bezobrazni i agresivni u predstavljanju ideja i resenja a ne da se ostro zalite na sudbinu i drzavu jer takav stav u ovoj zemlji nikome dobro doneo nije. Dakle borite se al i borite se pametno, nemojte ici laksim resenjima . Najlakse je e ovi nece da nas slusaju i prenose e sad cemo da odemo u protivnicki tabor i ima da ih haos kritikujemo, to je bezveze i slabasno.Morate da budete ratinici i da im kucate i da ih salecete na svakom koraku kao sekta da bi progurali svoje misljenje kao sto stu sto uradili biciklisti( Bez loseg misljenja o njima). Trebalo bi da se fokusirate na to sta bi bolje zvucalo narodu koji bi prenosio ono sto ste napisali a ne lokalni i opozicioni mediji, opozicija i slicni.Budite svoji i odlucni. prekopirajte bicikliste . iskoristite projekat IME koji daje prednost pesacima , biciklistima i gradskom prevozu (BGvoz ) i forsirajte saljite svima sve podatke i budite uporni da i do vucica stigne.Ali budite realni ne moze da se igra na kartu na sve ili nista.
 
Može li za nas, koji nismo imali prilike da gvirnemo u novi RV, objašnjenje šta sada uopšte ide za Pančevo, ako se već ukida Ovča-Vojlovica?
 
Ja nisam gvirnuo, ali ako shvatam samo vozovi za Vršac i Zrenjanin sa Beograd - Dunav stanice.
 
Tako sam i ja razumeo. Što reče Nikola NS, kako će budale opravdati skupu rekonstrukciju pruge BG-PA. Vredi pisati N1, ionako oni vole da razvlače takve stvari :D
 
A o dakle mislis da idu ?.Do Panceva moze sa Prokopa ,a za Zrenjanin i Vrsac normalno da ne moze sa Prokopa
 
Ne razumem pitanje (ako je uopšte meni upućeno) :mrgreen:
Iskreno, zaista mi nije jasno šta je tačan problem Srbvoz-u da napravi jednu relativno frekventnu liniju Prokop-Pančevo koristeći dosadašnja sredstva.
 
Ma ne tebi a sta onda da ugase ATP. Tek tad ili da
ga prodaju pa onda. Ma sto manje znas o Pancevu i tom problemu bolje veruj mi
 
Ne mogu svi da pišu kao diša bez gramatike i pravopisa, pa da to bude simpatično.
Hajde lepo da raslojim tvoj post:
"Ma ne tebi. A šta onda, da ugase ATP? Tek tad, ili da ga prodaju, pa onda. Ma, što manje znaš o Pančevu i tom problemu, bolje, veruj mi".
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494123#p494123:3u8r57gp je napisao(la):
DzonTravolta » Пон Нов 20, 2017 9:58 am[/url]":3u8r57gp]Može li za nas, koji nismo imali prilike da gvirnemo u novi RV, objašnjenje šta sada uopšte ide za Pančevo, ako se već ukida Ovča-Vojlovica?
2600, 2602, 2604, 2606, 2608 Вршац – Београд Дунав
2601, 2603, 2605, 2607, 2609 Београд Дунав – Вршац
2500, 2502 Београд Дунав – Зрењанин
2501, 2503 Зрењанин – Београд Дунав
 
Iskreno, dobro je da idu i dva. Ta linija za Zrenjanin je možda (uz Niš) i najnerentabilnija od svih domaćih železničkih linija (mislim: sve su nerentabilne, ali hajde, neke su makar solidno popunjene).
Autobusom se do Zrenjanina stiže minimum sat vremena brže, a neuporedivo su češći.
Za Vršac je druga priča.
 
Neverovatni su da ne mogu da se dogovore sa Rumunima za Vršac - Temišvar, odnosno da ih isplate. Dobro je da nekako držimo ta 3 para ka Budimpešti.
 
Koliko je ozbiljan/izvestan plan da vozovi za sever krecu iz Rakovice? Ako dodje do toga, tu ce biti prilican broj vozova (u odnosu na sad). E sad, mene ovo zamima jer stanica iako nema toliki problem sa brojem koloseka, ima sa infrastruktruom. Naime, remont koji se sada radi ne deluje tako sveobuhvatno kao ovi najavljeni za deo od Prokopa ka Batajnici Ne postoji apsolutno nikakav parking, stanicna zgrada je u katastrofa stanju itd. Naravno, uopste ne ulazim u celokupno stanje stanice jer je to nesto sto i moze naknadno da se uradi bez neke velike pripreme.
 
Vrh