Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496283#p496283:1wixyow8 je napisao(la):
spatiotecte » 27 Nov 2017, 20:37[/url]":1wixyow8]Na nasem delu ne mogu nista.
Mogu. Da uslovljavaju.
Ali verovatno neće.
 
Remont Niš - Dimitrovgrad sa elektrifikacijom

Da li je moguce da cemo da docekamo to. Kakva je to bruka i sramota, maltene dve decenije se vuce taj projekat, a da radovi jos uvek nisu poceli. Prvi put je novac za deonicu Cele Kula-Stanicenje bio odobren 2006 iz kredita EIB. Sada je 2017, daj boze da radovi pocnu u skorije vreme.
Septembra 2013 se na ekapiji pojavila informacija o najavi pocetka pripremnih radova na rekonstrukciji i modernizaciji pruge Nis-Dimitrovgrad, deonica Cele Kula-Stanicenje koji naravno nisu ni poceli. Jedno vreme je spoinjan kredi ceske razvojne banke i da ce rekonstrukciju raditi ceske firme sa ceskom opremom, onda se ucutase oko toga.... ali koliko puta je bilo najavljeno da ce poceti radovi, pa to je zaista bruka i sramota.
 
moze li neko da mi objasni koja je logika iza dva koloseka do bataje, a cetiri nadalje? zar ne bi bilo logicno obrnuto?
 
Четири колосека су ту због денивелисаног укрштања главне са теретном обилазном пругом за Остружницу.
 
Ima li negde plan kako će izgledati TPS Zemun, sa kolosecima i putevima i lokacija stajališta Altina?
 
Ma mene konkretno interesuje hoće li se moći proći kolima od škole na Altini do naselja Plavi Horizonti. To, i da li će stajailšte biti kod crkve ili kod "Kengura" što mi je nelogično jer je Z.Polje blizu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496588#p496588:1rjog0dm je napisao(la):
Пантограф » Tue Nov 28, 2017 4:06 pm[/url]":1rjog0dm]Четири колосека су ту због денивелисаног укрштања главне са теретном обилазном пругом за Остружницу.

Ja kako sam razumio direktora CIPSa Ignjatica, dva kolosjeka se poslije Batajnice odvajaju za Rumu a dva za Novi Sad
 
Od Batajnice su dva koloseka za teretni saobracaj, dok su dva koloseka za putnicki saobracaj. Tako je sve do stanice Nova Pazova. Pruga za Rumu i Sid se odvaja u Staroj Pazovi, kao sto je i do sad bilo.
 
Radi se i denivelacija pruge Novi Sad - Sid sa druge strane trijangle. Odmah posle Indjije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496641#p496641:mk3x64a4 je napisao(la):
voz » Tue Nov 28, 2017 6:45 pm[/url]":mk3x64a4]Od Batajnice su dva koloseka za teretni saobracaj, dok su dva koloseka za putnicki saobracaj. Tako je sve do stanice Nova Pazova. Pruga za Rumu i Sid se odvaja u Staroj Pazovi, kao sto je i do sad bilo.

Pa izmedju dvije Pazove je svega nekolko kilometara. Zar nije bolje da su ta dodatna dva kolosjeka potjerali do Stare Pazove. Mogli bi tako imati potpuno odvojen teretni saobracaj sve do granice sa Hrvatskom. Ovako ce im se teretni saobracaj i iz Hrvatske mjesati u tih par kilometara.
 
Pa 4 koloseka idu i preko nove i preko stare pazove, razdvajaju se tek pre Indjije.
tako da je smer ka hrvatskoj potpuno odvojen od smera ka novom sadu.
 
Ne znam zašto jednostavno ne pročitate tekstualni plan koji je postavljen na forumu, nego mlatite bespotrebnim postovima?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496723#p496723:r8hpdie7 je napisao(la):
spatiotecte » Uto Nov 28, 2017 10:49 pm[/url]":r8hpdie7]Pa 4 koloseka idu i preko nove i preko stare pazove, razdvajaju se tek pre Indjije.
tako da je smer ka hrvatskoj potpuno odvojen od smera ka novom sadu.

Razdvajaju se u Staroj Pazovi.
 
Pa upravo sam to i rekao, pre Indjije, dakle posle stare pazove, tu je zapravo trijangla, a upravo ih ima 2 a bila je i treca kolosecna veza koja je demontirana.
To se sve jasno vidi na google earth.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496771#p496771:21bkcksa je napisao(la):
spatiotecte » Sre Nov 29, 2017 12:31 am[/url]":21bkcksa]Pa upravo sam to i rekao, pre Indjije, dakle posle stare pazove, tu je zapravo trijangla, a upravo ih ima 2 a bila je i treca kolosecna veza koja je demontirana.
To se sve jasno vidi na google earth.

Kakva trijangla? Trijangla je postojala davno ispred Inđije, pa je onda izgrađena direktna veza iz St. Pazove do Golubinaca sa jednim kolosekom (sadašnji levi kolosek), a remontom Batajnica - Golubinci pre 10-ak godina dograđen i desni kolosek iz St. Pazove do Golubinaca koji denivelisano prelazi preko pruge St. Pazova - Inđija. Upravo ta dva spoljna koloseka se u Staroj Pazovi nastavljaju ka Golubincima, tj. Šidu, a dva unutrašnja koloseka prema Inđiji tj. Novom Sadu.
 
Sve sto si rekao stoji ali si zaboravio da postoji i kolosecna veza Indjija- golubinci izgradjena posle one sto su demontirali tako da sve te kolosecne veze stvaraju jedan veliki trougao (stara pazova, indjija, golubinci), dakle trijangla je ipak u pitanju.

Upali google earth sve se lepo vidi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496790#p496790:o46om4a7 je napisao(la):
spatiotecte » Sre Nov 29, 2017 1:07 am[/url]":o46om4a7]Sve sto si rekao stoji ali si zaboravio da postoji i kolosecna veza Indjija- golubinci izgradjena posle one sto su demontirali tako da sve te kolosecne veze stvaraju jedan veliki trougao (stara pazova, indjija, golubinci), dakle trijangla je ipak u pitanju.

Upali google earth sve se lepo vidi.

Znam kako izgleda iz vazduha, ali saobraćajno nije jer su sva tri kraka trougla posebne pruge. Veza Inđija - Golubinci je postojala i ranije zajedno sa demontiranom vezom. Tako da je nekad bila trijangla. Ovo se sad ne može posmatrati kao trijangla samo zato što tako izgleda iz vazduha.
 
Ljudi, malo vise citajte, a malo manje slobodne interpretacije.
Kao sto je vec receno:
Pruga za Sid se odvaja iz stanice Stara Pazova, ne ispred Indjije...da je tako postojala bi rasputnica izmedju Stare Pazove i Indjije. To sto se vidi da fizicki kolosek ide u levo ispred Indjije nije dovoljno da se kaze da se pruga tu odvaja.
Pruga Indjija-Golubinci nece biti denivelisana, koliko ja znam. Postoji kolosecna veza na ulazu u stanicu Indjija koja ce ovu prugu uvesti u stanicu (sa presekom preko dvokolosecne pruge Stara Pazova - Indjija.
Trianglom se naziva kolosecna veza koja sluzi za okretanje lokomotiva ili kompozicija, a to u ovom ovom slucaju nije. Radi se o tri zasebne pruge, koje mogu funkcijski da imaju takvu svrhu, ali nisu napravljenje iz tog razloga, pa se samim tim i ne mogu nazvati trianglom.
 
Vrh