Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

To je istina. Neko je pominjao da će valjda biti rađeni prolazi, ali se na spekulacijama završilo. Stanje stanice je blagi očaj.
 
Da, ali je fora što samo ljudi iz okoline će ulaziti u Rakovici, ostali će ići gde im je bliđe Prokop, NBG, Zemun...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494805#p494805:74yvdgxm je napisao(la):
hiavata » Sre Nov 22, 2017 1:02 pm[/url]":74yvdgxm]Koliko je ozbiljan/izvestan plan da vozovi za sever krecu iz Rakovice? Ako dodje do toga, tu ce biti prilican broj vozova (u odnosu na sad). E sad, mene ovo zamima jer stanica iako nema toliki problem sa brojem koloseka, ima sa infrastruktruom. Naime, remont koji se sada radi ne deluje tako sveobuhvatno kao ovi najavljeni za deo od Prokopa ka Batajnici Ne postoji apsolutno nikakav parking, stanicna zgrada je u katastrofa stanju itd. Naravno, uopste ne ulazim u celokupno stanje stanice jer je to nesto sto i moze naknadno da se uradi bez neke velike pripreme.

Neće polaziti iz Rakovice dok se ne uradi TPS Kijevo. Sad je ostalo to da visi u vazduhu nažalost. E sad, kad bi bila urađena TPS Kijevo, Rakovica bi možda bila početna stanica sa aspekta putnika, ali sa aspekta organizacije voz se formira u TPS Kijevo koja nije stanica za putnike i odatle polazi ka severu, staje u Rakovici 2 minuta, odnosno koliko je potrebno da putnici uđu i nastavlja dalje ka Prokopu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494816#p494816:5m86z16u je napisao(la):
Kokos » 22 Nov 2017, 12:46[/url]":5m86z16u]Da, ali je fora što samo ljudi iz okoline će ulaziti u Rakovici, ostali će ići gde im je bliđe Prokop, NBG, Zemun...
Što je razlog da se ljudi iz okoline Rakovice bagatelišu kao st***. :dil:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494816#p494816:31ulqlof je napisao(la):
Kokos » Wed Nov 22, 2017 12:46 pm[/url]":31ulqlof]Da, ali je fora što samo ljudi iz okoline će ulaziti u Rakovici, ostali će ići gde im je bliđe Prokop, NBG, Zemun...


Ne znam, verujem da postoji dobar deo putnika cije su navike formirale prilike/stanje u zeleznici od 90ih, u smislu "ako hoces da sednes, iako imas rezervaciju idi na pocetnu stanicu ako mozes". :)
 
Blagi offtopic, ali to je isti mentalitet ljudi koji su, iako je e-uprava uvedena pre 5-6 godina, nastavili da formiraju redove ispred policijskih stanica i opština u 5 ujutru kako bi prvi došli na red. Toliko da su na kraju službenici samih stanica/opština prestali da poštuju e-upravu. :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494818#p494818:25y3bzw2 je napisao(la):
WLABmz » Wed Nov 22, 2017 12:52 pm[/url]":25y3bzw2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494805#p494805:25y3bzw2 je napisao(la):
hiavata » Sre Nov 22, 2017 1:02 pm[/url]":25y3bzw2]Koliko je ozbiljan/izvestan plan da vozovi za sever krecu iz Rakovice? Ako dodje do toga, tu ce biti prilican broj vozova (u odnosu na sad). E sad, mene ovo zamima jer stanica iako nema toliki problem sa brojem koloseka, ima sa infrastruktruom. Naime, remont koji se sada radi ne deluje tako sveobuhvatno kao ovi najavljeni za deo od Prokopa ka Batajnici Ne postoji apsolutno nikakav parking, stanicna zgrada je u katastrofa stanju itd. Naravno, uopste ne ulazim u celokupno stanje stanice jer je to nesto sto i moze naknadno da se uradi bez neke velike pripreme.

Neće polaziti iz Rakovice dok se ne uradi TPS Kijevo. Sad je ostalo to da visi u vazduhu nažalost. E sad, kad bi bila urađena TPS Kijevo, Rakovica bi možda bila početna stanica sa aspekta putnika, ali sa aspekta organizacije voz se formira u TPS Kijevo koja nije stanica za putnike i odatle polazi ka severu, staje u Rakovici 2 minuta, odnosno koliko je potrebno da putnici uđu i nastavlja dalje ka Prokopu.

Sta onda Rakovica dobija prebacivanjem saobracaja na Prokop, osim obecanja "koje visi u vazduhu"? Izgleda nista. Prakticno, od saobracajnog terminusa na Savskom Trgu dobijamo terminus na Prokopu. S konja na magarca.
 
Ne dobijaš ti lično ništa, a ni ne gubiš. :sesir:
Nama u Rakovici svakako jeste u interesu da vozovi stižu brže sa terminusa kada idu prema jugu, a sa Prokopa do Rakovice mogu da stignu za 10, maksimalno 15 minuta. :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494825#p494825:2g77g31i je napisao(la):
hiavata » Sre Nov 22, 2017 2:21 pm[/url]":2g77g31i]
Ne znam, verujem da postoji dobar deo putnika cije su navike formirale prilike/stanje u zeleznici od 90ih, u smislu "ako hoces da sednes, iako imas rezervaciju idi na pocetnu stanicu ako mozes". :)

Čekaj, ti misliš da će ljudi recimo ići BG:vozom i Prokopa u Rakovicu, da bi se opet vratili u Prokop? :lool:
Pa i sad vozovi za NS kreću sa Prokopa pa većina ulazi na Novom Beogradu, tako da ti teorija pada u vodu. A i uostalom stanica se zove Beograd-Centar, i 80% tih ljudi neće znati da voz kreće iz Rakovice, opet, kažem hipotetički, jer se to očigledno neće desiti u skorije vreme.

RioBL":2g77g31i je napisao(la):
Sta onda Rakovica dobija prebacivanjem saobracaja na Prokop, osim obecanja "koje visi u vazduhu"? Izgleda nista. Prakticno, od saobracajnog terminusa na Savskom Trgu dobijamo terminus na Prokopu. S konja na magarca.

Rakovica će biti tada povezana BG:vozom sa Prokopom. Znači bolja situacija nego sad kad je sa glavnom stanicom povezana tramvajem. Dakle obrnuto, sa magarca na konja.
 
Moje poredjenje konja i magarca se odnosi na stanice Prokop i Glavnu u funkciji terminalnih stanica. Kao terminalna stanica, bolja je Glavna od Prokopa.

Stanovnicima Rakovice je mozda i bolje da za NS idu preko Prokopa umjesto preko Glavne, kao sto je bolje i stanovnicima onih solitera kod Prokopa, jer im je jednostavno bliza ali generalno gledano za podrucje koje stanice Prokop i Glavna pokrivaju, Glavna bi uvijek privlacila vise putnika.

Ja licno nemam koristi ni od jedne ni od druge ali stanovnici Beograda su imali vecu korist od stare stanice. I tako ce biti jos jako dugo.
 
...Javno preduzeće Infrastruktura železnice Srbije raspisalo je konkurs za prijem 20 diplomiranih inženjera u stalni radni odnos na neodređeno vreme....oni će biti angažovani na upravljanju projektima modernizacije železničke infrastrukture sa mestom rada u Beogradu, a biće primljeno 12 inženjera građevinarstva i osam inženjera elektrotehnike....
Izvor http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1328108

izem ti takvu modernizaciju NULA inzinjera saobracaja ... :(
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494899#p494899:2x3v4mgx je napisao(la):
RioBL » 22 Nov 2017 04:54 pm[/url]":2x3v4mgx]Moje poredjenje konja i magarca se odnosi na stanice Prokop i Glavnu u funkciji terminalnih stanica. Kao terminalna stanica, bolja je Glavna od Prokopa.

Stanovnicima Rakovice je mozda i bolje da za NS idu preko Prokopa umjesto preko Glavne, kao sto je bolje i stanovnicima onih solitera kod Prokopa, jer im je jednostavno bliza ali generalno gledano za podrucje koje stanice Prokop i Glavna pokrivaju, Glavna bi uvijek privlacila vise putnika.

Ja licno nemam koristi ni od jedne ni od druge ali stanovnici Beograda su imali vecu korist od stare stanice. I tako ce biti jos jako dugo.
РИО СТВАРНО СИ ДОСАДИО СА СВОЈИМ ПРОМАШАЈЕМ ОЦЕНА СТАЊА И ЗНАЧАЈА!

Главна станица у зони Круга двојке је национално питање, функционисања једне копнене државе Европе! Лошим одлукама је сам Београд много мање угрожен од осталог дела Србије!
 
Да, попут оног одличног портала Ex yu aviation, сумирамо неке од актуелних трендова на српским железницама ("Trending in November"):

- Недавно дограђена двоколосечна електрификована пруга између Београда и највећег сателитског града, Панчева, остаје без путничког саобраћаја са електро-вучом;
- Станица у центру јединог милионског града у фази гашења;
- Саобраћај у поменутом граду, административном и сваком другом седишту земље, измешта се на недовршени објекат, без станичне зграде и без адекватне мреже јавног превоза.

Браво Zorannah, браво Србијо!
 
Na moju priču da se ukida linija ovca Pančevo, otpravnika vozova na vuku me je obavestila da se linija ukida zbog nove linije
Pančevo - resnik
možda stvarno naprave pravu BG:Voz liniju 2
 
Naravno da se zato ukida i naravno da prave liniju, može već da se pročita novi RV.
Možda je bolje pitanje da li ima nekih sredstava, koja bi mogla da se prebace sa drugih linija da opslužuju BG-PA.
 
Zna li se hoce li se najavljena pruga preko Titela koristiti i za putnicki saobracaj ili samo za usmjeravanje teretnih kompozicija?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494952#p494952:3qaaqk6w je napisao(la):
boca-ica » 22 Nov 2017 07:14 pm[/url]":3qaaqk6w]...Javno preduzeće Infrastruktura železnice Srbije raspisalo je konkurs za prijem 20 diplomiranih inženjera u stalni radni odnos na neodređeno vreme....oni će biti angažovani na upravljanju projektima modernizacije železničke infrastrukture sa mestom rada u Beogradu, a biće primljeno 12 inženjera građevinarstva i osam inženjera elektrotehnike....
Izvor http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1328108

izem ti takvu modernizaciju NULA inzinjera saobracaja ... :(
Mali komentar.
Ova vrsta inzenjera se zaposljava radi realizacije projekata, sto znaci da ce na terenu vrsiti nadzor radova i pratiti realizaciju projektata. Za sve te poslove nisu potrebni inzenjeri saobracaja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495161#p495161:nfkbxw1s je napisao(la):
DzonTravolta » 23 Nov 2017 01:25 pm[/url]":nfkbxw1s]Naravno da se zato ukida i naravno da prave liniju, može već da se pročita novi RV.
Možda je bolje pitanje da li ima nekih sredstava, koja bi mogla da se prebace sa drugih linija da opslužuju BG-PA.
Zbog najavljene redukcije saobracaja na potezu Batajnica-Ovca tokom izvodjenja radova na potezu Prokop-Stara Payova, slobodna vozna sredstva ce najverovatnije biti prebacena na taj pravac.
 
Ne sva, zadržava se turnus prve linije na po sat vremena+druga linija će se "šareniti", u smislu, poneki vozovi će ići i do Prokopa.
 
Vrh