Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

A ko će da gradi zgrade na mestu skladišta ako se NIS iseli. Prvo to da se riješi.
 
tragac":1g69ouls je napisao(la):
Da, trebali bi da se sele i bez ovog problema. A moguće je i drugo rešenje, ukidanje monopola NIS na proizvodnju goriva.
Ah ti 'rusofobni' komentari ;)
No jbg, slovenackom petrolu, austrijskoj fransizi OMV i ostalima sa naseg trzista (osim MOL-a) ipak draze da kupiju od Rusa iz Panceva ;)

Elem, da se vratim na temu.
Evo dve jucerasnje iz Resnika.
ecda595ed43bd62d00887b5d62fe6e7b.jpg


a2c41db18a7b2f144e185b28b7331dce.jpg


Po slikama se da zakljuciti da sw intezivno radi, makar gledano po broju radnika.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491560#p491560:23mf58zy je napisao(la):
RioBL » 12 Нов 2017, 07:24[/url]":23mf58zy]A ko će da gradi zgrade na mestu skladišta ako se NIS iseli. Prvo to da se riješi.

нек' се исели прво НИС. после ће лако да се испарцелише и реурбанизује
 
Moze tu da se napravi jedan fin deo grada koji bi imao pogled na reku samo da se arhitekti potrude.
 
Мислим да Чукарички рукавац нема одговарајућуу дибину
 
Do izgradnje mosta na adi koriscen je rijecni transport
 
Čukarički rukavac treba da se čisti redovno, inače bi imao dubinu. A pre je postojala stanica, pristanište sa cevima upravo tu. Ako prekopam slike ovih dana naćiću i sliku tog doka za barže sa crevima. Ali zar nis nije odseljen odatle? Zar to postrojenje nije isključeno već neko vreme?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491576#p491576:1x2l7292 je napisao(la):
JohnnyLee » Sun Nov 12, 2017 9:47 am[/url]":1x2l7292]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491560#p491560:1x2l7292 je napisao(la):
RioBL » 12 Нов 2017, 07:24[/url]":1x2l7292]A ko će da gradi zgrade na mestu skladišta ako se NIS iseli. Prvo to da se riješi.

нек' се исели прво НИС. после ће лако да се испарцелише и реурбанизује

"A ne, hocu svoj deo, necete me prevariti"...porucuju iz NIS-a.
Pa nisu ludi da ostavljaju nekom plac na kom moze da se gradi. NIS je koliko znam ruska firma i ne moze tek tako da se iseljava po direktivi. Vjerovatnije je da traze isplatu ili procenat a to je onda stvar dogovora izmedju njih i drzavno/gradjevinske mafije.

Beogradjani mogu samo da cekaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491594#p491594:wz8xkn6g je napisao(la):
spatiotecte » Sun Nov 12, 2017 11:40 am[/url]":wz8xkn6g]Moze tu da se napravi jedan fin deo grada koji bi imao pogled na reku samo da se arhitekti potrude.

Samo da ih mafija uposli pa ce se potruditi.
 
Ljudi ali ne možemo ni svu industruju izmestiti iz grada jer će onda transport tih roba u grad koji ih troši biti mnogo skuplji. Bolje je, jeftinije i čistije da voz dovuče naftu u centar(Radnička) odakle će se kamionima distribuirati do pumpi nego svaki kamion d aide do Ovče po gorivo.

Čini mi se da samo u Beogradu postoji zanos poslednjih godina u fazonu hajde sve da izmestimo da bi gradili stanove, a niko se ne pita gde je infrastruktura koja je potrebna tim stanovima i šta je tu najefikasnije rešenje.
 
Могу складиште НИСа да изместе и у Луку Београд.
 
Ima li neko informaciju o zavrsetku Vreoci-Valjevo? Trebalo je ovih dana da bude gotovo...
 
14. новембар

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491736#p491736:b1v6grmd je napisao(la):
RioBL » 12 Нов 2017, 20:49[/url]":b1v6grmd]"A ne, hocu svoj deo, necete me prevariti"...porucuju iz NIS-a.
Pa nisu ludi da ostavljaju nekom plac na kom moze da se gradi. NIS je koliko znam ruska firma i ne moze tek tako da se iseljava po direktivi. Vjerovatnije je da traze isplatu ili procenat a to je onda stvar dogovora izmedju njih i drzavno/gradjevinske mafije.

Beogradjani mogu samo da cekaju.

или компензације земљиште за земљиште, или нека НИС буде инвеститор. ништа им не фали да реинвестирају мало профит у грађевину...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491772#p491772:1gkv3i9n je napisao(la):
AleksandarGrf » Ned Nov 12, 2017 11:30 pm[/url]":1gkv3i9n]Ima li neko informaciju o zavrsetku Vreoci-Valjevo? Trebalo je ovih dana da bude gotovo...

Успостављање саобраћаја возова на барској прузи

Београд, 10. 11. 2017. год.


„Србија Воз“ a.д. обавештава кориснике својих услуга да ће дана 14. 11. 2017. год, тачно у поноћ, бити успостављен саобраћај возова на барској прузи.

Дневни међународни воз за Бар са поласком из Београда у 09:10 часова, за који је био обезбеђен аутобуски превоз до Ваљева, саобраћаће редовном трасом.

Такође, поново ће бити успоставњен саобраћај ноћног воза за Бар. Први полазак из Бара за Београд је 14. 11. 2017. год. у 19:00 часова, а из Београда за Бар је 15. 11. 2017. год. у 21:10 часова.

Сви локални возови саобраћаће по важећем реду вожње.
 
Interesuje me kako će da usklade te prve polaske sa još uvek aktuelnim RV u kome su bile uračunate i lagane vožnje na dosta mesta kojih sad valjda više nema? Duža zadržavanja na stanicama?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491817#p491817:2j7ta1n5 je napisao(la):
tragac » Pon Nov 13, 2017 3:16 am[/url]":2j7ta1n5]Interesuje me kako će da usklade te prve polaske sa još uvek aktuelnim RV u kome su bile uračunate i lagane vožnje na dosta mesta kojih sad valjda više nema? Duža zadržavanja na stanicama?

Nisu bile lagane vožnje nego je brzina po redu vožnje bila manja. Lagana vožnja je privremeno smanjena brzina na nekoj deonici, koja nije uračunata u red vožnje i koja ima rok od 6 meseci valjda (neka me mvbg1 ispravi) da bude sanirana ili mora postati ograničena brzina - tj. smanjena brzina koja je uračunata u red vožnje. No to je na papiru...ima svega.

Vozovi će do kraja važećeg reda vožnje, tj. do 9. decembra saobraćati po važećem redu vožnje, dakle, ili brzinom pre remonta ili će čekati po stanicama. Ionako su najavili da su prvih dana mogući kvarovi oko signalizacije i putnih prelaza, tako da će im dobro doći taj luft. Od 10. decembra će važiti nov red vožnje sa novim brzinama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491756#p491756:1w94d030 je napisao(la):
Biciklistkinja » 12 Nov 2017 09:42 pm[/url]":1w94d030]Ljudi ali ne možemo ni svu industruju izmestiti iz grada jer će onda transport tih roba u grad koji ih troši biti mnogo skuplji. Bolje je, jeftinije i čistije da voz dovuče naftu u centar(Radnička) odakle će se kamionima distribuirati do pumpi nego svaki kamion d aide do Ovče po gorivo.

Čini mi se da samo u Beogradu postoji zanos poslednjih godina u fazonu hajde sve da izmestimo da bi gradili stanove, a niko se ne pita gde je infrastruktura koja je potrebna tim stanovima i šta je tu najefikasnije rešenje.
То ти је сиротињска мегаломанија у Србији, и храњење идејом како фенси станови и шошинг шолови значе да смо, шатро, постали богата и развијена држава. Рецимо, од све покојне индустрије, Фабрика хартије са Фабриком картона на Ади Хуји и даље, како тако, живе и привређују. Позиција истих мора да буде уз реке. Већина великих складишта нафтних деривата се исто налази уз пловне реке (Нови Сад, Смедерево, Прахово, Панчево, Чукарица). Сам НИС је одлучио да гас никада не превози реком, а зашто, то би морао ојаснити неки експерт за транспорт опасних материја. Иако је растојање између БГ и ПА мало, давно је неки саобраћајни стратег закључио да је потражња у Београду довољно велика да се то исплати, као и да се максимално редукује саобраћај друмских цистерни кроз градско подручје. А "Београдско фенсерајско слепило" је појава када од свих могућих и немогућих транспорта, неко жели да примети само транспорт нафте за Београд. Превози се разна роба, а да се железница ослободи патијско-рођачких окова и развија пословно, бар пола транспорта од 3000-5000 камиона, колико је ишло Карађорђевом пре отварања Пупиновог моста би било замењено транспортом железницом.
 
Урамио бих ова два поста изнад, и основни и цитирани.
Има ли икога у Србији да мисли о економији, о развоју, о новцу за много људи у дугом временском периоду, такорећи о општем добру, а не само о краткорочном профиту за сопствену примитивну гузицу, или о лепом погледу за своју малограђанску градску екипу из краја/са посла?
Је л има један народ да му толико смета пруга, складиште, фабрика, као Србима, данас и овде?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491909#p491909:1hr2ft7m je napisao(la):
Karlo del Ponte » 13 Нов 2017 12:45 pm[/url]":1hr2ft7m] Сам НИС је одлучио да гас никада не превози реком, а зашто, то би морао ојаснити неки експерт за транспорт опасних материја.

Ако некога занима одговор на ово питање а успут воли добре трилере препоручујем следећу књигу :dil:
http://www.delfi.rs/knjige/943_avganist ... izare.html
 
Zasto nis od panceva nije naprabio cijevovod potrosnja bg bi to opravdala vijerujem
 
Malo su korigovali saopštenje:

„Србија Воз“ a.д. обавештава кориснике својих услуга да ће од 14.11.2017.год. на барској прузи бити успостављен саобраћај возова редовним превозним путем преко Ваљева.

Међународни возови за Бар, полазиће из станице Београд у 09:10 часова и у 21:10 часова, а из Бара за Београд у 07:10 часова и 19:00 часова.

Возови из унутрашењег саобраћаја полазиће из Београда за Ужице су у 6:55 часова и 19:20 часова, а из Ужица за Београд у 17:55 часова и 05:10 часова.

Воз из Београда, преко Ужица, за Пријепоље теретну полазиће у 15:25 часова, а из станице Пријепоље теретна за Београд у 06:48 часова.

"Србија Воз" а.д. путницима жели срећан пут!

Beograd - Užice su kategorije brzi - saobraća Stadler, a Beograd - Prijepolje Teretna kategorije putnički - saobraća RVR.
 
Inače, ruske građevinske mašine ZGOP Novi Sad su već uveliko upošljene na pravcu Novi Sad - Titel, dok su delimične obustave saobraćaja oko Kalemegdana već počele. Pruga je već oko 5 dana zatvorena, do sutra. Čak je u zoni izgradnje BGH2O pruga mestimično uklonjena, ali će biti vraćena do sutra. Pitam se, kuda su išle cisterne ovih dana... :idea:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492038#p492038:36qie7rh je napisao(la):
DzonTravolta » Pon Nov 13, 2017 8:39 pm[/url]":36qie7rh]Još uvek nema brzih (Štadlera) u redu vožnje (mislim na BG-UE).

Vrlo su neažurni. Kada su u septembru mađari pomerili polazak vozova za Beograd za 15 minuta ranije zbog lošeg stanja pruge, nikakvo obaveštenje na sajtu Srbija Voza nije postojalo. Tek kad sam im poslao mejl, stavili su obaveštenje, ali je online red vožnje ostao isti. Evo tek sad vidim da su konačno i online red vožnje prepravili. Neko se vrlo lako mogao zeznuti, doći na stanicu 5-10 min pred polazak, a voz već otišao...
 
Vrh