Ah ti 'rusofobni' komentaritragac":1g69ouls je napisao(la):Da, trebali bi da se sele i bez ovog problema. A moguće je i drugo rešenje, ukidanje monopola NIS na proizvodnju goriva.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491560#p491560:23mf58zy je napisao(la):RioBL » 12 Нов 2017, 07:24[/url]":23mf58zy]A ko će da gradi zgrade na mestu skladišta ako se NIS iseli. Prvo to da se riješi.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491576#p491576:1x2l7292 je napisao(la):JohnnyLee » Sun Nov 12, 2017 9:47 am[/url]":1x2l7292][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491560#p491560:1x2l7292 je napisao(la):RioBL » 12 Нов 2017, 07:24[/url]":1x2l7292]A ko će da gradi zgrade na mestu skladišta ako se NIS iseli. Prvo to da se riješi.
нек' се исели прво НИС. после ће лако да се испарцелише и реурбанизује
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491594#p491594:wz8xkn6g je napisao(la):spatiotecte » Sun Nov 12, 2017 11:40 am[/url]":wz8xkn6g]Moze tu da se napravi jedan fin deo grada koji bi imao pogled na reku samo da se arhitekti potrude.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491736#p491736:b1v6grmd je napisao(la):RioBL » 12 Нов 2017, 20:49[/url]":b1v6grmd]"A ne, hocu svoj deo, necete me prevariti"...porucuju iz NIS-a.
Pa nisu ludi da ostavljaju nekom plac na kom moze da se gradi. NIS je koliko znam ruska firma i ne moze tek tako da se iseljava po direktivi. Vjerovatnije je da traze isplatu ili procenat a to je onda stvar dogovora izmedju njih i drzavno/gradjevinske mafije.
Beogradjani mogu samo da cekaju.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491772#p491772:1gkv3i9n je napisao(la):AleksandarGrf » Ned Nov 12, 2017 11:30 pm[/url]":1gkv3i9n]Ima li neko informaciju o zavrsetku Vreoci-Valjevo? Trebalo je ovih dana da bude gotovo...
Успостављање саобраћаја возова на барској прузи
Београд, 10. 11. 2017. год.
„Србија Воз“ a.д. обавештава кориснике својих услуга да ће дана 14. 11. 2017. год, тачно у поноћ, бити успостављен саобраћај возова на барској прузи.
Дневни међународни воз за Бар са поласком из Београда у 09:10 часова, за који је био обезбеђен аутобуски превоз до Ваљева, саобраћаће редовном трасом.
Такође, поново ће бити успоставњен саобраћај ноћног воза за Бар. Први полазак из Бара за Београд је 14. 11. 2017. год. у 19:00 часова, а из Београда за Бар је 15. 11. 2017. год. у 21:10 часова.
Сви локални возови саобраћаће по важећем реду вожње.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491817#p491817:2j7ta1n5 je napisao(la):tragac » Pon Nov 13, 2017 3:16 am[/url]":2j7ta1n5]Interesuje me kako će da usklade te prve polaske sa još uvek aktuelnim RV u kome su bile uračunate i lagane vožnje na dosta mesta kojih sad valjda više nema? Duža zadržavanja na stanicama?
То ти је сиротињска мегаломанија у Србији, и храњење идејом како фенси станови и шошинг шолови значе да смо, шатро, постали богата и развијена држава. Рецимо, од све покојне индустрије, Фабрика хартије са Фабриком картона на Ади Хуји и даље, како тако, живе и привређују. Позиција истих мора да буде уз реке. Већина великих складишта нафтних деривата се исто налази уз пловне реке (Нови Сад, Смедерево, Прахово, Панчево, Чукарица). Сам НИС је одлучио да гас никада не превози реком, а зашто, то би морао ојаснити неки експерт за транспорт опасних материја. Иако је растојање између БГ и ПА мало, давно је неки саобраћајни стратег закључио да је потражња у Београду довољно велика да се то исплати, као и да се максимално редукује саобраћај друмских цистерни кроз градско подручје. А "Београдско фенсерајско слепило" је појава када од свих могућих и немогућих транспорта, неко жели да примети само транспорт нафте за Београд. Превози се разна роба, а да се железница ослободи патијско-рођачких окова и развија пословно, бар пола транспорта од 3000-5000 камиона, колико је ишло Карађорђевом пре отварања Пупиновог моста би било замењено транспортом железницом.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491756#p491756:1w94d030 je napisao(la):Biciklistkinja » 12 Nov 2017 09:42 pm[/url]":1w94d030]Ljudi ali ne možemo ni svu industruju izmestiti iz grada jer će onda transport tih roba u grad koji ih troši biti mnogo skuplji. Bolje je, jeftinije i čistije da voz dovuče naftu u centar(Radnička) odakle će se kamionima distribuirati do pumpi nego svaki kamion d aide do Ovče po gorivo.
Čini mi se da samo u Beogradu postoji zanos poslednjih godina u fazonu hajde sve da izmestimo da bi gradili stanove, a niko se ne pita gde je infrastruktura koja je potrebna tim stanovima i šta je tu najefikasnije rešenje.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491909#p491909:1hr2ft7m je napisao(la):Karlo del Ponte » 13 Нов 2017 12:45 pm[/url]":1hr2ft7m] Сам НИС је одлучио да гас никада не превози реком, а зашто, то би морао ојаснити неки експерт за транспорт опасних материја.
„Србија Воз“ a.д. обавештава кориснике својих услуга да ће од 14.11.2017.год. на барској прузи бити успостављен саобраћај возова редовним превозним путем преко Ваљева.
Међународни возови за Бар, полазиће из станице Београд у 09:10 часова и у 21:10 часова, а из Бара за Београд у 07:10 часова и 19:00 часова.
Возови из унутрашењег саобраћаја полазиће из Београда за Ужице су у 6:55 часова и 19:20 часова, а из Ужица за Београд у 17:55 часова и 05:10 часова.
Воз из Београда, преко Ужица, за Пријепоље теретну полазиће у 15:25 часова, а из станице Пријепоље теретна за Београд у 06:48 часова.
"Србија Воз" а.д. путницима жели срећан пут!
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492038#p492038:36qie7rh je napisao(la):DzonTravolta » Pon Nov 13, 2017 8:39 pm[/url]":36qie7rh]Još uvek nema brzih (Štadlera) u redu vožnje (mislim na BG-UE).