Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469350#p469350:1u9rawdb je napisao(la):
dex87 » 04 Avg 2017, 11:57[/url]":1u9rawdb]
nego da se vratimo na nasu modernizaciju koja kasni par decenija trenutno
g1330567837496803889.jpg
 
Nasi kazu Ajde ne , ti budi uporan

Sent from my Nokia 5
 
Ja sam u utorak uveče krenuo za Sutomore i mogu da kažem da sam razočaran što nije bio vagon bar a bilo je samo 9 putničkih vagona gde se već na pola puta napunio, da su ljudi stajali u vozu.
 
Da marketinška služba zeleznice ima malo smisla za humor na svoj račun ponudili bi Mad Max voz, ubili bi se od para stranih turista pošto ispunjavamo sve uslove pa i više za tako nešto :D
 
Ovo su vagoni Zeleznica Crne Gore,mi gotovo da nemamo vise putnicke vagone.Ono sto je u saobracaju izgleda kao da je krenulo put pakla,u jednom pravcu.Vagoni ne odlaze na remont,vec se neko setio da im odrzavanje ne treba i da mogu saobracati do daljnjeg,verovatno dok se ne dogodi neka katastrofa.Do pre samo desetak godina,vagoni su isli godisnje na remont,kakav god taj remont bio,ali su bar bili bezbedni.Bilo je i tekucih opravki,pregleda,sada nazalost toga vise nema.Z1 vagoni saobracaju na medjunarodnim vozovima,a da granicu i ne predju vec ih Madjari,Hrvati,eventualno Slovenci svakodnevno iskljucuju iz saobracaja.Dok ih ZS uporno salje na te vozove,a da se apsolutno nista ne popravlja.Slag na tortu je cinjenica da je u Gosi nekoliko Z1 vagona,koji ce teskom mukom izaci iz fabrike i pitanje je da li ce ikad vise biti u saobracaju.
 
Kvarovi na kontantnoj mrezi uz takozvane suncane krivine su napravili haos na prugama. Ne pamtim da je ovaj problem bio toliko izrazen koliko ove godine.
 
Видљиви резултати успешног реструктуирања предузећа.
 
Сасвим случајно се то дешава на деоницама магистралних пруга које су највише пропале и где је максимална брзина вртоглавих 40 km/h.
 
I zato je najbitnije rekonstruisati deonicu Beograd - Stara Pazova za 200 km/h.
 
Ja se i dalje pitam sta ce od voznih sredstava kojim raspolazemo ici 200 km/h?
 
Nemamo lokomotive, putnicka kola, garniture koje mogu ici 200km/h i da su opremljeni ETCS-om. Uporedo sa rekonstrukcijom i izgradnjom deonica za maksimalne brzine 200km/h treba na vreme razmisljati o nabavci prevoznih sredstava posto se ona ne kupuju kao u auto salonu gde postoji dostupnost a posebno je vazno sto se ona prilagodjavaju nasim propisima i potrebama a za to je potrebno vreme.
 
Mislim da jedino Z1 vagoni koje imamo mogu ici 200 jer kad su bili novi bili su RIC 200 a deklasirani su kasnije u RIC 160.
 
да, З1 могу да иду 200, само што је декларисано 160 због одржавања и шта све не. неки ближи железници можда знају што
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469950#p469950:2ojtkeu2 je napisao(la):
Igor » 07 Aug 2017 07:06 pm[/url]":2ojtkeu2]Nemamo lokomotive, putnicka kola, garniture koje mogu ici 200km/h i da su opremljeni ETCS-om. Uporedo sa rekonstrukcijom i izgradnjom deonica za maksimalne brzine 200km/h treba na vreme razmisljati o nabavci prevoznih sredstava posto se ona ne kupuju kao u auto salonu gde postoji dostupnost a posebno je vazno sto se ona prilagodjavaju nasim propisima i potrebama a za to je potrebno vreme.

Ovde postoji malo kontradiktornosti u postu. Prvo se spominje nedostatak sredstava koja su opremljena ETCS-om, a onda kada bi se kupovala nova sredstva, treba ih prilagoditi lokalnim potrebama i propisima. Zar ETCS nije nesto sto bi trebalo da omogucava univerzalnost...tj interoperabilnost. Na kraju krajeva, obaveza prilikom gradjenja novih pruga u Evropi je unificiranje, kako bi bile dostupne svima, tako da nema prostora za "lokalizaciju"

p.s.
Za sad nije planirana ugradnja ETCSa na pruzi Stara Pazova - NS

p.s.s.
Po logici, nemamo sredstva koja mogu da idu 200km/h, mi ne bi ni napravili autoputeve u vreme kada smo vozili tristace, fice, peglice i slicna vozila, jer sta ce nam, kada nemamo vozila za te brzine. Kada se radi o razvoju, uvek negde nesto fali. Dok se pruga napravi do Subotice ili Budimpeste, procice ce mnogo vozova postojecom prugom i ima dosta vremena za definisanje zahteva, raspisivanje tendera i nabavku novih sredstva. U danasnje vreme vozna sredstva su univerzalna i modularna i lako ih je prilagoditi malim zahtevima "lokalnih" pruga ili trzista.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469993#p469993:27ejpfem je napisao(la):
JohnnyLee » 08 Aug 2017 05:41 am[/url]":27ejpfem]да, З1 могу да иду 200, само што је декларисано 160 због одржавања и шта све не. неки ближи железници можда знају што
Za vozila koja mogu da se krecu do max 200km/h propisanu su cesci intervali odrzavanja i slicne stvari u odnosu na sredstva sa max dozvoljenom brzinom od 160km/h. Posto to Srbija vozu (u to vreme Zeleznici Srbije) nije bilo isplativo, a ni potrebno, oni su "deklasirali" te vagone, tj spustili im max dozvoljenu brzinu, kako bi mogli sa manjim troskovima odrzavanja da "trce" van zemlje.
 
Zna li neko gde su u Srbiji postavljene balize, samo u Prokopu ili ima jos negde!?

mi cemo verovatno ici na level 3 + gnss sateliti i cuda, zasto da se brukamo sa jeftinijim resenjima

Sent from my Nokia 5
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470005#p470005:12hoh5dv je napisao(la):
voz » Tue Aug 08, 2017 8:22 am[/url]":12hoh5dv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=469993#p469993:12hoh5dv je napisao(la):
JohnnyLee » 08 Aug 2017 05:41 am[/url]":12hoh5dv]да, З1 могу да иду 200, само што је декларисано 160 због одржавања и шта све не. неки ближи железници можда знају што
Za vozila koja mogu da se krecu do max 200km/h propisanu su cesci intervali odrzavanja i slicne stvari u odnosu na sredstva sa max dozvoljenom brzinom od 160km/h. Posto to Srbija vozu (u to vreme Zeleznici Srbije) nije bilo isplativo, a ni potrebno, oni su "deklasirali" te vagone, tj spustili im max dozvoljenu brzinu, kako bi mogli sa manjim troskovima odrzavanja da "trce" van zemlje.
Pored toga propisani su i testovi brzine, koji se u Srbiji nemaju gde izvoditi. U početku su ih vukli u Italiju. Sada SV sarađuje sa Rumunima.
Totali je debilizam maštati o Vmax>160km/h kad ni jedino parče pruge u Srbiji za 160km/h (Gilje-Paraćin) ne radi tom brzinom, a hvala bogu sada imamo šta da vozimo.
 
Zato je Nemacka jos 70ih i 80ih gradila pruge za 200km/h i ujedno razvijala brzi ICE , a kod nas sve ide naopako, mi narucimo super vozice (flirt) pa se to lepo vuce po nasim sinama i nastaju samo dodatne kompliikacije.
Npr visoki peroni...dotrajale pruge...

Sent from my Nokia 5
 
Има ли каквих новости о локомотивама што су на модернизацији у Словачкој?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=470018#p470018:13hgxnpw je napisao(la):
dex87 » 08 Aug 2017 10:05 am[/url]":13hgxnpw]Zato je Nemacka jos 70ih i 80ih gradila pruge za 200km/h i ujedno razvijala brzi ICE , a kod nas sve ide naopako, mi narucimo super vozice (flirt) pa se to lepo vuce po nasim sinama i nastaju samo dodatne kompliikacije.
Npr visoki peroni...dotrajale pruge...

Sent from my Nokia 5

Mislim da je veci problem sto nisu napravljeni peroni u mnogim mestina na prugama sve ove godine , nego visoki peroni u dve stanice u BG cvoru, koji su posledica necije ideje da treba da se radi mimo prakse u Evropi u tom trenutku.
 
Aman, ljudi problem je neodržavanje pruga, otpuštanje otpravnika, mehaničara, električara, mašinovođa, blagajnika, neodražvanje vozova, desetine vagona je bukvalno istrunulo na prugama širom zemlje, rekonstrukcije pruga su često isfušarene, rade se deonice koje su rađene relativno skoro. Broj vagona koji Srbija voz trenutno koristi je manji od 20, i to samo za međunarodni saobraćaj. Neretko se neki isključuju iz saobraćaja jer Mađari neće da prihvate na svoje pruge vagone u kojima ne radi klima ili wc. Voz za Temišvar je ukinut jer Srbija voz nije plaćao vožnju rumunskog voza srpskim prugama. Zbog stanja naših pruga i vozova ukidaju se vozovi ka Bugarskoj, Sloveniji. Na pruzi za Bar, jedino dnevni barac ima klimatizovane crnogorske vagone, dok noćni i onaj iz Subotice imaju naše vagone koji su prljavi, osete se na memlu, a o klimi može da se sanja. Unutrašnji saobraćaj nekako funkcioniše zahvaljujući flirtovima i ruskim dmv-ovima, ali to je minimum minumuma.

Prost primer za nas iz Beograda, da li ste videli ijednu operaciju održavanja pruge kojom ide BG voz, koja je rekonstruisana 2010? A verujem da mvbg1 može da nam kaže kako i za koliko je smanjena brzina na toj pruzi.

A mi ćemo prvo da radimo Beograd - Pazova za 200 km/h.
 
Vrh