Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ma suvisno Igore, ljudi su postali osttasceni do ludila. I zagovornici jedne i druge opcije...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
к'о и народ генерално. изгубио је скроз компас. а Николин предлог је и више него разуман, и ту не треба бити неки мега стручњак. ја бих, шта више, убацио и један воз дневно Суботица-Прешево
 
@igor: Nisam se do sada uverio u njegovu "stručnost" na konkretnim primerima, iako ne dovodim u pitanje njegovo znanje. Kada nastupa ispred Udruženja Ljubitelja Železnica, ponaša se po principu: "Mi, Karlo, po milosti Božjoj ispred Udruženja Ljubitelja Železnica, doneli smo sledeće mišljenje...", i onda priča o projektima koji nikada neće zaživeti jer jednostavno neće, umesto da bude pragmatičan. :lool:
Hajde da se mi ne zavaravamo: "uticajne grupe" nemaju nikakvog uticaja u društvima kao što je naše.
 
Човек је дипломирани инжењер железничког саобраћаја, тако да јесте стручњак, и нема основа да стављаш знаке навода.

Управо је његово виђење "прагматичног" другачије од твог - зато што је он стручњак за ту област. А, кад мало размислиш, стање железнице у Србији лепо показује да треба размишљати на потпуно другачији начин од парадигме која доминира на нашој, како се сад, кад више нема парњача, модерно каже, агенди.
 
Rekao sam da ne dovodim u pitanje ničije znanje. Ali, i među stručnjacima ima raznih. U svakoj struci i oblasti.
 
Е, тачно. Сад ти мени реци, мислиш ли да су ови који последњих 40-50 година одлучују о железници у Србији - добри стручњаци?
На сваком кораку су заоставштине њиховог рада...
 
O aktuelnoj situaciji u Železnicama ne vredi trošiti mnogo reči.
Meni kao opštoj javnosti i običnom putniku mnoge stvari koje je izneo izgledaju krajnje nepraktično. Izuzev možda za same železničare.
 
Ја мислим да удружење има најрационалније предлоге за разлику од ЦИПа, министарства, дирекције и свих железничких предузећа које данас имамо. У нашој држави имамо парадокс да нам пропадају и пруге и предузећа за одржавање пруга, и вагони, локомотиве и гарнитуре и ремонтери и фабрике вагона и локомотива.

Прокоп је реалност и исчекујем његов завршетак и довођење у функционално стање, што политичари који се хвале новим плочицама игноришу као неки дебили. Удружење је до сада једино имало предлог рационалног повезивања Прокопа са линијама јавног превоза. Дирекција и град као дебили игноришу постојање и сврху Прокопа, пуштајући само једну-ипо аутобуску линију очајног такта.

Али мислим да не смемо да се одрекнемо олако главне станице, већ треба да је задржимо, за међународне возове, приградске линије и музејске возове. А са Штадлерима на новом чвору организовати праву регионалну железницу (возови типа НС-БГ-ПА, Шид-БГ-Смедерево и сл. на сваких сат времена).
 
To jeste ono što i ja podržavam. I Glavna i Topčider se mogu na taj način očuvati.
 
Tako je, Došljak, iracionalnost je među važnim uzrocima propadanja železnice.
Skorašnji primer: Rusi sugerišu da se od Stare Pazove do Novog Sada gradi pruga za 160 km/h. Kažu: najbrži voz će, ako bude za 200 na sat, stići u NS tri minuta ranije, a razlika u ceni je - stotinak miliona evra...

CIP odgovara: hoćemo 200 na sat.

Seljačka posla.
 
Или су ватрени фанови Ивана Гавриловића и његовог хита "200 на сат" или и даље Мрка машта о ТеЖеВеу. Биће да има оба.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468919#p468919:1p5sqfah je napisao(la):
Пантограф » 02 Aug 2017 01:18 pm[/url]":1p5sqfah]Tako je, Došljak, iracionalnost je među važnim uzrocima propadanja železnice.
Skorašnji primer: Rusi sugerišu da se od Stare Pazove do Novog Sada gradi pruga za 160 km/h. Kažu: najbrži voz će, ako bude za 200 na sat, stići u NS tri minuta ranije, a razlika u ceni je - stotinak miliona evra...

CIP odgovara: hoćemo 200 na sat.

Seljačka posla.

Prema projektu, pruga se gradjevinski gradi za 200km/h na pojedinim deonicama, ali ce se opremiti za max 160km/h ili manje ako je neka od deonica gradjevinski izgradjena za brzinu manju od 160km/h.
 
kao sto rekoh, nece biti cela trasa gradjevinski za 200km/h
Npr.
Petrovaradin - Novi Sad ce biti 100km/h
Postoje dve krivine koje ne dozvoljavaju brzinu od 200km/h
 
Према тендерској документацији, освежење би требало да буде на турнусу 744/3403/748/751/754/755.
 
Прилично малерична среда.

http://www.srbvoz.rs/page246.html
Прекид редовног саобраћаја возова на прузи Београд - Суботица

Београд, 2. 8. 2017. год.

"Србија Воз" а.д. обавештава путнике да је због квара на контакној мрежи у службеном месту Наумовићево прекинут редован саобраћај возова на прузи Београд - Суботица, што је довело до закашњења међународних возова, као и отказивања појединих возова из унутрашњег саобраћаја .

Отклањање квара на контактној мрежи је у надлежности "Инфраструктуре железница Србије" а.д, чија је прва процена, да ће око 22:00 часа бити успостављен редован саобраћај возова.
 
Jeste, otkud znaš :D
Plus je danas blagi haos zbog sunčanih krivina i iskliznuća automobila na šine na Pančevcu.
 
Vrh