Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467479#p467479:fh8iq52b je napisao(la):
DzonTravolta » Tue Jul 25, 2017 10:03 pm[/url]":fh8iq52b]Drug koji je išao VA-BG ("Štedlerom") kaže da je dosta brže do Resnika (slao mi je i slike, ide do 90 km/h na mestima gde ranije nije prelazilo 35-40), ali sada puzi daleko sporije kroz Rakovicu. On kaže da je trenutno vreme isto (oko 2 sata), a procenjuje da će po okončanju rada na pruzi kroz Rakovicu spustiti na oko sat i po.

Bice jos brze kada se flirtovi prebace na Prokop jos manje od sat i po vremena.
 
Није забрањено, али је ненормално пребацивање возова на незавршену станицу. А изгледа да је то (због БНВ, не због самог Прокопа) баш циљ Министарства саобраћаја, Града, „Србија воза“ и Инфраструктуре железнице Србије. Видим и да се на форуму кука како на Прокопу нема путника и како би што пре требало пребацити возове јер ће онда доћи и путници. Мало је побркан след догађаја. Прокоп треба да се заврши и тек онда да се пребаце возови. Притом, простор око станице треба учинити атрактивним (то је већ посебна тема).

Без станичне зграде, продавница и разних угоститељских објеката и добре повезаности свим видовима превоза у нормалним земљама се не отвара станица која претендује да буде главна или централна. Пошто је ова Србија, надајмо се да ће бити макар нека трафика где се може купити вода и уплатити Бус Плус.

Друга ствар која је спорна је Прокоп као завршна станица, што би више требало да буде изузетак него правило. Већ је много пута спомињано на форуму да је пројектовањем БЖЧ предвиђено да возови за југ крећу из Земуна, а не са Прокопа. То је логично с обзиром да је ТПС у Земуну, а и путницима ће воз бити ближи. Када се заврши читава деоница Ресник – Ваљево, логично би било увести воз Нови Сад – Београд центар – Ваљево. Таква линија ће сигурно привући више путника него две посебне линије.
 
Na Prokopu se mora napraviti normalna stanična zgrada sa prodavnicama, čekaonicama (ali ne zapuštenim i zaboravljenim od svih), restoranom ili bar nekim fast foodom da ljudi koji stignu i čekaju vezu ne skapaju od gladi, ostavama za prtljag pa tek onda prebaciti vozove tamo. Ovako putnicima nudi taman istu uslugu kao ukrsnica Inđija pustara.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467641#p467641:2v3x52ug je napisao(la):
Nikola NS » 26 Jul 2017 05:20 pm[/url]":2v3x52ug]Када се заврши читава деоница Ресник – Ваљево, логично би било увести воз Нови Сад – Београд центар – Ваљево. Таква линија ће сигурно привући више путника него две посебне линије.

Bila je logična i linja Novi Sad - Beograd centar - Pančevo posle završetka remonta/nadogradnje pruge za Pančevo, pa to i dalje ne postoji. Neko je objašnjavao da je to zato što Flirtovi ne mogu da staju kod Vukovog spomenika, pa šta? Ne mora svaki međugradski tu stati, ako posle njega za par minuta sledi BG voz, šta je problem presedanje na Prokopu za one koji idu do Vukovog spomenika. Ovako se samo izmišlja razlog da nešto što bi logično trebalo da postoji - ne postoji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467641#p467641:3161gmo9 je napisao(la):
Nikola NS » Wed Jul 26, 2017 5:20 pm[/url]":3161gmo9] Када се заврши читава деоница Ресник – Ваљево, логично би било увести воз Нови Сад – Београд центар – Ваљево. Таква линија ће сигурно привући више путника него две посебне линије.

A zasto ne stajanja i u Zemunu, Novom Beogradu i Rakovici? To je poenta "novog" cvora. Da postoje jednako vazne 4 stanice a ne jedna.
Da pokusam pogoditi...ako bi vozovi NS - Valjevo stajali na sve 4 beogradkse stanice u novom cvoru, onda bi Prokop opet bio bez putnika. :roll:
 
Па нормално да ће стајати на те четири станице, откуд ти идеја да неће?
 
Све зависи Рио, некима ће можда у будућности баш одговарати да допутују до прокопа (ако буду линије јавног превоза до делова Вождовца и Звездаре као и центра)
 
RioBL":vzmvgrbp je napisao(la):
A zasto ne stajanja i u Zemunu, Novom Beogradu i Rakovici? To je poenta "novog" cvora. Da postoje jednako vazne 4 stanice a ne jedna.
Написао сам релацију на којој саобраћа воз, а не станице у којима би стајао. Наравно да би стајао на све четири станице, али на још неке (Инђија, Стара Пазова, Нова Пазова, Батајница, Ресник, Барајево центар, Лазаревац, Лајковац и евентуално још неке).


Дошљак":vzmvgrbp je napisao(la):
Све зависи Рио, некима ће можда у будућности баш одговарати да допутују до прокопа (ако буду линије јавног превоза до делова Вождовца и Звездаре као и центра)
Јавни превоз јесте потребан (али не и довољан) услов за повећање броја путника. У околини Прокопа треба изградити садржаје који ће генерисати путнике (хотели, хостели, пословни објекти, тржни центри, јавне установе итд.). С обзиром на капацитете Прокопа, али и железница као саобраћајног система, ти објекти треба да буду већих спратности. И када живне околина, живнуће и Прокоп. Ово је сад већ за другу тему.

Наравно, и даље сам против укидања путничког железничког саобраћаја у Савском амфитеатру. Не би Београд био изузетак уколико би сачувао чеону станицу. Довољно је као пример навести Будимпешту и Беч.
 
897f59067cf13d14f77fa197ef6757f1.jpg


Brzi vozovi i dobra zeleznica u Srbiji?!
Nemoguca misija dok se ne promeni svest ljudi (milom ili silom)!!!

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Треба денивелисати све прелазе на магистралним пругама.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467897#p467897:2nu5kep0 je napisao(la):
Дошљак » 27 Jul 2017, 21:28[/url]":2nu5kep0]Треба денивелисати све прелазе на магистралним пругама.

Treba. Ali treba se i zapitati zašto ne iskorišćavamo ono što već imamo, u ovom slučaju rampu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467897#p467897:2pbkrvis je napisao(la):
Дошљак » 27 Jul 2017 08:28 pm[/url]":2pbkrvis]Треба денивелисати све прелазе на магистралним пругама.

Kod koga da uzmemo kredit za to, MMF, EIB, EBRD???
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467899#p467899:3oj8hy6v je napisao(la):
Steva » Чет Јул 27, 2017 8:46 pm[/url]":3oj8hy6v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467897#p467897:3oj8hy6v je napisao(la):
Дошљак » 27 Jul 2017, 21:28[/url]":3oj8hy6v]Треба денивелисати све прелазе на магистралним пругама.

Treba. Ali treba se i zapitati zašto ne iskorišćavamo ono što već imamo, u ovom slučaju rampu.
Узрок ситуације на овим сликама могу бити крађа делова или квар, а мајстора отприлике нема довољно или бирократија ту успорава цео процес (нпр. тендер за набавку делова).
Ево ни 100 метара од моје куће је пруга, један пружни прелаз са старијом рампом исто тако удаљен, а километар даље постоји пружни прелаз који није имао рампу, иза њега мање од пола километра исто. И та два прелаза су обезбеђена донираним чешким рампама пре можда 8 година, али су оне често у квару, те свако вече теретни воз пројури поред моје куће и старије рампе и почне да кочи да би стао пред нову рампу, дуго свирао и онда полако кренуо преко прелаза на којем не ради рампа.
 
Pa to da kradu sve sa pruga je istina i onda ni rampe ni signali ne rade. Ali treba promeniti zakon i to ne može biti tretirano kao obična krađa, već kao delo protiv opšte bezbednosti ili nešto tako (faktički sabotaža ili terorizam, što suštinski i jeste), koje bi automatski povlačilo kaznu od min. 10 god zatvora i nemogućnost prevremenog puštanja na slobodu. Garantujem da bi oni koji sad "pleve" puteve i pruge odmah bili vrlo dobro informisani, i sve bi prosto prestalo.
 
U Srbiji se sistemski ubija železnica više od 40 godina. Džabe trošimo reči.
 
Slazem se da se zeleznica sistematski unistava ali bas zato ne treba ćutati. Treba dizati glas i ukazivati na ono što ne valja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467795#p467795:1pmhv18n je napisao(la):
Дошљак » Thu Jul 27, 2017 11:58 am[/url]":1pmhv18n]Све зависи Рио, некима ће можда у будућности баш одговарати да допутују до прокопа (ако буду линије јавног превоза до делова Вождовца и Звездаре као и центра)

Hoće, nekima. A MNOGIMA SAD odgovara da doputuju do Savskog Trga.
I jednako kao što je mnogima nekad odgovaralo da doputuju do stare stanice Zemun pa ih niko ništa nije pitao nego srušili stanicu i napravili nikad dovršeno stajalište na periferiji, (tzv stanica Zemun) tako će i sada biti. Putnike niko neće ništa pitati. Gledaju se viši ciljevi. Izuzetak će jedino biti što će od ove stanice na savskom trrgu ostati malo više od par stubova. Ali nema veze...ko ne može da nauči ponavlja razred.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=467880#p467880:jyjomgbi je napisao(la):
laki72 » Čet Jul 27, 2017 6:33 pm[/url]":jyjomgbi]
897f59067cf13d14f77fa197ef6757f1.jpg


Brzi vozovi i dobra zeleznica u Srbiji?!
Nemoguca misija dok se ne promeni svest ljudi (milom ili silom)!!!

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Ovo je strašno. Lako se plati glavom.
Te što kradu treba na duži period odstraniti od društva, prinudan rad i zaplena kompletne imovine.
E onda bi se malo zamislili.
 
Evropska Banka je odobrila kredit za modernizaciju TPS Zemun. Projekat podrazumeva izgradnju novih objekata infrastructure i nabavku opreme. Takodje je ukljucen završetak započetih, I modernizacija postojećih objekata. Zvanican tender trebalo bi da bude raspisan do kraja godine.

http://www.ebrd.com/work-with-us/procur ... 0724b.html
 
Prokop ne treba mrzeti, već jednom završiti, neka bude i najveća od 4-5 prolaznih stanica u Beogradu i super. Tako je nastao i Berlin Hbf, iako su prethodno Zoo, i Alexander Platz faktički obe imale ulogu glavnih stanica iz istorijskih razloga, na kraju je sagrađena Hbf, ali je ZAVRŠENA, napravljena je odlična konstrukcija sale, kroz nju su ionako prolazile S-Bahn linije, a provučen je i U-Bahn, i dovučen tramvaj do njega.
 
Kakva je to priča po društvenim mrežama da se već od prekosutra ukida linija Vršac-Temišvar?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468192#p468192:upkyn2y4 je napisao(la):
Kolega2357 » Sun Jul 30, 2017 12:07 am[/url]":upkyn2y4]Slobodno mozete mrzeti Prokop ali ce uskoro svi vozovi da se tamo prebace. :)

Ne mrzi niko Prokop vec upravo ovo drugo sto si pomenuo. Prebacivanje vozova. (Bar je tako kod mene). Ali bez obzira koliko ja to ponovio neko ce opet da izvrne stvari.
 
Vrh