Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Kakvo je stanje pruge od Beograda ka Nisu.Ono sto ja znam da su brzine na nekim delovima pruge pale za polovinu. Naprimer od Lapova do Bagrdana bilo je 100 km pa 70 km sad je 50 km kao i od Paracina do Cicevca bilo je 100 km pa 70 km sad je 50 km kao i od Markovca do Velike Plane bio je 100 km sad je 50 km.
 
Par fotografija remontovane Barske pruge, po deonicama:
1. Barajevo centar- Veliki Borak (do pp kod mz Boždarevac)
2. Veliki Borak (od posle stanice Veliki Borak) - Stepojevac
3. Stepojevac- Vreoci
S" namerom sam stavio u zagradi tačnu lokaciju remontovane pruge, iz razloga što pruga nije svuda remontovana. NA prvj fotki možete i jasno videti prelazak sa neremontovane pruge na remontovanu.
17.7.2017.
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
izvor.vozovi i železnička infrastruktura
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=466134#p466134:3k0zc7ds je napisao(la):
Stefan Pesic » Uto Jul 18, 2017 10:39 am[/url]":3k0zc7ds]Kakvo je stanje pruge od Beograda ka Nisu.Ono sto ja znam da su brzine na nekim delovima pruge pale za polovinu. Naprimer od Lapova do Bagrdana bilo je 100 km pa 70 km sad je 50 km kao i od Paracina do Cicevca bilo je 100 km pa 70 km sad je 50 km kao i od Markovca do Velike Plane bio je 100 km sad je 50 km.


Kakvo god da je stanje bolje je od onog od Niša ka Pirotu i dalje ka granici sa Bugarskom.

Tu se ni političari više ne cimaju da lažu i da najavljuju elektrifikaciju pruge.
 
Da potpuno si upravu takva ce i Niska pruga da bude za nekoliko godina zbog ne odrzavanja. Kod nas se pruga odrzava tako sto se skine brzina i to je resenje za sve. I kad dodje rokonstrukcija udadi se lose kao kod Mladenovca,pruga je za 100,120 km a vozi se 80 km zbog SS uredjaja.
 
Kolega2357":e3v30c84 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465788#p465788 je napisao(la):
Karlo del Ponte » Sun Jul 16, 2017 11:49 am[/url]":e3v30c84]Nije potrebno. U pitanju je 247 kilometara prugom, što znači da prosečna brzina treba da bude veća od 62km/h. Za tako nešto, potrebno je sanirati nekoliko loših deonica. Recimo, samo od Trupala do Niša i od Resnika do Rakovice je dodatnih 25 minuta zbog loše pruge. Dalje, putno-pružni prelazi. Ako se želi 3h 30 min, ili 3h, već su potrebne ozbiljnije investicije. Ali opet, 3h znači prosečna brzina 82km/h, što nije neka velika brzina. Već sada je najveći deo pruge projektovan za brzine 100-120km/h.

A sta ti znas sta je potrebno sta nije ja ti samo kazem onako kako jeste ne moze sa 100 km/h ili 120 km/h ne bi moglo ispod 3 sata nikako. Sve pruge kod nas osim barske bi trebale da budu za 160 km/h pa nadalje.

"A sta ti znas sta je potrebno, sta nije..."
Au brate, al ti imas problema u komunikaciji sa drugima :(

Banatlija":e3v30c84 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465587#p465587 je napisao(la):
orjen » Pet Jul 14, 2017 11:26 pm[/url]":e3v30c84]Evo novi marketing ZS

Sta je bre ovo, kakva je ovo trash?!
I jos putnicki vagoni Hrvatskih Zeljeznica. :bash:

E ako su tebi najace impresije ciji su vagoni... ;) :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=466289#p466289:2q2y1dr7 je napisao(la):
laki72 » Sre Jul 19, 2017 9:44 am[/url]":2q2y1dr7]
Kolega2357":2q2y1dr7 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465788#p465788 je napisao(la):
Karlo del Ponte » Sun Jul 16, 2017 11:49 am[/url]":2q2y1dr7]Nije potrebno. U pitanju je 247 kilometara prugom, što znači da prosečna brzina treba da bude veća od 62km/h. Za tako nešto, potrebno je sanirati nekoliko loših deonica. Recimo, samo od Trupala do Niša i od Resnika do Rakovice je dodatnih 25 minuta zbog loše pruge. Dalje, putno-pružni prelazi. Ako se želi 3h 30 min, ili 3h, već su potrebne ozbiljnije investicije. Ali opet, 3h znači prosečna brzina 82km/h, što nije neka velika brzina. Već sada je najveći deo pruge projektovan za brzine 100-120km/h.

A sta ti znas sta je potrebno sta nije ja ti samo kazem onako kako jeste ne moze sa 100 km/h ili 120 km/h ne bi moglo ispod 3 sata nikako. Sve pruge kod nas osim barske bi trebale da budu za 160 km/h pa nadalje.

"A sta ti znas sta je potrebno, sta nije..."
Au brate, al ti imas problema u komunikaciji sa drugima :(

Banatlija":2q2y1dr7 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465587#p465587 je napisao(la):
orjen » Pet Jul 14, 2017 11:26 pm[/url]":2q2y1dr7]Evo novi marketing ZS

Sta je bre ovo, kakva je ovo trash?!
I jos putnicki vagoni Hrvatskih Zeljeznica. :bash:

E ako su tebi najace impresije ciji su vagoni... ;) :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Cetvrta i sesta iza mladozenje. :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=466436#p466436:203wwncp je napisao(la):
AleksandarGrf » Thu Jul 20, 2017 12:05 am[/url]":203wwncp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=466289#p466289:203wwncp je napisao(la):
laki72 » Sre Jul 19, 2017 9:44 am[/url]":203wwncp]
Kolega2357":203wwncp je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465788#p465788 je napisao(la):
Karlo del Ponte » Sun Jul 16, 2017 11:49 am[/url]":203wwncp]Nije potrebno. U pitanju je 247 kilometara prugom, što znači da prosečna brzina treba da bude veća od 62km/h. Za tako nešto, potrebno je sanirati nekoliko loših deonica. Recimo, samo od Trupala do Niša i od Resnika do Rakovice je dodatnih 25 minuta zbog loše pruge. Dalje, putno-pružni prelazi. Ako se želi 3h 30 min, ili 3h, već su potrebne ozbiljnije investicije. Ali opet, 3h znači prosečna brzina 82km/h, što nije neka velika brzina. Već sada je najveći deo pruge projektovan za brzine 100-120km/h.

A sta ti znas sta je potrebno sta nije ja ti samo kazem onako kako jeste ne moze sa 100 km/h ili 120 km/h ne bi moglo ispod 3 sata nikako. Sve pruge kod nas osim barske bi trebale da budu za 160 km/h pa nadalje.

"A sta ti znas sta je potrebno, sta nije..."
Au brate, al ti imas problema u komunikaciji sa drugima :(

Banatlija":203wwncp je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465587#p465587 je napisao(la):
orjen » Pet Jul 14, 2017 11:26 pm[/url]":203wwncp]Evo novi marketing ZS

Sta je bre ovo, kakva je ovo trash?!
I jos putnicki vagoni Hrvatskih Zeljeznica. :bash:

E ako su tebi najace impresije ciji su vagoni... ;) :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Cetvrta i sesta iza mladozenje. :sesir:

Ja nemam problem ni sa kim u komunikacijivec samo kazem onako kako jeste.
 
Коначно је издата грађевинска дозвола и започети су припремни радови за тунел и вијадукт „Чортановци“. На линку има и неколико слика припремних радова. Сад чекамо почетак радова.

http://infrazs.rs/2017/07/izdata-gr...a-na-izgradnji-brze-pruge-beograd-budimpesta/
Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, 18. јула 2017. године, издало је Решење о грађевинској дозволи за извођење радова, на изградњи пруге Београд – Стара Пазова – Нови Сад – Суботица – Државна граница, на деоници Стара Пазова – Нови Сад. У питању је прва фаза средње деонице „брзе“ пруге Београд – Будимпешта, која подразумева изградњу вијадукта и тунела „Чортановци“ и део је Анекса 3.1, потписаног почетком фебруара 2017. године. Друга фаза радова на овој деоници обухвата реконструкцију постојећег и изградњу другог колосека, односно радове на отвореној прузи, у дужини од око 40 километара, као део Анекса 3.2.


Реконструкција и модернизација деонице Стара Пазова – Нови Сад се финансира из руског државног кредита и за прву фазу радова обезбеђено је 337,6 милиона долара. Извођач радова је руска компанија „РЖД Интернешнл“, са домаћим подизвођачима.

Иначе, предметна деоница је по свим карактеристикама, топографским, геотехничким, хидротехничким, просторним, урбанистичким и еколошким, најтежа и најсложенија деоница пруге од Београда до државне границе са Мађарском.

Овим путем, генерални директор Душан Гарибовић, се захваљује колегама и сарадницима, заслужним за учињене додатне напоре и експедитивност, ради отпочињања овог комплексног пројекта.

У току си припремни радови.
 
Ukupno 4-5 godina za gradnju obe tunelske cevi i kompletnog vijadukta.
 
Zasto mislis da postojeca nece ostati na vlasti i za 5 godina :)
 
Možda će ostati za 5 godina, ali ovo neće biti gotovo za 5 godina. :lool:
Šalu na stranu, iako su sada prilično pustili korenje, ne predviđam im da će za 5 godina biti (barem ne u punom sastavu) na vlasti, ali to je za neku drugu temu ;)
 
Jedna slika za ljubitelje, tj ipak dve :)
Lokacija > Raska

image.jpg

image.jpg
 
На барској прузи стандардно...

http://www.srbvoz.rs/page239.html
„Србија Воз“ a.д. обавештава кориснике својих услуга да је 22. 7. 2017. год у 03:50 часова дошло до прекида саобраћаја међународних возова на релацији Београд - Бар. Возови су заустављени у станици Пријепоље теретна .

Разлог прекида саобраћаја је нестанак напона у контактној мрежи, због уплитање пантографа локомотиве теретног воза који је превозио Фиатове аутомобиле за Бар.

Саобраћај за дизел вучу је успоставњен у 11:52 часова када је покренут теретни воз и враћен у станицу Пријепоље теретна након чега је први међународни путнички воз кренуо за Бар.

Наглашавамо, да се у време прекида саобраћаја максимално водило рачуна о путницима и обезбеђено им је освежење.

Pogledajte prilog 1
 
Koje su to akcije da ides u CG vozom na more i da planiras da ces stici na vreme :))
Mada svaki put biram voz, makar i vozio 20 sati do dole.
 
Сад чекамо објашњење како је пример реформисања предузећа заказао (http://www.tanjug.rs/full-view1.aspx?izb=340098). Или се можда реформа мери искључиво бројем отпуштених радника.

А док не стигну нове казне, да се подсетимо прошлогодишњих:
http://www.rtv.rs/sr_ci/drustvo/neko-je ... 76169.html
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/dr ... t-u-Ripnju
 
Dzaba je trositi reci na sve ovo kada se kod nas trguje zrtvama. Ljudi postaju zrtve od jednom cim se pokidala kontaktna mreza nije to prvi put da se desava. Ovoj vlasti nije u cilju da se resavaju vanredni dogadjaji vec da se zataska sve. Vlast profitira od svih vanrednih dogadjaja na zeleznici, ne samo da profitira nego ide onom logikom pare ne smrde. Tako isto za ono u Ripnju sto desilo je zataskano. Jednostvarno ne treba verovati prevarantima.
 
Ima li utisaka iz voznje posle rekonstrukcije Barske pruge? Kakva je brzina, na sta sad to lici?
 
Drug koji je išao VA-BG ("Štedlerom") kaže da je dosta brže do Resnika (slao mi je i slike, ide do 90 km/h na mestima gde ranije nije prelazilo 35-40), ali sada puzi daleko sporije kroz Rakovicu. On kaže da je trenutno vreme isto (oko 2 sata), a procenjuje da će po okončanju rada na pruzi kroz Rakovicu spustiti na oko sat i po.
 
Vrh