Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Možda budemo imali sreće pa počnu da rade neku deonicu gde je to potrebnije.
 
Nema to šanse. Radiće se ova pruga, mada mislim da je daleko neophodnije da se prvo odradi deonica NS-SU.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465056#p465056:n1geq9yg je napisao(la):
DzonTravolta » Wed Jul 12, 2017 1:50 pm[/url]":n1geq9yg]http://www.ekapija.com/news/1816067/zeleznice-srbije-traze-procenu-vrednosti-nekretnina-na-spisku-hoteli-lokali-magacini

...Među atraktivnijim nepokretnostima u srpskoj prestonici su hotel Beograd u Nemanjinoj, lokali u Cvijićevoj, Krunskoj, Njegoševoj...

Najatraktivniju nepokretnost u Beogradu ne pominju. Objekte i kolosjeke poklonjene projektu BNV.

Da su zeljeznice zaista vlasnik svoje imovine, mogli su sami finasirati BNV i od zaradjenog novca rekonstruisati svu infrastrukturu na podrucju Beograda. Ovako, ako zeljeznica uopste prezivi bice dobro.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=doB7jpCPUFM[/youtube]

Promo spot RZD international o Srbiji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465236#p465236:x2w6pfjb je napisao(la):
Kokos » Чет Јул 13, 2017 12:25 pm[/url]":x2w6pfjb]Možda budemo imali sreće pa počnu da rade neku deonicu gde je to potrebnije.
DzonTravolta":x2w6pfjb je napisao(la):
Nema to šanse. Radiće se ova pruga, mada mislim da je daleko neophodnije da se prvo odradi deonica NS-SU.
Ако се гледа стање пруге, приоритет је Ловћенац – Суботица због срамотне брзине за међународни коридор (мада тога има и на југу).

Ако се гледа број путника, приоритет је Стара Пазова – Нови Сад јер сада возови губе превише времена у станицама због укрштања. Када сам се пре две-три недеље возио, од Новог Сада до Старе Пазове укрстили смо се са чак три воза. Тренутно возови од Београда до Новог Сада стижу за 84–90 минута ако стају само на Новом Београду, у Инђији и Старој Пазови, а за 92–111 минута ако стају на већини станици. Ови најбржи возови су по времену путовања конкурентни аутобусима, али њих нема много у току дана. Већина возова стоји у некој успутној станици бар 5 минута како би се укрстили са неким другим возом, а неки возови и неколико пута по 5 минута па онда путују скоро два сата. То не привлачи путнике.

А ово одуговлачење са почетком радова је стварно неозбиљно.
 
Vozovi propricali i na engleskom!!! :) Mislim govori da je pod nadzorom i to sve na eng
 
@Nikola NS, mislim da su uopšteno vozovi na relacijji Beograd - Novi Sad, vrlo konkurentni autobusima i sa trenutnim stanjem. Osim ako ih dodatno prebace na Prokop.
 
Ova deonica SP-NS ima da se rastegne bar još par meseci. Nema građ. dozvole, tender za izvođača još nije završen, aneks potpisan pre godinu dana, ajde i to, radila se projektna dokumentacija, ali čemu govori iz Infrastruktura železnice, biće maj, biće jun. U avgustu počinju godišnji odmori, i koga više briga šta će biti sa ovim.
 
Na dva Flirta je pušten WI-FI u probni rad već neko vreme.
 
Ne sumnjam da će barska biti sređena do CG granice za pola decenije. Više me zanima šta će biti sa preostalim deonicama na Koridoru 10 južno od Beograda.
Ono što ja kažem: ako se voz vuklja do Niša 5 sati i još do Vranja dodatna 2-3, u tom smeru je železnički saobraćaj potpuno nerentabilan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465674#p465674:2dazhbgw je napisao(la):
DzonTravolta » Суб Јул 15, 2017 3:45 pm[/url]":2dazhbgw]
Ono što ja kažem: ako se voz vuklja do Niša 5 sati i još do Vranja dodatna 2-3, u tom smeru je železnički saobraćaj potpuno nerentabilan.

Пет (заправо, и пола сата дуже) се вукља локални воз чија сврха и није превоз од Београда до Ниша, већ превоз између успутних станица на мањим растојањима. Друга прича је што у току дана постоје свега четири брза воза, а од тога су два међународна које увек дебело касне. Ја сам се у фебруару возио „Флиртом“ од Ниша до Београда и стигао је за 4 сата и 25 минута (десетак минута дуже од планираног по реду вожње). Од Ниша до Јагодине су биле пристојне брзине, добар део је возио 100 на сат. Много спорије су биле деонице од Јагодине до Београд, а убедљиво најспорије је било од Ресник до Београда, што се сад делом ремонтује, па би било реално да за годину дан воз од главне до Ниша путује око 4 сата. Могло би и да се размисли и о вожњи неправилним колосеком (ако је то могуће) тамо где су веће разлике у брзинама левог и десног колосека. Са Прокопа већ сад воз за Ниш по реду вожње путује испод четири сата (не знам како је у реалности). Како год, највећи проблем је мали број полазака. Требало би брзи возови иду макар на свака два сата. Овако је воз изузетно нефлексибилна опција.

Што се тиче путничког саобраћаја, верујем да је нерентабилан (нерентабилан је и у развијенијим земљама, додуше не баш на главним коридорима), али теретни би требало да буде рентабилан.

У међувремену је требало да проради барска пруга: http://www.srbvoz.rs/page232.html. Било би лепо да видимо премијерне слике возова са нове пруге. :)
 
Da bi se od Beograda do Nisa stizalo za manje od 4 sata potrebno da je brzine budu vece od 120 km/h. Svakako jeste bruka putovanje do Nisa da bude preko 4 sata ali tu ima mnogo laganih voznji. Kada su remontovali deonicu od Sopota Kosmajskog do Kovacevca vreme putovanja do Nisa se nije skratilo ni za 20 minuta.
 
Nije potrebno. U pitanju je 247 kilometara prugom, što znači da prosečna brzina treba da bude veća od 62km/h. Za tako nešto, potrebno je sanirati nekoliko loših deonica. Recimo, samo od Trupala do Niša i od Resnika do Rakovice je dodatnih 25 minuta zbog loše pruge. Dalje, putno-pružni prelazi. Ako se želi 3h 30 min, ili 3h, već su potrebne ozbiljnije investicije. Ali opet, 3h znači prosečna brzina 82km/h, što nije neka velika brzina. Već sada je najveći deo pruge projektovan za brzine 100-120km/h.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465788#p465788:1lv6kksv je napisao(la):
Karlo del Ponte » Sun Jul 16, 2017 11:49 am[/url]":1lv6kksv]Nije potrebno. U pitanju je 247 kilometara prugom, što znači da prosečna brzina treba da bude veća od 62km/h. Za tako nešto, potrebno je sanirati nekoliko loših deonica. Recimo, samo od Trupala do Niša i od Resnika do Rakovice je dodatnih 25 minuta zbog loše pruge. Dalje, putno-pružni prelazi. Ako se želi 3h 30 min, ili 3h, već su potrebne ozbiljnije investicije. Ali opet, 3h znači prosečna brzina 82km/h, što nije neka velika brzina. Već sada je najveći deo pruge projektovan za brzine 100-120km/h.

A sta ti znas sta je potrebno sta nije ja ti samo kazem onako kako jeste ne moze sa 100 km/h ili 120 km/h ne bi moglo ispod 3 sata nikako. Sve pruge kod nas osim barske bi trebale da budu za 160 km/h pa nadalje.
 
Izvor: Beta | Nedelja, 16.07.2017.| 12:59
Link: http://www.ekapija.com/news/1820140/kra ... nik-vreoci


Kraće putovanje od Beograda do Bara - Završena obnova pruge Resnik-Vreoci

Obnovljen i modernizovan deo pruge Beograd-Bar, od Resnika do Vreoca, u dužini od 35 kilometara, biće pušten u saobraćaj u ponedeljak (17. jula 2017. godine), najavilo je preduzeće Infrastruktura železnica Srbije.

Deonica Resnik-Vreoci je prva faza ukupnih radova na obnovi pruge od Resnika do Valjeva, dužine 77 kilometara, koja se realizuje iz ruskog državnog kredita za modernizaciju srpskih železnica.

Vrednost radova na obnovi pruge od Resnika do Valjeva iznosi oko 80 mil USD, sa učešćem Srbije kao investitora u iznosu od 15%, navodi se u saopštenju.

Rekonstrukcija ovog dela magistralne pruge započela je 7. jula 2016, a završetak kompletne deonice planiran je za polovinu novembra 2017. godine.

Modernizacijom i rekonstrukcijom cele deonice putovanje na relaciji Resnik-Valjevo biće skraćeno sa 2 sata i 10 minuta, na 1 sat i 15 minuta, odnosno sa 11 na 10 sati od Beograda do Bara. Već sa završenom prvom fazom od Resnika do Vreoca, putnički vozovi za Bar putovaće pola sata kraće.

Projektnu dokumentaciju je uradio Saobraćajni institut CIP, a radove izvodi ruska kompanija RŽD International sa domaćim podizvođačima.

Otvaranje ovog dela pruge biće obeleženo na Glavnoj železničkoj stanici Beograd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465587#p465587:28c0myc5 je napisao(la):
orjen » Pet Jul 14, 2017 11:26 pm[/url]":28c0myc5]Evo novi marketing ZS

Sta je bre ovo, kakva je ovo trash?!
I jos putnicki vagoni Hrvatskih Zeljeznica. :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465814#p465814:30zy1kzp je napisao(la):
Banatlija » 16 Jul 2017 01:45 pm[/url]":30zy1kzp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465587#p465587:30zy1kzp je napisao(la):
orjen » Pet Jul 14, 2017 11:26 pm[/url]":30zy1kzp]Evo novi marketing ZS

Sta je bre ovo, kakva je ovo trash?!
I jos putnicki vagoni Hrvatskih Zeljeznica. :bash:

Kakav trash? Gde ti zivis?
Nisi nikad video svadbu u Srbiji?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465733#p465733:5yy7zzf5 je napisao(la):
Nikola NS » 15 Jul 2017, 22:01[/url]":5yy7zzf5] Како год, највећи проблем је мали број полазака. Требало би брзи возови иду макар на свака два сата. Овако је воз изузетно нефлексибилна опција.
Izvukao sam ključni deo tvog posta.
Pošto verujem da će za punu rekonstrukciju pruge do Niša (a da ne govorim dalje) biti potrebno još barem nekoliko godina, neko rešenje bi bilo preusmeriti "Flirtove" ili čak "Putine" (kako, koliko vidim, vole da zovu "DMV" :laugh: ) na magistralne deonice, time bi možda mogao da se dobije ovaj takt koji si spomenuo, a samim tim bi i deonica postala konkurentnija drumskom prevozu. Što se tiče lokala: pošto vidim da su Železnice ipak odlučile da otpišu stare 412/416 garniture, ostaje nada da dobijeni novac neće biti pokraden ili uložen u plate "ne-železničkom" kadru (da se tako izrazim), već da se uz malo ulaganje mogu kupiti i srediti neke polovne kompozicije, čime bi se koliko-toliko upristojilo ovo.

Što se tiče nekih daljih investicija u pruge, ja lično (a slažem se da možda grešim) vidim kao prioritete sledeće:
-Elektrifikacija Lapovo-Kraljevo (ovo, kao što sam objasnio, zavisi od sudbine "Fijata")
-Rekonstrukcija Timočke pruge
-Rekonstrukcija deonica BG-ZR, SU-KI i konačno ZR-KI.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=465437#p465437:3dty58v4 je napisao(la):
tragac » 14 Jul 2017 11:47 am[/url]":3dty58v4]hoćemo wifi
Evo ga. 413-007/008. Net radi besprekorno.
 
Vrh