Pripremaju scenografiju za snimanje filma. RVR će dobiti zapaženu rolu u njemu. Američka produkcija valjda.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453682#p453682:1ri96ojx je napisao(la):Cuburac93 » 25 May 2017 06:38 pm[/url]":1ri96ojx]Da li se u vuku radi neka rekonstrukcija? Pošto sam izašao i video da nešto postavljaju.
Zar ti nije dovoljno onih 30cm koloseka koji su postavljeni u Novom Sadu kao kamen temeljac brze pruge Beograd - Budimpešta. Šalim se.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453605#p453605:3sfte49g je napisao(la):Vuki » 25 May 2017, 14:16[/url]":3sfte49g]@mvbg1 Mislim na Stara Pazova-Novi Sad,konkretno na tunel Čortanovci i na vijadukt na izlazu
Милан Злоковић, Железничка станица Обреновац, 1925.
Vec je rekao Kolega i da problem su putni prelazi i duzina zaustavnog puta, pa je stoga tu vmax 80 km/h! Morali bi ili da se ukinu ili pomere pp da bi tu bilo 120 km/h... Ovako na oko i iz voza deluje kao ok odradjen remont gradjevinski, mislim s obzirom da je tu bilo pre 30 km/h dobro je svakako![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453816#p453816:12t13png je napisao(la):Пантограф » Pet Maj 26, 2017 10:56 am[/url]":12t13png]Него, може ли неко да ни одгонетне зашто се на "свеже" реновираној деоници од Сопота до иза Младеновца вози 80 (иако је пруга урађена, наводно, за 120 км/сат), док у продужетку, до Велике Плане, исти Штадлер ФЛИРТ на прузи обновљеној пре деценију и више, уредно вози 99-100 км/х?
Razlog smanjenja broja prostornih odseka sa tri na dva izmedju Krnjace i Ovce je povecanje zaustavnog puta sa 700m na 1000m. Sto je takodje i povezano sa predvidjenim povecanjem brzine na 120km/h na toj deonici. E sad,zbog cega je na levom koloseku uvedena lagana voznja na celom stanicnom rastojanju od 80km/h po samom pustanju pruge u redovan saobracaj treba pitati odgovorne iz Infrastrukture ZS.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454905#p454905:2hehamqs je napisao(la):Kolega2357 » 30 May 2017 10:56 pm[/url]":2hehamqs]Navescu slican primer da bi povecali brzinu izmedju Krnjace i Ovce ukinuli su jedan prostorni signala a bilo je dva.
Kredit je od Evropske banke za obnovu i razvoj. I u pitanju je medjunarodni tender. Radi se glavna opravaka i modernizacija ovih 5 EMV. Sta pod modernizacijom podrazumevaju videcemo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454881#p454881:1m5ijfsf je napisao(la):direktor » 30 May 2017 09:42 pm[/url]":1m5ijfsf]Pa fino od kojeg kredita se to radi jel od para za nove lokomotive opet ce to u zelvoz koji je valjda navato kupca samo neka se remontuje
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454963#p454963:aon5ss3q je napisao(la):mvbg1 » Wed May 31, 2017 9:09 am[/url]":aon5ss3q]Razlog smanjenja broja prostornih odseka sa tri na dva izmedju Krnjace i Ovce je povecanje zaustavnog puta sa 700m na 1000m. Sto je takodje i povezano sa predvidjenim povecanjem brzine na 120km/h na toj deonici. E sad,zbog cega je na levom koloseku uvedena lagana voznja na celom stanicnom rastojanju od 80km/h po samom pustanju pruge u redovan saobracaj treba pitati odgovorne iz Infrastrukture ZS.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454905#p454905:aon5ss3q je napisao(la):Kolega2357 » 30 May 2017 10:56 pm[/url]":aon5ss3q]Navescu slican primer da bi povecali brzinu izmedju Krnjace i Ovce ukinuli su jedan prostorni signala a bilo je dva.
Sine su zavarene odavno. Tako da to nije razlog.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455013#p455013:4pmxfb0j je napisao(la):Kolega2357 » 31 May 2017 01:19 pm[/url]":4pmxfb0j]
Mozda je zbog sastava.