Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Skinut je levi kolosek do ulaznih skretnica stanice Rakovica.
@Vuki na koju deonicu RŽD-a misliš?
 
@mvbg1 Mislim na Stara Pazova-Novi Sad,konkretno na tunel Čortanovci i na vijadukt na izlazu :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453682#p453682:1ri96ojx je napisao(la):
Cuburac93 » 25 May 2017 06:38 pm[/url]":1ri96ojx]Da li se u vuku radi neka rekonstrukcija? Pošto sam izašao i video da nešto postavljaju.
Pripremaju scenografiju za snimanje filma. RVR će dobiti zapaženu rolu u njemu. Američka produkcija valjda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453605#p453605:3sfte49g je napisao(la):
Vuki » 25 May 2017, 14:16[/url]":3sfte49g]@mvbg1 Mislim na Stara Pazova-Novi Sad,konkretno na tunel Čortanovci i na vijadukt na izlazu :)
Zar ti nije dovoljno onih 30cm koloseka koji su postavljeni u Novom Sadu kao kamen temeljac brze pruge Beograd - Budimpešta. Šalim se.

Što mene lično strašno nervira po novinama se piše da će se prvo raditi pruga Beograd centar - Stara Pazova, mada i o tome se ništa tačno ne zna. RŽD je trenutno angažovan na rekonstrukciji barske pruge, tačnije na delu Resnik - Vreoci, to će biti gotovo u junu 2018. Mada pretpostavljam da oni imaju resursa za celu Srbiju ako su voljni.
 
Prvi kvartal godine je vec prosao a radovi nisu poceli ne treba verovati ovoj vlasti nista. Sto god rade to je fuseraj.
 
Tender za podizvođača je završen. Sada se samo čeka građevinska dozvola, koja ko zna kada će biti. Prvo je trebala biti u februaru, pa u maju, pa u prvom kvartalu. Sve je to prošlo. Garibović kaže sada krajem juna počinju radovi. Što napisa neko na skyscrapercity pre neki da, Srpski specijalitet-sve odlaganje do odlaganja. :)
 
Него, може ли неко да ни одгонетне зашто се на "свеже" реновираној деоници од Сопота до иза Младеновца вози 80 (иако је пруга урађена, наводно, за 120 км/сат), док у продужетку, до Велике Плане, исти Штадлер ФЛИРТ на прузи обновљеној пре деценију и више, уредно вози 99-100 км/х?
 
Mozda su sekundarci ojadili prugu za neku opremu ili se ceka neki papir kao kod cuprije bjese
 
Dana 26.05.2017 raspisan je tender za remont 5 garnitura: 005-032, 027-028, 099-100, 029-030 i 080-097. Prve četiri su, da kažem cele,
dok je ona 080-097 pre izvesnog vremena iščupana iz Želvoza i dovučena u Zemun. To je sada obična školjka na kojoj su bili početi limarijski
radovi. Ali eto, dobro je da se i ona sredi i ubaci u saobraćaj.

http://www.ebrd.com/work-with-us/procur ... 0526d.html
 
Pa fino od kojeg kredita se to radi jel od para za nove lokomotive opet ce to u zelvoz koji je valjda navato kupca samo neka se remontuje
 
Bilo bi onda lepo da se prefarbaju u crvenu belu kolor šemu. Ipak je to gradski voz. I da monitraju displejeve a ne bi im škodilo i da ubace ozvučenje za najavu stanica.
 
Inače, da li bi neko mogao da mi kaže šta će se tačno raditi u Rakovici? Samo peroni, ili će makar malo dovesti u red pothodnike?
Ceo onaj "kompleks" oko stanice je blagi užas.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453816#p453816:12t13png je napisao(la):
Пантограф » Pet Maj 26, 2017 10:56 am[/url]":12t13png]Него, може ли неко да ни одгонетне зашто се на "свеже" реновираној деоници од Сопота до иза Младеновца вози 80 (иако је пруга урађена, наводно, за 120 км/сат), док у продужетку, до Велике Плане, исти Штадлер ФЛИРТ на прузи обновљеној пре деценију и више, уредно вози 99-100 км/х?
Vec je rekao Kolega i da problem su putni prelazi i duzina zaustavnog puta, pa je stoga tu vmax 80 km/h! Morali bi ili da se ukinu ili pomere pp da bi tu bilo 120 km/h... Ovako na oko i iz voza deluje kao ok odradjen remont gradjevinski, mislim s obzirom da je tu bilo pre 30 km/h dobro je svakako!


461-013 na vozu 13154 ,,Optima express" Edirne - Villach prelazi Novi železnički most
34834642662_b0e7460ee1_b.jpg
 
Navescu slican primer da bi povecali brzinu izmedju Krnjace i Ovce ukinuli su jedan prostorni signala a bilo je dva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454905#p454905:2hehamqs je napisao(la):
Kolega2357 » 30 May 2017 10:56 pm[/url]":2hehamqs]Navescu slican primer da bi povecali brzinu izmedju Krnjace i Ovce ukinuli su jedan prostorni signala a bilo je dva.
Razlog smanjenja broja prostornih odseka sa tri na dva izmedju Krnjace i Ovce je povecanje zaustavnog puta sa 700m na 1000m. Sto je takodje i povezano sa predvidjenim povecanjem brzine na 120km/h na toj deonici. E sad,zbog cega je na levom koloseku uvedena lagana voznja na celom stanicnom rastojanju od 80km/h po samom pustanju pruge u redovan saobracaj treba pitati odgovorne iz Infrastrukture ZS.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454881#p454881:1m5ijfsf je napisao(la):
direktor » 30 May 2017 09:42 pm[/url]":1m5ijfsf]Pa fino od kojeg kredita se to radi jel od para za nove lokomotive opet ce to u zelvoz koji je valjda navato kupca samo neka se remontuje
Kredit je od Evropske banke za obnovu i razvoj. I u pitanju je medjunarodni tender. Radi se glavna opravaka i modernizacija ovih 5 EMV. Sta pod modernizacijom podrazumevaju videcemo.
http://www.ebrd.com/work-with-us/procurement/p-pn-170526d.html
 
Jos ce susjedi da dobiju posao na konto remonta 2 cg rvr
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454963#p454963:aon5ss3q je napisao(la):
mvbg1 » Wed May 31, 2017 9:09 am[/url]":aon5ss3q]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454905#p454905:aon5ss3q je napisao(la):
Kolega2357 » 30 May 2017 10:56 pm[/url]":aon5ss3q]Navescu slican primer da bi povecali brzinu izmedju Krnjace i Ovce ukinuli su jedan prostorni signala a bilo je dva.
Razlog smanjenja broja prostornih odseka sa tri na dva izmedju Krnjace i Ovce je povecanje zaustavnog puta sa 700m na 1000m. Sto je takodje i povezano sa predvidjenim povecanjem brzine na 120km/h na toj deonici. E sad,zbog cega je na levom koloseku uvedena lagana voznja na celom stanicnom rastojanju od 80km/h po samom pustanju pruge u redovan saobracaj treba pitati odgovorne iz Infrastrukture ZS.

Mozda je zbog sastava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=455013#p455013:4pmxfb0j je napisao(la):
Kolega2357 » 31 May 2017 01:19 pm[/url]":4pmxfb0j]
Mozda je zbog sastava.
Sine su zavarene odavno. Tako da to nije razlog.
 
Vrh