Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Jel to oni pare predvidjene za prugu trose za remont loksi a SK nije uspio to da zaradi
 
Direktore, to je ovaj kredit o kome je pisao @vucko jos davne 2010. Samo sto je sad izvrsena prenamena pa se nece kupovati nove lokomotive vec ce se ici na modernizaciju serije 461.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=92067#p92067:2ycob5db je napisao(la):
vucko » 15 Sep 2010 05:31 pm[/url]":2ycob5db]OBNOVA PRUGE NA KORIDORU 10
EBRD odobrila 100 miliona evra kredita Železnici Srbije

Beta | 15. 09. 2010. - 13:53h | Foto: Beta, V. Lalić | Komentara: 16
Javno preduzeće Železnice Srbije (ŽS) i Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) potpisali su danas u Beogradu ugovor o kreditu od 100 miliona evra za obnovu pruge na Koridoru 10 i za kupovinu električnih lokomotiva.


Mrkonjić, Marković i Majer
Ugovor su potpisali generalni direktor Železnica Srbije Milovan Marković i izvršni direktor za infrastrukturu EBRD Tomas Majer.

Projekat će, kako je precizirano, biti završen do 1. maja 2014. godine.
Za obnovu 112 kilometara magistralnih pruga i nabavku mehanizacije za održavanje, biće potrošeno 35 miliona evra, petnaestak lokomitiva koštaće 64 miliona evra, a milion evra je za pristupnu naknadu, rečeno je na konferenciji za novinare u ŽS.




http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/207293/EBRD-odobrila-100-miliona-evra-kredita-Zeleznici-Srbije
 
Zar nisu u martu mesecu ove godine ministarka Mihajlović i direktor Srbija karga Jevtić najavili raspisivanje tendera u aprilu za nabavku 8 novih lokomotiva (vrednost 32 miliona EUR) za potrebe Srbija karga?
Da li to znači da se odustalo od kupovine 8 novih lokomotiva pošto raspisuju tender za sanaciju 31 stare?
Ili saniraju stare električne, a kupuju nove dizel?
 
Fotografije garniture RVR 412

garnitura-rvr-412-maj-2017-01.jpg

garnitura-rvr-412-maj-2017-06.jpg

garnitura-rvr-412-maj-2017-07.jpg

garnitura-rvr-412-maj-2017-08.jpg

garnitura-rvr-412-maj-2017-09.jpg

garnitura-rvr-412-maj-2017-05.jpg

garnitura-rvr-412-maj-2017-02.jpg

garnitura-rvr-412-maj-2017-03.jpg

garnitura-rvr-412-maj-2017-04.jpg

garnitura-rvr-412-maj-2017-14.jpg

garnitura-rvr-412-maj-2017-15.jpg

garnitura-rvr-412-maj-2017-10.jpg

garnitura-rvr-412-maj-2017-11.jpg

garnitura-rvr-412-maj-2017-12.jpg

garnitura-rvr-412-maj-2017-13.jpg
 
Укњижен плусићћћ. Баш супер изгледа.
Игоре, да ли је возићћћ премазан антиграфитном заштитом ?
 
Nisam siguran mogu samo da se nadam :)
 
и да је намазан, каква је корист? једни дебили ће га исцртати, друге дебиле ће мрзети да га чисте
 
WC je stari za nijansu cistiji pre svega zato sto nije previse koriscen.
 
Зар не треба да има "латинично В" напред..?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449358#p449358:3b8sk9mt je napisao(la):
Вожд » 03 May 2017 03:16 pm[/url]":3b8sk9mt]Зар не треба да има "латинично В" напред..?

file.php
Pojasni. Gde da ima "latinicno slovo B"?
 
umesto ovog slova "ž" kao srbija voz posto zeleznice srbije vise ne postoje


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
mvbg1,

линија сиве боје испод логоа ЖС.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449371#p449371:2uiqp5a5 je napisao(la):
kruuki » 03 May 2017 03:55 pm[/url]":2uiqp5a5]umesto ovog slova "ž" kao srbija voz posto zeleznice srbije vise ne postoje


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ova fotografija koju je postavio Вожд je jos iz 2010. godine kada je garnitura 412-015/040 dosla sa remonta za potrebe BG:VOZ-a. Tada je jos postojalo preduzece Zeleznice Srbije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449372#p449372:2vyf5pd0 je napisao(la):
Вожд » 03 May 2017 03:58 pm[/url]":2vyf5pd0]mvbg1,

линија сиве боје испод логоа ЖС.
Aha na to si mislio? :) Pa ne znam zbog cega su se odlucili za ravnu umesto kao do sad izlomljenu sivu liniju na celu garniture.
 
Да, то је мало одступање од шеме фарбања. :)
 
Чини ми се да и од пре неке гарнитуре имају равну линију на предњем делу, и када је био актуелан лого ЈЖ/ЖС. Мада искрено и ја више волим преломљено "V", као и "бркове" које су имали локомотиве 441 пре него што је уведена досадна црвено-сива шема (копија DB).
 
Praštajte meni laiku na prvom "Trainspotting" iskustvu, ali igrom slučaja našao sam se na pravom mestu u pravo vreme, ali i sa pravom opremom (ipak malo neispravnom). U pitanju je selo Pločnik na pruzi Niš-Merdare i pretpostavljam jedna od novih ruskih dizelki. Da bi moj uvodni ugođaj u svet vozosmatrača bio potpun pobrinuo se i gospodin mašinovođa, sa adekvatnom audiovizuelnom signalizacijom, pa ga ovom prilikom posebno pozdravljam (ako kojim slučajem prati ove stranice)! :sesir:

Poslednja slika je sa lokaliteta neolitskog arheoparka: Pločnik koji je jedan pravi biser svetske arheologije :grand:

PS: Ne znam kako da sortiram slike jer ovako ispada da je voz išao u rikverc!
 
Odlicna mini preportaza stanica koja bi mogla da dovodi putnike do arheoloskog nalazista izgleda kao kroz pustinju i prasumu
Moglo bi se izakijati sjecenje korova barem
 
Zanimljivi planovi Kine, zemlje sa najdužom mrežom brzih pruga na svetu - oko 20.000km koju planira da u sledećih 13 godina više nego udvostruči na 45.000km. Brzi vozovi joj uglavnom idu 200-250 km/h , a sa novom tehnologijom lakih materijala ugljenih vlakan i legura aluminijuma planira da novi vozovi idu do 400km/h. U okviru ogomnog infrastrukturnog projekta "Pojas" (Belt and road initiative) realizuju se i planiraju nove investicije sa okolnim regionima sve do Istočne Evrope i Bliskog istoka koji će transportno povezati Kinu sa ovim regionima : https://www.rt.com/business/387089-chin ... ed-trains/
 
Gorbačov je sjajno sređen ali je ipet propuštena prilika da se opremi sredstvima za informisanje putnika, klimama i rampama za invalide. Prosto u 2017. postoje neki standardi po pitanju minimuma komfora i dostupnosti vožnje, i te stvari treba uvesti. Dodavanje tih stvari koje sam gore naveo sigurno ne bi koštao više od 10 000e po garnituri, a umnogome utiče na putnike i broj putnika.
 
B92, 6.5.2017.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1257393

Ruska mašinerija spremna, naš centar prevaziđen

Ruske železnice su zainteresovane da izgrade savremeni dispečerski centar za upravljanje prugama u Srbiji, kaže generalni direktor RŽD Internešnl Sergej Pavlov.

Kako navodi, o tome će se razgovarati odmah po formiranju nove Vlade Srbije.

"Već smo dobili predlog da u Beogradu napravimo najsavremeniji dispečerski centar za upravljanje prevozom. To će biti jedna od tema za razgovor koji ćemo voditi sa novoformiranom Vladom Srbije u junu", rekao je Pavlov Tanjugu.

Pavlov je podsetio da je bila predviđena izrada projekta za novi dispečerski centar i istakao da je on već završen i da će uslediti razgovori o njegovoj gradnji.

"Taj centar bi omogućio da se prati roba ne samo na čitavoj teritoriji Srbije već i na teritoriji cele Evrope. To bi mnogo značilo ne samo za infrastrukturu srpskih železnica već i za Srbija kargo, jer bi tako dobili potpuno novi model za planiranje, upravljanje prevozom i upravljanje prevozom robe", kazao je Pavlov.

On je naglasio da bi Srbija tako dobila instrument za upravljanje saobraćajem sa najsavremenijim tehnologijama i tehničkim rešenjima.

Ruski Institut Nias i Saobraćajni institut CIP su prošle godine u Vladi Srbije potpisali ugovor o projektovanju jedinstvenog dispečerskog centra za upravljanje železnickim saobraćajem u Srbiji.

Stari dispečerski centar u Srbiji postoji već više od 30 godina i tehnološki je prevaziđen, a potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović je izjavila da je novi neophodan kako bismo imali moderne železnice koje će biti povezane s regionom, kao i da će načini finansiranja tog projekta biti razmatrani kada budu poznati svi tehnički detalji.

Dispečerski centar je jedan od četiri projekta predviđenih Memorandumom o strateškom partnerstvu izmedu RŽD Internešnl i Infrastrukture železnice Srbije, koji je potpisan 27. oktobra 2015. u Moskvi.
 
Vrh