Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Da li neko zna šta se dešava sa deonicom SP-NS, da li kreće ovog meseca? :)
 
Пожар у депоу путничких вагона, горе три вагона како јавља РТС.
 
Jedan totalna steta druga dva manja to je drugi u 2 mjeseca sto je izgorio divno to cuvaju
 
Вероватно им је забрањено да терају мигранте из "старих вагона". Или можда неко "чисти" место злочина, ту је скоро убијена проститутка.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449951#p449951:2qwqbwch je napisao(la):
Vuki » Суб Мај 06, 2017 4:11 pm[/url]":2qwqbwch]Da li neko zna šta se dešava sa deonicom SP-NS, da li kreće ovog meseca? :)
Према последњим најава радови би требало да почну у јуну, али ме не би чудило да опет дође до одлагања. Колико сам испратио, потписан је анекс уговора само за тунеле и вијадукте, док би за остатак пруге тек требало да се потпише.

http://www.rtv.rs/sr_ci/vojvodina/subot ... 16029.html
Реконструкције првих деоница пруге између Београда и Будимпеште почеће у новембру, осим у случају деонице између Старе Пазове и Новог Сада која почиње у јуну, најавио је за РТВ државни секретар у Министарству грађевинарства и инфраструктуре Имре Керн.

http://www.rtv.rs/sr_ci/ekonomija/aktue ... 22312.html
За деоницу Стара Пазова - Нови Сад очекујемо дозволу за изградњу, као и друга техничка решења неопходна како бисмо могли да почнемо са извођењем радова. Претпостављамо да ће то бити у јуну и да бисмо тада могли већ и да почнемо да изводимо радове на тунелу и вијадукту, који су два најтежа објекта по геологији и техничком решењу.
"Чекамо да се заврши процедура експропријације и да добијемо техничка решења за ту брзину", рекао је и додао да би анекс уговора требало да буде потписан најкасније у јулу.

Иначе, путовао сам прошле недеље јутарњим возом у 5:25 из Новог Сада за Београд и приметно је да велики део путника чине људи који путују на посао из Инђије, Старе и Нове Пазове у Београд. Такође, велики број људи путује на посао и у супротном смеру – из Инђије, Бешке и Чортановаца у Нови Сад. Од Новог Сада до Старе Пазове смо се укрстили са два одлично попуњена воза и делује да је прилична гужва на том делу пруге тако да је тај други колосек потребно изградити што пре.
 
Zna li neko da mi kaže zašto se do Sofije vozom putuje 11 sati? Koji deo pruge je u tako katastrofalnom stanju da je vreme putovanja kao da se ide zapregom? Koja deonica je najkritičnija za obnovu i da li postoje planovi?
 
Од Београда до Ниша су саниране најкритичније деонице, од Ниша до границе је 19. век (нема ни струје, па мора да се мења и локомотива), кроз Бугарску не знам каква је пруга, али се чека на граници, а и опет се мења локомотива. Уз то, Бугарска је у другој временској зони, па може бити да се путује 10 сати по реду вожње.
 
Ide iz Bgda preko Sofije do lepog Burgusa (malo dalje je aerodromčić Sarafovo)
Koliko se secam kod nas a ispred nase granice je još uvek 18 vek... :(
 
Putovao sam ja jesenas dok su postojala dva direktna voza. Menjanje lokomotiva, granična kontrola i deonica Niš - Dimitrovgrad su najveći krivci za toliko trajanje puta.
 
Да ли би путовање убрзало нпр. да се композицоја састави и са електричном и са дизел локомотивом, па да до Ниша електрична вуче композицију, а од Ниша настави дизелка без губљења времена за промену локомотиве?
 
Želja mi je da jedne godine odem na letovanje u Nei Pori vozom. Nadam se da ima railfanova sa ovim ili sličnim iskustvom, ja se pre tri godine vratio iz Soluna vozom, ali u Nei Pori i Leptokariju se može otići na letovanje a da se ne koristi ništa osim voza :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451197#p451197:1z6kwou2 je napisao(la):
Дошљак » 14 May 2017 10:50 am[/url]":1z6kwou2]Да ли би путовање убрзало нпр. да се композицоја састави и са електричном и са дизел локомотивом, па да до Ниша електрична вуче композицију, а од Ниша настави дизелка без губљења времена за промену локомотиве?
U principu se ništa ne bi dobilo. Pošto se u Nišu menja smer, dizel lokomotiva se dodaje na kraj dolazećeg voza iz Beograda bez čekanja da se električna lokomotiva otkači. Tako da se ne bi ništa dobilo u vremenu kada bi se uvrstile dve lokomotive na vozu,barem što se tiče Niša.
 
18556794_1325455387546436_2650151859982472707_o.jpg


Lokomotiva 400 704 ulazi pod zaletom u Suboticu. :D
 
Са сајта Србија воза (http://www.srbvoz.rs/index.html):
Почев од 8. 5. 2017. године, обавезно је издавање резервације места из станице Београд за путнике у међународном саобраћају.

Не знам само да ли ово значи да ће се плаћати или ће се добијати бесплатно? И зашто само станица Београд? То би онда значило да не треба резервација ако се креће са Новог Београда.
 
Velimir nas kulira na YT, ali zato mozemo da mu maznemo koju sliku sa FB. :mrgreen:

Stanica Lajkovac remontovana i super izgleda:
18620829_765260933654793_6553969168253365288_o.jpg

18404070_761984167315803_4705610649409103346_o.jpg

18055711_751761135004773_4551368613782802682_o.jpg

17966358_745245068989713_7141718911083361376_o.jpg

17833967_740856066095280_2443623121566126525_o.jpg

17760796_740856072761946_3627373379498503505_o.jpg




Remontovani vagoni TNT-a
18278876_757866481060905_3256256410801456006_o.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=452331#p452331:2ix6bbag je napisao(la):
Nikola NS » Fri May 19, 2017 5:16 pm[/url]":2ix6bbag]Са сајта Србија воза (http://www.srbvoz.rs/index.html):
Почев од 8. 5. 2017. године, обавезно је издавање резервације места из станице Београд за путнике у међународном саобраћају.

Не знам само да ли ово значи да ће се плаћати или ће се добијати бесплатно? И зашто само станица Београд? То би онда значило да не треба резервација ако се креће са Новог Београда.

Nista pametno opet burgijaju.
 
Jedna izuzetno losa,ali ipak se nesto vidi. :?
Remont deonice Resnik-Rakovica-rasputnica "G". Lokacija Kijevo.
 
Šta je sa deonicom RŽD, jel kreće to uskoro, rekoh da pitam već drugi put jel ima bilo ko kakve informacije :)
 
Vrh