Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Znaci glavnom se stedi a gluposti se kupuju sve bi ja iz gumenjare u voz za vranje pa onda da malo podbijaju prugu krampovima i nakraju ribanje wc po stanicama
 
Ово ми је свакако најзанимљивији део тог документа, а непојмљиво ми је да је деоница Сталаћ - Ђунис даље одмакла у процесу припреме (толико о "београдизацији"):

Пројекат реконструкције, модернизације и изградње двоколосечне пруге
Ресник-Клење-Мали Пожаревац-Велика Плана
(Слика 4), назван и „јужни
излаз из чвора Београд”, неопходан је да би се унапредила ефикасност 57
пруге Београд-Ниш. Пројекат је предвиђен Генералним мастер планом
саобраћаја у Србији и налази се на другом месту јединствене листе
пројеката. Израђен је Генерални пројекат који је усвојила Републичка
ревизиона комисија. Потребна су средства за израду пројектне
документације, експропријацију и инвестиционе радове. Прву фазу овог
пројекта чине израда пројектне документације, експропријација,
реконструкција и изградња двоколосечне пруге Ресник-Клење-Мали
Пожаревац, дужине 27 km и процењене инвестиционе вредности од око
196 милиона ЕУР. Друга фаза пројекта обухвата реконструкцију и
изградњу двоколосечне пруге Мали Пожаревац-Велика Плана, дужине
57 km и процењене инвестиционе вредности од око 144 милиона ЕУР.
Пројекат подразумева: реконструкцију постојеће пруге и изградњу нове
двоколосечне пруге уз побољшање елемента трасе за одвијање
саобраћаја брзинама до 160 km/h, дозвољено осовинско оптерећење на
прузи од 22,5 t и дозвољено оптерећење по дужном метру од 8 t/m
(категорија Д4), са уградњом шина типа UIC 60 (што укључује:
реконструкција једноколосечне пруге и изградња другог пружног
колосека на делу Ресник-Клење за двоколосечни саобраћај, дужине око
11 km; изградња и електрификација нове пружне деонице Клење-Мали
Пожаревац, дужине 16 km; реконструкција и изградња деонице Мали
Пожаревац - Мала Крсна - Велика Плана дужине око km 57 km, за
двоколосечни саобраћај); реконструкцију и модернизацију сигнално-
сигурносних и телекомуникационих уређаја и постројења; реконструкцију
постојећих и електрификацију нових колосека пруге; изградњу и
реконструкцију објеката: тунела, мостова и вијадукта; изградњу,
реконструкцију и модернизацију станичних капацитета; девијацију
речних корита; дигитализацију телекомуникација на целој прузи и др.
Укупна процењена вредност је 340 милиона ЕУР.
 
Mala ali znacajna dopuna informacije tj vesti o rekonstrukcije deonice Resnik - Rasputnica G

Naime danas mi je potvrdjeno da ce u sklopu radova biti izgradjen podhodnik u stanici Resnik.
Hvala mvbg-u koji je fotografisao najverovatnije mesto gde ce podhodnik izlaziti
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447056#p447056:r2w96fy1 je napisao(la):
direktor » 18 Apr 2017 08:35 pm[/url]":r2w96fy1]Ole pothodnik
Stanovnicima "Palestine"(deo Resnika sa one strane pruge :wink: ) ima najzad da svane.
 
mvbg1 kakvo ce stanje biti posle remonta? Hoce li imati svih 9 koloseka ili ce biti 8? Takodje da li ce biti ukrsne skretnice u Resniku na bloku 1?
 
РТС, 19.4.2017.
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... ru-10.html

Руске железнице пре рока завршиле радове на Коридору 10

Компанија "РЖД интернешенел" саопштила је да је пре рока завршила радове на деоници пруге Винарци–Ђорђево, последњој од шест деоница Коридора 10 на којима ја изводила радове.

Како је истакнуто, на тој деоници након реконструкције брзина кретања возова, која није прелазила 50 километара на час, сада може достићи 120 километара.

"Након добијања мишљења комисије за пријем, објекат ће бити предат инвеститору, 'Инфраструктури железнице Србије', и отпочеће трогодишњи гарантни период", наводи се у саопштењу.

"РЖД интернешенел" је фирма у Србији, у саставу Руских државних железница.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447147#p447147:vdkzww3d je napisao(la):
Stomatolog » Wed Apr 19, 2017 2:29 pm[/url]":vdkzww3d]РТС, 19.4.2017.
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... ru-10.html

Руске железнице пре рока завршиле радове на Коридору 10

Компанија "РЖД интернешенел" саопштила је да је пре рока завршила радове на деоници пруге Винарци–Ђорђево, последњој од шест деоница Коридора 10 на којима ја изводила радове.

Како је истакнуто, на тој деоници након реконструкције брзина кретања возова, која није прелазила 50 километара на час, сада може достићи 120 километара.

"Након добијања мишљења комисије за пријем, објекат ће бити предат инвеститору, 'Инфраструктури железнице Србије', и отпочеће трогодишњи гарантни период", наводи се у саопштењу.

"РЖД интернешенел" је фирма у Србији, у саставу Руских државних железница.

Da li na pomenutoj deonici ima baliza da bi brzina bila veca od 100 km/h ili je ovo medijska laz?
 
А, колико је скраћено путовање возом од бгд до границе са Македонијом сад кад урачунамо све саниране деонице? Оно реално време по реду вожње...
 
Pa ako se pogleda ukupna duzina obnovljenih dionica od ca 50km i usporedi dosadasnja maks. brzina sa 50 km/h sa recimo 100km/h

dolazi se do zakljucka da se putovanja moze skratiti za 30 min (Ukoliko voz ne staje na stanicama usput)
 
Jel moze neko da mi kaze koliko ce se putovati do Valjeva kada zavrse kompletnu rekonstrukciju od Rakovice na dalje ? Ima li neko okvirna vremena putovanja ? Hvala
 
Чух негде сат и 10, брзи воз, ал` не знам је л то од Ресника или од Прокопа.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447428#p447428:ee91q8bi je napisao(la):
biciklista » Thu Apr 20, 2017 6:45 pm[/url]":ee91q8bi]Jel moze neko da mi kaze koliko ce se putovati do Valjeva kada zavrse kompletnu rekonstrukciju od Rakovice na dalje ? Ima li neko okvirna vremena putovanja ? Hvala

Ispod 1 sat i 30 minuta nece sigurno.
 
Vidjeh danas nestalo dosta onih teretnih vagona ili za auta ne znam sta vec u rakovici što su stajali, iznenadih se jer su baz ružno izgledali kada se prolazi tuda. Zna li ko sta je sa njima?

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447499#p447499:rsl4lzgp je napisao(la):
N_L » 21 Apr 2017 02:34 am[/url]":rsl4lzgp]Vidjeh danas nestalo dosta onih teretnih vagona ili za auta ne znam sta vec u rakovici što su stajali, iznenadih se jer su baz ružno izgledali kada se prolazi tuda. Zna li ko sta je sa njima?

Sent from my D6503 using Tapatalk
Verovatno si mislio na Topčider teretnu.Većina tih vagona serije Ddm je prebačeno u stanicu Ripanj,a dosta njih je otišlo pod brener.
 
Uskoro na probnim voznjama. :vops:
RVR 412-095/101 Prva od tri EMG serije 412 koje su na remontu u Zrenjaninnu.

izvor FB.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447589#p447589:3aqc2v01 je napisao(la):
mvbg1 » Fri Apr 21, 2017 8:56 pm[/url]":3aqc2v01]Uskoro na probnim voznjama. :vops:
RVR 412-095/101 Prva od tri EMG serije 412 koje su na remontu u Zrenjaninnu.

izvor FB.
file.php

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447589#p447589:2ahkxfvq je napisao(la):
mvbg1 » 21 Apr 2017 07:56 pm[/url]":2ahkxfvq]Uskoro na probnim voznjama. :vops:
RVR 412-095/101 Prva od tri EMG serije 412 koje su na remontu u Zrenjaninnu.

izvor FB.
file.php
Večeras stiže u Zemun :)
Ima čak i jednu inovaciju na čelu - ono okruglo sokoćalo ispod reflektora. Pretpostavljam da je to
nekakav displej za eventualni broj linije ili tako nešto.
 
Vrh