zidar
Advanced
- Učlanjen(a)
- 23.03.2010.
- Poruke
- 2.087
- Pohvaljen
- 3.106
MilisaV":3eh0s5x1 je napisao(la):protiv sam svakog zadržavanja železničke pruge makar ona bila i turistička na mestu SA i donjeg kalemegdana.
pa i dan danas pruga oko kalemegdana ima nekoliko prolazaka dnevno, ali sasvim dovoljno da odseče taj deo grada.
ja sam u nekim svojim planovima u metro radionici crtao da kros SA prolazi jedan krak metroa, što je sasvim logično pošto će verovatno paralelni krak biti preko autokomande i slavije, a izgradnjom SA biće sasvim dovoljno ljudi za taj krak.
dalje u budućnosti bi mogla da se aktivira ponovo tramvaj 11 pa da od mosta ide današnjim prugom, umesto trasom dvojke, i da se možda čak produži do dunav stanice. i onda bi železničke stanice beograd dunav i novi beograd bile spojene tramvajskom linijom.
Upravu si za prugu, veoma je bitno da se zadrzi saobracajni koridor ali ne i funkcija standardne zeleznice koja mora neophodno biti ogradjena i time odseca grad od reke.
Zato treba insistirati na lakim sinskim sistemima, u sustini tramvaju. iz tog razloga kada pricamo o aktivitanju linije Dunav-Sava-Ada insistriram na sinobusima (jer nije elektrificirana) i to onim malim starim da bude jasno da je u pitanju laki sistem sa voznjom na pogled kao tramvaj a ne teska zeleznicka kompozicija i prateca signalizacija, rampe itd.