Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

a cekajte ljudi jel to voz ili siobus to novo rusko vozilo :)
 
Sta mislite da prebacimo ovu temu na regionalni razvoj jer se modernizacije zeleznice ipak tice cele Srbije a ne samo Beograda?A vec imamo temu pod nazivom uticaj zeleznice na razvoj grada za tu tematiku?
 
aaaa imam jedno pitanje sto taj voz ne vozi na drugim relacijama sem za vrsac ?
da li je razlog to sto je na dizel ili
posto sam pre nedelju dve video garnituru bg voza da vozi za suboticu pa reko sto i ovaj ne bi mogao malo da promeni relaciju :)
 
@sasa901

Ne isplati se voziti dizel vozove elektrificiranom prugom (Beograd-Subotica), tu je EMV jeftiniji, zato je novi DMV postavljen na neelektrificiranu prugu Pancevo-Vrsac a verovatno ce sledeci DMV zameniti postojece sinobuse na ostalim slicnim pravcima kako budu pristizali.
 
a da postavoj jos jedno pitanje sto onda nije kupljen emv nego dmv :)
videh da u bosni imaju neki beli koncar i izgleda vrhunski :)
dal je u pitanju cena ili mi imamo gosu koja ce da rekonstruise stare pa nam netrebaju novi ?
mada onaj aerodinamicni koncar je starno lep :)
 
Ukupno je kupljeno 12 novih DMV a do sada je isporučeno 9 jedinica. Od toga su dve u saobraćaju na pravcu ka Vršcu. Ostale garniture su u fazi ispitivanja, plaćanja carina i td. Napravljen je plan prema kojem će, za sada, ostale garniture pripasti Nišu, Kraljevu, Rumi, Subotici.
Nisi video granituru BG:voza, nego EMV koji redovno saobraća na pravcu ka Novom Sadu i Subotici.
Što se tiče kupovine novih EMV, za njih je bio tender ali se čeka restrukturiranje firme da bi bio završen i da bi se krenulo u nabavku. Kada će to biti, nije izvesno. Na tender su se prijavila 4 evropska proizvođača a ko će pobediti videće se.
 
sasa901":2r6bu2dn je napisao(la):
aaaa imam jedno pitanje sto taj voz ne vozi na drugim relacijama sem za vrsac ?
da li je razlog to sto je na dizel ili
posto sam pre nedelju dve video garnituru bg voza da vozi za suboticu pa reko sto i ovaj ne bi mogao malo da promeni relaciju :)
У Србији је електрификовано око 30% најпрометнијих пруга. Електрификација није увек и свуда економски оправдана, и углавном је случај у свету да је мање од половине мреже пруга електрификовано, а више од половине саобраћаја буде на електрификованим пругама.

Од Панчева до Вршца је наша најбоља неелектрификована пруга, а на којој је до марта 2012. саобраћао само један пар возова дневно, и то Београд-Букурешт-Београд. Пруга је ремонтована 1986. године, тако да спада међу свежије ремонтоване колосеке. На највећем делу пруге је брзина 100км/с, али могућа експлоатациона брзина за локалне путничке возове је 60км/с због стајања у станицама и старог система сигнализације. Реконструкцијом колосека неких станица, и заменом сигнално-сигурносних уређаја у свим станицама могуће је постићи максималну брзину од 120км/с, а уз још плус двоколосечну Панчево - Београд брзи Темишварски воз би могао од Вршца до Дунав станице прећи за сат времена, а то је конкурентно и аутомобилу! Једино што у Србији не постоји политички систем моћи који тежи унапређењу железнице.

Дизел моторни возови представљају "сламку спаса" за многе запуштене и заборављене регионе Србије, а на којима су укидани путнички возови, постепено и по мало последњих 20 година.
 
не могу да верујем... па то стварно нема смисла... хоће ли почети да се према народу односе као према људима, или ћемо и даље бити овце за шишање?
 
To nije taj kredit.Nema brige,nego farbaju narod oko zaduzenosti jer ce uzeti 1.8 milijardi eura kredita samo od rusa.
 
Da i mene zanima... Zlocin je ako taj investicioni kredit ne uzmu...
 
Niko im nije javio da su to patrjotski(ruski) vozovi :lol:

Recimo u Cacku zeleznicu poistovecuju sa komunizmom,licno sam prisustvovao situaciji kada su neki nacionalfasisti pred zadnje izbore lepili postere po zeleznickom nasipu u Trbusanima.

Posto sam komunikativan udjoh u razgovor sa njima,jer sam znao kakvi su im stavovi pricali smo o perifernim stvarima,rekose recimo oko zeleznice ta je to izmisljotina komunjara i da bi je najradije dignuli u vazduh.

A koliko cuh danas od rodjaka iz Trbusana,ta ista ekipa je danas kamenovala voz.
 
и шта после човек да ради тим будалама? једино да их каменује када их ухвате
 
ако је то истина...ја сам без текста. апсолутно. железницу смислиле комуњаре?????? па да русија је творац индустријске револуције. енглези су тек када им је дошла диктатура 1917 нагло индустријализовали земљу...комунисти су то урадили још крајем 18 ог века
 
Dobio sam informaciju da je sa najvišim državnim vrhom Rusije u toku dogovor da Ural Vagon Zavod postane novi vlasnik smederevske železare. Gde je tu železnica? Navodno, u paketu sa železarom bi Rusima pripao i Želvoz i Fabrika Vagona Kraljevo.
To bi mogla biti šansa da se železnice u Srbiji revitalizuju, a ostaje da vidimo koliko je to istinito.
 
Pa nevidim tu nista novo zs zeljeznicu jer nemaju para i projekte i mi sami u kraljevu mozemo praviti vagone ali nema cime da ih kupimo za ZS a menadzment istih nije zainteresovan za fabrike koje vodi primjer zasto nisu trazili od vlade da plati odlazak na inotrans u berlin svih nasih firmi zajedno bilo sta .Da pokupe stare sine i pretope dobili bi bar 500 km novih sina spremnih za ugradnju.Uzeli su tolio kreditia a nista se neradi treba li da nabrojim ima sigurno oko 2 milj evra .Neko sabotira zeljeznicu.Inace taj zavod Pravi tenkove a u pauzi pravi tramvaje kad im je dosadno bio je negdje njihov niskopodni tramvaj evo link
http://uralvagonzavod.com/
 
dsc02986.jpg
 
Vrh