milanche":34tqywr7 je napisao(la):
Zidar, slazem se sa idejom, pruga je sjajna za gradsku zeleznicu ili neki lrt
samo ja ne bi zaustavio liniju kod Ade, vec bi produzio do Resnika. A i mogli bi da kupe makar dva polovna vozila za te potrebe. Ja se najezim kad vidim ovaj sinobus
Moze do Resnika ali onda to postaje klasicna gradska zeleznica i mora trasa da se ogradjuje sto bi bila katastrofa na priobalju.
Uz to dolazi u konflikt sa ostalim vozovima na relaciji Radnicka-Resnik.
Resnik ionako uskoro dobija liniju BG:voza preko Rakovice do Prokopa.
Na toj relaciji takodje vec postoji tramvaj 3 koji je tu vec takoreci LRT, nije nam potrebno dupliranje ali postoji mogucnost da se spoje.
Sve u svemu sto da ne, mada za sada mi se cini da ima vise mana nego prednosti.
Poenta pruge do Secerane jeste veza sa samom Adom, a od Dunav stanice pa sve do Ade koristi se iskljucivo teretni kolosek tako da nema nikakvog konflikta sa standardnom putnickom zeleznicom (izuzetak je dnevni putnicki voz za Rumuniju) te je mnogo lako osigurati pouzdan saobracaj i takt.
Jedino se plasim da iz bezbednosnih razloga prolazak putnika kroz skaldiste Jugopetrola bude nemoguc.
U tom slucaju linija moze da skrene kod Hipodroma i zavrsi u Topcideru.
Sto se vozila tice meni su ovi sinobusi veoma simpaticni, narocito ako se ofarbaju, ali nacuo sam da su prilicno neudobni.
A i lakse cemo njih dobiti nego nove DMV.
Mada ko zna, mozda bi zeleznica mogla dva komada da stavi na ovu liniju, ako nista iz cisto promotivnih razloga?
tragac":34tqywr7 je napisao(la):
Najveci problem je to sto je jedan kolosek vec ukinut. Pruga sa ovakvim saobracajem trebala bi biti (bar) dvokolosecna a ona to od Donjeg grada do Glavne nije (koristeci pretpostavku da bi se "Spoljna" stanica i pruga uz Savu koristila samo za edan smer, a drugi uz bulevar) Ali sta onda raditi ispod Kalisa?
Jednokolosecna pruga nije bas problem. Ova linija je vise
rekreativnog karaktera nego klasicni gradski prevoz, nesto kao autobuske Ada1, 2, 3 i 400 za Avalu.
Nije joj potreban jak takt,
pola sata/sat je sasvim dovoljno.
Sa takvim taktom ima lufta da se vozovi mimoidju i da teretna zeleznica i dalje funkcionise (red velicine 5 do 10 vozova dnevno)
Linija ima oko 10km pa mozemo da racunamo da ce vozu trebati 25-30 min sa kraja na kraj sa sve stajanjima i mimoilazenjima. Sa dve garniture mozemo da imamo takt 45 min sa mimoilazenjem na pola puta juzno od Starog Savskog mosta i odmaranjem 15min na terminusima.
Sa taktom sat vremena imamo sasvim komotan red voznje.