Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384575#p384575:1nwlannq je napisao(la):
spatiotecte » 06.May.2016/4:12 pm[/url]":1nwlannq]
...sigurno nije na novoj deonici kod Cuprije jer je novi most potonuo i sad ima ogranicenje 30 km/h.
Kako bre potonuo? :shok:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384609#p384609:13wqg5ze je napisao(la):
milos.tro » Pet Maj 06, 2016 9:30 pm[/url]":13wqg5ze]Велико Орашје - Велика Плана ( у позадини - Јасенички мост)

izvor:infrastruktura zeleznice srbije
file.php

EUROPA :lol: :kk:
 
Koji put oko pragova covjece da potezes pricu oko drvenih pragova vec ti nacrtano kolega 2357
Tvoja sramota je neznanje smorio si sa svojim neznanjem
 
Kolega2357":1i5arztx je napisao(la):
Staviti drvene pragove na remontovanoj pruzi pa to je sramota za ovu zeleznicu.
Ti se bas lozis na beton? ;)
Vidi, ja ne znam nista o pragovima osim nekih nagadjanja po 'zdravoj logici'...
I sta sam uradio?
Pa pitao sam one koji znaju :D


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384696#p384696:6i3k8dgp je napisao(la):
laki72 » Sat May 07, 2016 2:59 pm[/url]":6i3k8dgp]
Kolega2357":6i3k8dgp je napisao(la):
Staviti drvene pragove na remontovanoj pruzi pa to je sramota za ovu zeleznicu.
Ti se bas lozis na beton? ;)
Vidi, ja ne znam nista o pragovima osim nekih nagadjanja po 'zdravoj logici'...
I sta sam uradio?
Pa pitao sam one koji znaju :D


Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Nikada nisam pokusavao da lozim beton ali drvo jesam pa znam da se drvo moze loziti i to dobro gori. Betonski i drveni pragovi imaju svoje mane i prednosti.
 
Drveni pragovi- elastična pruga, betonski pragovi - mnogo finansijskog ulaganja da bi doveo prugu do elastičnosti koju ima pruga sa drvenim pragovima
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384746#p384746:29c3oeep je napisao(la):
bobcha78 » Sat May 07, 2016 8:09 pm[/url]":29c3oeep]Drveni pragovi- elastična pruga, betonski pragovi - mnogo finansijskog ulaganja da bi doveo prugu do elastičnosti koju ima pruga sa drvenim pragovima

Drveni pragovi trule posle nekoliko godina a kod nas se pruge ne odrzavaju i tako se uvode laganje voznje i smanjuju brzine. :D
 
Drveni pragovi se za tvoju informaciju impregniraju i mogu da traju 35 godina bez problema
I opet prosipas pamet
 
samo to i zna, da lupeta gluposti. Mislim da je ovo najbolja glupost ove godine koju sam pročitao
 
U cemu je vas problem samo ste vas dvojica najpametniji? Dosta je vise vasih frustracija ovde. Kako da ne bas drveni pragovi traju kod za to je najbolji primer na pruzi od Lovenca do Subotice gde se vozi sa 40 km/h a pre 16 godina se vozilo 100 km/h.
 
A sto se forsirao beton na pruzi Pancevo Beograd?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384841#p384841:3nc3bb2w je napisao(la):
dex87 » Sun May 08, 2016 3:36 pm[/url]":3nc3bb2w]A sto se forsirao beton na pruzi Pancevo Beograd?

Zato sto je savremeniji.
 
Kolega 2357 da ponovim pojma nemas na toj pruzi koju si naveo kao primjer mozda je otisao prizmin zastor recimo zbog vodnog terena zbog 16 godina neulaganja i neodrzavanja zapusenih kanala korova itd itd
Frustracije necu komentarisati
 
A zar vam nije lakse da navedete konkretne mane i vrline betonskih i drvenih pragova? Misli ruzno je da se medjusobno vredjate, ima ovde ljudi svrate nesto i da nauce..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384871#p384871:1nftyzmn je napisao(la):
dex87 » Sun May 08, 2016 6:10 pm[/url]":1nftyzmn]A zar vam nije lakse da navedete konkretne mane i vrline betonskih i drvenih pragova? Misli ruzno je da se medjusobno vredjate, ima ovde ljudi svrate nesto i da nauce..

Evo navescu ti ja najprostije kada je teretni voz iskocio u Cortanovcima iz sina 2014 godine gde su bili vec postavljeni betonski popucalo je 2000 betonskih pragova.
 
Nemislim po xy put da pricam o pragovima koga interesuje neka lista forum i trazi
 
Betonski pragovi
- jeftiniji, ili će to postati u skoroj budućnosti (ovisno o zemlji)
- dugotrajniji
- ekološki prihvatljiviji
- bolje drže geometriju kolosijeka zbog svoje značajno veće težine
- nepogodni za zavoje malih radijusa
- zahtijevaju dobru podlogu (odlična odvodnja, geotekstil, geomreže, eruptivni tucanik)

Drveni pragovi
- mekaniji
- tehnološki nezahtjevnija proizvodnja
- lakši, moguće manipulirati njima i bez mehanizacije
- manja vjerojatnost oštećenja kod iskakanja vlaka
- moguća ugradnja i na lošijim podlogama
- potrebna češća regulacija kolosijeka i izmjena trulih pragova
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384877#p384877:3do9i3cc je napisao(la):
Kolega2357 » Sun May 08, 2016 5:21 pm[/url]":3do9i3cc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384871#p384871:3do9i3cc je napisao(la):
dex87 » Sun May 08, 2016 6:10 pm[/url]":3do9i3cc]A zar vam nije lakse da navedete konkretne mane i vrline betonskih i drvenih pragova? Misli ruzno je da se medjusobno vredjate, ima ovde ljudi svrate nesto i da nauce..

Evo navescu ti ja najprostije kada je teretni voz iskocio u Cortanovcima iz sina 2014 godine gde su bili vec postavljeni betonski popucalo je 2000 betonskih pragova.

Kad je zaribal ležaj na ŽS vagonu između Prečeca i Ivanić-Grada početkom ove godine nije puno pomoglo kaj su na dionici bili drveni pragovi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384895#p384895:3kq2skwi je napisao(la):
Gedeon » Sun May 08, 2016 7:50 pm[/url]":3kq2skwi]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384877#p384877:3kq2skwi je napisao(la):
Kolega2357 » Sun May 08, 2016 5:21 pm[/url]":3kq2skwi]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384871#p384871:3kq2skwi je napisao(la):
dex87 » Sun May 08, 2016 6:10 pm[/url]":3kq2skwi]A zar vam nije lakse da navedete konkretne mane i vrline betonskih i drvenih pragova? Misli ruzno je da se medjusobno vredjate, ima ovde ljudi svrate nesto i da nauce..

Evo navescu ti ja najprostije kada je teretni voz iskocio u Cortanovcima iz sina 2014 godine gde su bili vec postavljeni betonski popucalo je 2000 betonskih pragova.

Kad je zaribal ležaj na ŽS vagonu između Prečeca i Ivanić-Grada početkom ove godine nije puno pomoglo kaj su na dionici bili drveni pragovi.

Nisam to pratio tako da ne znam o tome nista. :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384894#p384894:1fjfcjze je napisao(la):
Gedeon » Maj 8th, 2016, 7:40 pm[/url]":1fjfcjze]Betonski pragovi
- jeftiniji, ili će to postati u skoroj budućnosti (ovisno o zemlji)
- dugotrajniji
- ekološki prihvatljiviji
- bolje drže geometriju kolosijeka zbog svoje značajno veće težine
- nepogodni za zavoje malih radijusa
- zahtijevaju dobru podlogu (odlična odvodnja, geotekstil, geomreže, eruptivni tucanik)

Drveni pragovi
- mekaniji
- tehnološki nezahtjevnija proizvodnja
- lakši, moguće manipulirati njima i bez mehanizacije
- manja vjerojatnost oštećenja kod iskakanja vlaka
- moguća ugradnja i na lošijim podlogama
- potrebna češća regulacija kolosijeka i izmjena trulih pragova
Hvala za info. Valja napisati i koju rec o uticaju drvenih pragova na brzinu, osovinsko opterecenje itd
 
Drveni pragovi bi trebali da su sasvim dovoljni za većinu naših pruga, mnogo veći problem je nemar u održavanju, za to nam ni titanijumski pragovi ne bi pomogli.

320892_voz--wwwbelgradedcom_f.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384927#p384927:31ug5s7p je napisao(la):
Igor » Sun May 08, 2016 9:54 pm[/url]":31ug5s7p]
Hvala za info. Valja napisati i koju rec o uticaju drvenih pragova na brzinu, osovinsko opterecenje itd

Nema neke razlike na brzinama do 160 km/h.

E da, i još sam zabravio navesti - za proizvesti kvalitetne drvene pragove treba mnogo više vremena. Tako da naglo povećanu potražnju puno brže mogu zadovoljiti betonski pragovi.
 
Izvor: Beobuild.rs

Radovi kod Pančevačkog mosta
160507-BG-Pancevo-Natputnjaci-34b.jpg


Zatvaranjem saobraćajnica na severnim prilazima Pančevačkom mostu počela je demontaža dva železnička natpunjaka u sklopu rekonstrukcije pruge Beograd – Pančevo. Ovi natpunjaci se nalaze na desnom koloseku, između Pančevačkog mosta i stajališta Krnjača-most. Radovi na oba mosta podrazumevaju izradu i montažu kompletno nove čelične konstrukcije, kao i rekonstrukciju postojećih stubova i fundiranja. Kako bi se stekli uslovi za projektovanu brzinu od 120km/h neophodno je izvršiti ojačavanje mostovske konstrukcije koja je izvedena za manje brzine i ne odgovara najnovijim standardima. Uz potpunu zamenu čelične konstrukcije oba mosta, ovi radovi obuhvataju i značajne radove na nosećoj betonskoj konstrukciji i stubovima. Na manjem mostu će u svrhu ojačanja biti ugrađeno ukupno 11 novih šipova, a na većem mostu 13 šipova.

Celu vest kao i fotografije radova pogledajte u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/radovi-kod-pan%C4%8D ... p2620.html
160507-BG-Pancevo-Natputnjaci-05.jpg

160507-BG-Pancevo-Natputnjaci-24.jpg
 
Vrh