Reče čovek suštinu :kk:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384933#p384933:3mxp3d9c je napisao(la):tragac » Ned Maj 08, 2016 11:40 pm[/url]":3mxp3d9c]Drveni pragovi bi trebali da su sasvim dovoljni za većinu naših pruga, mnogo veći problem je nemar u održavanju, za to nam ni titanijumski pragovi ne bi pomogli.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385105#p385105:27jb0jb6 je napisao(la):Gedeon » Mon May 09, 2016 10:40 pm[/url]":27jb0jb6]HŽ je uvijek bio svojevrsni predvodnik, čak i za doba Juge. On je prvi uspostavio brzinu od 160 km/h na svojoj mreži još od početka 80-ih, koju je održao do danas. Končareva "Brena" je bila i ostala ponos hrvatske industrije, a tradiciju nastavljaju novi niskopodni Končarevi vlakovi, u velikom udjelu proizvod domaće pameti i domaćih ruku. Da se razumijemo, nisu savršeni, ali smatram da je bolje proizvoditi domaće nego uvoziti. Do sad su se u eksploataciji pokazali sasvim adekvatni.
Što se infrastrukture tiče, ostvaruju se veliki pomaci na bolje. I što je posebice pohvalno, nekoliko velikih projekata osiguralo je 85% bespovratnih EU sredstava, s još mnogo takvih projekata u pripremi.
Istina da obnova i unaprijeđenje ide sporije jer je dokumentacija za EU projekte komplicirana, ali dugoročno se itekako isplati.
U teretnom prijevozu nastupila je liberalizacija još od stupanja u EU (sredina 2013.), ali tek sad alternativni prijevoznici uzimaju zamah. Tako su sve češći prizor na mreži HŽ-a teretni vlakovi privatnih/stranih operatera, poput RCA, Train Hungary ili PPD/Adria. Što uključuje i mnogo novih lokomotiva na HR prugama, poput Rumunjki, Taurusa, Traxxa ili Vectrona.
Tebe je neko ili dobro slagao ili ti nesto nisi dobro razumeo. Jedine lokomotive za vreme JŽ koje su mogle da razvijaju brzinu od 160km/h su 442(1142 danas na HŽ) i nase 441 podserije 600(cetiri lokomotive). 441-700 imaju reduktore za 140 a sve ostale za 120km/h.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385120#p385120:1efoe6nk je napisao(la):Kolega2357 » 09 May 2016 11:27 pm[/url]":1efoe6nk]
Sto se tice svih vucnih vozila svake elektro lokomotive iz dobija Jugoslavije mogu da idu do 160 km/h. Za Rumunke serije 461 bi mogle ici 200 km/h sa zamenom reduktora.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385122#p385122:2pmshghu je napisao(la):dex87 » Uto Maj 10, 2016 12:37 am[/url]":2pmshghu]Hvala svima
@cybercom odlican snimak, da zaista guzve su pogotovo ujutru, ali nadam se da vredi, opet videcemo hoce li putnici bar u nekoj meri vratiti se na voz, ne znam koliko je realno da to bude nekih 25 min putovanje od Pancevo Vojlovice - Pancevackog mosta po mojoj nekoj proceni.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385153#p385153:20rivvwc je napisao(la):mvbg1 » Tue May 10, 2016 9:16 am[/url]":20rivvwc]Tebe je neko ili dobro slagao ili ti nesto nisi dobro razumeo. Jedine lokomotive za vreme JŽ koje su mogle da razvijaju brzinu od 160km/h su 442(1142 danas na HŽ) i nase 441 podserije 600(cetiri lokomotive). 441-700 imaju reduktore za 140 a sve ostale za 120km/h.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385120#p385120:20rivvwc je napisao(la):Kolega2357 » 09 May 2016 11:27 pm[/url]":20rivvwc]
Sto se tice svih vucnih vozila svake elektro lokomotive iz dobija Jugoslavije mogu da idu do 160 km/h. Za Rumunke serije 461 bi mogle ici 200 km/h sa zamenom reduktora.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385267#p385267:322t9paz je napisao(la):dex87 » Tue May 10, 2016 7:06 pm[/url]":322t9paz]U Srbiji se po defaultu sve radi naopako, prvo se radi pruga pa se onda narucuju nove garniture, a kod nas nekako naopako, prvo garniture pa juri obnovu pruga...
Gde sam ja spomenuo da ne mogu da se zamene reduktori? Samo sam odgovorio na tvoju netačnu konstataciju da su sve lokomotive u bivšoj JŽ mogle da idu 160km/h. I to je to.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385265#p385265:2a5y4hvf je napisao(la):Kolega2357 » 10 May 2016 06:01 pm[/url]":2a5y4hvf]
Razumem sta hoces da kazes ali mi nisi jasan znaci po tvojoj logici ne mogu da se zamene reduktori na vecini lokomotiva za brzine do 160 km/h.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385105#p385105:t9f2enxk je napisao(la):Gedeon » 09 May 2016 09:40 pm[/url]":t9f2enxk]HŽ je uvijek bio svojevrsni predvodnik, čak i za doba Juge. On je prvi uspostavio brzinu od 160 km/h na svojoj mreži još od početka 80-ih, koju je održao do danas. Končareva "Brena" je bila i ostala ponos hrvatske industrije, a tradiciju nastavljaju novi niskopodni Končarevi vlakovi, u velikom udjelu proizvod domaće pameti i domaćih ruku. Da se razumijemo, nisu savršeni, ali smatram da je bolje proizvoditi domaće nego uvoziti. Do sad su se u eksploataciji pokazali sasvim adekvatni.
Što se infrastrukture tiče, ostvaruju se veliki pomaci na bolje. I što je posebice pohvalno, nekoliko velikih projekata osiguralo je 85% bespovratnih EU sredstava, s još mnogo takvih projekata u pripremi.
Istina da obnova i unaprijeđenje ide sporije jer je dokumentacija za EU projekte komplicirana, ali dugoročno se itekako isplati.
U teretnom prijevozu nastupila je liberalizacija još od stupanja u EU (sredina 2013.), ali tek sad alternativni prijevoznici uzimaju zamah. Tako su sve češći prizor na mreži HŽ-a teretni vlakovi privatnih/stranih operatera, poput RCA, Train Hungary ili PPD/Adria. Što uključuje i mnogo novih lokomotiva na HR prugama, poput Rumunjki, Taurusa, Traxxa ili Vectrona.
Hrvatsku danas bi teško mogli postaviti kao pozitivan primer, ne samo železnice,nego i transportne politike uopšte. Do "reformi" po diktatu MMF, bilo je dosta više vozova, naročito međunarodnih. Krajem 2012. se većina međunarodnih linija svela na jedan voz dnevno. Između Beograda i Zagreba od 4 ravnomerno raspoređena polaska, ostao je samo onaj par koji i iz Beograda i Zagreba polazi u 11, jedini par vozova koji moji prijatelji ni iz Zagreba ni iz Beograda nikada nismo koristili ranije. Na jedvite jade je vraćen noćni Beograd - Ljubljana, najpraktičniji prevoz između Srbije i Slovenije. U unutrašnjem saobraćaju, 2-3 vozova ne saobraća subotom nedeljom i praznikom, na nekim prugama ni jedan voz tih dana (na primer, pogranični za Erdut-Bogojevo). U Srbiji, ako ništa, vikendom je dobar saoraćaj vozova, a mnogi vozovi su puniji vikendom nego radnim danom.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385105#p385105:2fz19ban je napisao(la):Gedeon » 09 May 2016 09:40 pm[/url]":2fz19ban]HŽ je uvijek bio svojevrsni predvodnik, čak i za doba Juge. On je prvi uspostavio brzinu od 160 km/h na svojoj mreži još od početka 80-ih, koju je održao do danas. Končareva "Brena" je bila i ostala ponos hrvatske industrije, a tradiciju nastavljaju novi niskopodni Končarevi vlakovi, u velikom udjelu proizvod domaće pameti i domaćih ruku. Da se razumijemo, nisu savršeni, ali smatram da je bolje proizvoditi domaće nego uvoziti. Do sad su se u eksploataciji pokazali sasvim adekvatni.
Što se infrastrukture tiče, ostvaruju se veliki pomaci na bolje. I što je posebice pohvalno, nekoliko velikih projekata osiguralo je 85% bespovratnih EU sredstava, s još mnogo takvih projekata u pripremi.
Istina da obnova i unaprijeđenje ide sporije jer je dokumentacija za EU projekte komplicirana, ali dugoročno se itekako isplati.
U teretnom prijevozu nastupila je liberalizacija još od stupanja u EU (sredina 2013.), ali tek sad alternativni prijevoznici uzimaju zamah. Tako su sve češći prizor na mreži HŽ-a teretni vlakovi privatnih/stranih operatera, poput RCA, Train Hungary ili PPD/Adria. Što uključuje i mnogo novih lokomotiva na HR prugama, poput Rumunjki, Taurusa, Traxxa ili Vectrona.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385427#p385427:2mqfpilr je napisao(la):mvbg1 » Wed May 11, 2016 11:36 am[/url]":2mqfpilr]Gde sam ja spomenuo da ne mogu da se zamene reduktori? Samo sam odgovorio na tvoju netačnu konstataciju da su sve lokomotive u bivšoj JŽ mogle da idu 160km/h. I to je to.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=385265#p385265:2mqfpilr je napisao(la):Kolega2357 » 10 May 2016 06:01 pm[/url]":2mqfpilr]
Razumem sta hoces da kazes ali mi nisi jasan znaci po tvojoj logici ne mogu da se zamene reduktori na vecini lokomotiva za brzine do 160 km/h.
A sto se tiče zamene reduktora ni tu nije baš situacija prosta. Pored reduktora treba tu zameniti još dosta toga. Pa se onda postavlja pitanje isplativosti celog posla. Trenutno je isplativije da Srbija Voz kupi desetak novih elektro lokomotiva za brzine do 200 km/h (TRAXX,VECTRON,ŠKODA 190E)nego da dodatno slupa stotine hiljada evra po lokomotivi za dizanje maksimalne brzine koju realno nećemo još dugo videti ovde.