Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362270#p362270:rg9x55x3 je napisao(la):
Somi303 » Sat Dec 12, 2015 2:35 pm[/url]":rg9x55x3]Добра им је ова насловна са Флиртом како излази из тунела, само је фпс грозан па изгледа као да се мучи и трза..

primeti kako je klip ubrzan, po ljudima i jedva vidljivim kolima na putu iznad

fake it till you make it
 
Jel zna neko koliko traje putovanje od Beograda do Novog Sada ovim novim vozovima? Često sam u Novom Sadu i jos nikad nisam isao vozom zbog raznih prica kako je prljavo i sporo. Busom mi treba oko 1h i 15 min. Ali cena voza i busa je neuporediva, voz je daleko jeftiniji. I jos nesto, da li mogu da biram da idem iskljucivo novim vozom? I jel su svi koji idu za NS novi vozovi ? :)
 
brze nece biti, jeftinije i udobnije hoce. postojala je neka fora da za hiljadu i po uzmes neku kartu (mislim da se zvala srbija plus ali neka ti neko napise tacno) koja ti vazi za pet povratnih putovanja intersitijem koji stize do novog sada za 2 sata (kad budu pustili prokop cenim da ce vreme spasti na sat i 45). idi jednom, probaj :)
 
Ja stvarno imam utisak da većina vas koji pišete na ovoj temi ne koristite voz, nikad. Juče sam putovao, voz ide tačno po redu vožnje. I kako neće biti brže kada sada voz putuje od Glavne do Novog Beograda 15 minuta, a od Prokopa do Novog Beograda treba manje od 5 minuta. Ako si mlađi od 26 godina, a često koristiš voz postoji karta Srbija fleksipas koja košta 1500 din, i važi za putničke i brze vozove, za IC je potrebna doplata, važi za 10 dana vožnje tokom mesec dana.

Ovo je novi red vožnje na relaciji Bg - Ns. Svi vozovi koji nemaju rang su novi regio vozovi. Karta u jednom pravcu je 388 din. I na njima uvek voze novi vozovi.



 
Ok, ovo deluje zanimljivo, pogledaću, verujem da se bas isplati ...svakako bih probao jednom i vozom da odem. Hvala ljudi :)
 
Po meni se isplati posto sam se iznenadio da voznja autobusom traje 1h i 15min uvek bih odvojio 15-20min vise za udobniju voznju. Prebacivanjem na Prokop linija ce biti jos konkurentnija.
 
Ako Prokop povezu bar sa dve frekventne linije. U NS sam od 20ak puta samo jednom isao busom na Fruskogorski maraton jer mi nije odgovarao polazak voza, isla je lasta preko Indjije i na svaku banderu je stajala. Ovo je jedna od retkih relacija da je voznja skoro ista kao bus, a cena bar duplo jeftinija.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Igor":218iuxy5 je napisao(la):
Po meni se isplati posto sam se iznenadio da voznja autobusom traje 1h i 15min uvek bih odvojio 15-20min vise za udobniju voznju. Prebacivanjem na Prokop linija ce biti jos konkurentnija.

Sa prvom recenicom bih se apsolutno slozio, jer nije sve u brzini, pogotovo ako ona cini razliku 15-20 minuta. Zeljeznica treba i moze da bude konkurentnija prije svega udobnoscu a moguce i cijenom.

Ali nisam siguran da prebacivanje saobracaja na Prokop ima nekakv poseban znacaj, jer putovanje ne pocinje i ne zavrsava na zeljeznickim stanicama. Drugim rijecima, treba do stanice doci i sa stanice otici. I u BG i u NS.

Zbog izolovanosti Prokopa ocekujem da ipak jedan znacajan dio putnika izabere autobus, odnosno da opadne broj korisnika zeljeznice.
 
Па ако узмемо у обзир да је најављена сеоба аутобуске на НБГ код истоимене железничке станице, опет ће бити исти избор путницима да ли да иду аутобусом или возом. А по мени веома позитивно биће могућност да воз за Нови Сад крене од Ресника или Раковице што само ту линију чини приступачнију великом броју грађана а опет је ту и БГ воз да доведе путнике са Вуковог споменика и Карађорђевог парка што су станице са значајним бројем путника.
 
Blue Star;129293962 je napisao(la):

http://www.railserbia.net/forum/viewforum.php?f=34


I novi Stadler su unakazili, ali zahvaljujuci dobroj antigrafitnoj zastiti, lako se pere, pa im je posao bio uzaludan. Zvrljotina je uklonjena isti dan. Dobro je da ZS ne dozvoljavaju da novi voz ide u promet pre uklanjanja grafita, tako nemaju priliku da svr****** od srece gledajuci svoje "umetnicko delo". Mozda i odustanu kad vide da im je posao uzaludan. To je izgleda jedini nacin, kad pravna drzava okrece glavu, a novinari ih podrzavaju.

sa ssc
 
na svaciju zalost, moram da se slozim sa riom da ako zivis na savksom vencu, na put do prokopa ti ode pola sata, dok do autobuske stizes za 10 minuta. medjutim, ako zivis u npr belvilu imas stanicu iza coska, ako zivis na vukovom imas beovoz do prokopa etc. sve se svodi na vise puta razmatranu cinjenicu da bi prokop bio savrsen uz ukopavanje pruge u amfiteatru, ali da ne idem previse u off.

#kokos kad sam rekao nece biti brze, mislio sam brze od autobusa. svako bira sta mu najvise odgovara. licno do novog sada idem samo radi turizma i sa drustvom tako da je voz savrsena opcija, cak i cinjenica da duze putuje ne mora biti negativna. ukoliko ides svakog dana, to je sat vremena dnevno duze i par stotina dinara manje, pa odluci da li tvoje vreme toliko kosta :)

#direktor dok se ne ogradi TPS zemun redovno pranje je nazalost jedina opcija, i slazem se sa doticnim, citiranim, da je glavni motiv zvrljaca da vide svoje delo u redovnom saobracaju, bez tog momenta nece ni raditi to sto rade
 
Бољи су него прошли пут :mrgreen:
23619861621_5d462292a7_b.jpg

https://flic.kr/p/BZcXXt
Мала паралела са Немачком :o Јел можете да замислите то! У Немачкој воз вози са графитом!? (иронија)
ЖС од једном и нису толико лоше што се тога тиче :wink:
 
Traženje primera po belom svetu kako bi se opravdale sopstvene simpatije za domaće antisocijalne pokrete i akcije.
Samo zato što i u Švabiji postoji ova socijalna devijacija ne znači da sad treba da sva šinska vozila koja postoje kod nas prekrijemo tim škrabotinama, posebno ova nova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362488#p362488:2cvuchti je napisao(la):
direktor » Sun Dec 13, 2015 11:26 pm[/url]":2cvuchti]
Blue Star;129293962 je napisao(la):
I novi Stadler su unakazili, ali zahvaljujuci dobroj antigrafitnoj zastiti, lako se pere, pa im je posao bio uzaludan. Zvrljotina je uklonjena isti dan. Dobro je da ZS ne dozvoljavaju da novi voz ide u promet pre uklanjanja grafita, tako nemaju priliku da svr****** od srece gledajuci svoje "umetnicko delo". Mozda i odustanu kad vide da im je posao uzaludan. To je izgleda jedini nacin, kad pravna drzava okrece glavu, a novinari ih podrzavaju.

:kk:
pohvala za tekst...da se ne misli da je pohvala za sliku :)

Дошљак":2cvuchti je napisao(la):
Па ако узмемо у обзир да је најављена сеоба аутобуске на НБГ код истоимене железничке станице, опет ће бити исти избор путницима да ли да иду аутобусом или возом. А по мени веома позитивно биће могућност да воз за Нови Сад крене од Ресника или Раковице што само ту линију чини приступачнију великом броју грађана а опет је ту и БГ воз да доведе путнике са Вуковог споменика и Карађорђевог парка што су станице са значајним бројем путника.

Slazem se da bi mogucnost polaska vozova sa Resnika i Rakovice za NS bila dobra, kao i postojanje BG voza kao feedera...ali koliko je to realno?

Kad se sav IC i Regio saobracaj prebaci na Prokop, koliko prostora ce ostati za BG voz? Da li ce BG voz kao feeder biti dovoljan ako se ogranici na pola sata ili sat? Da li ce postojeci kapaciteti biti dovoljni i za IC i za Regio i za gradsku zeljeznicu?

Prvobitno je bilo predvidjeno da feeder za Prokop bude metro a s obzirom da toga nema, a zeljeznicki cvor nije projektovan za gradsku zeljeznicu, onda je upitno sta, kako i kad ce dovoditi putnike sa i na Prokop.
 
Ако тренутно има простора за БГ воз на траси од Новог Београда до Батајнице поред свих путничких али и теретних возова који се крећу том трасом (а то је оптерећенији правац), биће места и када ту трасу продужимо до Прокопа, Раковице и Ресника, а опет избацимо теретњаке у потпуности.
 
Somi303,priznaj koji si:kang, batman,kiki,joks ... ;) :)
 
@Dosljak...
ali racunaj da ce iz pravca Rakovice u dedinjski tunel i u Prokop ulaziti i svi vozovi koji sad idu na Beograd Glavnu.

BG voz je do sada imao prolaz jer je prakticno jedini koristio Prokop. U buducnosti nece biti tako.

Mislim da bi BG voz mogao ostati sa taktom od 15 minuta na dvije ili tri linije kroz Prokop, samo ako sve linije sa sjever i juga terminiraju u Prokopu a to ne bi trebalo biti jer Prokop treba da ima osnovnu prednost u tome sto je prolazna stanica.
 
Izvor RTV:
Ponovo vozom iz Sombora u Osijek

Prvi voz Železnica Srbije na relaciji Sombor- Erdut krenuo je sa železničke stanice u Somboru danas u 13 sati i 12 minuta. Od Erduta putnike preuzimaju Železnice Hrvatske i oni stižu u Osijek u 15.30.

Jutarnjim vozom iz Osijeka do Sombora stigao je Tomislav Hocenski, prvi putnik Hrvatskih železnica koji je došao u Srbiju posle prekida putničkog saobraćaja 1991. godine.

"Hvala Bogu, dočekali smo nakon 24 godine da ponovo možemo vozom doći iz Osijeka u Sombor", rekao nam je Koceljski.

Hrvatski vozovi će saobraćati na relaciji Osijek-Bogojevo -Osijek, a putnička garnitura Srbija vozova na relaciji Sombor-Erdut -Sombor.

"Prvi jutarnji voz iz Osijeka polazi u 6.43 i u Bogojevu je u 7.59. Isti taj voz se vraća u Osijek u 8.20, a u Osijeku je u 9.40", kaže Predrag Polovina, šef putničkog saobraćaja železničke stanice u Subotici.

Cena karte na relaciji Bogojevo-Erdut je 111 dinara, a Sombor-Osijek 481, odnosno 3,9 evra. Ovi polasci omogućavaju putnicima veze oprema Novom Sadu i Subotici.

Vozovi na relaciji Sombor - Osijek saobraćaće svakog radnog dana, dok subotom, nedeljom i praznikom nema polazaka.

Za vreme bivše Jugoslavije na ovoj relaciji je bilo 16 putničkih polazaka dnevno.

http://www.rtv.rs/sr_lat/vojvodina/somb ... 69658.html
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362531#p362531:2rq7d66h je napisao(la):
RioBL » Пон Дец 14, 2015 10:01 am[/url]":2rq7d66h]@Dosljak...
ali racunaj da ce iz pravca Rakovice u dedinjski tunel i u Prokop ulaziti i svi vozovi koji sad idu na Beograd Glavnu.

BG voz je do sada imao prolaz jer je prakticno jedini koristio Prokop. U buducnosti nece biti tako.

Mislim da bi BG voz mogao ostati sa taktom od 15 minuta na dvije ili tri linije kroz Prokop, samo ako sve linije sa sjever i juga terminiraju u Prokopu a to ne bi trebalo biti jer Prokop treba da ima osnovnu prednost u tome sto je prolazna stanica.

Мислим да скоро све станице Београдског чвора имају довољно колосека да се укрштања возова одраде како треба и одржи такт (изузев Тошиног бунара и Земун поља за које предлажем додавање колосека).

JohnnyLee":2rq7d66h je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362527#p362527:2rq7d66h je napisao(la):
mvbg1 » 14 Дец 2015, 09:32[/url]":2rq7d66h]Somi303,priznaj koji si:kang, batman,kiki,joks ... ;) :)

СТУ :)

сту је назив за целу банду графитера (serbian terrorist unit) која се изгледа мењала кроз деценије.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362667#p362667:18w4hxzs je napisao(la):
Дошљак » Mon Dec 14, 2015 11:20 pm[/url]":18w4hxzs]

Мислим да скоро све станице Београдског чвора имају довољно колосека да се укрштања возова одраде како треба и одржи такт (изузев Тошиног бунара и Земун поља за које предлажем додавање колосека).

Pretpostavljam da me nisi najbolje razumio :) .
Ne mislim da je problem u ukrštanju u stanicama već izvan stanica, na pružnim pravcima, mostovima i tunelima. Evo recimo, ovakva šema...



Ako je sad, naprimjer, stanje kao na šemi lijevo, tj pravac NBG-Glavna koristi 5 vozova na sat i pravac Rakovica-Glavna takođe 5 vozova na sat, oddnosno ukupno 10 vozova na sat prođe kroz Beograd Glavnu. (naprimjer. ne znam tačne podatke).

Sad se postavlja pitanje. Šta se dešava izbacivanjem Beograd Glavne i uvođenjem Prokopa?

To znači da će sad svih tih 10 vozova proći kroz Prokop, ALI, pošto je stanica prolazna ti vozovi "mogu" prolaziti kroz stanicu i nastavljati dalje. U tom slučaju, dionicama prema NBG i Rakovici neće više prolaziti 5 vozova na sat već 10! Naravno uz uslov da nijedan od tih vozova ne završava putovanje u Prokopu. To je onda povećanje iskorištenosti 100% Da li infrastruktura to može podnijeti?

Kad se tome dodaju i linije BG voza, koje do sada nisu išle na Beograd Glavnu već kroz Prokop prema Pančevu, onda će se saobraćaj na prilazima Prokopu još više povećati. Pogotov ako imamo na umu da BG voz treba da ima 4 voza po liniji na svaki sat u jednom smjeru!

Tačno je da će se izbacivanjem teretnog saobraćaja osloboditi nešto prostora ali da li dovoljno?

Bojim se da su samo dvije opcije moguće:
1. da Prokop postane terminus za veliki broj linija (samo u teoriji)
2. da se smanji takt BG voza (praktično lako moguće)

Naravno postoji u teoriji i opcija da se zadrži Beograd Glavna kao terminus :roll:
 
Vrh