Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Увек ће моћи путнички воз да сачека нпр. на станици НБГ да прво прође БГ воз том трасом.
 
Inter regio:Valjevo-Prokop-Novi Sad?
Neko mišljenje o tome.
 
Kao i svaki sličan, ako može da ide normalnom brzinom, zašto da ne.
 
Pa interesante predlog svakako.

Isto tako bi trebalo da postoje inter regio vozovi:
Smederevo-Novi sad
Zrenjanin-Valjevo
Sabac-Vrsac
 
сада би путнички Нови Сад-Ваљево путовао 3:27, неки убрзани (регио) око 3-3:15 , зависи на колико би станица стајао. а требало би 8 гарнитура у саобраћају, тако да, мислим да би могао он да се уведе
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362705#p362705:j640bngm je napisao(la):
RioBL » 15 Dec 2015 11:43[/url]":j640bngm]

...Pogotov ako imamo na umu da BG voz treba da ima 4 voza po liniji na svaki sat u jednom smjeru!

Tačno je da će se izbacivanjem teretnog saobraćaja osloboditi nešto prostora ali da li dovoljno?

Bojim se da su samo dvije opcije moguće:
1. da Prokop postane terminus za veliki broj linija (samo u teoriji)
2. da se smanji takt BG voza (praktično lako moguće)

Naravno postoji u teoriji i opcija da se zadrži Beograd Glavna kao terminus :roll:


RioBL, BG voz na 15 minuta saobraća samo za vreme špica, ujutru i poslepodne. Izvan tog vremena je na 30 minuta.
 
...и такав систем 15-30 минута је испод свих визија, па чак и оних ЦИП-ових ограничених идеја, типа "Спаја три краја". Чак и тада су предвидели Нова Пазова - Панчево на 15 минута, Панчево - Ресник на 30 минута и Нова Пазова - Ресник на 30 минута, што дође 6 пари возова на сат.

Млади школовани ентузијасти из Удружења љубитеља железнице су препознали чак 8 праваца за развој градско-приградских железница до 20-30 км од историјског центра Београда, са интервалима 15 минута или мање. Услов еколошки, економски, енергетски, соционално, функционално, урбанистички одрживе политике је да из сваког од тих праваца постоји једна таква линија са најмање једном тачком додира са Кругом двојке...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362841#p362841:2uteii1a je napisao(la):
tragac » 15 Dec 2015 11:53 pm[/url]":2uteii1a]Koliki je trošak neophodan da se postignu velike brzine na celoj budućoj trasi bg voza?
Šta podrazumevaš pod velike brzine?
 
@mvbg1 Ja cu u saljivom tonu da postavim pitanje sta ti podrazumevas pod velike brzine :p
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362840#p362840:1thuqo0q je napisao(la):
Roninmax » Уто Дец 15, 2015 11:51 pm[/url]":1thuqo0q]Cao svima,

Voleo bih da pogledate moj predlog za redizajn Zeleznica Srbija koji sam radio pre par meseci.
Projekat mozete pogledati na linku: https://www.behance.net/gallery/2767867 ... s-(Concept)

Unapred zahvalan

Леп предлог, само се плашим да у ЖС питање брендирања сматрају завршеним, иако смо поред јако немаштовитог имена фирми (Србија воз, Србија карго некако и да прође) добили још немаштовитије и слободно ћу рећи очајне дизајне логоа тих нових предузећа у оквиру ЖС.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362826#p362826:3r7iuh7d je napisao(la):
JohnnyLee » 15 Dec 2015 10:24 pm[/url]":3r7iuh7d]сада би путнички Нови Сад-Ваљево путовао 3:27, неки убрзани (регио) око 3-3:15 , зависи на колико би станица стајао. а требало би 8 гарнитура у саобраћају, тако да, мислим да би могао он да се уведе

Sada to nema svrhe uvoditi jer će skori remont pruge od Resnika ka Valjevu da prekine ideju pre no što zaživi, ali posle toga i posle završetka Žeželjevog mosta bi valjda i taj ubrzani mogao da stigne za jedno dva ipo sata..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362840#p362840:5mlt24ay je napisao(la):
Roninmax » Tue Dec 15, 2015 11:51 pm[/url]":5mlt24ay]Cao svima,

Voleo bih da pogledate moj predlog za redizajn Zeleznica Srbija koji sam radio pre par meseci.
Projekat mozete pogledati na linku: https://www.behance.net/gallery/2767867 ... s-(Concept)

Unapred zahvalan

zaista se nadam da ce se u jednom trenutku za ZS desiti isto sto se desilo sa JATom tj da ce se iz bilo kog razloga probuditi pr sluzba firme. kad se to desi i budu pogledali predloge i nezavisnih dizajnera, starije predloge okacene na internet poput ovog, navijacu za tebe. ovo je zaista odlicno. sve pohvale i plusic
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362840#p362840:176dwqvg je napisao(la):
Roninmax » Tue Dec 15, 2015 11:51 pm[/url]":176dwqvg]

Voleo bih da pogledate moj predlog za redizajn Zeleznica Srbija koji sam radio pre par meseci.
Projekat mozete pogledati na linku: https://www.behance.net/gallery/2767867 ... s-(Concept)

Pohvala i od mene pre svega za trud i prezentaciju rjesenja. I sam dizajn je vrlo dobar.
:kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362843#p362843:30agxrd7 je napisao(la):
mvbg1 » Wed Dec 16, 2015 12:10 am[/url]":30agxrd7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362841#p362841:30agxrd7 je napisao(la):
tragac » 15 Dec 2015 11:53 pm[/url]":30agxrd7]Koliki je trošak neophodan da se postignu velike brzine na celoj budućoj trasi bg voza?
Šta podrazumevaš pod velike brzine?

Igor":30agxrd7 je napisao(la):
@mvbg1 Ja cu u saljivom tonu da postavim pitanje sta ti podrazumevas pod velike brzine :p

Ja koliko znam, BG voz bi trebao biti najsporiji u sistemu jer je rijec o vozu koji bi se kretao na najkracim udaljenostima i stajao na svim stanicama.
Regionalni vozovi bi imali duze relacije i stajali bi na manjem broju stanica nego BG voz a samim tim bi trebali biti brzi.
Najbrzi bi trebali biti IC vozovi koji prelaze najduze relacije i imaju najmanji broj stanica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362843#p362843:c0gv8zqq je napisao(la):
mvbg1 » 16 Dec 2015 12:10 am[/url]":c0gv8zqq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362841#p362841:c0gv8zqq je napisao(la):
tragac » 15 Dec 2015 11:53 pm[/url]":c0gv8zqq]Koliki je trošak neophodan da se postignu velike brzine na celoj budućoj trasi bg voza?
Šta podrazumevaš pod velike brzine?
Brzine koje je dobila prva trasa BG Voza na potezu od NBG do Tošinog bunara, nisam siguran da li je 80 ili 100 ili negde izmedju. Da bude unificirano i da skretnice podržavaju te brzine.
 
100 на сат је од НБ до Земуна, а даље до Батајнице је недавно смањено са 100 на 80. Те деонице треба да се модернизују из кинеског кредита, па како буде (надам се да ће остати 100, јер се са 120 ипак мало смањује капацитет пруге, а ту нам треба веома велики капацитет, јер немамо четири колосека).

У Србији не користимо скретнице за тако велике брзине - требало је код Ветеринарског факултета да буде за 80 км/сат, али је уместо тога направљено стајалиште (за које не би било простора, да нису планиране такве скретнице). На прузи за Панчево која се управо ради, колико знам, уграђују се скретнице за 50 км/сат.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362840#p362840:3mqxcffy je napisao(la):
Roninmax » 15 Дец 2015, 23:51[/url]":3mqxcffy]Cao svima,

Voleo bih da pogledate moj predlog za redizajn Zeleznica Srbija koji sam radio pre par meseci.
Projekat mozete pogledati na linku: https://www.behance.net/gallery/2767867 ... s-(Concept)

Unapred zahvalan

лого и не нешто (лепши ми је овај), али ми је колор шема вагона и ентеријера супер
 
Добра вест- 666-001 спремна за употребу :) :kk:

Лоша вест - "лого" "Србија воза" је заживео и на локомотивама :( И по мени изгледа очајно, слово В у пилули. :violina:

слика са Фб страние Љубитељи Железнице Србије.
 
Logo izgleda odvratno i sto nema logoa zs holdinga tj dosadasnjeg logoa takodje
 
Да има памети, само на композицијама Плавог воза. А за остали саобраћај да се оспособе остале локомотиве што пропадају.
 
Da li Plavi voz, Romantika i Šargan pripadaju Srbija vozu?
Ako PV ne pripada, otprilike ide na deonice gde idu klase a nema struje, dakle Niš-Dimitrovgrad i Niš-Bar u sezoni. Na šta je "Maršalka" spala u tom slučaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=363063#p363063:3llsz4pg je napisao(la):
Дошљак » 17 Dec 2015 08:38 am[/url]":3llsz4pg]Да има памети, само на композицијама Плавог воза. А за остали саобраћај да се оспособе остале локомотиве што пропадају.
Oво су наше најснажније дизел локомотиве. Итекако су важне за теретне возове где су успони јаки, а нема електрификације (Источна Србија), докле год не набавимо нешто боље.
 
Vrh