Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ne direktore, putničke vozove prema Šidu i Novom Sadu voze stare RVR garniture. ICS za Suboticu i Prijepolje radi Flirt.
 
mogli bi da uvedu wifi u taj Regio ako žele da i dalje budu konkurentni sa autobusima. Busevi su mahom udobniji i često brži, glavni razlog što su ljudi putovali vozom je cena a sad se i to gubi. Flirt jeste ogroman korak napred ali ne opravdava toliki skok cene.
 
Ovo podizanje cena nakon kratkog vremena ubacivanja Stadlera je cist damping od strane Zeleznica Srbija.
 
Aко разјуре путнике већом ценом која није конкурентна аутобусу, неће се никад отплатити.
 
Citiraću Đorđa Čvarkova dvaput: Pa to sve preko mojih leđi? i drugo, Ko je to svojom konjskom glavom smislio?

Koliko polazaka ima za NS pitanje je da li će putnički uopšte ostati. Trenutno stanje je da najsporiji IC (od 3 polaska) sporiji od najbržeg putničkog, a razlika između najbržeg IC i najsporijeg putničkog je 27 minuta. Cena putničkog u jednom pravcu je 288 din, IC 430 din, a regio bi bio 388 din. Što je jednako ceni za putovanje brzim vozom, odnosno međunardnim, koji i jeste najbrži na relaciji do NS.

Bilo je već najave dizanja cena za oko 30% (čak su spominjali i staničnu uslugu) tako da to nam je to..
 
Naravno da malo treba da podignu cene, ali uvodjenje ovih gluposti je bas promasaj. Jedino da voz nigde ne stane do NS al opet onda nece ici ispod 70 minuta.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ја мислим да нема основа за подизање цене. Тим кораком могу само да угасе већину праваца који се одржавају само захваљујући цени.
 
Evo nečega što je trebalo uraditi pre podizanja cena i uvođenja nove kategorije vozova.

"Infrastruktura železnice Srbije" i ruska kompanija "RŽD Internešnl" potpisale ugovor o rekonstrukciji 77 kilometara deonice Resnik - Valjevo na barskoj pruzi


Početak radova planiran je za mart 2016.godine, a završetak se očekuje za 14 meseci. Radovi će se izvoditi u dve faze. U prvoj fazi predviđa se rekonstrukcija deonice Vreoci – Valjevo, čiji se završetak planira do početka letnje turističke sezone, 10. juna.2016. godine. U drugoj fazi izvodiće se radovi na deonici Resnik – Vreoci, čiji se početak planira nakon završetka letnje turističke sezone, u septembru 2016.godine. Planirani rok završetka Faze 2 je početak drugog kvartala 2017. godine.
Remontom ove deonice postići će se povećanje bezbednosti, brzine i skraćenje vremena putovanja vozova kao i povećanje propusne moći pruge.
Nakon rekonstrukcije ove deonice barske pruge, putovanje između Resnika i Valjeva umesto sadašnja 2 sata i 10 minuta trajati 1 sat i 15 minuta.

cela vest: http://www.zeleznicesrbije.com/syst...iewsingle/_params/newsplus_news_id/68679.html

Edit: proradio i sajt http://srbvoz.rs/index.html ali izlgeda, da je ubaciti red vožnje pre nego što stupi na snagu viša matematika jer i dalje nema podataka od 13. decembra na dalje.
 
Sad slušam na Radio Beogradu, po;inje obnova BB pruge, deonica Vreci-Valjevo na proleće, Resnik-Vreoci na jesen, varijanta sa Rusima, vrednost 80 mil EUR. Navodno, kad se završi putovanje od BG do Valjeva biće skraćeno za sat vremena.

Takodje na railserbia forumu vidim da se stidljivo pominju namere o uvozu polovnih putničkih kola.
 
Voz "inter regio": Relacija Beograd l-Novi Sad
Vreme putovanja: 90min
Cena u jednom pravcu:388 din.

Autobus (auto putem): Beograd-Novi Sad
Vreme putovanja:75min
Cena u jednom pravcu:740 din

I sad ne razumem kako će se putnici oterati,barem što se ove relacije tiče. :?
Danas sutra,kada se sve prebaci na Prokop vreme putovanja po sadašnjem stanju pruge i ovim brzinama će biti dodatno smanjeno za 15 minuta.

:kafa:
 
mvbg1, baš to.

Pored ubrzanja zbog Prokopa, biće dodatnog ubrzanja i kad se završi most u NS.

Ako voz i autobus putuju podjednako dugo za iste pare, a voz još ima nekoliko stanica dok autobus ide autoputem, zašto bi neko uopšte putovao autobusom? A cena ne da nije ista, nego je i uz sva poskupljenja poprilično različita.

A koliko god da Stadler nije preudoban, ne znam koji autobus je udobniji od njega.

Što se drugih relacija tiče, pa baš zbog toga nema takvih vozova za npr. Požarevac gde ne bi ni mogli da budu konkurentni, dok će ka zapadnoj Srbiji ionako ubrzo da budu ukinuti zbog remonta, a posle remonta će biti brži od autobusa..
 
Kad se napravi pruga za NS iz ruskog kredita, biće brži i od automobila. A da se bar neki polazak za NS i sada usmeri na Vukov spomenik, odatle bi mogao da konkuriše svakom prevoznom sredstvu izuzev helikoptera.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362011#p362011:g45kvuc6 je napisao(la):
Пантограф » 10 Dec 2015 04:15 pm[/url]":g45kvuc6]Kad se napravi pruga za NS iz ruskog kredita, biće brži i od automobila. A da se bar neki polazak za NS i sada usmeri na Vukov spomenik, odatle bi mogao da konkuriše svakom prevoznom sredstvu izuzev helikoptera.
Eto Pantografe uslova za direktnu liniju Novi Sad-Prokop-Pančevo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361996#p361996:2beqpi14 je napisao(la):
tragac » Thu Dec 10, 2015 3:28 pm[/url]":2beqpi14]Sad slušam na Radio Beogradu, po;inje obnova BB pruge, deonica Vreci-Valjevo na proleće, Resnik-Vreoci na jesen, varijanta sa Rusima, vrednost 80 mil EUR. Navodno, kad se završi putovanje od BG do Valjeva biće skraćeno za sat vremena.

Takodje na railserbia forumu vidim da se stidljivo pominju namere o uvozu polovnih putničkih kola.
Zar ta deonica nije remontovana pre nesto vise od deset godina?
 
Рађен је само неки ремонт критичних тачака.
 
Мислим да је од Словца до Ваљева рађено темељно и да је брзина подигнута на 100. Али то је кратка деоница. Кроз копове је лоша пруга.
 
Kroz kopove je užas, a radjen je i remont oko Barajeva i kroz tunel Bela reka, taj remont je toliko dobro uradjen da je veći deo te deonice danas lagana vožnja. Pod hitno bi trebalo popraviti i rakovičku pruigu koja je 100% lagana vožnja sa 30 kmh ili tu negde.
 
Pretpostavljam da će se na potezu Vreoci-Valjevo raditi remont koloseka izmedju st.Vreoci i Lazarevac gde je sadašnja brzina Vmax 50km/h. Takodje postoji ograničena brzina izmedju Lajkovca i Slovca sa 50 km/h. Ostalo je sve ko knjižici reda vožnje 100km/h.
Što se tiče poteza od Resnika do Vreoca najkriticnija deonica je od st.Slovac do st.Vreoci gde je brzina razocaravajucih 30km/h. Pored toga ostaje da se sredi tunel Bela Reka (celom dužinom je 50km/h) i deo izmedju Velikog Borka do Stepojevca(nekih dva km. sa 50 na sat).
Sve ostalo je po projektovanim brzinama.
 
ima li sanse da objavite tu knjizicu ovde na forumu taman da ucrtam kod sebe i prepravim onu kartu :D ako ne zamisljam pogresno postoji tabela sa deonicama i max brzinom?
 
Svaki mašinovođa poseduje knjižicu reda vožnje za odredjenu prugu. Npr. knjižica 1.1 je za Barsku prugu,9.1 za Nišku, 4.1 za prugu ka Subotici itd...
U svakoj od ovih knjižica se nalaze brojevi vozova za odnosnu prugu gde masinovodje imaju uvid o brzinama na odredjenim deonicama izmedju stanica. Takodje se u njima vidi i brzina preko skretnica u pravac i skretanje,vreme dolaska i polaska u službenim mestima. Pa onda niz drugih obaveštenja koje interesuju masinovodje tokom vožnje voza itd itd...
Na žalost nemam red vožnje u pdf-u da bi ga okačio ovde.
Kolega Rile je u jednom od predhodnih postova prikazao stranicu iz knjižice reda vožnje 4.1
 
Ove regio linije treb produžiti. Umesto šid beograd mohlo bi zagreb-beograd. Umesto beograd-novi sad moglo bi beograd-budimpešta.

Послато са B1-810 уз помоћ Тапатока
 
Milisave, očigledno nisi osetio "udobnost" našeg Flirta. Jedva sam do Lajkovca presedeo (mada je to po važećem tačno 100 minuta), a zamisli do Zagreba, Budimpešte. Voleo bih da železnica kupi dobra polovna kola sa kupeima.
 
Vrh