Рађен је највећи део пруге. Између Лазаревца и Словца је рађено 90-тих, а Словац-Ваљево, и Степојевац-Ресник је рађено 2006-2008. На жалост, на многим деловима су радови рађени очајно. Ка Ваљеву је радила "Балкан градња", а на радове на прузи су послати радници, који су претходно радили радове у парковима. Радници ЗОП су се руком и ногом крстили ко је дошао на пругу.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362028#p362028:1iplh41q je napisao(la):Delija » 10 Dec 2015 06:06 pm[/url]":1iplh41q]Рађен је само неки ремонт критичних тачака.
Ja se izvinjavam što kasno odgovaram an ovu temu o beočinskoj pruzi, ali nisam mogaoda odolim.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=360403#p360403:akfpiovb je napisao(la):panonski » 29 Nov 2015 02:30 pm[/url]":akfpiovb]Pozdrav forumaši, pratim već duže vreme temu, ali nisam se oglašavao.
Iz NS sam, načuo sam neke planove opštine Beočin i razočarao sam se.
U Petrovaradinu (Koridor 10) odvaja se kolosek za Beočin. Pruga je dugačka malo više od 17km i završava se u krugu Beočinske cementare. Sagrađena je 1908., a ne koristi se od 2007. godine zbog dotrajalosti. Postojalo je nekoliko najava njene rekonstrukcije, uglavnom predizbornih, a poslednja najava nove opštinske vlasti je da prugu pretvori u stazu za bicikle.
Uputili su ili će tek uputiti zahtev Železnicama i od njih sve zavisi.
Nadam se da će odgovor Železnica biti negativan jer je ovo pravac koji ima potencijal. Ne samo što pruga ulazi u krug cementare koja je zainteresovana za njenu rekonstrukciju, već što se oko cementare grade industrijske zone, a u blizini je i Luka koja izlazi na Dunav.
Ono što je još interesantnije, gradnjom železničkog mosta i spajanjem pruge u Beočinu i Futogu dobili bi železnički prsten*** namenjen putničkom saobraćaju. Pravac bi sigurno bio rentabilan jer prolazi kroz gusto naseljena mesta, a jedini konkurent je gradski prevoznik iz NS koji papreno naplaćuje svoje usluge. Relacija NS-Beočin je 160 dinara, NS-Futog 135 dinara, a Futog je udaljen od Novog Sada 6km.
***Novi Sad - Petrovaradin - Sremska Kamenica - Beočin - Futog - Novi Sad
Već sam davno napisao, jedva čekam dan kada ćemo imati S-Bahn liniju Pančevo-Beograd-Novi Sad. Samo za takvu linju bi trebalo voz da ide dublje u Novi Sad, ne na postojeću železničku stanicu.mvbg1":akfpiovb je napisao(la):Eto Pantografe uslova za direktnu liniju Novi Sad-Prokop-Pančevo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362011#p362011:akfpiovb je napisao(la):Пантограф » 10 Dec 2015 04:15 pm[/url]":akfpiovb]Kad se napravi pruga za NS iz ruskog kredita, biće brži i od automobila. A da se bar neki polazak za NS i sada usmeri na Vukov spomenik, odatle bi mogao da konkuriše svakom prevoznom sredstvu izuzev helikoptera.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362098#p362098:hsbfh6gr je napisao(la):Siniša » Fri Dec 11, 2015 7:12 am[/url]":hsbfh6gr]
Kao prvo, ukidanje ove pruge bi bio teški zločin, korisna je i za privredu ali i za javni gradski prevoz. Trebalo bi je pod hitno obnoviti i uraditi isto ono što sam predložio za prugu oko Kalemegdana - uvesti za početak DMV za liniju javnog gradskog pevoza Novi Sad - Petrovaradin - Beočin.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362098#p362098:hsbfh6gr je napisao(la):Siniša » Fri Dec 11, 2015 7:12 am[/url]":hsbfh6gr]
Već sam davno napisao, jedva čekam dan kada ćemo imati S-Bahn liniju Pančevo-Beograd-Novi Sad.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362013#p362013:2gxg1pma je napisao(la):mvbg1 » 10 Дец 2015, 16:22[/url]":2gxg1pma]Eto Pantografe uslova za direktnu liniju Novi Sad-Prokop-Pančevo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362011#p362011:2gxg1pma je napisao(la):Пантограф » 10 Dec 2015 04:15 pm[/url]":2gxg1pma]Kad se napravi pruga za NS iz ruskog kredita, biće brži i od automobila. A da se bar neki polazak za NS i sada usmeri na Vukov spomenik, odatle bi mogao da konkuriše svakom prevoznom sredstvu izuzev helikoptera.
Ne može se skrenuti iz Beograda za Smederevo, moraš presedati u Maloj Krsni.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362109#p362109:36uhnv5r je napisao(la):arapski investitor » 11 Dec 2015 09:02 am[/url]":36uhnv5r]rio postoji pruga bg smederevo
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362102#p362102:cfjrru1u je napisao(la):JohnnyLee » 11 Dec 2015 09:12 am[/url]":cfjrru1u][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362013#p362013:cfjrru1u je napisao(la):mvbg1 » 10 Дец 2015, 16:22[/url]":cfjrru1u]Eto Pantografe uslova za direktnu liniju Novi Sad-Prokop-Pančevo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362011#p362011:cfjrru1u je napisao(la):Пантограф » 10 Dec 2015 04:15 pm[/url]":cfjrru1u]Kad se napravi pruga za NS iz ruskog kredita, biće brži i od automobila. A da se bar neki polazak za NS i sada usmeri na Vukov spomenik, odatle bi mogao da konkuriše svakom prevoznom sredstvu izuzev helikoptera.
мрзи ме да тражим ББ Жлезнице (на овој је теми), где је баш предложена линија Нови Сад-Панчево на сваких сат времена
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362109#p362109:1tljnbv7 je napisao(la):arapski investitor » Fri Dec 11, 2015 10:02 am[/url]":1tljnbv7]rio postoji pruga bg smederevo, uskoro i dvokolosecna 120 bg pancevo, mislim da smederevo pancevo nikome nije ni u prvih 10 prioriteta