Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Meni je railjet vrhunski za te regionalne rute, koliko li to kosta?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Изгледа ускоро почињу да стижу нови 711 :D
 
Да ли ће бити нека промоција или ће одмах да их распореде широм Србије?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362028#p362028:1iplh41q je napisao(la):
Delija » 10 Dec 2015 06:06 pm[/url]":1iplh41q]Рађен је само неки ремонт критичних тачака.
Рађен је највећи део пруге. Између Лазаревца и Словца је рађено 90-тих, а Словац-Ваљево, и Степојевац-Ресник је рађено 2006-2008. На жалост, на многим деловима су радови рађени очајно. Ка Ваљеву је радила "Балкан градња", а на радове на прузи су послати радници, који су претходно радили радове у парковима. Радници ЗОП су се руком и ногом крстили ко је дошао на пругу.

На већини рађених деоница не треба капитални ремонт, јер релативно нове шине, прагови и колосечни прибор штеде 60%-70% трошкова у односу на капитални ремонт. Можда је ово био трик да се извуку делови доста новог колосека за крпеж неких важних пруга, али не постоји званичан извор који би то потврдио.
- Велика питање је да ли ће се реконструисати међустанице?
- Да ли ће се од Степојевца до Лазаревца градити нова пруга према западу, због планова ширења копова?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=360403#p360403:akfpiovb je napisao(la):
panonski » 29 Nov 2015 02:30 pm[/url]":akfpiovb]Pozdrav forumaši, pratim već duže vreme temu, ali nisam se oglašavao.

Iz NS sam, načuo sam neke planove opštine Beočin i razočarao sam se.



U Petrovaradinu (Koridor 10) odvaja se kolosek za Beočin. Pruga je dugačka malo više od 17km i završava se u krugu Beočinske cementare. Sagrađena je 1908., a ne koristi se od 2007. godine zbog dotrajalosti. Postojalo je nekoliko najava njene rekonstrukcije, uglavnom predizbornih, a poslednja najava nove opštinske vlasti je da prugu pretvori u stazu za bicikle.
Uputili su ili će tek uputiti zahtev Železnicama i od njih sve zavisi.

Nadam se da će odgovor Železnica biti negativan jer je ovo pravac koji ima potencijal. Ne samo što pruga ulazi u krug cementare koja je zainteresovana za njenu rekonstrukciju, već što se oko cementare grade industrijske zone, a u blizini je i Luka koja izlazi na Dunav.

Ono što je još interesantnije, gradnjom železničkog mosta i spajanjem pruge u Beočinu i Futogu dobili bi železnički prsten*** namenjen putničkom saobraćaju. Pravac bi sigurno bio rentabilan jer prolazi kroz gusto naseljena mesta, a jedini konkurent je gradski prevoznik iz NS koji papreno naplaćuje svoje usluge. Relacija NS-Beočin je 160 dinara, NS-Futog 135 dinara, a Futog je udaljen od Novog Sada 6km.

***Novi Sad - Petrovaradin - Sremska Kamenica - Beočin - Futog - Novi Sad
Ja se izvinjavam što kasno odgovaram an ovu temu o beočinskoj pruzi, ali nisam mogaoda odolim.
Kao prvo, ukidanje ove pruge bi bio teški zločin, korisna je i za privredu ali i za javni gradski prevoz. Trebalo bi je pod hitno obnoviti i uraditi isto ono što sam predložio za prugu oko Kalemegdana - uvesti za početak DMV za liniju javnog gradskog pevoza Novi Sad - Petrovaradin - Beočin. Kasnije elektrificirati i spojiti sa prugom kroz Most Slobode i Bulevar Oslobođenja sa centrom. Ioanko je tu predivđeno lanom da ide jednog dana tramvaj. Tako bi se mogle dobiti dve tram-train linije Centar NS-Petrovaradin i Centar NS-Beočin.
Izvinjavam se, možda je ovo OT, ako moderator misli da treba prebaciti negde drugde, neka prebaci.

mvbg1":akfpiovb je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362011#p362011:akfpiovb je napisao(la):
Пантограф » 10 Dec 2015 04:15 pm[/url]":akfpiovb]Kad se napravi pruga za NS iz ruskog kredita, biće brži i od automobila. A da se bar neki polazak za NS i sada usmeri na Vukov spomenik, odatle bi mogao da konkuriše svakom prevoznom sredstvu izuzev helikoptera.
Eto Pantografe uslova za direktnu liniju Novi Sad-Prokop-Pančevo.
Već sam davno napisao, jedva čekam dan kada ćemo imati S-Bahn liniju Pančevo-Beograd-Novi Sad. Samo za takvu linju bi trebalo voz da ide dublje u Novi Sad, ne na postojeću železničku stanicu.
Ali sve su ovo puste želje što sam napisao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362098#p362098:hsbfh6gr je napisao(la):
Siniša » Fri Dec 11, 2015 7:12 am[/url]":hsbfh6gr]
Kao prvo, ukidanje ove pruge bi bio teški zločin, korisna je i za privredu ali i za javni gradski prevoz. Trebalo bi je pod hitno obnoviti i uraditi isto ono što sam predložio za prugu oko Kalemegdana - uvesti za početak DMV za liniju javnog gradskog pevoza Novi Sad - Petrovaradin - Beočin.

:kk:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362098#p362098:hsbfh6gr je napisao(la):
Siniša » Fri Dec 11, 2015 7:12 am[/url]":hsbfh6gr]
Već sam davno napisao, jedva čekam dan kada ćemo imati S-Bahn liniju Pančevo-Beograd-Novi Sad.

Samo sto bih ja liniju jos produzio od Panceva prema Smederevu. Dobila bi se linija Smederevo - Novi Sad u duzini od oko 130km a dobila bi se i nova veza Beograda sa centralnom i juznom Srbijom. Preko Smedereva, Panceva i vracarskog tunela.
(naravno, prvo izgraditi prugu Pancevo- Smederevo i most kod Smedereva :D )
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362013#p362013:2gxg1pma je napisao(la):
mvbg1 » 10 Дец 2015, 16:22[/url]":2gxg1pma]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362011#p362011:2gxg1pma je napisao(la):
Пантограф » 10 Dec 2015 04:15 pm[/url]":2gxg1pma]Kad se napravi pruga za NS iz ruskog kredita, biće brži i od automobila. A da se bar neki polazak za NS i sada usmeri na Vukov spomenik, odatle bi mogao da konkuriše svakom prevoznom sredstvu izuzev helikoptera.
Eto Pantografe uslova za direktnu liniju Novi Sad-Prokop-Pančevo.

мрзи ме да тражим ББ Жлезнице (на овој је теми), где је баш предложена линија Нови Сад-Панчево на сваких сат времена
 
Po meni bi bilo bolje ili čak prioritetnije da su radili deonice od Valjeva do Požege ili od Užica do granice sa CG.
 
rio postoji pruga bg smederevo, uskoro i dvokolosecna 120 bg pancevo, mislim da smederevo pancevo nikome nije ni u prvih 10 prioriteta
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362109#p362109:36uhnv5r je napisao(la):
arapski investitor » 11 Dec 2015 09:02 am[/url]":36uhnv5r]rio postoji pruga bg smederevo
Ne može se skrenuti iz Beograda za Smederevo, moraš presedati u Maloj Krsni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362102#p362102:cfjrru1u je napisao(la):
JohnnyLee » 11 Dec 2015 09:12 am[/url]":cfjrru1u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362013#p362013:cfjrru1u je napisao(la):
mvbg1 » 10 Дец 2015, 16:22[/url]":cfjrru1u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362011#p362011:cfjrru1u je napisao(la):
Пантограф » 10 Dec 2015 04:15 pm[/url]":cfjrru1u]Kad se napravi pruga za NS iz ruskog kredita, biće brži i od automobila. A da se bar neki polazak za NS i sada usmeri na Vukov spomenik, odatle bi mogao da konkuriše svakom prevoznom sredstvu izuzev helikoptera.
Eto Pantografe uslova za direktnu liniju Novi Sad-Prokop-Pančevo.

мрзи ме да тражим ББ Жлезнице (на овој је теми), где је баш предложена линија Нови Сад-Панчево на сваких сат времена


Труби УЉЖ о томе одавно.

Ја имам још нешто у виду. Планираним директним повезивањем Новог Сада и Зрењанина преко Жабља (недостаје око 30 км пруге) и реконструкцијом пруге Панчево - Зрењанин (просторним планом предвиђен и дупли колосек), отвара се могућност за кружну линију Београд - Стара Пазова - Нови Сад - Зрењанин - Панчево - Београд.
Е, то би био врх.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362109#p362109:1tljnbv7 je napisao(la):
arapski investitor » Fri Dec 11, 2015 10:02 am[/url]":1tljnbv7]rio postoji pruga bg smederevo, uskoro i dvokolosecna 120 bg pancevo, mislim da smederevo pancevo nikome nije ni u prvih 10 prioriteta

Ne znam na kom je mjestu po prioritetu ali ja tu prugu Beograd-Pancevo-Smederevo ne bih tako lako odbacio.

Sve veze Beograda sa centralnom i juznom Srbijom i dalje na Balkan vode preko jedne pruge kroz Rakovicu a kad otvore Prokop za saobracaj onda ce vjerovatno sav taj saobracaj biti preusmjeren kroz dedinjski tunel koji, onda, sa svoja dva kolosjeka postaje usko grlo ne samo beogradskog cvora vec i sveukupne srpske zeljeznice. Da bi se izbjegli ovi problemi moguca su dva rjsenja:
(A) prosiriti dionicu Rakovica-Topcider na 4 kolosjeka i ostaviti dio saobracaja prema terminusu Sajam (ako Bog da, Beograd Glavna)
(B) izgraditi dodatni pravac

Za ovaj dodatni pravac, najizgledniji mi se cini upravo pomenuti Pancevo - Smederevo.
Na taj nacin bi se dio "juznog" saobracaja mogao odvijati preko Smedereva i Panceva za Beograd i dalje na sjever.

S obzirom da se namjerava graditi obilaznica za teretni saobracaj preko Vince i pruga Pancevo - Starcevo onda bi od Starceva trebalo napraviti rasputnicu i prugu do 20-ak km udaljenog Smedereva kroz ravan i slabo naseljen kraj. Dakle izgradnja ne bi bila skupa ni zahtjevna. Jedina velika ivesticija u tom produzenju bi bio most preko Dunava kod Smedreva.
 
Rio , jel si popio neku vise, ovako rano? ;)

Pancevo - istocno od Bgd
Obrenovac - zapadno od Bgd

Nesto si pobrkao, ili ja nisam dobro razumeo... :D
 
Da, da,...hoce to kad se pije i pise na forumu :)
Hvala na ispravci Laki. Evo imas i jedan plusic od mene. Na dva mjesta sam napisao Obrenovac a trebalo je Smederevo, naravno. Evo popravio sam.
 
Sajt uradjen za nekoliko sati. Dizajnerska ideja nije loša, ali red vožnje su samo embedovali sa sajta Železnice, a sve ostale invo su takodje c/p odatle. Ne vidim da spominju mogućnost online kupovine karata, niti da se bicikl može uneti u Flirt, a pominje se da može u 711.
 
Rezervisanje =Rezervacija koji su to genjalci saj pun tudjih fotografija i unutrasnjosti tudjih vozova sramota
 
Da ucinilo mi se da sam fotke vidjao na forumu i na fb udruzenja ljubitelja zeleznice i sl stranicama
 
Добра им је ова насловна са Флиртом како излази из тунела, само је фпс грозан па изгледа као да се мучи и трза..
 
Vrh