Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Због тога као и због тога што полубраник приликом проласка теретног воза није био спуштен овде ме је пре неколико година делило пола метра од смрти.
Да нисам стао на прелазу без обзира што је полубраник био подигнут, нешто што велика већина возача нажалост не ради, данас се не би дружили.
Moram da te pitam.
Zbog čega bi izgubio glavu na prelazu kojem polubranik nije spušten?
PS. Sve pohvale za postupanje po onome što nalaže vertikalna signalizacija pored puta. 👍
 
Није био спуштен у тренутку проласка теретног воза, стао сам на пола метра од локомотиве јер је прегледност са десне стране ужасно лоша.
Наравно, постоји знак, то што доста људи не обраћа пажњу ни на светлосну сигнализацију а камоли на знак је прича за себе.
 
Није био спуштен у тренутку проласка теретног воза, стао сам на пола метра од локомотиве јер је прегледност са десне стране ужасно лоша.
Наравно, постоји знак, то што доста људи не обраћа пажњу ни на светлосну сигнализацију а камоли на знак је прича за себе.
Voz nije stao ispred prelaza,već je bez zaustavljanja prešao preko njega?
To pitam iz razloga zato što ako je prelaz u kvaru,gubitak života vozača drumskih vozila i njihovih saputnika je gotovo nemoguć.
 
Poslednja izmena:
Да.
Знам за ту процедуру али дешавају се и овакве ситуације.
По брзини кретања очигледно је да се воз није зауставио испред прелаза.
Upravo zbog ovakvih idiota sam i napomenuo da je "gotovo nemoguće".
Ovo se zove
"teško ugrožavanje bezbednosti u železničkom saobraćaju" i ovakvi slučajevi se MORAJU prijaviti kako bi se adekvatno sankcionisali.
Zato je i veoma bitno da se vozači drumskih vozila pridržavaju vertikalne signalizacije prilikom nailaska na pružne prelaze. Jer iako su ovakvi slučajevi izuzetno izuzetno retki ipak su mogući pa je oprez kod ukrštavanja pruge i puta u nivou neophodan.
 
Апсолутно.
Проблем је што већина возача подразумева да је прелаз обезбеђен и исправан када види бранике или полубранике и игнорише знакове што је, наравно, погрешно.
По мом мишљењу бахатост и незнање возача је њихов проблем али постоји и објективан проблем прегледности доброг дела прелаза.
Укрштања под оштрим угловима, високо растиње у појасу пруге, објекти...
 
1000002755.jpg

Nije infrastruktura toliko ali jel normalno da se vrata skoro otvore ? Znam da se dešava često od početka da kada skreće blago od tošinog ka nbg da se čuje onako baš glasno kod vrata (na jedno pola puta) ali sada stojim ovde i nisam baš gledao u vrata ali 90% kao da su se otvorila i zatvorila u sekundi (periferno sam video) dok je vozao išao jedno 80km/h, tačnije onako da su se otvorila i da ih je vakuum momentalno zatvorio

dakle ovo je strana što se ne otvara sa Tošinog već na devetom koloseku
 
Vrh