Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Još par fantastičnih fotki
190442347296a341ff781o.jpg

1920429122698e842ff80o.jpg

19042749450204fc4f904o.jpg

19230383095cdd2ec2abdo.jpg

http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 8&page=493
 
Na stranu i na nasu aljkavost,privredu i bedu i dalje je kao sise na piletu,ne lozite se.Tuga kako ovom narodu malo treba za srecu

U atini ima vec dugo i taj metro koji mi sanjamo vekovima a narednog meseca tesko da ce neko tamo podici platu,jedino u krompirima mozda.

Jedino nas ta lepa priroda jos nije izdala
 
Вожд":1rk5m483 je napisao(la):
Novi voz čist, brz, tačan
24. jun 2015.

"Železnice Srbije" pustile u saobraćaj "Štadlerov" voz na relaciji Beograd - Novi Sad. Prva nova elektromotorna garnitura na srpskim prugama još od davne 1981. godine

Fotografije Zorana Jovanovića

http://www.novosti.rs/dodatni_sadrzaj/f ... eryId=2601
Kondukteri podshishani,panduri obrijani,mashinovodje zakopchane a na pauzi svi na pashtetu i leba a sve sami emigranti u flirtu u wc-u peru gace i charape do subotice,eventualno po neki ljubitelj zeleznica sa kartom u jednom smeru se isprsio da malo uziva pa nazad u bg onim nasim starim.Eeeee SRBIJO
 
@ZvezdaracMare
Ajmo malo pozitive! Nije sve tako crno

U zadnje 2 godine je zeleznica napredovala vise nego u poslednjih 20 godina:
17 novih Stadlera
treba jos 4 da stigne
12 DMV Metrovagonmash
treba da stigne jos 27 komada

To je ukupno 60 novih vozova!

Trenutno se modernizuju deonice na cak 3 pravca!
Grade se novi peroni na stanicama.
Prokop se nastavlja

U najavi:
Ocekuje se uskoro obnova pruge Beograd Bar
Od ruskog kredita ce Beograd Novi Sad biti celom duzinom dvokolosecna pruga.
Najavljena prva pruga za brzine od 200 km/sat do Subotice za koju imamo ozbiljnog kreditora, kineza.
Kupovina 8 visesistemskih lokomotiva i obnova 16 postojecih.

Malo li je?
Ja sam sasvim zadovoljan ovim tempom modernizacije kad znamo da nam zeleznica stoji u mestu decenijama.
 
Išao sam za vikend valjevskom beovozom do Lajkovca i vratio se danas. Nije Flirt (još uvek) ali je voz uglavnom čist, osoblje uredno i ljubazno, a voz JAPANSKI tačan. Jedini utisak kvare lagane vožnje izmedju Nenadovca i Barajeva, kod TEK u Crljenima i naravno kroz Rakovicu i Resnik. Sve ostalo je dobro i vidi se ta neka pozitivna promena, čak i bez Flirta. . Inače da se vratim na ovu japansku tačnost, izgleda da je železnica na dobrom putu da reši probleme kašnjenja jer čak i vozovi iz Bara npr često putuju sa manje od 10 min zakašnjenja.
 
јесте, а зато 541 из Суботице касни данас 4 сата. а 2122 из Пријепоља 28 минута
 
слажем се да у домаћем саобраћају треба користити само МВ

едит:
елем, Железнице у контрасмеру ММФ-у

Ово јавно предузеће од данас неће пословати у четири одвојене целине, јер се чека формална одлука владе
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hA5Un6XN5hA[/youtube]
Работа “Velaro RUS” ("Сапсан") и его производство
http://www.youtube.com/watch?v=hA5Un6XN5hA



Зар ни један српски шраф или српском руком завијен шраф ни на ДМВ 711 ни на ЕМВ 413/417..?
 
наравно да није, јер смо тако у могућности. па ми нисмо Руси да условљавамо куповину возова склапањем или израдом неких делова у Русији
 
Србија воз? Боже спаси нас. Шта мислите, које од ова четири ће прво да приватизују?
 
Somi303":jbh5ro22 je napisao(la):
Србија воз? Боже спаси нас. Шта мислите, које од ова четири ће прво да приватизују?
Питање је које од те четири ће прва да се угаси. Апсолутно нигде у свету се овакав начин реструктуирања није показао успешним а тамо где су железнице расцпекане данас се поново спајају као нпр у Француској. Цела поента је да се то све распрода а да инфраструктуру коју смо сами вековима развијали и за коју се данас дебело задужујемо да је доведемо у пристојно стање користе стране фирме без икакве озбиљне накнаде.
 
У принципу исто нам дође било да оде у стечај или се приватизује. Долазак дб-а и обб-а ће само убрзати ствар..
 
Па на неки начин је већ и почело !

BAHATO: BEZ ODOBRENJA VLADE
NA MOKROJ GORI PREBIJAJU DUGOVE: Uprava Železnica časti sa 200.000 za dil s Bugarima
Miroslav Stojčić vodi 18 ljudi na Mokru goru, gde planira dogovor s bugarskom železnicom o izmirenju duga. „Železnice“ pokušavaju da 7,2 miliona evra vrate preko „Livnice“ iz Požege mimo znanja Vlade Srbije i aktuelnog sporazuma

http://www.kurir.rs/vesti/biznis/na-mok ... ak-1845697
 
Tačno je da se ponegde ovo pokazalo kao loše i da se negde ide na ponovno ujedinjenje. S druge strane na kraće staze, ovakva podela omogućava i ponešto dobro - da se novac za infrastrukturu koristi samo za infrastrukturu (a ona je kod nas nažalost po pravilu ostajala na cedilu dnedavno). Infrastruktura generalno može sasvim dobro da zarađuje naplaćivanjem trase. Osim toga ako postoji zainteresovani za prevoz i ima svoje prevozne kapacitete on može svojim lokomotivama i vagonima (kojih je kod nas hronični manjak) prevoziti teret (ili putnike ako smatra da je putnička linija isplativa), a to opet povećava ukupan promet železnicom, prihod infrastrukturi i konačno državi. U opasnosti je naš kargo prosto jer zbog stanja prevoznih kapaciteta bilo koja strana firma može ponuditi konkurentniji (nove lokomotive su ekonomičnije pa za istu količinu tereta utroše manje energije) i tačniji prevoz (manja je šansa da raspuste voz u nekoj stanici jer je lokomotiva otkazala ili hitno prebačena na neki drugi voz). Generalno ova podela može dovesti do bolje infrastrukture, propasti karga, država i tako treba da subvencionira železnički putnički prevoz, a holding je verovatno samo leglo "uhlje*******a" koje treba ugasiti čim pre. Tako da ova podela može biti i prelazna faza, da se raščisti baruština posle se mogu opet spojiti neki delovi.
 
Да се не лажемо. Оваква "реорганизација" се спроводи по налогу наших господара из ММФ-а (то чак ни власт не крије). Може ли неко да ми наведе нешто што је код нас реструктуирано по ММФ налогу у протеклих 15 година а да није продато, угашено, уништено или пред неким од тих завршних чинова?
 
Vrh