Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Није малициозни коментар него је ниво осигурања на тим прелазима у Русији и Узбекистану на јако високом нивоу. Поред рампи и баријера које излазе из пута, 0-24 су поседнуте особљем. Имали смо и ми путни прелаз у Батајници кратко на прузи за 200 км/с, док није пуштен надвожњак у саобраћај. Јер било проблема? Није. Зашто? Зато што је прелаз био обезбеђен на највишем нивоу. Пре него што некога оптужиш, мућни мало главом.
Ok nek je tako kako i kažeš ali ne možeš nas ubediti da je to u Rusiji bezbednije od denivelisane pruge.
Kad je auto u Srbiji pau sa vijadukta na brzu prugu?
 
Имали смо и ми путни прелаз у Батајници кратко на прузи за 200 км/с, док није пуштен надвожњак у саобраћај.
O5 pišeš neistine.
Putni prelaz u batajnici je bio na delu pruge gde je brzina 120km/h a ne 200.
 
Kad je auto u Srbiji pau sa vijadukta na brzu prugu?

Исто онда кад је ауто прешао преко затворене рампе на прузи за 200+ км/с у Русији и Узбекистану - дакле никад.

O5 pišeš neistine.
Putni prelaz u batajnici je bio na delu pruge gde je brzina 120km/h a ne 200.

Тачно, иза тог прелаза је почињало 200 км/с. Међутим и ти и спејсио машите поенту гледајући да се свађате овде. Моја поента је била да је тај прелаз био јединствен у држави по томе да је полиција стајала поред њега, јер је био на новој тзв. брзој прузи (иако се на том месту конкретно возило 120 км/с), па из политичких разлога није смело да се догоди ту оно што се често дешава по целој земљи.

Све у свему, да постоје радници обезбеђења на најкритичнијим пружним прелазима у земљи, много би се живота, друмских и железничких возила сачувало, али да треба тежити денивелисању најфреквентнијих путних прелаза, наравно да да.
 
Vrh