Ok nek je tako kako i kažeš ali ne možeš nas ubediti da je to u Rusiji bezbednije od denivelisane pruge.Није малициозни коментар него је ниво осигурања на тим прелазима у Русији и Узбекистану на јако високом нивоу. Поред рампи и баријера које излазе из пута, 0-24 су поседнуте особљем. Имали смо и ми путни прелаз у Батајници кратко на прузи за 200 км/с, док није пуштен надвожњак у саобраћај. Јер било проблема? Није. Зашто? Зато што је прелаз био обезбеђен на највишем нивоу. Пре него што некога оптужиш, мућни мало главом.
O5 pišeš neistine.Имали смо и ми путни прелаз у Батајници кратко на прузи за 200 км/с, док није пуштен надвожњак у саобраћај.
Kad je auto u Srbiji pau sa vijadukta na brzu prugu?
O5 pišeš neistine.
Putni prelaz u batajnici je bio na delu pruge gde je brzina 120km/h a ne 200.
Što sada to rade? Nije bilo u redu ili...?U toku su novi završni radovi na rekonstrukciji žel stanice NS
Cela galerija ne može da se koristi za sedenje a u samoj zgradi i dalje nema ni jedne kante za smeće ili WC u funkciji, na projektovanim i izgrađenim mestima za tu namenu.
Pogledajte prilog 216488
Pogledajte prilog 216487
Nadam se da će onda otvoriti neki i neki mini market ili još neki kafić. Onaj gore i nije nešto...Kreče, dorađuju, neka rasveta se postavlja... rekao bih ovako na blic... ima i neka velika dizalica u samom centru stanice... al nisam baš obratio pažnju šta sve rade, samo sam protrčao i slikao...
Крајем августа сам ишао Афросијабом од Ташкента од Бухаре и назад, он на тој деоници развија максимум 180 км/х и то на свега пар деоница, углавном вози 160. Једина предност му је што буквално нема стајалишта између градова Ташкент - Самарканд - Бухара. Удобност никаква, седишта у нашим Флиртовима која толико пљујте овде су дупло удобнија. Са Цмокићем тек не може да се упореди.
Крајем августа сам ишао Афросијабом од Ташкента од Бухаре и назад, он на тој деоници развија максимум 180 км/х и то на свега пар деоница, углавном вози 160. Једина предност му је што буквално нема стајалишта између градова Ташкент - Самарканд - Бухара. Удобност никаква, седишта у нашим Флиртовима која толико пљујте овде су дупло удобнија. Са Цмокићем тек не може да се упореди.
Нек се распита за онај слепи тунел код ПрокопаDrugari, imam jedno čudno pitanje.
Neki moj poznanik želi da iznajmi jedan napušteni železnički tunel koji je naravno u Katastru upisan na Infru. Koliko sam ga razumeo, hoće da napravi neki lagum za uzgajanje pečuraka ili kako god, nebitno.
Da li neko zna da li je to uopšte moguće i ako može kome se podnosi zahtev ili bar koga da pitamo u vezi toga?
Мени је чудно било, што у зависности од поласка се разликује време путовања...Мој је ишао скоро 3 сата, док неки иду 2.18 до Самарканда... Слажем се да је простор за ноге између седишта веома добар и велик, само да су удобнија од Флиртових не могу. Нешто што је мени засметало је да свака композиција мало смрди на шталу, баш се непријатно осећаМожда је из неког разлога смањио брзину када си се ти возио. Више пута сам га користио од 2019. године до данас. Да, добар део пута вози 160 км/с, али постоје деонице са 230 км/с, током које је било пар високо обезбеђених путних прелаза. Слика је из јула 2024. Удобност је по мом скромном осећају неупоредива у односу на наш Флирт. Да, седишта јесу тврда доста, али су анатомски направљена одлично и постоји много већи размак између седишта, а такође и одређена подесивост угла наслона. Та седишта су стандард за Талго возове која се користе и у Шпанији, БиХ итд.
Pogledajte prilog 216495
Informacija iz informatora o radu IŽS:Drugari, imam jedno čudno pitanje.
Neki moj poznanik želi da iznajmi jedan napušteni železnički tunel koji je naravno u Katastru upisan na Infru. Koliko sam ga razumeo, hoće da napravi neki lagum za uzgajanje pečuraka ili kako god, nebitno.
Da li neko zna da li je to uopšte moguće i ako može kome se podnosi zahtev ili bar koga da pitamo u vezi toga?
Eno mu tunelčina u Čortanovcima koja je kao stvorena za takav posao.Нек се распита за онај слепи тунел код Прокопа
Informacija iz informatora o radu IŽS: Pogledajte prilog 216601
Ako je Bulajićka iole na muškog prezimenjaka iz SV-a,ima neke nade u infri.suficit Bulajića u železnicama...
Za mesec dana prvi putnici: Uspešno testiranje pruge Novi Sad-Subotica
Brzim vozom od Novog Sada do Subotice prvi putnici imaÄe priliku da se provozaju za mesec dana, odnosno od 24. novembra.www.b92.net
Da, a onda se desi zamalo sudar u Zemunu koji nije izbegnut zbog tehnologije, već isključivo srećnih okolnosti da je neko skapirao šta se dešava. Ali dobro, rekla je "ugrađen", a ne u funkciji.Ova pruga ima ugrađen sistem bezbednosti koji je najviši evropski nivo bezbednosti, kao i deonica od Beograda do Novog Sada", ukazala je Tanasković.
Neće napraviti nikakav tunel, zna se trasa potpisan je ugovor. Jedino ako će on lično da kopa tunel ispod aerodroma lopatom. Jedino što može je topla veza od terminala do stanice ispod ulice (deo buduće veze do novog terminala).Kaže Vučić u nekom intervjuu, ići će se dole i dolaziti do voza, možda stvarno naprave neki tunel...Železnička pruga od EXPO kompleksa do aeorodroma biće završena do 1. decembra 2026. godine, najavljuje predsednik
Železnička pruga od EXPO kompleksa do aeorodroma biće završena do 1. decembra 2026. godine, najavljuje predsednikwww.ekapija.com